Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 504 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 502
Uživatelů: 2
Celkem: 504

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

04.12 2015 11:40


A8 D3 4.2i BFM mi začala zlobit s teplotou. Když jedu v klidu, mimo město, začne mi klesat teplota, klesne cca. na 80 st.C, pokud auto zacnu vytáčet, teplota vyleze na 90, pak klidnou jízdou zase klesá.

Předpokládám vadný termostat, trochu jsem googloval a prý A8 na termostaty trpí.

Ptám se, kde ho najdu a jak ho vyměním? Je tam jen jeden? (někde jsem četl, že pod rozvodama, tak musí rozvody dolů?)

Je tady někdo, kdo měl stejný problém? poradí?

Děkuji.
nahoru

sponzor





04.12 2015 11:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

05.12 2015 19:20


Nikdo? Tak jak s tim termostatem?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

05.12 2015 20:03


čéče,
něco málo tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a v etce vidím taky jen jeden, ale s troškou do mlýna bude muset někdo povolanější...

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

05.12 2015 23:25


Termostat je pod vodní pumpou. Nechal jsem to měnit cca 3 dny zpět. Stejné indikace.
Nyní po výměně, tak jak má být.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

05.12 2015 23:33


A co vse muselo dolu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

06.12 2015 8:30


Říkal mi, že celý předek, aby se zepředu dostal na motor. Já to nechával měnit i na minulé D3 a taky tak. Ta pumpa je cca uprostřed motoru .
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

06.12 2015 12:55


Mam pocit ze je to stejne jako na D2 facelift 4.2i. Tam jsem musel rozvody dolu. Nebyl prostor.
Pak jsem to delal jeste na A6 C5 2.8i a taky jsem musel s rozvodama dolu.
Jedine kde to slo vymenit bez sundani rozvodu bylo 2.5TDi 132KW v A6 C5.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

08.12 2015 21:28


A pokud měním jen termostat, ne vodní pumpu, musí dolů rozvodový řemen nebo to jde, ten domek termostatu a termostat, vyndat bez sundání rozvodového řemene? Kdo to dělal? Vodní pumpu dolů nepotřebuji, ta se dělala společně s rozvody před cca. 35tis km, ale termostat bohužel nedělali

Pokud řemen dolů, předpokládám že je potřeba přípravek na aretaci

Má jej někdo?
nahoru

sponzor





08.12 2015 21:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.12. 2011
Příspěvků: 45 | Témat: 9

23.01 2016 4:50


Ahoj. Musíš sundat dolů čumák. Stačí nárazník. Chladiče. Světla a zbytek tam můžeš nechat. Na levé straně je pod rozvodem celkem velkéj hliníkovej kus a vede do něj hadice drží na 2-3 šrouby na 10 klíček a pod tím mas thermostat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

23.01 2016 11:12


Děkuji za radu. To jsem vše věděl, našel na fotkách, jen jsem potřeboval vědět, zda musí dolů rozvodový řemen nebo ten hliníkovej kus jde podvléct pod řemenem, aniž by řemen musel dolů. To mi nedokázal nikdo říct. Chtěl jsem vědět, zda to zvládnu sám, nebo to mám někomu svěřit, neboť do řemenu jsem se doma pouštět sám nechtěl a co pak s tím
Ale už je to hotové, nakonec jsem to dal do servisu. Řemen šel prý nakonec dolů. Starý termostat jsem si vzal na zkoušku, byl zavřený, vařil jsem jej v hrnci, otevřel se při cca. 82 st.C jak měl vyraženo, ale při chládnutí zůstal otevřený do cca. 60 st.C, což byl ten problém
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email