Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 441 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 436
Uživatelů: 5
Celkem: 441

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

28.02 2016 17:06


Interiér tady hlídnej není tudíž tam je jedno co tam je. Ale mám odzkoušený že jsou lepší sufitky s žebrovaným hliníkovým chladičem ty obyčejný se přehřejou a blikaj a pak umřou.
nahoru

sponzor





28.02 2016 17:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

28.02 2016 17:13


Když už tady řešíme problematiku LED* diodových žárovek, ještě přidám zkušenost s interiérem. V prostoru pro cestující proběHLA* pouze výměna kus za kus a neznamenal jsem žádný problém. V zavazadlovém prostoru se to však občas vůbec nerozsvítilo, po tmě bylo vidět, že to stále, i když je to vypnuté slabě prosvěcuje, řídící jednotka si to zjevně v zavazadlovém prostoru hlídá a myslela si, že jsou žárovky prasklé, řešení bylo v přidání paralelního rezistoru a je po problému.

Tak mě ještě neumřely, ale mám je zatím krátce.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

28.02 2016 17:32


Dozadu jsem dal jednu hodně velkou LED* sufitku aby to trošku svítilo a nic neprosvěcuje
Tohle je ona
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tak pro změnu mi to zase píše zadní levou mlhovku po zapnutí zapalování se zapnutejma světlama Jak člověk něco obelstí tak se zase najde něco jinýho ta doba ledová je náročná.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

28.02 2016 21:37


mě už to po přidání rezistoru také nedělá

já myslel že si to mlhovky "kontroluje", až když je zapneš, jelikož mi to dělá také, ale jen když je zapnu při vypnutém motoru, jinak ne, musíš přidat rezistory všude, kde to hlásí chybu.

teď když koukám na tvou přístrojovku, mě na přístrojovce nesvítí kontrolka parkovaček, i když jsem prostřednictvím diagnostiky rozsvítil všechny kontrolky, asi tři mi tam nesvítily, je to chyba nebo spíš vlastnost konkrétního vozidla?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

28.02 2016 21:49


Takže po studeném startu doma a cestě do Prahy žádná chyba, absolutně bez hlášky, takže denní svícení vyřešeno. V Praze jsem otevřel kapotu a sahal na odpory, teplý byly slušně, když jsem na nich držel prsty dýl, tak to pálilo, nešlo udržet. Doufám, že když to bude svítit dýl, tak to nebude tak žhavý, aby netekla izolace drátů , ale to asi vylítne dřív pojistka počítám, jak psal Ladin: výše. Nevím, jestli zkoušet koupit větší odpor, když vím, že 19,5R bylo moc a 14R už je OK. Kouknu co se dělá podle E12. Že bych vzal nějaký s větším výkonem, ale topit to bude asi stejně, leda že by to fungulovalo i třeba s 15R nebo 16R trochu to tomu pomohlo. Proud pořád nevím, jedině áček: by ho mohl o volné chvíli změřit, jelikož más stejné denní a žárovka mu jde určitě snadno ven

Přikládám ještě fotky, jak to mám ve světlech teď.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


A zde ještě "vykuněněj" drát, který jsem provizorně musel zaizolovat tavkou. Kdyby jste přišli na to, k čemu ten drát je, zajímalo by mě to.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Jinak ty CAN BUS parkovačky mi zabavil táta do jejich Tiguana a tam prostě ten odpor stačí co tam mají číňani no, jen B7 je rozmazlená jak nevim kdo.
Naposledy upravil Fan1s dne 04.08 2018 23:47, celkově upraveno 1 krát. (7% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

28.02 2016 22:01


Já nic neměřím, nepočítám prostě zkouším co jde nebo nejde.Čas bohužel nemám skoro žádnej dnes jsem se utrhnul od hlídání prcka jinak v týdnu jsem až do tmy v práci tak nic nestíhám.

Ladin: Jo kontroluje to všechno mrcha jedna.
Jinak se ta kontrolka musí nakódovat já ji taky neměl dokódovanou když to je jediný info že jsou světla zapnutý.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

28.02 2016 22:32


áček: aha, souhlasím, páč jinak musím čumět na vypínač světle, jaká zrovna svítí světla. Je to těžké nakódovat? Nebyl by někde přesný postup?

Fan1s: no vidíš, jak si postoupil. Já bych nad tím až tak moc nebazíroval, jak říká áček, tak to také jde pokus omyl, když víš, že teď je to bez problému a víš přibližnou hodnotu odporu, kdy to už nepindá, buď to nech takle, když se ti nebudou ničeho dotýkat, tak se nic nestane, když na nich bude ležet dlouhodobě kabel, mohlo by to protavit izolaci, být tebou, ka koupim ještě 2 ks 22R/20W ty 39R vyhodím a nechám tam po dvou 22R
nebo pořiď s větší wattáží 10R/50W metalové jsou oproti 20W keramickým dražší
http://www.gme.cz/dratove-rezistory-do-50w/p178422:936162/active:178422,936162
když budeš mít nedostatečnou wattáž bude to žhavé (nebude to stačit odvádět teplo), ale pojistka se nespálí, jelikož odběr proudu bude pořád stejný.

ještě mě napadla jedna věc, já mám ty rezistory vs. LED* žárovky vychytaný, tzn. že spolu mají ideální odpor, aby to nehlásilo chybu. když LEDku vytáhnu, hlásí to chybu, jelikož rezistor sám o sobě nemá dostatečný odběr, když dáš rezistory o nízké hodnotě bude stačit odběr jich samotných na ošálení jednotky tzn. i bez LEDky se to bude tvářit, že je to v pohodě.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

28.02 2016 22:52


Ladin: Podivej se do prizpusobeni tam by mela bejt moznost. Kdyz to nedas zitra vecer az prijedu z prace bych se mrknul na to jak se to dela uz si to z hlavy nepamatuju.
nahoru

sponzor





28.02 2016 22:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

29.02 2016 20:19


Já jsem v tomto naprostý začátečník, zatím jsem nic kódovat nezkoušel a v tomto případě ani nevím, pod jakou je to jednotkou, pod jakým číslem kanálu nebo jak se tomu nadává.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

29.02 2016 20:30


Vydrž za chvilku jdu do auta a mrknu na to.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

29.02 2016 21:15


V kódování panelu přístrojů odečteš ze čtvrté pozice od konce 2 pokud tam máš 7 tak tam dáš 5 testovat a uložit a musí to makat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

29.02 2016 22:19


Je možný toto dokódování pomocí "čínského" kabelu a softu, nebo ne? Kabel je 12.12 verze a soft odpovídající VCDS. Na čtení chyb a mazání funguje perfektně, jen jestli je s ním možnost zvládnout i toto?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

29.02 2016 22:59


Fan1s: Pokud ten kabel je OK tak to musí jít.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

01.03 2016 13:53


Ok díky, doma zkusim.


Teď jsem jel cca 20min autem a jen s dením, přijel jsem, otevřel kapotu a koukám do světla a na odporu ruku neudržím, hrozně pálí, ta žlutá izolačka je dost "vláčná" a silikon co jsem měl po boku rozteklej, topí to jak pes. Zkusím kombinaci dvou odporu a trošku vyšší odpor než 14R, třeba 16R. Snad by to mohlo být pak lepší, teď pojedu na xenony, abych nepropálil zbytečně drátky.

A víte proč se mi ty 5W odpory rozsvítili na těch parkovačkách? Protože jsem si koupil 0R82 místo 82R Takže asi tak...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

01.03 2016 20:53


áčku díky moc už to tam mám.
Fan1s: mám ten samý kabel, je to naprosto bez problému. Bylo to moje premiéra. Je to pod č. 17, postup dle áčka, více viz. příloha.
Škoda, že nejde nakódovat, aby se xenony při režimu AUTO rozsvítily až po nastartování (až co to dobíjí).
Nó to je sakra rozdíl 0,82 a 82 se divím, že ti nevylítaly pojistky, když ses přiblížil ke zkratu, vezmi si, že drát má odpor v závislosti na délce a materiálu třeba 0,2 Ohmu, když jím propojíš kladný a záporný pól baterky, opomenu-li co to dělá té baterce, co se stane? drát se rozžhaví do červena, postupně začne černat, až se úplně protékajícím proudem přepálí
Je vypočtené, že ty 20W by měly stačit, žárovky také topí, že na nich prst neudržíš, nějak zajisti, aby to na ničem neleželo a je to OK. Ty stále pleteš jablka s hruškami odpor je něco jiného něž "Wattáž" (zatižitelnost) a 2 Ohmy (14 nebo 16) vůbec nic nevyřeší, protékající proud konkrétním rezistorem je stále stejný, bude to topit stejně. Buď bys musel dát 50W nebo více 20W (např. 3x 39 Ohm/20W nebo 47 Ohm), se kterými se dostaneš na požadovaných cca 13 nebo 16.
Tak jsem to dnes ještě poladil, přidal jsem k denní i parkovačce rezistory do série, kvůli problému, který jsem vysvětloval výše, aby nešlo na LED* žárovky moc velké napětí, počítal jsem s úbytkem napětí 2V, vyšlo mi u parkovačky cca 9 Ohm (0,6W), a u denní cca 3 Ohm (2W), vlivem toho svítí úplně neznatelně méně než bez toho, ale aspoň jim snad tímto prodloužím životnost, navíc svítí stále více než původní žárovky.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

03.03 2016 22:45


Tak jsem pouzil 5W82ohmJ v parkovackach ve spojeni s LED* benzinfabrik a je to ok ani to nehreje da se na tom v pohode udrzet bez popaleni. Tak bez obav je to schovany ve svetle.
Na denni jsem testoval pripojeny zarovky a take to bylo ok jen jsem po zapnuti pozoroval probliknuti respektive pohasnuti. Ale dnes dorazil balicek s odpory viz obrazek a ty uz jsou namontovany do vozu. Zatim bylo vse ok akorat to vcelku topi zadny pohasnuti a chyby se neprojevuji a opet je to vyveseny do volnyho prostoru. Pripojeni je na konektory tak ze to kdykoliv muzu prepojit na zarovkovou variantu.

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





03.03 2016 22:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

04.03 2016 7:02


Tak bohuzel ani totok na denni nefunguje proste levy si pisne a zmizi pak je klid. Tak az prijde dalsi balik budu dal testovat vcetne zadnich svetel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

05.03 2016 9:24


Nechápu, že ti to denní nehlásí chybu s 25R.. Mě to hlásílo probém při 22R nebo při 19,5R. Nyní mám zapojené paralelně 2 rezistory a to 22R + 56R. Tedy celkový odpor cca 15,9R. Vše je OK, hláška ani neblikne, světla svítí bez probliknutí, odpory topí, ale ruku na tom udržet mohu a myslím si, že když tam byly ty od Benzinfabrik, ty 2 z fotek výše, tak museli topit jak prase. Měl jsem je ve světle a vše bylo OK, takže tohle bude rozhodně lepší podle mě. Jsem rád, že to je vyřešeno, parkoavčky mám zatím "žluté" klasické T10.



Zajímali by mě pořád ae ty překousané dráty, od čeho to mohlo být, k čemu to je.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 3

15.06 2016 18:25


Vím že tady řešíte LED* žárovky, ale já mám úplně obyčejné a nějak se jedné zadní nechce moc svítí a samo že mi to hlasí chybu (Rear right turn signal). Nevíte, co by to mohlo být? Kontakty ve světle jsem pročistil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

15.06 2016 20:33


Dle popisu chybové hlášky se jedná o pravý zadní blinkr (nikoliv parkovačku - POZOR!). Co přesně to dělá? Blinkr bliká jak má, ale máš na palubce tuhle hlášku? Já bych začal výměnou žárovky (i když ta co tam je, funguje), dál ty kontakty (v žárovce i konektoru lampy) a když by ani to nepomohlo, tak bych začal měřit (kostru, přívod, apod.)..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2016
Příspěvků: 19 | Témat: 3

16.06 2016 9:26


No to jsem si myslel taky. Kontakty jsem pročistil, jeden byl jakoby opálený o packy lehce vyhnuté, tak jsem je očistil a přihnul zpět. Ale bez jakéhokoliv výsledku. Žárovky*, stejně vyndal pročistil a dal spět. Blinkr bliká normálně. Jen prostě obrysovka svítí slaběji než na druhé straně. Občas se přidá i hláška že nesvítí couvací světlo ale jen sporadicky. A když zařadím R tak vzadu něco jakby bzučí, je to normální? Jo a když se mi objeví ta hláška o blinkru tak stačí dá pravý blinkr a zhasne.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

16.06 2016 10:30


Ahoj.
Chlapi, moje zkusenost je ze jsem mel v parkovackach LED* 6smd 5630, takove jak ma Ladin: ale jen s 6led. Po 7 mesicich zacaly obe problikavat. Rozsvitim a dobry a po cca 5min byly jak stroboskopy. Takze sly ven.
Ted jsem objednal 10smd ty same modely ale 1rada LED* po obvodu navic. A nechtel bych je odkurvit zase. Myslim si - i tady ctu, ze do nich rj pere vic Voltu nez je zdravo. Zkusil jsem dat odpor do serie 15R 20W ale blikalo to furt az pomalu zustavali zhasnute nebo svitilo jen par LED* z te zarovky. To je ale dano asi tim ze uz jsou domrdane. Doma na trafu 9v ale i tak svitej treba pul hodiny a neblikaji.
Poradite hodnotu R co tam dat abych predesel znovu vypaleni ledky?
Chybove hlasky nemam, jen bych chtel snizit napeti do zarovky.
Diky.
Co se tyce pretezovani ledek, myslim ze to vadi jen trvale rozsvicenym kouskum - parkovacky. Dlr, zadni svetla... . Napr. mam v zpatecce poradne bomby a svitej v pohode. Kdyz to je rozsvicene jen chvili tak se neprehrivaji tolik a vydrzej. Momentalne dodelavam door courtesy lights, tak jsem na to zvedavy. Jeste jsem to nevidel v noci ale i pres den to sviti jak svina
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

16.06 2016 21:32


Matulee: no tvl to je pekna divocina. Nevim. Procistit vsechny kontakty i v konektorech pripojeni lamp. Promerit kostru. Nemuze nejaky ton vydavat ultrazvuk parkovaciho asistenta?
Bentley: jakmile jsou u nacaty, tak je nic nezachrani, jak rikaval mistr na stredni, jsou na odchodu do kremikoveho nebe pomuze pouze vymena, LED* diota musi vydrzet x krat vice nez zarovka, kdyby jak jsem jiz popisoval cinani pridaly predradne rezistory spravnych (vetsich) hodnot. No jasne, ze kdyz sviti obcas a kratce (couvacka), tak vydrzi, ale i tak maji kratsi zivotnost vlivem pretezovani. Zacala mi jedna parkovacka take blikat, tak jsem prave krom paralernich rezistoru (na zbaveni se chyb) pridal i seriove (na snizeni zatizeni diod). Ted uz to nevim, ale ty hodnoty jsem asi nekde vyse psal. Ten seriovy nemusi mit takovou wataz jako paralerni. Kdyz hodnotu prepisknes, bude to malo svitit, nic tim nemuzes zkazit. Ten seriovy musi byt v serii s diodou a paralerni s tim celkem (dioda + seriovy rezistor). Jinak to osvetleni dveri jsem take dodelal, je to piplacka, ale vysledek stoji za to
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

17.06 2016 9:00


Tak jestli pocitam spravne, tak pro ubytek o 2.5v z 14.5V po nastartovani na 12V to vychazi cca 9R 5W. No a nic nezkazim tim kdyz DAM* 15R, pak bude napeti 10V zhruba po nastartani a ledka by mela vydrzet porad. A jelikoz mam v supliku 20W odpory tak budou aspon min topit. Svitit to bude stejne azaz.
nahoru

sponzor





17.06 2016 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

17.06 2016 15:53


Jj chapes to spravne, ja jsem tam dal jak jsem psal vyse parkovačky cca 9 Ohm (0,6W) a denní cca 3 Ohm (2W). Presne tak, ty ledky sviti i tak vic nez zarovky, jde o to, ze ty odpory co pises jsou zbytecne moc velke, pokud je na to misto, tak je to fuk.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

17.06 2016 16:43


Jako radsi bych tam videl mensi ale zbylo mi, kdyz jsem kdysi skladal vyhybky k repro. Jeste detail: snad urcim spravne ktery kablik je plus
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

18.06 2016 13:33


To neni tezke. Nekde bych jeste nasel fotky a urcil to podle nich, ted nevim jiste, ale je tam zluty, hnedy a cerny kabel (k denni a parkovacce). Kostru maji spolecnou (mozna hnedej). Zkratka ten co vede na denni i parkovacku je minus.

Edit: tak je tam žlutý, modrý a hnědý
Hnědá je kostra nebo chcete-li mínus
Žlutý je napájení denních světel
Modrý je napájení parkovaček
Naposledy upravil Ladin dne 13.01 2017 14:22, celkově upraveno 1 krát. (26% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

20.06 2016 7:28


Vyrobil jsem mezikus. Jsem to popletl. Predtim jsem tam dal 2,7ohm a to je prt. Nasel jsem presne co jsem potreboval 15R 10w a ledka viditelne ztlumi jas ) a doma testovano na 12V trafu - ledku vpoho po 20min sviceni udrzim v prstech. Bez odporu se spalim.
Zaverem, dal jsem tam zpet problikavajici nez prijdou nove. Kdyz bude auto posilat 14+V do zarovky, tak to sundam cca na 10V a doma to svitilo porad i na 12V. Tedy blikat by uz nemely.

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

13.01 2017 14:19


Dokud si to pamatuji, tak to sem napíši. Začala mi problikávat LED* žárovka v parkovačce, tak jsem dnes raději navýšil hodnoty předřadných rezistorů (ty do série s žárovkou - aby na žárovce bylo menší napájecí napětí = nepřetěžování a delší životnost žárovky resp. LEDky). Původní hodnoty byly 3 Ohmy pro denní a 9 ohmů pro parkovačku. Nyní tam mám 3,5 ohmu pro denní a 12 Ohmů pro parkovačku. Jas (svítivost) je možná nepatrně nižší, ale v porovnání s klasickou žárovkou nejspíš svítí stále o něco více (a hlavně bíle).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

15.01 2017 11:22


Teď v mrazech mi moje zapojení selhalo, po studeném startu, když je venku fakt kosa, mi to vyhodí hlášku o prasklé žárovce. Hned zmizí, kvůli nahřátí odporu si myslim. Doufám, že až bude teplejc, tak to zase bude OK, nechci to zase přepájet
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email