Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 452 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 450
Uživatelů: 2
Celkem: 452

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 209 | Témat: 21

07.04 2016 12:05


Ahoj,
začnu na úvod tím nejdůležitějším. Neznáte prosím někoho nejlépe právníka kdo se zabývá správním právem a jednáním s pojišťovnami?

Můj příběh začal minulý týden kdy jsem se snažil přejet z levého do prostředního pruhu a borec za mnou nemohl ty dvě vteřiny počkat než mne podjede auto. Tak se na mne nalepil tak až jsme skončili v sobě. Naštěstí jsem to ustál a nic do mne nenapálilo. Tím však tenhle příběh teprve začal. Nehoda se stala v 17:15 a do 23hod. jsme čekali na dopraváky. Byl jsem uznán poškozeným a viník přiznal nakonec svou chybu.

Dopravní policie odeslala protokol o nehodě na ČKP (česká kancelář pojistitelů). Když jsem volal poprvé na pojišťovnu (Generali) ať založí pojistnou událost, tak se nechtěli bavit že nemám záznam o nehodě (ten formulář), nicméně pokud věc řeší policie, tak jej není třeba. Nakonec se zadařilo založit událost přímo na pobočce pojišťovny.

Telefonátem na ČKP jsem zjistil že viník byl v době nehody dokonce pojištěn u dvou pojišťoven. Na radu ČKP byl případ založen u obou a byly o tom vyrozumněny. Reakce pojišťoven je taková, že odmítají dále šetřit s tím že je to problém můj resp. druhé pojišťovny. Pokud se mi i přeso podaří nějakou z pojišťoven donutit k plnění, narážím na třetí problém a to je ten, že chtějí počítat amortizaci u plastů (které nepodléhají opotřebení) a to i vzhledem k nálezu ústavního soudu ve stejné věci.

Suma sumárum když mám to štěstí a přežil sem ,čekalo mne několik hodin stání u silnice na dopravku, pak mnoho telefonátů a mailů s pojišťovnami. Pokud to dobře dopadne tak mne celá tahle akce přijde na 10-15tis. z vlastního a navíc budu mít bouraný stroj který doposud bourán nebyl. V opačném případě mne čeká možná několikaletý soudní spor a oprava motorky na vlastní náklady.

Pokud jste někdo v minulosti řešil podobný případ, případně máte jakýkoliv tip budu rád za jakoukoliv pomoc.
nahoru

sponzor





07.04 2016 12:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

07.04 2016 15:32


no...
CKP ti v nicem nepomuze ani nema pomahat, krom toho jsou fakticky rozpusteni, ale to je jina story.

Ty sis mel samozrejme od vinika zajistit cislo jeho pojistky! za zadnych okolnosti nemuze mit dve soubezne platne pojistky.
Plati VZDY ta ktera byla uzavrena DRIVE a nebyla zrusena!
Protokol o nehode je potreba vyplnit vzdy, fizlove s tim nemaji nic moc spolecneho. Od fizlu mas dostat papir ze jsi poskozeny a nekdo je vinik, ten nekdo ma na protokolu vyplneny nacionale, spztku a cislo pojistky.

Takze nez zacnes soud, zjisti si zakladni udaje, ktere zda se nemas a na jeho platne pojistovne nahlas skodni udalost, kterou dolozis protokolem od policie.
CKP do toho nijak netahej, jejich informace jsou o nicem.

Plneni ma kazda pojistovna jine a neudelas s tim nic. Pokud ma plasty v amortizaci tak ma. Jestli ma nejakou slavii nebo jinou sracku... mas smulu.

A to je taky duvod proc je lepsi mit svoji pojistku u lepsi pojistovny, ktera se za tebe v techto pripadech postavi, no ale to je zase jina story
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 209 | Témat: 21

07.04 2016 15:53


Ptal jsem se na to i na místě a říkali mi že protokol o nehodě se zasílá do společného registru a odtud si jej pojišťovny mají možnost stáhnout. Do rukou se dostane jen záznam o nehodě v kterém je mimo účastníků a vozidel uvedeno také číslo jednací pod kterým je nehoda evidována a čísla pojistek a pojištoven obou vozidel.. Z důvodu ochrany osobních údajů se protokol nevydává.

Pojištění mám u Kooperativy, s rozšířenou asistencí a havarijním. Ale v době nehody nebylo ještě platné. Motorku jsem měl ani ne 48hod. A pojistka tak byla na původního majitele.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

07.04 2016 16:25


pokud mas cislo pojistky toho vinika, tak nahlas skodu na jeho pojistovne, doloz tam protokol a tim je to vyreseny.
Ta pojistovna dal nemuze delat ze ona nic ze ta druha, kdyz je platna

Skoda s tou pojistkou, pouceni pro priste, nevyjizdet bez sve.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email