Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 192 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 188
Uživatelů: 4
Celkem: 192

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 29 | Témat: 13

21.04 2009 21:01


Zdarec,když DAM* místo origo palivovýho čerpadla jiný,co tlačí víc,pojede to líp?
nebo je to pi..vina??
nahoru

sponzor





21.04 2009 21:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

21.04 2009 22:27


picovina, je tam regulace tlaku....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

21.04 2009 23:42


zbytocne tam DAS* vacsi tlak ked do motora ti bude striekat take iste mnozstvo paliva cez vstrekovacie trysky a to zmenis iba upravovu map/softu no aj pritom ti este musi stihat seriove vstreky takze jedine vacsie Turbo* a ine upravy aby si potreboval vacsie vstreky plus uz aj pumpu paliva nic to nepomoze
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

21.04 2009 23:43


HonzA3:
Zdarec,když DAM* místo origo palivovýho čerpadla jiný,co tlačí víc,pojede to líp?
nebo je to pi..vina??
tak toto je fakt blbost, ani zbytocne neskusaj
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

22.04 2009 20:47


Zrovna dneska jsem byl schodou okolností na stáži ve společnosti BOSH diesel Jihlava, která se zavýbá pouze výrobou vstřikovacích čerpadel a common railů pro téměř všechny světové výrobce automobilů včetně koncernů VW. Mohu udělat celkem kvalifikovaný závěr, který jsme tam také zmínili. Zaprvé tam jiné nepůjde rozumně přidělat. Zadruhé jsou tam obrovské tlaky a spatná montáž může mít destruktivní účinky pro celý motor. Dále bude problém s ventily a se správným spalováním. Pokud, bys to chtěl udělat, musel bys vyměnit prakticky celý systém dopravy paliva do motoru. A navíc bys musel přeprogramovat ECU*. No já bych se do něčeho takového teda nepustil. Nemluvě o nákladech.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 29 | Témat: 13

22.04 2009 22:19


díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

23.04 2009 23:54


tak stebou suhlasim iba vtom ze musis premapovat soft na riadenie motora inka nic ztoho nieje pravda iba ze mu to nepomoze vpohde mu to tam ide dat kus za kus 4barove cerpadlo 4barovy regulator paliva a nic ine nepotrebuje prerabat vedenie stiha trysky musi prehodit lebo ajtak nevie dosiahnut taky vykon so seriovou pumpou aby mu nestihali trysky takze tak asi
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

24.04 2009 8:48


No každopádně to k ničemu nebude. Změnou tlaku dojde ke změně nakalibrovaného rozptylu a může to dělat psí kusy. Každopádně by to výrazně ovlivnilo spalování a následné emise. A taky by se mohlo stát, že bys neprošel emisema. Ať to vypadá jak jakkoliv, ty motory jsou odlaďovaný velmi dlouho a na nejmodernějších přístrojích, ke kterým se běžný smrtelník nedostate a proto vědí celkem dobře, jak mají dané součástky vypadat. Vývoje motorů nestojí stovky miliard jen tak pro nic za nic.

P.S. Stejná situace je se sáním. Každý si myslí, že když namontuje přímé sání, tak to auto pojede líp. To je nesmysl. Ono to třeba v určitých polohách zvýší momentální výkon, ale průběh otáček se absolutně rozladí a zlášť přeplňovaná auta na to trpí. Pokud to není odladěná sada přímo pro určitý druh a typ motoru není to vhodné to tam montovat. Nehledě na to, když tam někdo dává nějakou univerzální sadu. Stejné to je s prakticky každým členem pohonu, výfukem, atd.
nahoru

sponzor





24.04 2009 8:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

24.04 2009 13:12


nesuhlasim tiez nojedno je pravda ze kazda uprava je potrebna robit na brzde aby mal clovek prehlad s pravani sa motora ina uprava nema zmysel ak to clovke roby pre vykon ak pre zvuk tak nech si tam pichne clovek najlacnejsiu sisku a bude mu to bucat bez ohladu nato ako pojde motor
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

24.04 2009 13:29


GGTT: Jak říkáš. Ladit motor je ideální na brzdě. Ale většina lidí nemá možnost na brzdu najet. Takže to prostě jen zkouší. A tuzing ve stylu rezonátor na výfuk, k tomu se není potřeba vyjadřovat. Já mám rád tichý výkon. Nevinný vzhled, tichý motor a jediné, co rád slyším, je zvuk turba, při přidání plynu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

25.04 2009 7:07


tichy vykon stoji zaprd.mam koncovy tlmic a predca to Turbo* pocujem tak isto.Turbo* pracuje na inej frekvencii ako tlmic.takze sa to pekne doplna.ale ten tichy vykon ti neberiem,je to tvoj nazor a mozno niesi ani sam.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 29 | Témat: 13

27.04 2009 22:16


koncák mam taky;-)
kamarád se potřebuje zbavit vysokotlakýho čerpadla a neustále mě přesvědčuje....
tak jsem se radši zeptal a radši ho kupovat nebudu;-)
dík za rady
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email