Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 8
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

23.04 2016 21:56


Ahoj, jak je na tom Audi A8 D3 4.2TDi se spolehlivostí? co se na tomto autě nejvíce kazí?

Zaujalo mě tohle auto docela http://www.sape-cars.cz/detail.php?Id=35000504
nahoru

sponzor





23.04 2016 21:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

23.04 2016 22:35


Je to drzak. Nejzasadnejsi asi je znat servisni minulost. Bud te znici, nebo budes menit jen olej. 4,2 zere do 10, jede suprove a nesere se.nemluvim o beznych vecech jako klapky ( halire) atd.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

23.04 2016 22:51


Ta s toho odkazu vypadá právě velmi pěkně, má i servisní knížku. Po mailu mám info že poslední servis měla v Audi Auto Jarov při 148 000
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

24.04 2016 7:03


Jo vypada hezky. Srovnej servisni knizku s audi servisni databazi a cebii. Vem si sebou nekoho kdo ma hlavu nasitou na krku a pokud ti i on rekne, ze stav odpovida km sel bych do toho. Auto vypada krasne a ciste, takze by me zajimala jen ta minulost a km
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

24.04 2016 8:33


Kdybych vybíral osmu ,tak co se týče spolehlivosti je lepší 4.2TDi nebo 4.2 benzín? Více mě to táhne k benzínu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

24.04 2016 8:42


Spolehlivosti? Co ja vim tak maj A8 ruzne trable ale s motory ne. A kdyz uz, tak je to na 90% slendrianstvim majitele. Plno lidi zde, proda svou sestku, nabere uver, nabere tu nejlevnejsi (vesnicka crew ma respekt) a za mesic zjisti ze vuz neuzivy, neuservisuje a ze ta 10 let stara vrana je proste na servis porad jeste draha.
Draha proto, ze tu neni moc kvalitnich mechaniku co dokazou diagnostikovat problem a ze treba blbej kardan porad stoji 10% ceny vozu. Atd.
Pokud kolem sebe nemas nekoho, kdo ti dokaze jasne rict, proc ti treba klepe pri 120 zadek, tak si priprav treba 50, neb ti vymeni radsi vse, nez aby priznali ze tomu proste nerozumi.

Takze to neni o motorech, je to o servisu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

24.04 2016 20:23


za kolik litrů se dá s 4.2 tdi jezdit kombinovaný provoz když se to moc nehoní?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

24.04 2016 20:48


9-10
nahoru

sponzor





24.04 2016 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.7. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

17.07 2016 14:49


Ahoj kluci & holky, všechny Vás zdravím,

doufám, že budu psát do správnýho topicu, nechtěl jsem to tady zasírat něčím novým, když je tady toho hrůza. Registroval jsem se na fórum z několika důvodů, ale ten hlavní... Prosím rozmluvte mi to někdo.

Dívám se po autě a od doby, co jsem se projel v A8 4.2 TDI, zamiloval jsem se. Věc se má tak, auto potřebuji víceméně k práci, dlouhý cesty po dálnici Brno -> Bratislava, Brno -> Berlín až Dusseldorf. Můj rozpočet je nějakých 300 tisíc, +- 50 tisíc, nevadí jestli je to míň nebo víc, o peníze ani tak nejde. Bohužel řeším s manželkou bydlení a ''není mi dovoleno'' vzít káru za víc než 350. Upřímně, raději bych byl za 4.2 tdi, i přes menší kultivovanost než má 3.0 TDI a vyšší serv. náklady. Nicméně je nevadí, pokud by to měla být 3.0 TDI nebo 4.0 TDI i když jsem zaslechl, že to.. jak to říct slušně, není až tak povedenej motor.

O co jde, polovina lidí, co jsem se dočetl, vychvaluje do nebes, druhá polovina to jen haní. Nemusíme se bavit o tom, že jde o to, kdo jak s tím jezdil od začátku, že se tady k těm autům lidi chovají tak, jak by další majitel opravdu nechtěl. Sám jsem měl na firemní leasing Éčkovýho Messera a jezdil jsem s tím tak, až je mi líto toho, kdo si to pak odkoupil, ale nedá se nic dělat.

Kdyby se tady někdo zkušenej našel a byl by schopen mi poradit, byl bych naprosto vděčnej. Takže o co jde..

Má smysl po takových letech ještě 4-litrová nafta?
Jsem schopnej za ty peníze koupit něco kloudnýho, co se do 2 let totálně nerozsype? (jinak počítám se servisováním v autorizáku)
Jaký jsou neduhy tady té motorizace (mimo klapek sání, elektronický diskotéce, mrvení el. ruční brzdy, apod.)?
Jsem vůbec schopnej poznat dobrej kus v případě, že káru vezmu do auorizáku Audi, kde to nechám celý kompletně proklepnout, ať to stojí, co to stojí?

Vím, že rozumější volba je benzín, ale firma nám proplácí jen naftu, respektive si na pozemku firmy natankuju za pěknou cenou.

Bratranec tady z fóra měl A8 D2, sice mladej, ale srdcař, měl A8 D2. Kontaktoval Tondu Lišku, prý zlínskej mistr na Audi s mojím dotazem a slyšel jsem to, co jsem nechtěl slyšet. Tak jsem si řekl, že na to seru a koupím (omlouvám se) Passata CC a budu mít klid. Ale nejsem bohužel člověk, kterej se řídí hlavou.

Zkusím sem hodit pár odkazů, z těch asi 50, který nevypadají úplně tak marně. Upřímně se mi nechce věřit těm nájezdům, ale to bych zkusil přes Cebii a nebo přes ten autorizák, pokud by se bazar nebránil. Snad ne, jinak z toho automaticky smrdí černota.

http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a8/16892682?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a8/16608784?goFrom=list
(u Sape Cars je na můj vkus až moc dlouho, nebyl jste se na ní někdo podívat?)

http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a8/16717801?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a8/16836910?goFrom=list
(černý kola vypadají trochu cirkusácky)

http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a8/16815003?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a8/16821267?goFrom=list

https://auto.bazos.cz/inzerat/63226505/Audi-a8-30TDi-171kW-Facelift-top-stav.php
(kromě těch upr. výfuků)

Díky všem za jakoukoliv připomínku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2015
Příspěvků: 63 | Témat: 8

04.06 2020 10:42


nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email