Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 13 června 2021
Celkem je zde 16 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: bojza1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 201
Online návštěvníků
Návštěvníků: 7
Uživatelů: 9
Celkem: 16

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 1

19.04 2016 0:36


Zdravím všechny, mám problém s moji 2.5 a už vážně nevím co s tím. Kupoval jsem ji s repasovanou aut. převodovkou s tím, že stačí jen udělat přední nápravu. Audi pak začala špatně startovat, ale vždycky chytla, jednoho krásného dne dojela a dělali se nové rozvody + vačky, jelikož byly před smrtí. Špatné startování se oddalovalo, pomocným čepadlem, nová baterka, nové svíčky. Poté už nenastartovala, s tím že odešlo hlavní čerpadlo.

S tím se už dalo počítat dlouho, takže jsem koupil repasované čerpadlo z Dieseltechniky za cca 20 tis. a rovnou nechal repasovat všechny vstřiky. Naivně jsem si myslel že už bude auto konečně v pořádku, ale po první jízdě, kdy normálně nastartovala bez jakéholi zásahu diagnostiky/počítače, audina cuká kdykoli více sešlápnu plyn, vážně se bojím s tím předjet, nebo jet i do většího kopce, volal jsem několika servisům, i do Audi a Dieslů, a každý říká úplně něco jiného, nakonec mi nikdo nedokázal odpovědět co to je. Zkoušel jsem výměnu naftového filtru a dotankování plné kvalitní nafty a nic.. Když jsem konečně přijel do Audi v domluvené datum, řekli mi, že hlavní chlápek na dia, tam není že se mu narodilo dítě, takže to nebudou umět udělat, ale že se jim to párkrát stalo at nechám znovu skontrolovat rozvody... Ani to nenapíchli, pouze mi řekli že by mě to stálo hrozně peněz a na nic by možná ani nepřišli.

Absolutně nikdo mi nedokáže říct, čím to je a co s tím, někdo říká že je to pitomost, kterou vyřeší počítačem, někdo že se hnuly vačky, dneska jsem nechal zkontrolovat znovu rozvody, a vše bylo v pořádku...

Prosím o radu, co s tím, v příštích dnech plánuji návštěvu Dieslu, aby to konečně oni napíchnuli, protože nikdo jiný to nezvládl, nebo nechtěl..
Máte s tím někdo zkušenosti? Byl bych moc rád, kdyby to byla jen pitomost.

Děkuji za jakoukoli radu.
nahoru

sponzor





19.04 2016 0:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6408 | Témat: 18

19.04 2016 7:43


No jo no. Z Opavy jsou krásná Polska čerpadla hlavně levna a taky teda občas nefungujou. Nebyl by to první případ.ale také bůh ví co stim motorem je na druhou stranu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 1

19.04 2016 8:07


Takže to bude asi vadný čerpadlo?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6408 | Témat: 18

19.04 2016 8:26


Muže být nemusí,ale x krat jsem řešil problemy s jejich čerpadlama a nakonec se dávalo jiné.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2016
Příspěvků: 13 | Témat: 1

19.04 2016 8:39


Hele taková blbost ale třeba ti to pomůže..
U mě po výměně rozvodů auto nejelo jak mělo, líný, a blbě chytalo ( za studena ok ale za tepla ani ho..o snad po 6s startování ) dojel jsem k mechošovi a ten chvilku dumal.. nakonec se dělalo seřízení předvstřiku a je po problému..
Mám stejnej kočár jako ty, tak ti to třeba pomůže.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 1

19.04 2016 8:46


Dobře, a jak se stavějí k reklamaci, pokud bude vadne? Počítám ze v dieslu na dia se to ukáže
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 1

19.04 2016 8:49


Děkuju, určite zkusím, ale obavam se ze to bude cerpadlem..vstriky se měnili zároveň, takže za zkoušku to stoji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 1

15.07 2016 16:52


Tak nakonec bylo špatné opravdu čerpadlo, poslal jsem na reklamaci, kterou mi uznali a poslali následně opravené čerpadlo.
Auto jelo líp ale stále to nebylo ono, po pár dnech jízdy mi vyletěla žhavicí svíčka, a to se opakovalo po namontování a dotažení znovu, dokud jsem ji nepřilepil lepidlem na závity.

Auto vůbec ale vůbec nejelo, přirovnal bych to fabii 1,2 htp a to ji možná ještě fandím Poté mi přestal ukazovat tachometr i nádrž, nešel Tempomat* a spotřeba se zasekla na poslední hodnotě.

Asi tak za 2 dny utrpení, auto zničehonic jede a všechno funguje.. zatím. Nicméně asi jen tak do 100-120 km/h potom to ztrací tah, škube při sešlápnutí plynu, a pokud to chci držet pod plynem delší dobu abych zrychlil například při předjíždění nebo jízde do prudkého kopce, kope to (cuká) jako kdyby se něco ucpávalo, musim vždycky povolit, mám pocit že mi vyskočí motor z auta...

Snad to nějak pochopíte, jsem "lajk" už vážně nevím co s tím, diagnostika ukazovala že Turbo* a váha vzduchu nejsou špatný, možná něco v elektrice, nebo ucpanej výfuk, každej říká něco jiného, vesměs jsou to jen odhady, nikdo 2,5 moc nerozumí.
nahoru

sponzor





15.07 2016 16:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 47 | Témat: 9

15.07 2016 17:35


takže jsi na to auto koupil novou nápravu, vačky, nechal udělat rozvody a koupil repas čerpadlo.plus teda vstřiky. takže až ti odejde ta repas. Převodovka*, bude to komplet oživení mrtvoly, která měla skončit na hřbitově. škoda že jsi nehledal pomocnou ruku nebo oko, když jsi to auto kupoval.

každopádně, podobně mi auto škubalo, když jsem měl špatné odvědrávání nádrže. když jsem u benzinky otevřel víčko nádrže, nádrž zjevně nasála vzduch... každopádně odvézt auto někomu kdo tomu fakt rozumí a pokud to neopraví, zbavit se toho s poučením pro příště.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 38 | Témat: 6

20.07 2016 9:34


Podle toho co tady píšeš, jsi už vyměnil skoro celý motor a převodovku, včetně náprav. ))

Přidám moji zkušenost. Ve 190.000 km mně odešla řídící jednotka hlavního čerpadla ( 2,5 TDI* 132kW motor BAU) naštěstí je tam Bosch, tak jsme to poslali do Jihlavy a obratem přišlo repasované čerpadlo. Namontovalo se a teď už mám na tacho 275.000 km bez problémů.

Podle toho co píšeš, by to spíše se chtělo se tady domluvit s klukama co fakt vědí co je Audi zač a udělat si výlet a vrátit se s funkčním autem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

18.08 2016 5:57


Zdarec borci,mám asi podobnej problem vyměnil sem čerpadlo auto sem rozjel jelo to o poznání líp, i spotřeba šla dolu, ale hrozně špatně to startuje. dik za každou radu ale co čtu tak to čerpadlo bude asi v prdeli
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1220 | Témat: 59

18.08 2016 11:53


Máš čerpadlo správně nastavený??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

18.08 2016 12:24


Já myslim že jo,našel sem si na klice diru na aretaci jen na překontrolování,rozvodem sem nehýbal.čerpadlo sem nastavil tak aby tam šel kolík,(u mě vrták) ,řemenicí na vačce co se sní nastavuje předvstřik sem zkoušel tam a zpět už nekolikrat
Už su s toho v prdeli, a navíc to ani namám kde napýchnout na kloudnou diagnostiku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.3. 2015
Příspěvků: 32 | Témat: 0

19.08 2016 22:09


Díra v bloku potřebuje přesný aretační kolík, a NE vrták! Je to oválná díra a v bloku je jistý závit, vrtákem nikdy nedocílíš přesnosti horní úvratě zapalovacího válce. A k tomu aby jsi nastavil čerpadlo potřebuješ diagnostiku. Mechanické nastavení je možné aretčním kolíkem pro čerpadlo, ale předtím musíš nastavit vačkové hřídele, na které je taky přípravek. Ten se vsunuje ze zadní strany vačkových hřídelí. Při odrážení vačkových kol, které jsou na konusu, můžeš "zkurvit" ledacos. Pokud tomu nerozumíš, tak se do toho radeji nepouštěj
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

20.08 2016 0:37


Vrtak uplne staci, na presnosti tam vobec nezalezi, cerpadlo aj tak treba nastavit uplne presne podla diagnostiky. Ale vrtak dorazne neodporucam pouzivat, je z pevnej ocele a ak ho tam niekto nahodou zabudne a otoci starterom, ma po cerpadle Ja pouzivam zasadne skrutku z makkej ocele, a priznam sa, ze raz sa mi to vyplatilo, zabudol som na nu a iba ju ustrihlo a nic horsie sa nestalo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.3. 2015
Příspěvků: 32 | Témat: 0

20.08 2016 20:20


ja sem si udelal z plastu aretacni kolik a je to ideal.a presne predvstřik musi na diagnostiku. tu mam tak je to pro mne sranda.vrtak staci mozna u čerpadla ale ne na klice dole. A da se to aj podle vaček ale to je o dosti vice prace.a hlavne rozpojením palivové soustavy.
nahoru

sponzor





20.08 2016 20:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

20.08 2016 20:50


Romča:
Zdarec,a nešlo by se s tebou domluvit ze by si me to prenastavil?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.3. 2015
Příspěvků: 32 | Témat: 0

20.08 2016 21:43


A odkud pak jsi nemam ted mooc casu. muj tel. 774259159 napis nebo zavolej jak se ti bude chtit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

20.08 2016 21:54


Z Ráječka,je to okres Blansko,kousek od brna, A ty si odkud?
Muj tel.702 082 088,jen aby si vedel kdo to je, zitra zavolam
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 0

22.08 2016 16:09


Zdravím nemá někdo zkušenost s Diesel pohotovost Slezák Lukáš Hradec Králové konkrétně repasovaná vstřikovací čerpadla
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.10. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

18.10 2016 17:53


Mam zkusenost s Diesel pohotovost a panem Slezakem. Nejake otazky? Mozna by se k tomu mohl vyjadrit i pan Slezak, kdyby chtel, byl k zastizeni a choval se ke svym zakaznikum jak ma. Coz asi nebude pravda..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

27.10 2016 16:10


Prosím o pomoc máte někdo zkušenosti s p. Lukášem Slezákem???Koupil jsem od něho čerpadlo..Do doby co se čerpadlo vyzvedlo a zaplatilo velice příjemný a seriozní pán..Po zaplacení a zjištění problému s čerpadlem pán arogantní a neochotný..Má sním prosím někdo stejnou zkušenost????Nebo jaké koliv jiné informace???Děkuji za veškeré info..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

27.10 2016 21:43


Naco ti to bude, ci ma niekto podobnu skusenost alebo nie? Aj keby, nijako ti to nepomoze, alebo cakas, ze to vyriesi za teba? Co s tym cerpadlom je? Moznosti mas hned niekolko, sudny znalec a pravnik a zaloba na sude, alebo zopar holohlavych bezkrkych kamaratov, ktori to vyriesia rychlejsie
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 17.11. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 1

17.11 2016 16:03


lenka1987 (27.10 2016 16:10) orig :
Prosím o pomoc máte někdo zkušenosti s p. Lukášem Slezákem???Koupil jsem od něho čerpadlo..Do doby co se čerpadlo vyzvedlo a zaplatilo velice příjemný a seriozní pán..Po zaplacení a zjištění problému s čerpadlem pán arogantní a neochotný..Má sním prosím někdo stejnou zkušenost????Nebo jaké koliv jiné informace???Děkuji za veškeré info..
Naposledy upravil Hanickaa6 dne 17.11 2016 18:18, celkově upraveno 1 krát. (39% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





17.11 2016 16:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 17.11. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 1

17.11 2016 16:06


espanol (22.08 2016 16:09) orig :
Zdravím nemá někdo zkušenost s Diesel pohotovost Slezák Lukáš Hradec Králové konkrétně repasovaná vstřikovací čerpadla
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.11. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 0

18.11 2016 23:25


zdravim mam audi a6 avant 2.5 TDI* mam také problém se vztrikovacim čerpadlem v servisu my bylo receno ze když je motor studeny cerpadlo nesaje naftu když se ohreje cerpadlo saje jak ma.Tak bych se chtěl zeptat zda stim ma někdo nakou skusenost zda to není uplna blbost,protože ted resim repas nebo nove cerpadlo ale rikam si jestli je to vůbec vtom,cerpadlo s nadrze i zhavicky my menily ted my oznamili ze je to vztrikovaci cerpadlo.Diky za radu,odpoved.Popripade kontakt na repas cerpadel.(auto startuje ale když pridam plyn jinak ne,kdyz to stoji tri dny tak se mu nechce vůbec)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 799 | Témat: 58

19.11 2016 16:31


Audi-A6: Nejspíš ti padá nafta. hledej netěsnost v palivové soustavě. Je kravina aby si za studena čerpadlo nenasálo a za tepla jo. Teď jsem to řešil několik měsíců. Blbě se to hledá. Nakonec to bylo okroužkem na půl roku novým palivovým filtru Bosch.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6408 | Témat: 18

19.11 2016 18:10


Audi-A6 (18.11 2016 23:25) <a href="/forum/prispevek/1334094-audi-a6-2-5-TDI*-vymena-repasovaneho-cerpadla#1334094">orig</a> :
zdravim mam audi a6 avant 2.5 TDI* mam také problém se vztrikovacim čerpadlem v servisu my bylo receno ze když je motor studeny cerpadlo nesaje naftu když se ohreje cerpadlo saje jak ma.Tak bych se chtěl zeptat zda stim ma někdo nakou skusenost zda to není uplna blbost,protože ted resim repas nebo nove cerpadlo ale rikam si jestli je to vůbec vtom,cerpadlo s nadrze i zhavicky my menily ted my oznamili ze je to vztrikovaci cerpadlo.Diky za radu,odpoved.Popripade kontakt na repas cerpadel.(auto startuje ale když pridam plyn jinak ne,kdyz to stoji tri dny tak se mu nechce vůbec)

Změn servis,pokud nejsi daleko prahy DAM* ti to dohromady.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.11. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 0

19.11 2016 20:31


Satas (19.11 2016 18:10) orig :

Změn servis,pokud nejsi daleko prahy DAM* ti to dohromady.

Ja jsem pripo s prahy kousek od hostivare,kde ty mas servis.co myslis ze by to mohlo bejt diky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.11. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 0

19.11 2016 20:37


rakyroky (19.11 2016 16:31) orig :
Audi-A6: Nejspíš ti padá nafta. hledej netěsnost v palivové soustavě. Je kravina aby si za studena čerpadlo nenasálo a za tepla jo. Teď jsem to řešil několik měsíců. Blbě se to hledá. Nakonec to bylo okroužkem na půl roku novým palivovým filtru Bosch.


Ahoj

Palivovi filtr my menily i zhavicky plus i cerpadlo s nadrze.Prave si rikam ze je to kravina,kdyz auto s plynem nastartuje bez neho ne ale když chyti tak v pohode jede a pokazdy potom nastartuje.Ptal jsem se kamose ten sam rikal ze když mu odeslo cerpadlo ze ani nenastartoval ze je to blbost co tvrdi v servisu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email