Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 215 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 215
Uživatelů: 0
Celkem: 215

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

16.03 2016 22:43


zdravím mám problem že pri startování se občas ozve asi napinak většinou když dyl stojím víc jak den.olej dobrý,filtr original,držak olejoveho filtru cisten i se zpetnym ventilem a vymena tesneni,vymena tesneni pod napinakem,novy retez.
mam otazku co jeste by mohlo ovlivnovat ze obcas je to dobre a nekdy jak kdybych startoval nejakyho zigula- vynechani zapalovani,vadny starter,pcv ventil,odvetrani klikovky ?jinak audi a4 b6 1.8t bfb
a pak mam problem se svetly ze malo sviti.daji se repasovat H7 svetla nebo rovnou se kouknout po novych
nahoru

sponzor





16.03 2016 22:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

17.03 2016 7:38


Co třeba palivové čerpadlo? Po těch letech už může mít nárok. Mě zdechlo minulý týden.

U mě občas delší startování, za studena se motor po startu občas divně motal jak kdyby na 3,5 válce - do minuty to ale přestalo. Nakonec v pátek odpoledne před cestou na bratrovu svatbu řeklo sbohem resp. točilo se, ale během chvilky spálilo pojistku. Naštěstí díky LPG* sem mohl víkend odjezdit nouzově na plyn. Prostě po 20ti letech služby už mělo nárok (20 let a 1 měsíc).

Po výměně je klid. Start na drb.

Jinak pokud ti to zacvaká po startu a pak ticho, přijde mi to jako běžný projev u motoru co už má cosi nalítáno. Hlavně když to déle stojí. Pokud to jinak za běhu jede tiše, asi bych si žíly neřezal. Spíš sleduj jestli se to nějak nestupňuje, pak už by možná byla vhodná výměna napínáku a hydro-zdvihátek ventilů. Zdvihátka se sice dají rozebrat a vyčistit, ale není v tom 100% úspěšnost. Když si vezmeš kolik to máš práce sundat rozvody a vačky, abys to mohl vyměnit, tak je lepší koupit nový.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

17.03 2016 21:04


tak cerpadlo mam menene ale podivam se jestli to neni zavzdusnene.akorat my nejde proste do hlavy ze 4 starty jsou tichy i kdyz to stoji prez den a pak treba jeden jako by v hlave nebyl olej nebo to jako jelo jak rikas na 3,5 valce.napadl me zpetny ventil oleje do hlavy ze by mohl byt spatny ale samostatne se neprodava.pak kdyz byl spatny pcv ventil tak auto taky po nastartovani jelo jako na 3 valce.
vim ze uz ma dost nabehano ale kdyby to byl kazdy start tak jo ale ono udela jenom nekdy tak uvitam jakekoliv napady treba budu mit na to pohled z jine strany
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2016
Příspěvků: 234 | Témat: 6

17.03 2016 22:26


Na kabely ke svickam ses dival a co svicky? Muze to byt nacaty kabel ke svickam a nebo svicka KO. Diagnostika nehlasi zadnou chybu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

18.03 2016 2:32


akorát mám kontrolu svíček a civek v plánu tak dám vedet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2016
Příspěvků: 234 | Témat: 6

18.03 2016 9:39


Protoze jak to tak ctu neco podobneho mi delala vadna svicka i kabel na 4 valci na Golfu4.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

18.03 2016 10:17


Podobný jev s "cvakáním" po startu mám na 1.8 92 kW a vypozoroval jsem, že když při startování stojí auto na rovině, tak se ozve jen jemné zaklapání na půl vteřiny...když stojím na nakloněné rovině levým bokem výš, tak mi v motoru "řeže pila" a když stojím v opačném sklonu, tak je absolutní ticho.
Sací koš olejového čerpadla je přítomen a je kovový - koukal jsem endoskopem a ucpaný není a sítko z něj také není vypadané.
Koukal jsem i na víko ventilů, jestli při startování nedrhne řetěz o víko (někdo to v jiném tématu zmiňoval) a tam je také vše v pořádku.
Takže jsem tento problém přestal řešit úplně.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

18.03 2016 12:02


Proste se ten olej ze zdvihatek, pokud jsou stlacene palcem vacky, za delsi dobu stani vytlaci. Chvilku pak trva nez olejove cerpadlo protlaci olej do vsech kanalu a zdvihatka se naplni olejem. Tak samo i podle polohy odstaveni vozidla, bud nejaky olej v kanalech zustane a pak se to zaplni drive a nebo vytece vsechen zpet do vany. Pak to zaplneni trva dele.

Az pokud by nejake zdvihatko tukalo nebo cvakalo za chodu motoru, nebo slysitelne chrastil retez mezi vackami bych to resil.

Lubošu kudy jsi koukal endoskopem na sitko? Pres vypustni sroub na vane?
nahoru

sponzor





18.03 2016 12:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

18.03 2016 12:53


Jojo...přes vypouštěcí šroub. Sice není vidět ani tak stav sítka (je moc nízko ode dna vany), ale je vidět, jestli je alespoň těleso koše vcelku.
Stav sítka jsem opatrně zkontroloval dotykem zahnutým drátkem.
Sítko bylo kompletní a nenaškrábal jsem ani žádný karbon.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

18.03 2016 19:51


Asi to je normální mě to Octavia dělá občas taky že při startu na cca sekundu zarachta
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

19.03 2016 2:15


jj ztotožňuju se s Lubošem taky podle naklonů auta.
kouknu na svíčky a mám doma 2 zapalovaci civky tak to proházu a zkusím co to bude dělat.
vim že toto chrasteni je celkem bezne u 1.8t ale zajmave je ze pred vymenou oleje to nebylo takove s tim ze pouzivam shell helix ultra 5w-40 a pouzil i original olejovy filtr s tim ze by to mohlo pomoct a je to spis jeste horsi...driv sem kupoval filtr mann
před výměnou to jakoby občas zachrastilo teď to zní jako kdyby vytekl olej z hlavy
dik za připomínky a poznatky a jakékoli dal uvítám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

17.02 2017 2:31


Asi vyreseno - na motoru byla neoriginální měrka i trychtýř.original trychtýř byl asi o půl cm kratší než neoriginální takže vlastně hladina oleje byla dolívána nad správné maximum.po montáži dílu co tam patří se mi stalo 2x že jsem slyšel napínák do 1/2 roku
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email