Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 351 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 349
Uživatelů: 2
Celkem: 351

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

08.02 2016 20:35


hmmmm... plastova priruba, hej? no cez plastovu prirubu neviem, ci cidlo bude voci kostre menit odpor a na vodivost plastovej priruby by som sa asi nespoliehal...

to by ma zaujimalo, ako to dvojpinove a trojpinove cidlo funguju...
nahoru

sponzor





08.02 2016 20:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

09.02 2016 20:14


no takže meral som to a nameral som toto: modré čidlo - studený 3700ohm teplý 275ohm... sivý medzi dvoma kontaktami... 1600 studený teplý 100 ohm
regulátor som odmeral iba pri teplom stave... na voľnobehu sa hodnoty hýbali okolo nuly +- 2mA ale po pridaní plynu až cca 15 mA a po ubratí skočilo do -70mA a znova sa držalo okolo 0...
a Lambda*... najskôr sa napätie kolísalo od 0 do 0,5 max volta... a potom som ju zmeral ešte raz a už iba na 0,6 volt držala stále
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

09.02 2016 20:18


no použité sú takéto čidla v linku je aj nejaká schéma
http://www.autokelly.sk/#PATH=31391882;5551167;555 [zkrácená url]
http://www.autokelly.sk/#PATH=31391882;5551167;555 [zkrácená url]

keď na studenom stave odpojím sivé čidlo nič sa nezmení keď modré auto zníži otáčky a slabo točí voľnobeh
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

09.02 2016 23:16


pepo: Hmm..podle toho co píšeš,tak tam máš typ motoru AAD.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.02 2016 10:08


mno, ak Lambda* drzi po ohriati trvalo 0,6V, je mozne, ze ona je zdrojom problemov. bolo by dobre overit, ci kym Lambda* kolise od 0 po 0,5V, motor ide dobre a ked sa natrvalo usadi na 0,6V, zacne robit problemy. predpoklad ale je, ze to meranie, pri ktorom bolo na lambde trvalo 0,6V bolo spravne a nebol niekde nejaky zvod.

kazdopadne Lambda* sondu by bolo asi dost dobre proste vymenit aj bez nejakej dalsej diagnostiky. uz aj to kolisanie 0 - 0,5V nie je uplne ko-sher, ale viem si predstavit, ze s tym RJ este nejako fungovat vie. takze ak je vek Lambda* sondy neznamy, alebo ma najazdene viac ako 120000 km, tak ju vymenit. staci prakticky akakolvek univerzalna Lambda* od boscha za 30 eciek.

kedze jetronic pracuje v uzavretom cykle, nema s touto lambdou absolutne ziaden zmysel sahat do nastavenia regulatora. ten sa tvari, ze funguje spravne. lenze jeho cinnost je zavisla od dat z lambdy, takze to moze byt len zdanie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

10.02 2016 10:43


NOVON: áno zrejme to je AAD aj keď v papieroch je ABT
ventYL: tak objednávam novú lambdu ... A keď bude nová s 4 pinmi bude sa dať dopasovat ? Lebo viem že originál má dva pini na ohrev a jeden na signál ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

10.02 2016 10:51


myslím že dopasovat nepujde.určitě bude jiné zapojení pinů.
dej tam co tam patří.tj. 3pin
.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

10.02 2016 11:49


No ako pozerám tak myslím že by to šlo iba jeden konektor by trebalo ukostrit... Ide mi o to že 4pin bosch vydrží viac km ako3pin
A je tam aj rozdiel v cene... Prikladam zapojenie pin
http://www.mjauto.cz/wp-content/uploads/2013/02/kabely-Lambda*-sondy.jpg
nahoru

sponzor





10.02 2016 11:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.02 2016 14:06


myslim, ze rozdiel je jedine v tom, ze 3pinova Lambda* sonda je kostrena cez vyfuk, zatial co 4pinova Lambda* ma vyvedenu kostru riadne na konektore.

co viem, tak servisy bezne taketo krizenie robia

edit: google je tvoj kamarat, pripadne ktorykolvek autoservis(ak) to musi vediet povedat. aut s 3pinovou Lambda* sondou je vela a ludi, co si pre 15 eur nechaju vrtat do kolena je tiez dost
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

10.02 2016 14:27


Ide mi hlavne o to že pri 4pin som našiel dlhšiu životnosť... Ale to je jedno nejakú už objednam dikes
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.02 2016 20:59


skokove lambdy funguju vsetky na rovnakom principe, univerzalka akurat bude mat hole kable a bude treba adaptovat konektor, ktory nebude pasovat.

planarna lambdasonda by mala kablov 5 alebo viac.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

10.02 2016 22:01


no takže Lambda* už je na stole už iba nahodiť a skúsiť... môžem po nahodení očakávať nejakú zmenu alebo by som mohol na regulátore namerať iný prúd ako pri predošlom meraní?... http://www.autokelly.sk/#BID=46|PATH=31391882;5551 [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

11.02 2016 17:33


Takže Lambda* vymenena... Lepší volnobeh ... Lepší chod za nižších otáčok nedusi... Zajtra ešte premeriam prúd na regulatore
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

11.02 2016 18:38


PS: linky na AK nema zmysel posielat, vacsinou mimo pocitaca na ktorom boli naklikane nefunguju.

zmenu moze byt citit, to zalezi od toho, podla coho krutil s tym regulatorom ten, kto z neho sejmul krytku (kedze na fotke zjavne krytka chyba).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

13.02 2016 16:15


No meral som to a po ohriati sa prúd držal na 10 mA ... Lenže som zistil že mi akurát praskla priruba takže som ani neskusal nastavovat... V pondelok objednávam prirubu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

13.02 2016 16:59


+10 znamena, ze je zmes podla Lambda* sondy chudobna, co by suhlasilo s tym, ze je prasknuta priruba.
nahoru

sponzor





13.02 2016 16:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

13.02 2016 21:39


Plastová priruba na okruh chladenia motora môže na to mať vplyv ? To sa mi nechce veriť
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

14.02 2016 11:21


aha, treba byt konkretny ja som myslel, ze ti praskla priruba niekde na okruhu podtlaku, napr. odvetravanie klukovky, ktore som na B3jkach videl spuchrele a netesne...

nez budes do toho nastavenia CO sahat, over si tesnost sania a vyfuku minimalne po Lambda* sondu, resp. katalyzator. bez toho by sahanie do nastavenia CO nemalo zmysel.

+/-10 mA je maximalna hodnota, ktoru RJ na ohriatom motore a na volnobehu da, takze tazko povedat, ako velmi je to rozstelovane. pri nastavovani nekrut o viac ako 1/6 otacky naraz a potom trocha tukni do plynu, aby sa zrovnali vole a az tak odcitaj hodnotu z multimetra.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

17.02 2016 10:20


No takže priznám sa že som sahal na nastavovanie CO... Pretože tá chudobná zmes moc hreje auto... Stále aj pri vetraku to drží na 95stupnov podľa budika... No ale k veci... V navode je že tam má ísť 3mm imbus... No lenže ten tam je príliš voľný dokonca aj 4 tam je príliš voľná ale 5 tam už nevojde a keď tam dám kľúč tak necítim že by som pocitoval nejaký odpor
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

17.02 2016 11:49


5 uz mozno nevojde poriadne ani do diery na jetronicu. ta trojka moze nezaliezt do diery tam, kam treba, pretoze v nej je mozno bordel. ako hlboko ten kluc vosiel? ja mam skusenost, ze treba fakt dlhy imbusak, pretoze napr. klasicke imbusove Lko trojka z bicyklovej sady, ktory ma trebars 10mm sa tam LTT vojde.

to ale bohuzial smrdi tym, ze bude treba cely rozdelovac vymontovat von, (mozno zmontovat z dekla na airboxe) a pozret sa, co tomu je. ci je tam spina, ci to niekto oprasil, alebo co je vo veci.

NG/AAR jetronic do ktoreho by 3ka imbus nepasovala, som este nevidel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

17.02 2016 15:11


No takže v návode je písané že netlačiť moc na skrutku aby motor nezhasol... Ja keď tam vopcham kľúč tak cítim že s niečím hybem... Predpokladám že regulator... A keď sa ešte z hora pozriem tak tam vidím jemne sesthran
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

17.02 2016 18:39


Tak zas som skúšal a vyzerá to akoby tam chcelo 4,5mm kľúč... Takže som 4mm upgradoval... Moc som ale nenastavil teraz sa prúd kolíše od 4,5 do 9mA a nižšie som sa nedokázal dostať
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

19.02 2016 8:10


a kolko otacok si spravil, nez si sa dostal z povodneho stavu k rozsahu 4,5 - 9mA?

pride mi to divne aj s tym klucom aj s tym rozsahom. ta skrutka ma obvykle taky regulacny rozsah, ze s nou ide tocit do aleluja oboma smermi a zhruba 1,5 - 2,5 otacky zmeni vystup na regulatore od trvalych -10mA po trvalych +10mA
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

25.02 2016 17:32


neviem presne koľko už ale bolo to viac ako 2,5... chcel by som vymeniť celý diel... myslíte že by to šlo aj z 3A motora?
nahoru

sponzor





25.02 2016 17:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

28.02 2016 13:55


porovnaj cisla dielov v ETKE, rataj ale s tym, ze grnave ruky ma vacsina naroda, ktora udrzi imbusak v ruke, takze pripokurvene / rozstelovane budu vsetky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

29.05 2016 22:00


no čaute priznavam že ešte som toto poriadne nevyriešil a už by som chcel meniť ale musím to vstrekovanie dať do kopy... ale k veci
mám na ruke B3 90 quattro* 2.3 NG
kamarát ho má už nejakých 6 rokov a posledné dva roky to začalo robiť problémy... dusiť vela žrať, minule sa mu to prehrievalo ale išiel som na to asi 5 km a v pohode to prešlo až na to že to neťahalo... Lambda* typujem KO... no chcel by sa toho zbaviť a za malý peniaz a ja by som to fakt rád zobral ale chcel by som vedieť čo si o tom myslíte tu vy... a vraj je ložisko na kľuke KO no a že mi k tomu dá aj druhý motor ktorý ale nieje NG ale z nejakej 100 100kw a myslíte že by to šlo vymeniť a dať pôvodný systém vstrekovania?
fakt ma to láka pretože by som to rád dal do kopy a ukázal sa na zraze teraz pretože 80 by som momentálne až tak neveril a s tou húkajúcou prevodovkou neviem no a bez klímy
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

30.05 2016 13:16


100kW zo stovky moze byt NF ale mozno aj starsie AAR (b3jkove NG tiez existovali 100kW verzie). treba pozriet kod motora. vsetky tie 5valcove motory by mali mat agregaty +- zamenne, maximalne bude treba prehodit vanu a nejake prislusenstvo okolo ako hadicu sania od jetronicu k skrtiacej klapke a mozno klapku samotnu. Ak je to nejaky 2.0E 20V 101 / 103kW, tak ten je sice tiez jetronic, ale 4valcovy, takze to tam naroubovat nepojde, jedine ze by ti ho dal aj s povodnou vstrekovackou komplet (ma to aj inu RJ a proste vsetko). 4 valec ale zasa nepasuje na 5 valcovu prevodovku a bolo by k tomu zohnat komplet krovi - klimakompresor, chladic, hadice, atd. atd.

ak sa to prehrieva, tak treba pozriet klasiku, v akom stave je termostat a vodna pumpa.

ak to ale netaha a zaroven sa to prehrieva, je mozne, ze v tahu Lambda* a/alebo niekde diera v sacom trakte a zere to chudobnu zmes. potom tomu treba slapat, aby to vobec nejako slo a logicky to potom zere jak kyselina.

alebo tam moze byt nabita moc bohata zmes, preto to vela zere, ale potom sa to prehrieva z nejakeho ineho dovodu.

kedze slovac bezne Lambda* sondy nemeni a ked robia problem, radsej ich odstrihne, zacal by som tam. pomerat staru, ak je v tahu, tak nejaka univerzalna Lambda* za 30 eciek. medzitym skontrolovat tesnost sania, vyfuku, odvetravania spalin (vsetko od airboxu az po katalyzator musi byt 100% vzduchotesne) a proste klasika, ktoru popisujem vo wiki v clanku o jetronicoch. potom skontrolovat zapalovacie kable, vicko rozdelovaca (tie kable to uz budu mat najskor za sebou...).

potom bude motor v stave, ze ma zmysel do cohokolvek sprtat, alebo sa to snazit nastavit. dovtedy je to len mrhanie casom.

ak by bolo lozisko na kluke v haji, tak by si to pocul velmi jasnym dutym buchanim a je dost mozne, ze za 5 km by sa ti bud zlomil motor na polku, alebo by si z obavy o vlastnu bezpecnost niekde zastal. cize do agregatu samotneho by som zatial nevrtal, pokial z neho fakt nevychadzaju nejake nadmieru hlasite zvuky charakteru duteho mlatenia.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

07.06 2016 7:24


Keď motor kolíše tak cca 150ot hore dole a svieti kontrolka ABS* mám to považovať za stav že vozidlo je v núdzovom režime ? (Sa mi mari že niekde som čítal že kontrolka ABS* svieti ak pri poruche)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

07.06 2016 8:34


Mimochodom majiteľ kúpil auto ako trochu šrot ... Vymenil prevodovku a zbavil sa hrdze... Momentálne je na aute nove nápravy s B4 a úplne nové brzdy... Chalanovj to je ľúto predať ale aj tak mu to tam iba stojí... Len lak je časom nutné riešiť
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

07.06 2016 11:00


ak svieti kontrolka ABS*, znamena to, ze je porucha na systeme ABS*. Moze byt odpecena riadiaca jednotka, alebo je vadny/chybajuci niektory snimac (ak hovoris, ze na aute su napravy z B4, je mozne, ze tam dali tehlice bez ABS* a nebolo kam namontovat snimace), alebo proste z vybrali poistku, lebo robila kraviny. kontrolka ABS* v ziadnom pripade neindikuje chybu na motore, takto to z vyroby nikdy zapojene nebolo, pokial sa v tom nejaky kutil nehrabal.

ak otacky kolisu o 150 hore dole, zalezi od toho, akym sposobom, ak je to take, ako keby si to samo brnkalo po plyne, tak je mozne ze je to v nudzovom rezime.

VYCITAJ PAMAT ZAVAD!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email