Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 2
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

08.06 2016 16:48


Nepodarilo sa nájsť konektory na diagnostiku pri poistkach niesu a pod volantom sme ich traja hľadali a viem si ich predstaviť mali sme protikus ... Nevieš kde by ešte mohli byť ?
nahoru

sponzor





08.06 2016 16:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

08.06 2016 19:03


treba skusit odmontovat suflik pod pristrojovou doskou a pozriet sa, ci nahodou tie konektory nie su v releovej skrini.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

08.06 2016 19:18


Je to zhodene a nieje to tam ani uchytene a ani medzi kablami
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

08.06 2016 20:07


tak potom alternativna metoda. treba v poistkovej skrinke najst poziciu rele palivoveho cerpadla. (ja to z hlavy neviem a vygooglite si to aj sami). Pokial na krabici releovej skrine su este popisy, najdete ho podla tych popisov.

Na tom rele by mala byt pozicia pre poistku. Zalozenie poistky by malo fungovat rovnako, ako spojenie kablov na blikacej diagnostike a blikat by mala kontrolka check engine v pristrojovke (ktoru tam teda treba najprv zalozit ak tam nie je, co bezne nebyva).

Osobne som to este nikdy neskusal, tak viem o tom povedat len tolko.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

08.06 2016 20:56


Ďakujem za odpoveď zajtra budem mať viac času tak sa na to pozriem...
Môžem považovať že kontrolka je zapojena ak kľúčik v polohe 1 pred startovanim a svieti check engine kontrolka a po naštartovaní zhasne
Mimochodom všimol som si že počas jazdy jemne cuka pri akceleracii ale až nad 3000
A včera som meral zmes a bola chudobná a dnes zas bohatá
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

08.06 2016 21:26


ano, ak sa kontrolka check engine chova takto, tak je zapojena.

na com si tu zmes meral, ako sa to prejavovalo a ako dlho si mal to meranie zapojene? bol motor ohriaty? a mas uz poriesenu tu Lambda* sondu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

08.06 2016 21:57


Zmes som meral na regulatore ako je v navode meranie tak 5min max ... Jasné bol ohriaty a dnes sa ohrial podľa budika iba na 80 stupnov
A dnes motor aj pri 5000 dosť dymi a strieľa do výfuku... Mimochodom je vykuchany Katalyzátor*
A samozrejme Lambda* je nová aj premerana funkčnosť
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

08.06 2016 22:31


A aby som nezabudol počas rýchlejšej jazdy som mal pocit v otáčkach to akoby nakoplo a začalo ťahať ale nevydržalo to dlho
nahoru

sponzor





08.06 2016 22:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.06 2016 8:32


Ak mate vykuchany katalyzator, tak treba skontrolovat vzduchotesnost vyfuku az po zadny tlmic. alebo mate vykuchany aj ten?

aku farbu ma dym? ciernu? to by znamenalo bohatu zmes. co vtedy ukazuje Lambda*?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

09.06 2016 10:22


Práve som vyčítal kódy
Kontroloval som to tri krát
1444
4144
4414
4441
4444
No a dym je biely idem zmerať tu lambdu a zmes
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

09.06 2016 10:33


Lambda* kolíše od 100 do 700 mV cca pravidelne
A na regulatore kolíše 2mA okolo 5mA čiže je to chudobné
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

09.06 2016 10:52


A biely dym ide iba pri preradzovani keď dám nohu dole s plynu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

09.06 2016 12:00


Ešte som si všimol že zere olej ale neviem kolko na km lebo nejde odometer
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.06 2016 12:56


tipujem, ze tie kody si vycital zle a ze ti ukazuje kod 4444 s dlhou pauzou, pretoze tie kody, ktore popisujes, nie su definovane.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

09.06 2016 13:27


môže to byť že to boli kódy 4444 odelené dlhším signálom ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

09.06 2016 13:55


Stav odmeriavaca prva meranie stredný-krajný od 1 po12 kohm
A stredný druhý krajný
Od 5 do 9kohm
Môže to niečo spôsobovať ?
nahoru

sponzor





09.06 2016 13:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.06 2016 14:09


kod 4444 znaci ziadna chyba v pamati zavad jeden dlhy signal znaci to iste. ty si 4444 a jeden dlhy signal po sebe interpretovat ako 4444 1444 4144 4414 4441 ...

na potenciometri nie su dolezite hodnoty, ale to, ci hodnota stupa plynule bez skokov a skratov / rozpojeni.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

09.06 2016 16:18


no takže žiadna závada a potenciometer stúpal plynulo

to dymenie výfuku pri vyšších otáčkach môže zmiznúť pri výmene katalyzátoru ? ktorý tam samozrejme tak či tak chcem dať

btw 80tku sa mi podarilo nastaviť a ide ako delo paráda
chyba pri nastavovaní bol medzikus medzi zemou a kľúčom, 3 imbus pasoval úplne presne hodnota kolíše 2mA okolo 0 a paráda

neviem si predstaviť ako má ísť NG v Quattre ale myslím že viac ako ide teraz šahal som aj tam na nastavenie a tiež to kolíše okolo nuly
podlaky sania som kontroloval čističom bŕzd a výfuk by mal byť tiež v pohode
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

12.06 2016 19:37


teoreticky ano, je mozne, ze sa motor preplachuje inac, ako konstrukteri zamyslali a nespalene palivo konci vo vyfuku, kde dohara a to sa prejavuje dymenim (podobne na bielo dymia dizle, kde nezhori palivo, ale tam to je zasa trocha o niecom inom).

kazdopadne za chladnejsieho pocasia je normalne, ze ked sa tomu motoru utne a vyfuk nie je uplne zohriaty, tak sa z vyfuku pari. cim chladnejsie, tym viac a cim funkcnejsi katalyzator, tym taktiez viac. predsalen je to motor, ktory ma zdvihovy objem 2,3 litra, to trocha pary vyrobi.

NG v quattre som tiez nesiel, ale predpokladam, ze pojde rovnako, alebo lepsie ako ten 2 liter v B3jke. ma to o par koni viac, ale cast z nich zhltnu straty v pohone.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

08.02 2017 18:03


doplním len nejaké foto 90tky

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2011
Příspěvků: 14 | Témat: 0

19.06 2020 15:54


Ahojte

mám podobný problem audi80 cabrio 2.0 ABK motor
EK bohata zmes 11 ma byť 1.niečo

výfuk komplet nový neter,nový kat,nové zvody,kable,sviečky, palec Lambda* ostala povodná vyzerala ok , teraz som ju meral ma 1.4V stabilne pri zohriatom motore

smrdí benzín y výfuku ale len za studena .. aj to nie vždy .

do ostatných veci som nešahal auto išlo bez problemov a stale ide .

niekedy dávnejšie bol problem s trhaním za studena ale po výmene kablov to prestalo , sviečky zanesené čierne po malo km od bohatej zmesi pravdepobne

Vopred vďaka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

20.06 2020 17:52


Napětí na LS (Lambda*) se po zahřátí pohybuje od 0,1 do 1 V. V žádném případě napětí na zahřáté LS není stabilní, to vždy znamená, že je po smrti. LS reaguje velmi rychle na změny obsahu kyslíku (složení směsi) právě rychlou změnou napětí. Jak stárne, tak rychlost změny většinou postupně klesá a někdy se i zastaví.
Obyčejným multimetrem se dá změna měřit, ale nezměří se rychlost reakce, na to je obyčejný multimetr moc pomalý. Ale nějaká změna se během sekundy vždy musí projevit. Pokud ne, tak je s LS něco špatně a musí se vyměnit. Pokud LS nereaguje, tak řídící jednotka motoru nemá info o bohatosti směsi a nemůže ji regulovat.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email