Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 333 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 6
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

22.02 2016 13:38


Ahoj, vsiml jsem si ze kdyz uberu plyn a zacnu brzdit motorem, prevodovka trochu zahoupe otackama. Ne to normalni? Natocil jsem video.na jizde to neni znat. Tzn. Necuka to. Pri razeni je vse taky v porafku. Ma najeto 260tis a v 250tis se delal olej primo v ZF. Diky za radu


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





22.02 2016 13:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

22.02 2016 14:07


jakou verzi software mas v prevodovce? a mas tam ted zf lifeguard 6 nebo 8?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2014
Příspěvků: 65 | Témat: 8

22.02 2016 14:28


Na mem aute jsem si vsiml toho sameho. Neresim. Vse funguje jak ma, tudiz to je asi normalni.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

22.02 2016 14:37


lock v měniči to většinou dělá je tu toho napsano taolik že nestačíš ani koukat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.02 2016 15:45


To mas v pohode. Nerieš.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.02 2016 15:47


Nezalezi to od oleja ani software, ak uz ma prevodovka co-to odjazdene, moze to byt trosku viac viditelne, takisto prevodovky nie su vsetky rovnake, vyvíjali sa rokmi.
Naposledy upravil lubomt dne 22.02 2016 16:33, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

22.02 2016 16:17


Ok tak neresim. Diky kluci
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

22.02 2016 17:29


prave ze tydle problemy odstranujou ty oficialni upgrade prevodovky, nektery kody prevodovek uz maj i veri 0110, ty posledni treba jen 0020.
nahoru

sponzor





22.02 2016 17:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

22.02 2016 20:00


Pridam aj svoje dotazy:
Po ubrani maju otacky klesnut?
Ak ano cca o kolko?
3. stupen radi na 2x je to v poho?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2014
Příspěvků: 65 | Témat: 8

23.02 2016 18:16


Po ubrani plynu otacky pochopitelne maji klesat. Dle toho, jak brzdi motor... Jen se proste muzou prohoupnout. Resp se prohoupne rucicka otackomeru, ale na zvuku motoru jsem to nikdy neslysel ani nepocitil.

3 rychlostni stupen jwdnou radi menic s prokluzem a kdyz dosahnes rychlosti nad 40 km a ustalis, tak pak 3ku uzamkne naprimo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

23.02 2016 19:51


Parik, vsetko nevyriesis softwerom. Vies vobec , co pises? Ked mas prevodovku s najazdom napr.300.000km a uz je scasti zodrata, lamely su uz tensie, pritlak olejom je teda uz slabsi, vyriesis to softwerom? Alebo zodrate lamely , opotrebovane lozisko, vytahane struny atd.v menici , toto vyriesis softwerom? Nieco sa da ale nie vsetko a zdaleka ani nie polovica problemov starsich prevodoviek. Na doladenie pritlaku je adaptacia, ale ani ta nie je vsemocna, ak je material mimo tolerancie
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

23.02 2016 20:40


Novsie softy len vylepsuju vyuzitelnost prevodovky, vylepsuju optimalizaciu radenia a krutiaceho momentu. No.iekedy vyrobca dokonca uberie na krutiacom momente, pokial maju urcite prevodovky kratku zivotnost (odrb na zakaznika, ten potom pocituje akoby trochu slabsi vykon). Zrychlenie radenia atd sa riesi uz komponentami, nie softwerovo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

24.02 2016 11:39


Dikes.
Je mi jasne ze to nie je nova prevodovka, najazd cca >300kkm. Pocitam casom s repasom, len zhanam info kedy je ten spravny cas. Mno a asi to spojim s rozvodmi.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

24.02 2016 19:25


nejdriv bych to resil softwarove a kdyz to nepomuze tak az pak repasi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

24.02 2016 20:29


Ved urcite je to lacnejsie, no myslim, ze zbytocne maluje certa na stenu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

25.02 2016 15:07


Chlapi aky HW a SW je pottrebny pre flash FW prevodovky? Origo VAG-COM* kabel to nevie?

Kua vedla - admini presunte mi to vedla.
nahoru

sponzor





25.02 2016 15:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email