Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 360 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 4
Celkem: 360

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

25.01 2016 17:35


Tak co borci jak to vidíte? Do 1.7.2016 prej jakš štakš a pak docela problem. Je nějaké řešení jak udělat STK s chipem kromě přehrávání origo softu?
nahoru

sponzor





25.01 2016 17:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

25.01 2016 17:46


zadnej stres, pokud to delal nekdo rozumnej, tak nic nepoznaj. Jediny problem je odtsranene dpf.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

25.01 2016 17:46


Prej poznají přes nějaký readiness kód.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

25.01 2016 17:50


Readiness

Readiness kód je stavové číslo označující stavy jednotlivých komponent ovliňujících spalování. Česky řečeno je to taková sjetina důležitých hodnot, kdy je hned přesně videt jestli je vše OK (samé 0) nebo něco špatně (někde je 1). Kód je osmimístný a význam jednotlivých míst následuje:

1 - zpětné vedení výfukových plynů
2 - vyhřívání lambda-sondy
3 - lambda-sonda
4 - klimatizace
5 - systém sekundárního přívodu vzduchu
6 - odvětrávání palivové nádrže
7 - vyhřívání katalyzátoru
8 - katalyzátor

nic co načipování ovlivňuje, ne?

vypnutej egr bude problem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

25.01 2016 17:52


klídek, nic moc se řešit nebude, myslím, že ti nikdo auto na diagnosti píchat nebude a na válcích tě měřit taky nebudou je to dělané hlavně kvůli čipovaným naftákům, kde jde hlavně o to, že většina z nich po této ůpravě nesplnuje emisní limity atd....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

25.01 2016 17:58


violr (25.01 2016 17:52) orig :
klídek, nic moc se řešit nebude, myslím, že ti nikdo auto na diagnosti píchat nebude a na válcích tě měřit taky nebudou je to dělané hlavně kvůli čipovaným naftákům, kde jde hlavně o to, že většina z nich po této ůpravě nesplnuje emisní limity atd....


Tak to se pleteš, na diagnostiku se to od nového roku napojuje právě i při měření emisí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 441 | Témat: 29

25.01 2016 17:59


tady z toho článku jsem to tak taky pochopil:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

25.01 2016 18:35


Na přečtení, toto je ta nová metodika měření Emisí.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Už teď sice vyšly nějaké změny, drobné úpravy, ale to podstatné tam je a platí.
Čipování se týká text od str. 32 dále. Chtějí kontrolovat identifikační řetězce SW a kontrolní součty. Ale jenom pokud budou tyto údaje mít od výrobce vozidla, což asi mít nejspíš nebudou (zatím). Ale třeba to lobby auto průmyslu nějak zkoulí u EU a bude to do budoucna povinnost pro každého výrobce aut který dodáva auta na evropský trh. Uvidíme.

Takže pokud tam máte čiplé, ale bez odstavených systémů co se ukáží s vadou na readiness, byl bych klidný. Mimoto když se upraví mapa EGR, aby zůstal zavřený, identifikuje se to jako chyba?

Pařík by k tomu něco mohl napsat...
nahoru

sponzor





25.01 2016 18:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

25.01 2016 18:45


ps: egr staci softwarove zavrit, kdyz hlasi chyby typu prilis mala pruchodnost(proste zasranej) a chyba je hned pryc, nemusi se zakazovat zadne DTC v jednotce Jeste premyslim, pokud je dpf odstraneno i s navysenim lamba sond, tak by melo projit auto emisema, ale neprojde vizualnim kouknutim pod auto a do koncovek vyfuku. toto plati pro EURO4, EURO5 uz neprojde.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

25.01 2016 20:23


to zas bude veledilo, kdyz na mim aute hledali 30min vin:-)
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

25.01 2016 20:47


imho kazdej resi stk, ktera se da stale resit uplne bezproblemu.
pokud ovsem tohle projde do zakona, tak uplne prvni kdo vam ukaze vztycenej prostrednik bude pojistovna (tomu verte).

A to bude i kdyz budete jen poskozeni, teteli se na to, aby meli takovouhle moznost neplnit, podobne to funguje s pneumatikama... bourals? nemas zimni? fuckoff.

Tohle bude podobny, bourals? mas chip? fuckoff.... technicka nezpusobilost se mili zlati da dokazovat i zpetne.
Myslete na to, nez to nektere zcela zbytecne zruinuje.... doslova.

Pa.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.01 2016 20:50


Evok (25.01 2016 17:58) orig :


Tak to se pleteš, na diagnostiku se to od nového roku napojuje právě i při měření emisí.
Jo jo,byl jsem nedávno z jedním autem na emisích a STK..Musí se napichovat vozy od OBD II nahoru..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

25.02 2016 20:46


Jeste minuly rok jsem byl nestastny ze jsem musel svoji chippvanou audi vymenit za suzebni 1.6tdi. S touto byrokracii ale zacinam byt stastny clovek... tak nejak jde celej automobilovej svet v CR do hajzlu a kdo nebude mit love na zanovno auto bide jezdit mastnout tyci
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

25.02 2016 21:56


ja bych to vubec nehrotil, pokud auto nekouri, ze by neproslo emisema a pokud se chystaj kontrolovat seriove hodnoty jako lambdy nebo turba, tak staci zmenit v softu faktor napr. na 80% pro hodnoty pres diagnostiku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 0

19.03 2016 0:21


a byl jste někdo s chipem už letos na STK ? mě to čeká za měsíc a mám z toho celkem strach
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

19.03 2016 1:07


z čeho? ničeho se neboj, jel jsem s jedním autem, co má rouru místo výfuku na stk a emise, sice nový přístroj, co to kdesi odesílá a blaaa blaaa, ale vše při starém, prostě to neustále zavisí na tom jednom nejdůležitějším elementu... a tím je člověk Ale zase to závisí stanice od stanice, technik od technika atd...
nahoru

sponzor





19.03 2016 1:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.1. 2016
Příspěvků: 359 | Témat: 3

19.03 2016 7:27


Petr1985: Já byl a prošlo to bez problémů. Mám to čipovaný léta. Přijdeš na emise a první co udělají že se napíchnou na diagnostiku a pak udělal emise. Čekal jsem nějakou odezvu a nic. Mám čip od firmy co se s tím živý. I emise se vlezli do tabulek.

Jediný co mi vzalo náladu tak byla cena 2800,- emise+STK a asi 10 fotek do alba

Jo a bylo to bez protekce prostě jsem přijel a udělal STK.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

19.03 2016 10:19


se nedivim ze jsi bez kecu prosel, za 2800,- projde i tank pan na emisich mi rikal, ze cca za dva mesice ty auta budou muset drzet ve vysokych otackach pri mereni. Co je na tom pravdy?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

19.03 2016 15:11


emise+ stk 1410 kč
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

19.03 2016 19:23


Ezio: zvýšené otáčky nejsou žádná novinka kolikrát se do drží skoro v omezovači i minutu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

19.03 2016 23:53


Petr1985 (19.03 2016 0:21) orig :
a byl jste někdo s chipem už letos na STK ? mě to čeká za měsíc a mám z toho celkem strach


Pokuď to není výsloveně prasárna tak je to v klidu.

A) Chip sám o sobě neznamená nelegální úpravu, to je akorát dezinformace novinářů který to házej do jednoho pytle s vykuchaným dpf a pod., přitom jsou homologovaný chipy takže byť 95% jich to nemá tak v principu to tak není.

B) Odhalení chipu závisí na porovnání dat z auta a od výrobce. A to je velký kámen úrazu - jejich dodáni ze strany automobilek vázne, a především dík počtu variant a následným aktualizacím je zatím nemožné jasně určit který sw je origo a který ne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

20.03 2016 8:16


Ezio (19.03 2016 10:19) <a href="/forum/prispevek/1304882-chiptuning-a-stk-2016#1304882">orig</a> :
se nedivim ze jsi bez kecu prosel, za 2800,- projde i tank pan na emisich mi rikal, ze cca za dva mesice ty auta budou muset drzet ve vysokych otackach pri mereni. Co je na tom pravdy?

Ano budou motory držet ve vysokých otáčkách a kdyz sem s známého na emisích ptal co kdyz se někomu jako ten motor rozlitne?? Odpověď byla mě je to úplně jedno NATO sme pojištěný.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.7. 2007
Příspěvků: 363 | Témat: 1

20.03 2016 9:32


Když se rozlítne tak byl špatnej.Tohle řekli známýmu.Motor musí vydržet max.otáčky dané výrobcem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.2. 2014
Příspěvků: 114 | Témat: 7

20.03 2016 9:37


známý byl ted na stk s octávkou a podepisoval papír že když by náhodou prasknul rozvoďák tak za to stk nebere zodpovědnost. Pochybuju že by todle platila technickým pojišťovna..
nahoru

sponzor





20.03 2016 9:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 5

22.10 2017 12:29


Není rozumější mít místo úpravy soft. Ř. jednotky hardwarovou krabičku kterou bych při nehodě nebo jiném problému odpojil a dělal blbýho ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

22.10 2017 13:28


tom732: Máš na mysli ten ojebávač teplotního čidla? Tak to bych nikomu nedoporučoval.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

22.10 2017 14:40


Tohle vozil předchozí majitel mého auta. Měl to tam asi 30 000km, chrochtal si jak to krásně jede, jak má super spotřebu. Jen co jsem auto koupil, dal jsem to hned do prdele. Po tom co jsem si kdekoliv přečet, je to moc bomba věc. A ty prachy co ho to stálo? Totální nesmysl..


Náhled, klikni pro zvětšení.


Udělali mi dokonce nabídku na nový model, když jsem se jich poptával co stálo to starý apod.


Náhled, klikni pro zvětšení.


[/img]https://www.tuningbox.com[/img]
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email