Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 4
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

28.03 2016 18:24


Nazdar vsetci

nakolko mame mesiac A7 s DPF* tak som sa chcel dozvediet ako na tom je

ale nakolko diagnostika funguje cez UDS* tak do normalnych meranych hodnot 08 sa nedostanem

vie mi niekto povedat ako na tom DPF* je


Náhled, klikni pro zvětšení.


dik Vlado UK
Naposledy upravil urgi dne 29.03 2016 10:15, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





28.03 2016 18:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

28.03 2016 21:31


teoreticky ok, sice nevidim objem popílku, saze skoro na další jízdní regeneraci (jezdí delší trasy? Spotřeba pod 7 taky fajn...), i když je velkej rozdíl mezi vypočítaným a změřeným množstvím (což by mohlo ukazovat dobrou průchodnost/malý zaplnění, resp. menší skutečný, než si myslí řj...dif.tlak taky ok...koncovka výfuku čistá?)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

29.03 2016 9:52


FandaTDI (28.03 2016 20:31) orig :
teoreticky ok, sice nevidim objem popílku, saze skoro na další jízdní regeneraci (jezdí delší trasy? Spotřeba pod 7 taky fajn...), i když je velkej rozdíl mezi vypočítaným a změřeným množstvím (což by mohlo ukazovat dobrou průchodnost/malý zaplnění, resp. menší skutečný, než si myslí řj...dif.tlak taky ok...koncovka výfuku čistá?)



Dakujem za odpoved

popol by mal by ''ASH'' 369

No dlhsie trasy teraz ako sme auto kupili tak sme boli na SK z UK a spat ale teraz to bude tak po meste viacej ale cez vikendy sem tam vypadneme.

Co sledovat pri tychto hodnotach?
Co je tam uz hranicne?
Vie niekto ako vyvolat nutenu regeneraciu u A7 ak bude treba?

Spotreba to bolo na dialnici Belgicko Francuzko kde mas limit 120-130


A koncovka vyfuku je cista.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

29.03 2016 22:40


jo vidiš to, jsem slepej a tady je to v litrech ...
Nevim, kolik je max., ale je to stejně počítaný a tim pádem ovlivněný třeba i špatnym G450, ale dá se to i resetovat, resp.u některejch řj snad přesně nastavit...
Když už vyvolávat regeneraci, lépe (/nejdřív) vyvolat tu jízdní (popílek tim stejně nevypálíš...), obvykle přes login 12233 (taky se může lišit dle motoru...někdy napoví i bublinová nápověda VCDS...) a přes long adaptation ...
Event. login pro nucenou regeneraci při stojícím autě (taky různý pro různý motory, př. 10016, 21295, 27971,...) a v bloku hodnot její průběh...

Jinak třeba na myturbodiesel.com a dalších stránkách jsou docela podrobný informace o DPF* ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

31.03 2016 11:24


Dik za odpoved

a nevie niekto nahodou kedy sa spusta regenereacia a ako casto myslim tym kazdych xxx km alebo triger musi byt popolcek ? A ako asi dlho trva automaticka rereneracia za jazdy?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

23.09 2017 18:45


Ahoj Urgi, zjistil jsi někde ty hodnoty na DPF*?

moje hodoty:

368 ofset diferenčního tlaku 1hPa
369 objem olejového popílku 0,32L
370 vypočtená hmotnost sazí 9,41g
371 měřená hmotnost sazí 0,06g



co jsem přestal jezdit dálky a jezdím jen město, tak mi přijde, že mi to hodně regenuruje
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

06.07 2018 12:22


Ano zistil

Filtr pevných částic vznětového motoru: načtení hmotnosti popílku
Upozornění!
Při objemu olejového popelu od 0,375 l pro 6válcové motory nebo objemu olejového popelu od 0,175 l pro 4válcové motory je nutné vyměnit filtr pevných částic a nastavit naměřenou hodnotu na nulu!


Poznámka
t Příslušné motory: viz tabulka údržby
t Načtení objemu olejového popelu není v současné době u motoru CMGB nezbytné!
– Proveďte postupně následující kroky.
t Připojení 50XX/60XX → Kapitola.
t Řízené funkce
t Značka a typ vozidla
t Funkce
t Elektronika motoru
t Načtení naměřených hodnot
t Filtr pevných částic, objem olejového popele
t Mezní hodnota objemu olejového popelu u 6válcových motorů: 0,375 litru
t Mezní hodnota objemu olejového popelu u 4válcových motorů: 0,175 litru

Poznámka
t Při objemu olejového popelu ≤ 0,375 l (6válcové motory) může být vozidlo dalších 30 000 km v provozu.
t Při objemu olejového popelu ≤ 0,175 l (4válcové motory) může být vozidlo dalších 30 000 km v provozu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email