Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 351 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 345
Uživatelů: 6
Celkem: 351

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

12.12 2015 16:20


Tak já mám hotovo.
nahoru

sponzor





12.12 2015 16:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

12.12 2015 16:29


Evok (12.12 2015 16:20) orig :
Tak já mám hotovo.

2200 ot vrchol Nm a pak strmne dolu, presne jako u MVolevska. Mel jsem teda o dost vyssi hodnoty 305/620. Ale ten strmej kroutak nahoru neni u toho 3,0 zrovna top, kdyz ten CR se da proste naladit na super vykon po celem rozmezi otacek.
Uvidis ci na to spojka.
At slouzi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2015 18:25


Pro ty co nepochopili: bylo to mysleno proc chteji dany zakon ne jak ti budou merit emise..jasne ze na to neprijde asi bezna stk ale specializovana urcite ano, staci zmerit zakladni hodnoty motoru, a jestli uz budou pojizdne stk tak tam nebudou debilove jako na dosavadnich stk.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2015 18:26


Lumpiq: souhlas, jako vetsina chipnutych motoru maji tvrdsi chod a vetsinou u odstranenych dpf nebo upravenych ne cisty vyfuk. Ale ti co ho maji, tak asi problem mit nebudou je to mozne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

12.12 2015 19:04


jizan.com (12.12 2015 18:26) orig :
Lumpiq: souhlas, jako vetsina chipnutych motoru maji tvrdsi chod a vetsinou u odstranenych dpf nebo upravenych ne cisty vyfuk. Ale ti co ho maji, tak asi problem mit nebudou je to mozne.

Hele ale me vubec neprijde ze bych mel nejaky tvrdsi chod motoru. Mam vsechno original jeste i s dpf, jen vyrazene klapky sani. Ale motor me prijde tichy.
Podle me to je vykrik do tmy, za chvili bude po tomto tematu mrtvo, by museli zakazat polovine cr jezdit, dpf bych resil ale chip ne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2015 19:12


Hele me prijde taky tichy a nejen mi..nez prijede vedle me stejny 3.0tdi bez chipu, kterych je dnes velmi malo. Jasne ze hrozi co nejvic aby lidi delali vse pro emise a legal, doufejme ze to bude v klidu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

12.12 2015 19:16


jizan.com (12.12 2015 19:12) orig :
Hele me prijde taky tichy a nejen mi..nez prijede vedle me stejny 3.0tdi bez chipu, kterych je dnes velmi malo. Jasne ze hrozi co nejvic aby lidi delali vse pro emise a legal, doufejme ze to bude v klidu.

Hele ja stal vedle sebe s lukasem s 3,0 165 kw a bylo slyset ze ten muj po chipu je tizsi, mam ale 176kw takze mozna jinak trochu reseny co se tyce hlucnosti, byl jsem v Liberci prodat kola, prijel kluk s 3,0 tdi s chipem a teda ten ti mel o dost hlucnejsi. Ale zbytecne resit. Hlavne ze nam to jezdi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2015 19:20


Unihero: 176kW je hodne ticha a taky podle me zalezi na oleji a km. V liberci kola? Ja byl pro jedny v Kutny hore a taky tam byly dalsi dva 3.0
nahoru

sponzor





12.12 2015 19:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

12.12 2015 19:26


jizan.com (12.12 2015 19:20) orig :
Unihero: 176kW je hodne ticha a taky podle me zalezi na oleji a km. V liberci kola? Ja byl pro jedny v Kutny hore a taky tam byly dalsi dva 3.0

Jezdilo to LL ale ted budu menit po 15 tis km. Chipovana auta se doporucuji mensi intervaly.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2015 19:27


jj ja to menim kazdej rok ted jsem nebyl nikde tak jsem najel jen 10. Takze jsem vypoustel novy olej, ale zmena tam ve zvuku byla.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

12.12 2015 20:38


Hlucnost pri volnobehu je jen o dekalibraci mapy doby vstriku, 90% tuneru ji dekalibruje, nekouka vubec na hodnoty od kterych meni dobu vstriku pro urcitej tlak na railu, toto dela treba vsude vychvalovanej DP. Staci mapu jen natahnout a dopocitat. Kouurivost je jen o pocitani AFR a povoleny EGT, aby nepropalila DPF.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

12.12 2015 20:39


tak ja ted prijel od Parika z Prahy. mam A6 3.0 tdi 165kw.

Chtel jsem hlavne novy soft na prevodovku, protoze to neradilo uplne hladce a pomalu, ted je prevodovka jak vymenena.. radi rychleji a nemam tam takove to drobne cuknuti.
Ale to co nahral do motoru, to je parada, motor neni tak hlucny a krasne taha ve vsech otacakach a spotreba sla o cca 1-1,5L dolu.
Byl jsem tam i se znamym s Q7 3.0tdi a taky max spokojenost.

za me doporucuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

12.12 2015 21:41


Moje auto melo 3 chipy, vsechny byly hlucny. Parik vse vyresil a takze vim o cem mluvim.
Lukas: jsem rad vitej v klubu a ne ze to budes honit, audi neni penis
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

12.12 2015 21:50


jen malinko... neboj
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

12.12 2015 21:59


jen at to honi, jsou tam teplotni limitery, tak nic neuvari
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2015 22:04


parik: Jsi z Phy?
nahoru

sponzor





12.12 2015 22:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

12.12 2015 22:58


ano
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

20.03 2016 16:53


Série 165Kw, nyní myslím 200kw a 450/580Nm.
Najeto zatím cca 5000km a dobrý. Jen mezi 2-3 stupněm při konkrétní poloze plynového pedálu převodovka kopne (z 2 na 3 a hned kopne 2 a rána), ale když už vím jak, tak s mi to nestalo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

25.01 2020 14:57


Vazeni,

mel bych na Vas otazku.

Koupilo se do rodiny v lete A6 4F po FL, je to teda 2.7TDi (ne 3.0) a puvodni majitel mi rikal, ze mu pry jeho "kamarad, co mu to dovezl z DE rekl", ze je tam lehky Chip. Nic extra sportovniho, jen lehce.

Auto je 190ps, a kdyz jsem zkoumal motor, zadny extra draty nebo moduly jsem nevidel. Je tedy mozny, ze 1) bud kecal nebo 2) se spatne vyjadril/pochopil a myslel premapovanou ECU.
*doted jsem s s puvodnim majitelem docela v kontaktu a vzdy se zda uprimny a napomocen...

Ja jsem s vykonem spokojenej, tahne to dobre. Jen me ted zajima, jde nejak zjistit, zda je opravdu ECU premapovana? Cetl jsem a zjistoval, ze to jde pres VCDS, kdyz se udela mereni v urcitych rychlostech/prevodech, pak hodnoty prevest do excelu, najit nekde vychozi hodnoty a porovnat atd atd...srani...
Jde to nejak jednoduseji? Je to nekde zapsano/zalogovano?

V pripade, ze bych se snad nekdy rozhodl vyuzit nejakou akci mapovani ze 190ps na 225ps, nerad bych zaplatil neco, co uz tam treba je...

Diky moc.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

25.01 2020 15:39


Zajed na brzdu a uvidis hned ve vcds uvidis jenom flash zapis ale neznamena to soft muze jenom jenom altualizace jednotky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

25.01 2020 16:08


Roubic (25.01 2020 15:39) orig :
Zajed na brzdu a uvidis hned ve vcds uvidis jenom flash zapis ale neznamena to soft muze jenom jenom altualizace jednotky

...a ted cesky, prosim

Zajed na brzdu je co
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

25.01 2020 16:25


Chod do nejakej firmy, ktora vie na “brzde” odmerat výkon auta 4x4. Potom budeš vediet, kolko tam naozaj mas
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

25.01 2020 16:33


lubomt (25.01 2020 16:25) orig :
Chod do nejakej firmy, ktora vie na “brzde” odmerat výkon auta 4x4. Potom budeš vediet, kolko tam naozaj mas

Zkusim.
Diky Lubo
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

25.01 2020 17:10


staci nalogovat kanal 1 3 11 do nakyho kopce a reknu ti, jeslti jo nebo ne. 140kw a 176kw dlouho neslo chipovat po obd, tak 0 flashnuti nic neznamena.
nahoru

sponzor





25.01 2020 17:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

25.01 2020 17:13


Staci nalogovat nebo staci vycist a poslat na porovnani ale uvedom si ze ne kazdej dejve je tam zrucnej co se tyka logovani nebo vycitani nejakym flesh kabelem
Pro cloveka kterej nedavno resil vcds je jednodusi jet na brzdu ( valcovou zkusebnu ) a bude to vedet hned
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

25.01 2020 17:29


Roubic (25.01 2020 17:13) orig :
...Pro cloveka kterej nedavno resil vcds...

JJ, to asi budu ja...

Asi bych i nalogoval, i nacetl...ale ho*no z toho vycetl, takze by to byla prace napul a stejne by mi s tou druhou pulkou musel nekdo pichnout.

Vidim to na tu valcovou zkusebnu. Uz pomalu koukam, kdo to kde dela a jak to probiha...pro me to nespecha, docela je mi to i jedno, jen me to tak napadlo.

Diky chlapi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

25.01 2020 17:40


V serii to tlaci kolem 2.35baru, mnozstvi paliva 50mg 2500-3750rpm pri 1800barech, kanal 008 max 450nm. Tak to staci jin nalogovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

25.01 2020 17:50


Vlastním ASB 171kw avant v manuálu vše ORIG bez chipů po výměně řemenice klid a ticho krásný náběh výkonu hned při 1800-2000.ot kamarádi co mají novější kusy po face 176kw samy Chip a dpf off a samé píčoviny hovno najete a jen řeší stím problémy které jim přibývají . Porovnávali jsme i výkon vedle sebe a že by mi nějak ujeli extrémně tak za mě tyto problémy nestojí jak při namáhání komponentů tak problémy na STK.ad si každý říká co chce bylo to tu i probíráno ale zaslepení EGR,výrobě klapky atd jen škodí motoru i našemu ovzduší
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

25.01 2020 18:41


Ja som mal face a ziadny problem. Takze nehadzal by som to do jedneho vreca.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

25.01 2020 20:17


Q5 176kw, momentalne 325tisic km, akurat teda prevodovka po repase, motor ani tuk, len sa cistilo EGR.
Nachipovane na bezpecnych 300ps v profituningu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email