Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 325 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 1
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2010
Příspěvků: 38 | Témat: 6

04.04 2016 20:16


Zdravím. Začala mě téct převodká řízení na straně řidiče přes O kroužek okolo hřebenu. Chtěl bych si sehnat novou ale nevím jak zjistit přesný typ převodky řízení bez toho abych ji demontoval. Na štítek nevidím. Když v ETCE navolím parametry auta - Audi A6 2.4 125kW, rok výroby 2002 tak mně to vyflusne hned několik typu dle různých čísel - viz obrázek níže. Navíc teda nevím jestli to je Servotronic* nebo ne a prodejci dílů dále uvádí další parametry jako např. "Pro vozidla bez tlumičů řízení" nebo převodka "Pro vozidla s tlumičem řízení" dále - "pro vozidla s řízením s posilovačem" což taky nevím jak chápat když je jasný, že posilovač to musí mít. A tyto různé převodky mně to nabídne když si v nějakém obchodě navolím parametry mého auta. Takže jak bych 100% zjistil jakou mám nyní převodku v autě? Díky za rady.


nahoru

sponzor





04.04 2016 20:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

04.04 2016 21:21


U V6 se tlumič řízení používal, tipuju že ho tam budeš mít. Ale pravda, u tvého auta v ETCE není nikde na nákresech uveden a ani zmíněn v textu. Ale pohledem od pravého kola do tunelu bys ten tlumič na servu viděl, kouká směrem dopřed k motoru. Na štítek bys viděl zespodu, musel bys ale vlézt pod auto. A jesli je to Servotronic* poznáš podle toho, že má hned u hřebenu takový solenoid/ventil a jde do něj kabel. Klasické servo ho nemá. Zespodu to jde vidět.

Přeji ti hodně zdaru při výměně, mě to stejné čeká příští středu. "Nové" servo už mi tady leží na podlaze připravené.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2010
Příspěvků: 38 | Témat: 6

05.04 2016 12:35


Nakadah (Po, 04.04, 2016 21:21) orig :


Přeji ti hodně zdaru při výměně, mě to stejné čeká příští středu. "Nové" servo už mi tady leží na podlaze připravené.


Díky za info. A můžu se zeptat kde jsi ho kupoval? A jestli nové, repas nebo starší? To bude totiž taky dilema. Nové je drahé, dá se sice sehnat i levnější ale zas tam nechci dávat nějaký levný šunt. A potom je možnost ten repas ,který je na netu taky často v inzerátech ale z toho mám taky trošku obavy. No a další možnost je sehnat starší což je úplně nejlevnější volba ale sežeň starší s perfektní těsností.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

05.04 2016 13:15


Nové...ehm, cena z říše snů. Ale tak pokud to auto miluješ, není co řešit. Repas to je 5-7000 podle kvality řekl bych + cca 4-5000 jako záloha dokud jim nedoneseš staré. A většinou mají podmínku, že nesmí být uvnitř zrezlé jinak se pak záloha krátí nebo padá úplně. Takže taky celkem mrz, když nevíš jak vypadá uvnitř a nebo víš že máš trhlou prachovku.

Pokud si doneseš svoje na repas, tak cena začíná od 4,500 jak kde. Termín do týdne. Kvalita opravy asi jak kde, a jak se to zrovna technikovi povede.

Já prostě vybrakoval B5.5 Passata 2003 na jednom vrakáči, ale hledal sem celkem dlouho. Pašík B5, B5.5 a SuperB I. používají stejnou převodku. Řízení pěkné, prachovky ještě origo a netrhlé. Pod nimi sucho a čisto. Bez koroze. Řekl sem si že to risknu. Vyčistil jsem ho, dodal novou vazelínu na hřeben, nové prachovky a přestříkl trubku pístnice gumovým nástřikem.

Jinak to řízení se posere, když zrezne tyč pístu. Pak se podřou těsnící kroužky a těch 110bar si s tím už poradí. To že jsou prachovky celé, neznamená že se dovnitř nedostala voda. Těch převodek sem pár přehrabal a voda se tam dostávala spárou mezi prachovkou a kulatinou kulového čepu. Správně tam má být pružná pérová spona. Klasické sponě guma časem podlehne, přítlak k tyči klesne a přestane to těsnit.

Stačilo by, kdyby tu pístní tyč vyrobili tvrdě-pochromovanou, pak by to vydrželo snad asi věčně. Jenže to by stálo náklady navíc.

Takže asi tak, trošku sem se rozepsal zase no...záleží na tobě kolik do toho investuješ. Kolik času zabere výměna nevím, ale můj mechoš si za to řekne 1500. Což není nějak moc.


PS. ještě jsem zkoušel i Němce přes Ebay (repasované), ceny srovnatelné ale nakonec se z nich taky vyklubalo že chtějí staré řízení zpět. 500 pošta sem, 500 pošta zpět a věř někomu v Německu že ti pošle 120EUR zálohy zpět.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2010
Příspěvků: 38 | Témat: 6

05.04 2016 16:29


Já jsem rád, že jsi se rozepsal. Já co jsem se díval na netu kdo prodával tak byly dost porezlé i táhla pod prachovkou a ta velká matice toho táhla byla kolikrát úplně rezává což já mám vše relativně krásně stříbrné. Místy sice na hřebenu začíná nějaký ten rez ale co jsem viděl oproti jiným tak to mám zlatý.
Nevíš náhodou kama mně to teče? Hodím sem foto. Je tam jakoby takový těsnící kroužek, těžko říct jestli je to gufero nebo jen kroužek. A po prvním ohledání to vypadá, že to teče přes něj. Ale nevím to jistě. Nemůže to téct z té výústě hřebenové tyče? Ptám se protože kdyby to bylo z toho kroužku tak bych ho zkusil dobře odmastit a napatlat tam tmel Reinzosil. Bylo by to samozřejmě jen provizorní řešení a nedělám si iluze, že by to vydrželo ale za pokus to stojí. Kdyby to jen trochu zmírnilo únik tak mně to pomůže než seženu druhou převodku. Jo a ten gumovej kroužek šel docela dobře podebrat šroubováčkem ale moc jsem do toho radši nerýpal protože fakt nevím jestli to teče přes něj nebo přímo z té výustě hřebenu. Mohl bych to nastartovat, zatočit a podívat se ale teď tam nemám poloosu - dělal jsem i kloub na kole.


nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

05.04 2016 16:42


Tam odkud to teče, nedohlédneš. Vidíš jenom část pístní tyče s ozubením. Ten tlakový těsnící kroužek je až vzadu na konci.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Ten co hledáš je pozice 19. Ten na druhé straně je za pozicí ZL. Abys viděl skutečný stav, musel bys to úplně rozebrat a často to chce speciální nástroje, nástavce. Bez zkušeností bych do toho sám nešel.

Na obrázku je Servotronic*, na pozici 3 máš ten elmag ventil který to odlišuje od klasického serva. Ten ventil při vyšší rychlosti omezuje výkon posilovače a řízení ztuhne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2010
Příspěvků: 38 | Témat: 6

05.04 2016 17:08


Paráda. Díky moc. No sám bych se do přetěsnění určitě nepouštěl. Těch gumiček, silonů, gufer tam je spousty a jak říkáš rozebírat to neodborně a bez potřebného nářadí a přípravků nemá cenu. Navíc jestli jsem dobře koukal tak ta sada k přetěsnění stojí neco kolem 1000,- kč a takže pokusy by se ani nemusely vyplatit.
To je lepší řešení sehnat dobrou starší a tu co demontuji nechám časem třeba zrepasovat kdyby něco. V samotné výměně převodky problém nevidím. Spíše mně vadí ta otrava s hledáním a sháněním dobrého kusu. To mě nebaví. A kolik, že jsi to dal za tu z vrakáču?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

05.04 2016 17:55


No 3000 mě to stálo. Smlouvat obvykle moc nejde, vlastně vůbec ne...
nahoru

sponzor





05.04 2016 17:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2010
Příspěvků: 38 | Témat: 6

04.05 2016 15:47


Ahoj, tak co, jak funguje řízení? Já ho zatím neměnil.Dal jsem novou prachovku a budu jezdit a sledovat jestli bude znatelně ubývat nebo jen nepatrně.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email