Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 4
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

14.12 2015 22:05


Prosím vás o pomoc, moja 80 začala mať problémy. Ide o to že auto počas jazdy alebo pri rozbehu sa začne dusiť až niekedy skape... Keď na tom idem a pridavam na podlahu tak sa to ako tak rozbehne a prestane to dusiť... Dnes sme skúšali pozrieť podtlaky a tie vyzerajú v poriadku... Ďalšia vec je že auto má dlhšiu dobu aj bohatšiu zmes a teda aj väčšiu spotrebu, pozreli sme piaty vstrek a ten je v pohode.. môže byť najpravdepodobnejšia porucha Lambda* ? Ďakujem
nahoru

sponzor





14.12 2015 22:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

15.12 2015 10:37


2.0E B3 je 83kW motor s KE-Jetronicom, pravda?

Pozrite zapalovacie kable. Kedy ste ich naposledy menili? Nema motor tvrdy a nepravidelny chod? edit: Aj ak ma motor relativne OK chod, ale kable maju popraskanu alebo inac narusenu izolaciu, bolo by suce ich vymenit. Chod motora sa zlepsi a spotreba klesne, pretoze lepsia iskra lepsie spali palivo.

Moze to byt Lambda*, nemusi to byt Lambda*. Na to, aby sa dalo jednoznacne povedat si podal strasne malo informacii a krystalovu gulu mam prave v zarucnej oprave.

edit: Ked tak nad tym premyslam. Pri NG je regulacny rozsah zavisly od funkcie Lambda* maximalne +-10mA a to je strasne malo na to, aby RJ cisto v zavislosti od lambdy obohatila zmes tak velmi, ze sa motor prechlasta, alebo bude nadmerne chudobny. Zakladne nastavenie je podstatnejsie. Cize velmi pravdepodobna odpoved je, ze Lambda* za to nemoze, aj ked to nevylucuje, ze nebude zla, horsia Lambda* samozrejme vplyv na spotrebu aj chod motora ma.

Ak mate moc bohatu zmes (ze si to myslite, alebo ze auto zere to este stale nemusi znamenat, ze zmes naozaj aj bohata je), bude nieco niekde zle nastavene, ak sa auto dusi, moze byt zmes kludne naopak chudobna a vysoku spotrebu sposobuje nieco ine, Napriklad zarezle lanovody rucnej brzdy a pribrzdujuce kolesa (ktore do pol roka od uspesnej STK* dokazu zdvihnut spotrebu o 3 litre - vlastna skusenost).

Inac bezozbytku bude platit vsetko to, co je napisane v clanku, ktory je odkazovany v mojom podpise (o 3 riadky nizsie).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

15.12 2015 10:53


Ďakujem za odpoveď... Áno je to 83kw... No jazdil som na tom so spotrebou 10l a moja aktuálna spotreba je 12 l ... No bohatú zmes usudzujem z nespaleneho benzínu z výfuku... Zapalovacie káble boli menene najneskôr pred rokom od vtedy auto mohlo urobiť tak 15tkm... No a k tomu lanku... Môže tam byť niečo na tom ... Istého času tam bol problém zasekavajuceho prasata a riešil som to zatiaľ len manualnym povolením ... Môžem to skontrolovať
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

15.12 2015 12:00


10l spotreba pri akom style jazdenia? 10l je vela aj na zimnu prevadzku 2.3E na nie uplne kratke trasy. 12l je sakra fest brutalne vela.

nespaleny benzin z vyfuku moze byt kludne kvoli tomu, ze to zle alebo vobec pali aj v pripade, ze je zmes dobra.

tie brzdy si najprv fixni a potom mozeme nieco vobec riesit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

15.12 2015 15:24


No 10 litrov som mal vždy pri ostrejsom štýle jazdenia a aj brat keď to mal a išlo to pekne bez problémov
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

15.12 2015 16:29


fixni si brzdy. okrem toho, ak by som ti tu cokolvek vypisoval, tak by som sa opakoval, checkni link do wiki v mojom podpise

ak na nieco prides, alebo to v tom clanku nie je napisane, tak sa spytaj tu v tomto vlakne.

edit: jednu jednoduchu vec mozete ale spravit: zmerajte tlak paliva, ci vam neodislo nahodou len palivove cerpadlo, alebo regulator tlaku. hodnoty si ale budete musiet dogooglovat, alebo vyzobrat od inych ludi tu na fore, pretoze hodnoty pre stvorvalce z hlavy neviem. ale niekto ich sem na forum uz pisal dakam, tak staci hladat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

06.01 2016 16:26


No takže Vianoce prešli a kedže medzi nimi nebolo kedy sa venovať opravám tak až včera sa podarilo dostať auto na zdvihák kvôli vytečenému oleju :/... prasklo tesnenie pri chladiči oleja... no skúšal som iba tie kolesá točiť a brzdami to teda nebude... no ale k inému... dnes som si menil batériu a po naštartovaní po chvíli začalo robiť známy problém... začalo ho dusiť až skape... tak hlavne by som chcel vyriešiť toto... no ono vlastne sa to stáva aj pri jazde a vtedy pridaním plynu na podlahu auto začne dusiť ale ako tak ide až niekde nad 2000ot chytí normálne a ide už stále... pri tom dusení má aj výrazne bohatšiu zmes... ale pri jazde keď to začne dusiť a ja pustím pedál a opätovne pridám tak to chytí a ide ďalej ale hneď začne dusiť až po nejakom čase prestane... chcem sa teda spýtať či by to nemohol byť aj potenciometer na škrtiacej klapke... s k tomu meraniu tlaku paliva som sa ešte nejako nedostal... kamarát mechanik na to moc nemá čas...
Ďakujem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.01 2016 23:24


potenciometrom na skrtiacej klapke to byt nemoze, pretoze tento typ motora (pokial zhodou v okolnosti nahodou nemas automaticku prevodovku) potenciometer na skrtiacej klapke nema.

potenciometrom na odmeriavaci mnozstva vzduchu by to byt mohlo, to by ale bolo ovsem potrebne ho premerat.
nahoru

sponzor





06.01 2016 23:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

18.01 2016 6:15


Trochu neskôr ale ďakujem za odpoveď... No myslel som ten potenciometer... Tak ho skúsim odmerat a dám vedieť ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

19.01 2016 14:41


No takže dnes auto úplne zhaslo... V centre mesta v kopci má nechalo stáť... Naštartuje a hneď zhasne. Tipujem to na rozdelovac alebo niečo iné s palivom...k mechanikovi idem až v sobotu takže tam budeme pozerať... Napadá vás niečo čo by sme mohli skontrolovať? Ďakujem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

19.01 2016 15:26


Ešte palivové čerpadlo má napadá
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

19.01 2016 17:47


no ako som si aj myslel prišiel som domov z práce, auto ochladené a naštartovalo hneď na prvý šup a držalo pekne otáčky tak som ho išiel zaparkovať ale po 10sec už začalo znova dusiť a naštartované sa držalo len pri stláčaní plynu... a raz som pustil plyn a držalo otáčky tak na 200ot a po chvíli skapalo inak skapalo vždy po pustení plynu no uvidíme teda čo zistí kamarát v sobotu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

02.02 2016 18:25


No takže potenciometer na odmeravanie množstvo vzduchu som meral a nezdá sa mi to ... Hodnoty išli plynule ale až niekde k rádovo stovkám megaohm... A nameral som to iba medzi dvoma pinmi ... Myslíš že by to mohlo byť ?
Ďakujem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

02.02 2016 19:05


Ešte dodam že sú vymenené teplotné cidla... Náhodou nieje tu niekto kto sa vyzná do Ke-jetronic z okolia žiliny?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

02.02 2016 21:59


Oprava mám 2.0E ale v papieroch je 82kw a kód motora abt... Ale keď si pozriem na nete tak abt mal 66kw a 82kw mal kód aad ... Zaujímavé
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

03.02 2016 16:06


Tento oriesok sa rozluskne nasledovnym postupom:

1. otvoris tento odkaz: https://audiklub.cz/audiwiki/ke-jetronic-popis
2. pozres si prvy obrazok tam zverejneny
3. podides k autu a otvoris kapotu
4. okometricky overis pritomnost dielov na obrazku, najma tych oznacenych na poziciach 1,3 a 4
5. vyhodnotis meranie nasledovne:

Veci podobne vyobrazenym som nasiel: mas niektory z motorov AAD alebo PS/RT, co su 82 alebo 85kW 2.0E KE-Jetronicy alebo tomu podobne mrchy.

Veci podoben vyobrazenym som nenasiel: motor nie je krmeny KE-Jetronicom a jeho typ je neznamy (aj ked do B3 sa pokial viem, ziadne ine dvojlitre nedavali - okrem 2.0E 16V ale ten je napadny strasne velkym sanim ktore ide okolo celej hlavy)

Pokial ma pamat (a zdroje) neklamu, tak ABT 66kW sa do B3 nedaval. V B3 bol 66kW 1.8S a to bud karburator, alebo od roku 1987 Jetronic. Kazdopadne kod motora by sa mal na motore na rozhrani hlavy a bloku dat najst.
nahoru

sponzor





03.02 2016 16:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

05.02 2016 7:22


Prvky 1 3 a 4 mám ale kód motora som nenašiel určite tam ale niekde je... No teraz k môjmu hlavnému problému... Až teraz som zistil kde vlastne je potenciometer na odmeriavanie množstva vzduchu a až teraz som sa dostal ku správnemu meraniu ale ešte pred tým som na zelve našiel veľkú prasklinu ktorú som zaizoloval... No problem ani trochu nezmenil... Teraz k tomu potenciometru... No hodnoty mi išli viac menej plynule len na začiatku to skocilo o pár desatín kiloohm dole a potom sa to vrátilo a potom ku koncu to skočili o 1 kiloohm a vrátilo sa to... Môžem to definovať ako vadny potenciometer? Prípadne ako najmoznejsiu vadu?

ventYL ďakujem ti moc za tvoju ochotu moc mi to pomáha keďže poriadneho majstra od týchto motorov v okolí nemám (nepoznám)
Auto chcem opraviť už mi chýba jazda v ňom
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

05.02 2016 17:08


kratka odpoved: nie
dlha odpoved: dost pravdepodobne to bude spolupricina, resp. potenciometer je ak nie uplne v riti, tak minimalne na ochode (da sa zohnat nahrada, ale nie je lacna).

treba zistit, ci zelva bola derava uz aj v case, ked to chodilo, alebo diera v zelve sposobila, ze to chodit prestalo. diera v sani totiz sposobi, ze je tam malo benzinu a to by celkom dobre sposobovalo efekty, ktore popisujes.

moze sa ale stat, ze diera tam bola uz davnejsia v mensej miere a niekto to "fixol" tym, ze tomu ujebal viac benzinu cez skrutku CO. potom ak zaslepis dieru ti to pribije vela benzinu.

cize dieru treba zalepit. motor treba ohriat, elektrohydraulicky regulator treba odpojit a opatrne sa s tym treba povozit, ci to bude OK. motor bez elektrohydraulickeho regulatora pojde, ale musi byt ohriate, pretoze je to mechanicka vstrekovacka.

ak by to s odpojenym regulatorom jazdilo relativne ok (moze byt trocha kockata jazda a slabsia akceleracia na plny kotol, to je OK) ale po zapojeni regulatora to bude robit voloviny, vies ze treba riesit aj nieco v elektrike. ak to po pripojeni toho regulatora (a restarte motora) pojde motor lepsie, tak bola pricina cisto charakteru uniku vakua zo sania.

samozrejme aj keby to jazdilo OK, bude treba po zmene premerat, ci vsetky ostatne parametre motora su OK (najma ci je OK meranie obsahu CO tak, ako je popisane v navode).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

05.02 2016 17:45


No skúsim ešte raz skontrolovať zelvu a celkovo ale podtlaky boli opravovane (menene) cca pred rokom a aj vymenena zelva ... Teda že diera musela vzniknúť teraz niekedy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

05.02 2016 17:46


A samozrejme urobím všetko čo si popísal
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

06.02 2016 17:20


no takže už som urobil ako si všetko popísal a ja hlupák som odpájal iba snímač regulácie a mi to vôbec nešlo potom som sa spamätal a odpojil regulátor prebehol pripojil reštartoval a auto ide zatiaľ ako hodinky takže si musím poklepať ale urobil som zatiaľ len 1 km takže uvidím... čo najskôr budem nastavovať CO2 čo by mohlo jemne znížiť spotrebu ak sa nemýlim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

06.02 2016 21:54


No takže zrejme ešte nieje tak dobre ako som si myslel... Zistil som že mi nejde ventilátor... Ale auto drží teplotu stále rovnakú kúsok nad 90 stupňov ... Môže to riadiacka nejako sa snažiť regulovať cez vstrekovanie? Ž auta ešte stále cítiť nespaleny benzín... A asi po 15 km som si všimol že to pri otvorení malej klapky v nasavani tak menej ťahá až jemne dusi ale po prislapnuti plynu pri cca 2500 to opre a ide ako má... A už pri dojazde kúsok od domu do znova pridusilo volnobeh držal pri 200ot až skapal ... Po opätovnom naštartovaní to ešte dusilo a skapalo no na ďalšie naštartovanie som to vytocil do 5000 a už to zas išlo normálne.... Moze mat na tom niečo aj zlé nastavenie CO2?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

06.02 2016 23:56


Tak máš to bohaté-více paliva než vzduchu,proto ti to jede pořádně až na 2 klapku-více vzduchu a chcípe na volnoběh-málo vzduchu..Souvislost z CO2 to mít může-bohatá směs,ale třebas CO2 zvyšuje i spotřeba oleje,pokud je vyšší.
Čo Lambda* sonda,behá?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

07.02 2016 14:52


lambdu nemám ako skontrolovať nemám ručičkový voltmeter... je toto tá správna skrutka na nastavenie CO? nezdá sa mi že by tam pasoval 3mm imbus
[/url]http://imageshack.com/a/img921/9489/UUDQZJ.jpg[url]
nahoru

sponzor





07.02 2016 14:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

07.02 2016 16:31


no v prvom rade, pokial nevies v akom stave je Lambda*, tak NEMA ZMYSEL DO SKRUTKY CO SAHAT!

ze je citit nespaleny benzin, to moze byt viacerymi vecami.
* bud je bohata zmes; hodne bohatu tak, ze ho to v niektorych rezimoch prechlastava; to by znamenalo, ze nejaka diera/netesnost v zelve bola uz predtym a niekto to osefoval tym, ze proste pribil viac benzinu.
* mozu byt ciastocne zadrbane vstreky / moze byt zapchate prisavanie vzduchu okolo vstrekovacov / netesne O kruzky okolo vstrekov / rozsypane bakelitove vlozky vstrekovacov, palivo sa nemusi dobre rozprasit a potom nespalene zvysky vo vyfuku smrdia
* motor moze mat horsi kompres, alebo su sviecky po smrti a nepalia dobre, pripadne je nejaky iny problem v zapalovani.

treba to prebehnut a potom bez vypnutia zapalovania napojit na diagnostiku a vycitat pamat zavad.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 571 | Témat: 32

07.02 2016 20:27


jak jednou sahnes na ten sroubek na imbus tak uz to tezko DAS* dohromady ma zkušenost na toto bych sahal az na posledním miste zkus nejdříve lambdu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

07.02 2016 21:17


pepo96 (07.02 2016 14:52) orig :
lambdu nemám ako skontrolovať nemám ručičkový voltmeter... je toto tá správna skrutka na nastavenie CO? nezdá sa mi že by tam pasoval 3mm imbus
[/url]http://imageshack.com/a/img921/9489/UUDQZJ.jpg[url]

Orientačně stačí i digi multimetr..Rychlost reakce stejně nezjistíš ani na ručičkovým voltmetru,jedině osciloskopem,ale jde nám o to zjistit,jestli vůbec skáče,jestli není mrtvá..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

08.02 2016 12:48


a este mi tak napadlo, co na to cele hovori snimac teploty chladiacej kvapaliny? nezaujima ma, co je na budiku, ale co hovori meranie na dvojpinovom snimaci na motore? teoreticky trocha zle nastavenie zmesi + totalne odsrany snimac mozu sposobit to, ze bude motor tak prechlastany, ze sa z toho bude dusit.

takze skontrolovat lambdu (pripadne ASPON pomerat prud na elektrohydraulickom regulatore, ci prud kolisa okolo nejakej hodnoty, alebo je trvale na jednom alebo druhom konci. podla toho, ci sa to bude aspon nejako hybat sa da urcit, ci je Lambda* ziva aspon trocha. potom skontrolovat snimac teploty a pripadne sa pozret na to, ako sa chova elektrohydraulicky regulator.

- nahlasit odpor na snimaci teploty za studena a za tepla - meranie viz wiki
- nahlasit chovanei prudu na elektrohydraulickom regulatore - pri stojacom motore a zapnutom zapalovani, na studenom motore a na ohriatom motore
- nahlasit, co sa zistilo o lambade
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

08.02 2016 19:17


No snimace som akurát menil ale ja mám plastovú prirubu a tam sú dve cidla... Jedno trojpinove sivé a druhé dvojpinove modré ktoré mení odpor medzi kontaktmi nie voči kostre ale predpokladám že je v poriadku ale samozrejme premeram...
Dnes som nemal čas na meranie ale zajtra premeram aj lambdu a aj ten regulator
A zajtra by som chcel ešte stihnúť ešte jednu 80tku pozrieť a ventilátor odmontovat tak si asi zoberiem aj konektor na regulator nech sa to lepšie meria
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

08.02 2016 19:18


No snimace som akurát menil ale ja mám plastovú prirubu a tam sú dve cidla... Jedno trojpinove sivé a druhé dvojpinove modré ktoré mení odpor medzi kontaktmi nie voči kostre ale predpokladám že je v poriadku ale samozrejme premeram...
Dnes som nemal čas na meranie ale zajtra premeram aj lambdu a aj ten regulator
A zajtra by som chcel ešte stihnúť ešte jednu 80tku pozrieť a ventilátor odmontovat tak si asi zoberiem aj konektor na regulator nech sa to lepšie meria
A zajtra by mali prísť aj nové sviečky čiže budem meniť aj tie
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email