Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 440 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 439
Uživatelů: 1
Celkem: 440

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 105 | Témat: 26

20.04 2009 14:12


Zdravím vás,

Potřeboval bych několik poznatků ohledně životnosti TT, resp. motoru 1,8T.
Poohlížím se po autě po přítelkyni a vybrala si právě TT, nakonec ani neměla moc možností, protože volba byla dána na Audi .
Chci, ale koupit něco staršího (např.1999) co bude mít tak kolem 150 000km a zajímá mne jestli motor v pohodě nebo už mam počítat, že tyhle kilometry si žádaj nějaký větší investice.

Dík za názory
Horyna
nahoru

sponzor





20.04 2009 14:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.04 2009 14:18


Motor toho vydrzi hodne, ale vzdycky zalezi na tom, jak se k nemu predchozi majitel choval. Tzn. projet se, popripade nechat prohlednout mechanikem a nemel by ybt problem. Samozrejme uz to bude 10 let stare auto, tak nemuzes cekat, ze do toho nedas ani korunu. Ale zadna extra investice, krome te do spotrebnich veci by byt nemela
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 105 | Témat: 26

20.04 2009 14:51


Dobrá dobrá, počítám samozřejmě, že to auto už má 10 let a že se to bez běžnejch investicí neobejde, ale nerad bych, aby mi motor po 200 000km odešel. Spíš nemam moc zkušeností s benzínama od audi, mam A6 3,0TDI a tam mam jasno co ten motor vydrží nebo by alespoň měl.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

20.04 2009 16:40


Horyna:
1,8T je nesmrtelnej, ale jak rika sTeblo, pokud predchozi majitel sral na servis oleje a na zahrivani motoru, je to casovana bomba
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.04 2009 17:05


Horyna:
Ahoj. 1.8T je dobrá.

Ale nech to prohlídnout u někoho kdo se vyzná, kousek máš zdejšího guru Vlastu. Počítej, že jak to bude mít víc než 125tkm, nech sundat vanu a mrknout na stav zanesení sitka olejového čerpadla a nečistot ve vaně.

Čtvrt míče to najede, toho se neboj Rozhodopádně šťastnou ruku při koupi a dojeďte se mrknout na sraz ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 105 | Témat: 26

21.04 2009 7:50


Ještě jen malý dotaz, jaká je spotřeba u 1,8T při slušné jízdě?

Na sraz možná dorazím, ale mam sériovku(viz. obrázek) a tak asi nebudu mít čim zaujmout
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

21.04 2009 8:03


dá se jezdit za 7L mimo město. kombinovanou půl město, půl mimo je to cca 8,5L. Ve městě 10L. Při velmi krátkých trasách k tomu připočti ještě litr až dva. Taky v závislosti na typu (výkonu motoru) 110kw, 154kw, 165kw. Uvedené hodnoty jsou pro první z nich.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

21.04 2009 8:08


Horyna: s tou sériovkou uděláš více parády, než s něčím upraveným. tady se tunning moc nenosí.

takže koukej dojet
nahoru

sponzor





21.04 2009 8:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

21.04 2009 8:55


vencaa6:
Horyna: s tou sériovkou uděláš více parády, než s něčím upraveným. tady se tunning moc nenosí.

takže koukej dojet


Tak tak.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

21.04 2009 12:13


spotreba 8-9 132 kw, 9-11 165 kw

KM budou problem, 99ky budou vsechny stočené A ze mas seriovku je jedine dobre Na to my tu hrajeme
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 125 | Témat: 14

21.04 2009 12:59


ja chcu tuning
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 105 | Témat: 26

21.04 2009 14:37


Troo:
ja chcu tuning


Troo, tak tady máš mého exmiláčka, který musel ustoupit Audince.


- není to žádný tuning, jen tak lehce do sportovna

Ale s A6 nemam žádné úmysle snad kromě kol(18´´) a fólií.

Jinak kluci ta spotřeba u TT nic moc, ale přítelkyně jezdí langsam a tak by tam za 7L mohla být.
O srazu popřemýšlím a rád přijedu.

Ještě jednou dík všem za vřelé přivítání a za všechny rady.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

21.04 2009 14:39


horyno, 7 si myslim neni realnych jestli ti jde o spotrebu, tak ji kup new beetle v nafte
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

21.04 2009 17:16


Horyna: Nějaký povědomý ráfky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 204 | Témat: 15

21.04 2009 19:51


Bacha na věccccccccc!!!! Kamarad ma Audi TT od novoty po zajetí nechal načipovat na 160KW (to je max softwerova uprava udajně).Při chipovaní mu dali jasně najevo že po ujetí 160 000km potřebuje motor total repas..Pisty kroužkdy Sam nevim co vše řikal.NA to bych daval hodně bacha než bych si něco takového koupil.Ted měl problem (ma najeto 26 000km) a ma nachytane saze v turbu takže to jde nějak vyčistit.Nic méně osobně si myslim že to je hodně risk něco takového koupit protože to je auto kterému člověk važně šlape a za dalši nikdy nevite jestli to v minulosti bylo chipovane a km mohou byt stočene.Na druhou stranu ne všichni chipujou...To je cela ma skušenost a nazor
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 105 | Témat: 26

21.04 2009 21:38


tom.valmet:
Horyna: Nějaký povědomý ráfky.


Že by Borbet?
nahoru

sponzor





21.04 2009 21:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

21.04 2009 22:00


MATRIX:
Bacha na věccccccccc!!!! Kamarad ma Audi TT od novoty po zajetí nechal načipovat na 160KW (to je max softwerova uprava udajně).Při chipovaní mu dali jasně najevo že po ujetí 160 000km potřebuje motor total repas..Pisty kroužkdy Sam nevim co vše řikal.NA to bych daval hodně bacha než bych si něco takového koupil.Ted měl problem (ma najeto 26 000km) a ma nachytane saze v turbu takže to jde nějak vyčistit.Nic méně osobně si myslim že to je hodně risk něco takového koupit protože to je auto kterému člověk važně šlape a za dalši nikdy nevite jestli to v minulosti bylo chipovane a km mohou byt stočene.Na druhou stranu ne všichni chipujou...To je cela ma skušenost a nazor


kamarád má jedna pani povídala, ja třeba nechipuju, mam najeto 165000 a total repas nepotrebuju. Mam z tovarny 165 kw, to je nad max softwarovou upravu

Pls nestraši lidi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 204 | Témat: 15

21.04 2009 22:46


Jen řikam skušenost jiného.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

21.04 2009 23:39


ja by som vam teda vedel hovorit o stave aut takze je to dost bieda najst zachovaly kus da dost zabrat no urcite by som ich nehladal v CZ ani SVK mozno v DE ale aj tam je iba polovica znich good a urcite nema zmysel pri takomto aute ist po cene co je lacne urcite je ,,nahovno,, treba si priplatit za dobry stav a na turbobenzin v takomto aute je celkom dost aj tych 150000KM realne dostava viac zabrat ako keby ten motor bol v octavke takze treba to prekuknut riadne
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 105 | Témat: 26

22.04 2009 10:07


Rozhodně mam v plánu koupit ho v Německu, to je bez debat, stejně tak to, že jedině se servisní knížkou.
Jak je to s motorem, je to jedno nebo mam koukat přímo po konkrétnim výkonu?

Ale trochu mi na základě všech těch negativních názorů začíná hlodat zda to je ta pravá volba či nikoli.

Tak TTéčkáři předneste nějaké důvody proč koupit TT!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.04 2009 10:15


Horyna:
Nenech se zvyklat, mrkni po něčem v německu, nebo švajcu, se všema papírama a jasným původem. Aby to mělo tak do 150ti, nebylo to jeblý a nemáš se moc čeho bát.

Faktem zůstává, že cílová skupina zákazníků jsou mladí kluci, co tomu rádi šlapou. Ale pokud by to bylo po nějaký slečně, tím líp ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

22.04 2009 16:27


ja som tak isto vahal.. ale povedal som si.. prestane ma bavit tak ho predam... uzijem si kym ma bavi a zatial ma bavi velmi, mam ho par dni, najazdenych 134 000, servis kazdych 10 000 original v audi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

22.04 2009 19:40


mna uz nebavi, neda sa povedat ze nebavi ma auto ale chcem ho casom vymenit za sportove naradie lebo sice tych 165kw zneho robi este stale dost rychle auto ale nieje to sportove auto hlavne nech to je atmosfera ako M3,caterham, lotus elis, 350z, a pod.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

22.04 2009 20:15


Horyna:
... Tak TTéčkáři předneste nějaké důvody proč koupit TT!


TT nekupuj, čím míň jich bude v ČR jezdit, tím líp
No, TT chceš pro přítelkyni, takže jde o to, co od auta očekává ona - pochybuju, že jí zajímá např. jak se mi s ním jezdilo včera na okruhu v Brně, anebo jak blbě se vyměňujou žárovky v předních světlech ... zapoj jí do diskuze a na dotazy rádi odpovím(e)
nahoru

sponzor





22.04 2009 20:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 105 | Témat: 26

23.04 2009 8:20


Myslím, že priorita číslo 1 u žen je všude stejná a je jí design (barva, tvar), atd., další neméně důležitý faktor bude, aby se s tím dalo dobře parkovat.
Ostatní věci jsou plně v mé režii.
Uvidím na co narazím v Německu, tak jak tak případně pošlu nějaké fota než pro něj vyrazím.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 134 | Témat: 28

24.04 2009 0:07


TT je styl ) ale ženský bych koupil cabrio ))

JINAK NA CO OPRAVDU BACHA JSOU BUDÍKY !!!!!!!!!!

Moje zkušenost tt ze serviskou z německa je, že to dopadlo takhle:

30.1.2009 – Výměna oleje – 140 000 Km
30.1.2009 – Výměna tlumičů předních i zadních – 140 000 Km
30.1.2009 - Výměna rozvodů – 140 000 Km
30.1.2009 – Výměna stabilizátorů - – 140 000 Km
30.1.2009 – Výměna autorádia originál za originál – 140 000 Km - nešel zvuk
20.3.2009 – Výměna zadních brzd + kotouče + brzdová kapalina
25.3.2009 – Výměna budíků, komplet celá deska – 141 000 Km – Audi České Budějovice
1.4.2009 – Výměna uložení zadní nápravy Audi -ČeskéBudějovice– ZDARMA, NIC JSEM NEPLATITL 142 000 Km
1.4.2009 – Oprava předních ostřikovačů světel Audi České Budějovice– 142 000 Km
4.4.2009 – Výměna předních brzd + kotoučů – 142 000 Km
7.4.2009 – Výměna vzduchu v klimatizaci – 142 200 Km
8.4.2009 – Výměna prachového + motorového filtru 142500 KM

ale auto jsem koupil za hubicku a tedkon je jako nové a jede nádherně:O))) a mám na hodně dlouho klid

určitě doporučuji auto po ženský ) ale první co je napsaná jako jediná majitelka auta )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 105 | Témat: 26

24.04 2009 10:30


Cabrio jsme řešili, já byl pro, ale nakonec jsme ho zamítli.
Máme jen jednu garáž a tam má rezervé A6 a v zimě by němelo kde parkovat a to by byl asi problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 13

02.05 2009 14:48


No, možná by se vyplatilo "pár let" počkat a koupit pak přítelkyni Audi TT 2.0 TDI Coupe Quattro (170 koní). Má to kombinovanou spotřebu 5.3 l, max. rychlost 226 km/h, zrychlení 0-100 km/h za 7.5 s, manuál, 6-rychlostní. Prostě ideální auto na parádu s malou spotřebou a docela slušným výkonem.

Viz více na (nutno vybrat Modell (motorizaci vozu) a rozkliknout jednotlivé položky):
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

03.05 2009 1:02


dobra volaba alebo A5 v 3.0TDI q ) nadhera nadhera a na sobotu nedelu take Audi TT RS 5valec SPICKA
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

04.05 2009 17:02


Cau ted sem koupil Audi TT najeto 60 000km a skoro hned musim menit Turbo...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email