Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 23 listopadu 2024
Celkem je zde 222 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MMP
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 830
Online návštěvníků
Návštěvníků: 218
Uživatelů: 4
Celkem: 222

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

21.03 2016 14:12


Zdar.
Tak mi zbývá snad poslední trápení a tím je ESP*.
Objevuje se zpravidla po 10m, či 10km a to bez výjimky, jinak po nastartování vše ok.
Jakmile se rozsvítí, tak samozřejmě tlačítko je inaktivní.
Funkce ABS* zůstane vždy zachována.
Toto říká VCDS:

Address 03: ABS* Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 517 A HW: 4F0 614 517 A
Component and/or Version: ESP8 quattro* H03 0300
Software Coding: 0004488
Work Shop Code: WSC 48291 141 80211
VCID: 2255CDFF64CF04122934ACD-8076
2 Faults Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 200
Mileage: 268641 km
Time Indication: 0
Date: 2016.03.20
Time: 23:03:24

Freeze Frame:
Hex Value: 0x1A98
Hex Value: 0x4812
Hex Value: 0x121E
Hex Value: 0x00A5
Hex Value: 0x00FF

18265 - Load Signal
P1857 - 000 - Error Message from ECU*
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 200
Mileage: 268651 km
Time Indication: 0
Date: 2016.03.20
Time: 23:12:58

Freeze Frame:
Hex Value: 0x4480
Hex Value: 0x4006
Hex Value: 0x127C
Hex Value: 0x00AF
Hex Value: 0x00FF





V jednotce jsem udělal základní nastavení G85 a nyní již ukazuje úhly natočeníé volantu a to vcelku přesně v celé dráze.
Dále je BASIC STTINGS druhá položka a tou je kalibrace ESP*, jenže jakmile na ni najedu a zmáčknu TEST ON/OFF/NEXT, tak už při prvním clicku se celý řádek změní na ERROR.

Četl jsem možné příčiny u nás i v zahraničí a proto jsem kalibroval volant.
Dále jsem objednal a čekám na nový brzdový spínač.
A dále mi došly nápady....
Ten signál 18265 by měla být svorka na altíku se špatným kotaktem? Pokud je toto příčina, je lepší ho prostříknout a vyšistit zhora či dola vozu.??

Díky za rady
nahoru

sponzor





21.03 2016 14:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

21.03 2016 14:14


dej vypis motoré jednotky a pokud tam budeš mít čidlo teploty špatné vyměn a máš klid
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

21.03 2016 14:19


nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

21.03 2016 15:03


Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb
Part No SW: 4F0 910 402 L HW: 4F0 907 401 B
Component: 3.0L V6TDI G001AG 0020
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011372
Shop #: WSC 66565 257 00032
VCID: 26A6239751E85D229F42F3-8072

No fault code found.
Readiness: 0 0 1 1 1
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

21.03 2016 15:13


Ty tam nemas tu chybu cidla ale me delalo to same a vymenil jsem cidlo a mam klid zkusit to muzes ale nevim jestli ti to pomuze trebq haze blbe hodnoty
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

21.03 2016 15:16


Počkám na brzdový switch, vyměním, bude dál, tak vyměním čidlo G62. Poraď kde jak ...?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

21.03 2016 15:34


To nevim kde je to cidlo me to menil kamos musis google a obrazky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

05.06 2016 10:58


čidlo motoru ještě vyměněné nemám, ale včera jak mi došla baterka a nedobíjelo, tak po nabíjení 10h v práci jsem jel domů jak důchodce a žádné ESP* po 10 minutách...
a)náhoda
b)v jednotce byl "bordel" a potřebovala zkolabovat, aby vše opět jelo
c)styl jízdy
d)stav napětí baterie
e)vše mimo a)
nahoru

sponzor





05.06 2016 10:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

10.06 2016 8:39


takže dneska jsem vyjel a smazal všechny chyby. Po 10m opět ESP*, během jízdy jsem udělal graf MAF* ( mezi požadovanou a udávanou hodnotou z váhy byl docela velký rozdíl) a uložil chyby co byly v ENGINE unit - prvotní chyba 18265 1857, kterou jsem smazal se nahradila viz.log jedinou s odkazem na Battery management, ve kterém je chyba komunikace s Interface Altíku, jenže tento signál, nejspíše DFM nemám v konektoru u altíku osazen. Dvoupinový konektor má jen jeden vodič na L. Co teď ? Smile


Friday,10,June,2016,07:48:42:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.CLB
Control Module Part Number: 4F0 910 402 L HW: 4F0 907 401 B
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G001AG 0020
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
VCID: 265DD61F08E7F832451C70D-8072
1 Fault Found:

053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 276172 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.10
Time: 07:43:41

Freeze Frame:
RPM: 1344 /min
Torque: 140.4 Nm
Speed: 58.2 km/h
(no units): 892.5
Voltage: 13.91 V
Temperature: 19.8°C
(no units): 4.0


Readiness: 0 0 1 1 1
Friday,10,June,2016,07:50:02:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com

Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 00759 210 86480
Additional Info: 4F0915105C von VA0 3811290634
Additional Info: Geraet 86480
VCID: 235BCF0B7BD50D1A2202511-8076
2 Faults Found:

02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 151
Mileage: 276164 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.10
Time: 07:34:08

02479 - Partial Consumer Shut-Off Active
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 276164 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.10
Time: 07:34:08



log MAF* --- https://uloz.to/xXF6s7kX/log-01-003-xxx-xxx-csv
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

10.06 2016 9:29


Osobne si myslim ze ti haze ten altik chybu dal si tam 140a misto 180a jak si psal v jinem tematu oni tam ten 180a nedavaj ze jim zustal na sklade navic zkusenejsi reknou vic ale mel si dat ten co si vyndal ne davat slabsi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

10.06 2016 10:28


jenže ta chyba tam skákala i při původním...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

11.06 2016 19:51


Fakt mi nejde do hlavy proč konektor u altíku mám zapojený jen L a DF(M) není vodič vůbec.
Je to tak u téhle Audi správně?

Pokud ne, kam připojit tento signál? Do BEM? Jaký pin?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

16.06 2016 14:21


Závada vyřešena.
U mě to viz.chyby výše byl alternátor, resp.jeho regulátor. Tento je mého auta s konektorem COM, nikoliv l+DF(M) separátně.
Komunikaci COM prozradí diagnostika v ABS*, bloky, myslím že 8 a tam jsou 4 položky, nás zajímá komunikace s INTERFACE GENERATOR a GENERATOR.
U obou byl měl být stav OK. U mě byla chyba NOT OK u interface.

Po výměně altíku (raději celý než jen regulátor) jsem nastartoval, promazal chyby a čekal na 10. minutu. Nic se nestalo, projel jsem auto VCDS a je komplet čisté, bez jediné závady ve všech jednotkách. Tedy 2 chyby (jeden klakson je KO a DVD placka byla zaprášená)

Má-li kdo zájem, mohu popsat i výměnu alítku spodem auta.

Děkuji všem co se snažili poradit a i těm co věděli a nenapsali z jakéhokoliv důvodu. Alespoň to člověka posune dál
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2020
Příspěvků: 3 | Témat: 0

15.10 2020 18:35


Musim podekovat uzivateli ktery zakladal toto tema protoze jsem mel uplne stejne priznaky,ale na A6 C6 2.7TDI a po repasi alternartoru to zatim vypada tuk tuk ze zavada je vyresena.Diky za to ze zde pomahate:-)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email