Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 451 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 450
Uživatelů: 1
Celkem: 451

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

14.12 2015 10:41


určite sa to uz riesilo,ale neviem sa v tom vysomarit. motor BMK, 3,0 TDI* 165kw... zasvietilo mi kontrolka motora. pravdepodobne filter pevnych častic. viete mi povedat,ako zistim, na kolko percent to mam zanesene (vag mam),ze kde presne to najdem. v skupine 104 (motor) som to nenasiel,ale neviem ci presne tam to mam hladat. a potom ako sa to presne da dat regenerovat, popripade ake hodnoty (od do) kde maju byt,aby to bolo ok. dik z info. inač som tu chybu vymazal a prestalo to svietit
nahoru

sponzor





14.12 2015 10:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

14.12 2015 11:09


Roubic: nejde mi to otvorit,ze zla stranka mi pise
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

14.12 2015 11:11


Roubic: dik,otvorilo mi to... len nie som v tom moc zbehly, nedalo by sa to nejako presnejsie popisat,čo mam urobit?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

14.12 2015 11:14


este by som to pochopil po tu často "do it" a začal by som tu regeneraciu... a to podtym nechapem čo je
[Meas. Blocks - 08]
Select all 3 Groups at once 100, 101 and 102
[Go!]
MVB 100.1: Engine Speed
MVB 100.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 100.4: Regeneration Abort recognized (0 = No Abort/1 = Abort recognized)
MVB 101.4: Regeneration Status (001 = Heating Up, 010 = Regeneration, 100 = Cooling Down)
MVB 102.1: Temperature before Catalyst
MVB 102.2: Temperature before Particle Filter
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

14.12 2015 11:16


Ja u audi nevim ja to delal na octavii ale na audi fakt nevim ale delal jsem z te hle stranky zkus si tu stranku prelozit aby si vedel ale pokud si nejsi jistej tak radci t nech na odbornikovi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

14.12 2015 11:37


trenertenisu (14.12 2015 11:14) orig:
14

Me nikdo nikdy nerekl presne jakej kanal u 3,0 176 kw EDC17 ECU*, co kterej znamena.
Probiralo se to tady viz odkaz:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nejprve bych udelal to co jsem udelal ja, vymenil bych nejprve ventil diferencionalniho tlaku, stoji kolem 800kc, kup jen original nebo bosch. Nic jineho nekupuj pac druhovyroby jinych znacek umi zkreslovat.
Jedine kde mi prislo kde je presne zaplneni DPF* je behem regenerace. Hodnota zaplneni na max by mela byt 460mg nebo g nevim presne v jakCh jednotkach. tusim u 3,0 TDI*.
Mrkni jeste do vyfuku za auto jestli jsou cerny, zaolejovany apod, pokud jsou ciste bude spatne cidlo, ja mam vyfuky uplne vylestene. Vymenil jsem cidlo a je klid. Musis pak pomoci vcds nakodovat ze je nove cidlo.
Hodne stesti
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

17.12 2015 11:22


zas sa mi rozsvietila ta kontrolka. skopiroval som chyby,čo ukazuje VAG:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 L HW: 4F0 907 401 A
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0040
Software Coding: 0011772
Work Shop Code: WSC 08153 234 72226
VCID: 254B8030ECFA196
3 Faults Found:

19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 113.1 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.83 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 2.7°C

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
P0672 - 001 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 109.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.68 V
Duty Cycle: 24.5 %
Temperature: 2.7°C
Bin. Bits: 10110000

16785 - EGR* System
P0401 - 002 - Insufficient Flow
Freeze Frame:
RPM: 1449 /min
Torque: 105.3 Nm
Speed: 47.0 km/h
Duty Cycle: 80.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 481.8 mg/str
Duty Cycle: 34.3 %
Mass Air / Rev.: 287.9 mg/str

viete poradit?
nahoru

sponzor





17.12 2015 11:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 4

17.12 2015 22:49


Řekl bych následující:

1. Špatná vířivá (asi, nejsem si jist) klapka sání - nebylo dosaženo spodní úvratě.

2. Špatná žhavicí svíčka na 2. válci.

3. Zaneradeny EGR* ventil.

DPF* to vůbec nepíše....to bys navíc poznal, má to svou vlastní kontrolku....teda předtím, než to spadne do nouzového režimu, pak už svítí i kontrolka motoru....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email