Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 173 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 172
Uživatelů: 1
Celkem: 173

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.4. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 1

22.04 2016 19:50


Zdravím klubáci,
nedávno jsem si pořídil Audinku z roku 2000, má v sobě originální rádio Audi Concert I se všemi dodávanými BOSE reproduktory. Vše hraje v pořádku, jak reproduktory ve předních dveřích, tak reproduktory v zadních dveřích včetně zabudovaného subwooferu.
Vzhledem k tomu, že rádio podporuje jen kazety a bohužel zde není aux, dá se zatím hudba přehrávat pouze skrz FM transmitter, když nepočítám rádio. Mám zakoupený Magnat subwoofer včetně zesilovače a kapacitoru, který plánuji umístit do kufru. Abych měl možnost přehrávat hudbu přes aux, budu muset zakoupit neoriginální rádio. Díval jsem se zde na návod a hledal jsem ISO konektor, který bych potřeboval pro zapojení neoriginálního rádia. Mám již objednanou tuto redukci: http://www.moto-auto.club/cz-detail-169013016-iso- [zkrácená url] a ptal jsem se obchodníků, jaký si mám pořídit ISO konektor, aby bylo možné propojení na neoriginální rádio.

Obdržel jsem tuto odpověď:
"Dobrý den,

Vypadá to, že iso nebudete potřebovat. Do těchto starých modelů dávali ještě ISO, které se používají na aftermarketové rádia. Nové modely mají již Fakra, ale to nebude Váš případ.

Přejeme Vám pěkný den"

Chtěl bych se vás tedy zeptat, zda je potřeba nějaký ISO konektor kupovat, nebo má obchodník pravdu. V zapojení reproduktorů se moc nevyznám, tudíž využiji pomoct přátel, kteří jsou v tomto směru více zaběhlí. Obdržel jsem také informaci, že by nebylo nutné reproduktory ze zadních dveří přepojovat na rádio, ale napájely by se stále ze zesilovače, který je zabudovaný v BOSE subwooferu. Kontakt, který vede do originálního subwooferu by se pouze přepojil na neoriginální subwoofer a bylo by hotovo.

Budu vděčný za každou radu a pomoc. Děkuji
nahoru

sponzor





22.04 2016 19:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.4. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 1

22.04 2016 20:42


Na tento článek jsem se již díval a proto mě zarazilo, že mi prodejce říkal, že žádný iso konektor nebude potřeba. Navíc link pro konektor na BOSE systém je nefunkční a také bych rád věděl, zda je možné to zapojení tak, abych měl neoriginální subwoofer a zadní reproduktory by byly stále napájeny z BOSE subwooferu. Popřípadě je někde na internetu schéma zapojení Concert rádia? Již jsem se po tom díval, ale marně.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

22.04 2016 22:35


Toto som uz skusal ja, lebo som mal zbytocny aktivny subwoofer. Da sa to spravit jedine cez HIGH INPUT na zosilovaci. Inak jedine vykopat BOSE.. Ja mam na radiu Symphony nahodenu jednu redukciu na 4x RCA a z toho berie signal zosik na repro. Sub mam vyrieseny rovnako ako Hawkeye, len elektroinstalaciu mam kusok inak riesenu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

25.04 2016 10:39


Iso redukci pri takovemto typu zapojeni potrebujes a neni pravda, ze tam jsou univerzalni adaptery. Videl bych to spise, ze prodejce nepochopil spravne dotaz a nebo nebyl dotaz spravne zadany.

Odkaz nefunguje, protoze Jirka Karlovsky ma novy e-shop.

Redukce je to tato:
http://www.carmedia.cz/autoradia/redukcni-program- [zkrácená url]

Jinak ten druhy zesilovac z neorigo radia pripojis pak klasicky pres RCA konetory.

Prehazoval jsem jedno BOSE u Audi TT (tusim, ze rok 2000) prave na neorigo radio a redukce potreba byla.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email