Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 502 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 498
Uživatelů: 4
Celkem: 502

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

13.12 2019 15:51


Jojo o chladič klima. Vyndavám na jaře, kdy se teploty drží cca nad 5 st. ráno. Kamarád teď koupil na Superba 2 za litra a zpracování katastrofa a ještě ten vzhled to kazí. Origo bude asi hodně za 2 tis a vejš. Asi audina si nechce kazit vzhled auta tak a to dlabe.
nahoru

sponzor





13.12 2019 15:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2013
Příspěvků: 52 | Témat: 7

17.12 2019 14:33


Já to řeším už 3 roky. Termostaty už jsem tam měnil 4x a bez výsledku. Jediné co pomáhá, tak jsem z rozvodového řemene (starého) nařezal přesné díly a el. páskami připevnil zepředu do masky. Dospodu jsem sroloval clonu na sklo a rovněž připevnil páskami, ale zevnitř. Motor ohřeji na 90 a drží. Před tím na 60-70 a z kopce to padalo. V zimě to stačí uchladit topení.
To jen pro námět, co máte ten samý problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2013
Příspěvků: 52 | Témat: 7

17.12 2019 14:38


Březí (St, 04.12, 2019 22:04) orig :
S topením problém nemám. U Avanta je el topení v pruduchu od větráku. Už po startu to fouka vlažné. Aktivujes to v MMI*.


jak poznám, že to topení tam taky mám a jak se přes MMI* aktivuje? Přes Hidden menu? Nebo přes VAG? Dík za odpověď.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

17.12 2019 15:15


Je to v kodech co je v servisce. Nebo v zadu v servisce budeš mit určitě svolavacku s kódem. Večer je sem dám. V MMI* je to v základu pokud ho máš. Mají ho jen Avanti z vyroby. Jinak na přání. Ja mám rok 2014..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

18.12 2019 2:52


Ja mam tiez avant 2013 ale nevidim to tam. Tiez sa mi neohreje viac ako na 70 ale trosku kuri.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

18.12 2019 5:29


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

18.12 2019 15:15


Dakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2013
Příspěvků: 52 | Témat: 7

20.12 2019 9:11


Březí (Út, 17.12, 2019 15:15) orig :
Je to v kodech co je v servisce. Nebo v zadu v servisce budeš mit určitě svolavacku s kódem. Večer je sem dám. V MMI* je to v základu pokud ho máš. Mají ho jen Avanti z vyroby. Jinak na přání. Ja mám rok 2014..

Tak jsem v Hidden menu nastavil "Avant" a už mi to jde přes MMI* zapnout. vůbec jsem nevěděl, že to tam je. Dík.
nahoru

sponzor





20.12 2019 9:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 1

22.01 2020 23:03


Pripajam sa aj ja 2.0tdi 130 kw tiež problem s dlhým ohrievanim nepomohla ani vymena termostatov ale napadla ma taka vec ci niekto neskusal tam dať original termostat ako ja som tam dal Behr ale len kvoli tomu ze original wahler nemali skladom a teraz rozmyslam ci to nebola chyba.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

23.01 2020 23:19


kajo873 (04.12 2019 7:24) orig :
Ako ste postúpili s riešením problému zohrievania?
Menili mi v servise ten hlavný termostat.
Dnes ráno -2, cesta po dialnici, vojdem do mesta a teplota padla tak na 60-70°. Už to riešim dva roky a vo viacerých servisoch mi to nevedeli opraviť. Samozrejme som nebol v autorizovanom servise. Možno tam by to vyriešili.
Alebo je to normálne a más a takto ten motor správať?


mam podozrenie na EGR*, resp chadič EGR* ..
niektoym to poriešilo problem ...

takže mam dohodnute v servise že zaškrtime hadice a ak to tym nebude tak pojdeme po EGR*
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

26.01 2020 21:46


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.6. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 0

07.02 2020 13:20


caute, po precitani tejto temy som zistil ze mam taktiez tento problem - Auto 2.0tdi 130 kw automat. Podarilo sa to niekomu vyriesit ?? vdaka.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

10.02 2020 20:20


nie
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2020
Příspěvků: 1 | Témat: 0

16.06 2020 11:53


Caute. Pridam svoju skusenost. Mozno niekoho posunie v rieseni.
A4 b7 2.0 TDI* 125kw manual. Pred mesiacom vsetko v ramci teplôt v poriadku. Auto nastartovane, prejdenych par km a teplota stoji na 90stupnov.

Podobny problem ako mate vy umna zacal v tomto mesiaci ked som dal vymenit cely motor komplet za druhy (stary 360000km mal prasknutu hlavu, vstreky si pytali repas a dalsie drobnosti) preto som zvolil vymenu motora komplet za druhy.

Po vymene motor slape az na tu teplotu. Teplota stoji na 50stupnov. Ked prejdem 50km tak sa pohne na 55stupnov (vonku je teplo).
Jedine kedy dokazem teplotu dostat na 90stupnov je ked ho nastartujem a namieste tlacim 3000otacok 5minut. Ale aj po takomto nahriati sa pohnem a po 5min jazdy teplota klesa naspat.

Termostaty vyskusane 3. Zo stareho, z tohto a objednal som dalsi novy no spravaju sa rovnako. VYmeneny snimac teploty chladiacej kvapaliny a stale nic.

Jedina vec ktora mi neprisla s celym novym motorom bol prave EGR* a skrtiaca. Tie sa komplet vycistili a nahodili na tento motor. (EGR* a skrtiacu som menil ked mal povodny motor 250tisic km) A stve ma hlavne ze pri starom mi to vsetko s teplotami fungovalo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 3

14.01 2021 21:59


Ahoj.mam stejny problem.pred par dny koupena a6 c7 avant 2.0 130kw a taky to nejsem schopen ohrat.max na 70 az 80.ale na kratsi cesty do prace cca 20km tech cca55st. Auto ale topi hezky.tez by me zajimalo jak se to da resit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

15.01 2021 7:00


martinsdh (14.01 2021 21:59) orig :
Ahoj.mam stejny problem.pred par dny koupena a6 c7 avant 2.0 130kw a taky to nejsem schopen ohrat.max na 70 az 80.ale na kratsi cesty do prace cca 20km tech cca55st. Auto ale topi hezky.tez by me zajimalo jak se to da resit


dle mě výměna všech termostatů a kontrola všech zapojení kabelů (zda nejsou prohozeny mezi sebou, nedávno tu byla diskuze o tom)

Navíc co já se pídil po infu na mojí B8 2.0TDI 125kw, tak, údajně jsou tyto motory prostě malé a chlazení velké, tudíž je tam nepoměr a nedokáži se zahřát, pouze pod plynem nějakou dobu (jsou to jen věci ohledně lidí co se to snažili řešit, možná tomu tak není). Potom ještě problém v budíkách.
nahoru

sponzor





15.01 2021 7:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

13.02 2021 23:43


Asi mě čeká něco obdobného na motoru CAHA 2.0 TDI* 125kW. Tak se na to teoreticky připravuji. Našel jsem zajímavé informace zde:
https://www.drive2.ru/l/522752634017284434/
Nevím, zda to tu je někde zmíněné a jen mi to uniklo (tak pozorně jsem to zde nestudoval), ale jsou tam 3 věci, dva termostaty a jeden zpětný ventil (tento tu snad nikdo nezmiňuje).
Toto: 03L 122 157 M by měla být celá hadice, na které je (jejíž součástí jsou): 1J0 122 351 (zpětný ventil) a 1K0 121 113 A (druhý termostat). Ten "hlavní termostat" by měl mít v mém případě oem č. 03L 121 111 N.





nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 3

14.02 2021 7:50


U me zatim provedena vymena maleho termostatu k EGR* ventilu.zatim beze zmeny.v pondeli jdu na hlavni termostat.pokud konecne dojde.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

15.02 2021 0:12


Ja som mal rovnaky problem ohriat a6 c7 2.0 TDI* 130kw mhltitronic. Menil som vsetky termostaty aj ten co tu je na fotkach 2 prispevky nadomnou. Nepomohlo nic. Len prekritie prednej masky na 90 percent. Pouzil som izolacnu hadicu na solar dala sa pekne nastrihat a je hladka a cierna. Auto sa ohrialo cca po 15 km na 90 a drzalo si teplotu.
Zatial ma nikto nepresvedcil ze je nieco zle v aute. Podla mna je tam velky prievan okolo motora + male generovanie odpadoveho tepla.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 3

15.02 2021 6:24


Ja zkousim menit.jednak se mi to nezda a jednak mam zakryty chladic a nezahralo se to ani po 300km.coz mi prijde jeste divnejsi.uvidim.dnes by se mel menit i hlavni termostat tak jsem zvedav
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

15.02 2021 6:48


No ty mas niekde ozajstny problem ked uz ani prekrytie nepomaha.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 3

15.02 2021 7:19


Prave.doufam ze to bude tim termostatem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 3

15.02 2021 16:04


Tak termostat vymenen.venku 4 pod nulou a po 7km 90. Predtim asi 15 min na volnobeh nakopnuto.takze to vypada ze to bude OK
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

15.02 2021 16:46


martinsdh (15.02 2021 16:04) orig :
Tak termostat vymenen.venku 4 pod nulou a po 7km 90. Predtim asi 15 min na volnobeh nakopnuto.takze to vypada ze to bude OK


Aký značku si prosím ta dával?
Aký máš ročník
nahoru

sponzor





15.02 2021 16:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 3

15.02 2021 18:12


Abych ti pravdu rekl tak nevim.zitra zkusim zjistit.mam pocit ze wahler.ale nevim jiste. Jinak mam rok 2012 130kw v manualu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

15.02 2021 19:05


martinsdh (15.02 2021 18:12) orig :
Abych ti pravdu rekl tak nevim.zitra zkusim zjistit.mam pocit ze wahler.ale nevim jiste. Jinak mam rok 2012 130kw v manualu


Ďakujem
Kde ste ho kupovali?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

15.02 2021 19:32


Prosim nekoho, kdo vymenil vse vyse uvedene (vsechny termostaty i zpetny vyntil), na kolik to prislo? Predem diky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

15.02 2021 20:05


K čemu tam konkrétně slouží ten zpětný ventil 1J0 122 351 ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 3

15.02 2021 20:14


Ja jen 2 termostaty a vse cca 2200kc
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

15.02 2021 20:34


Mačin (15.02 2021 20:05) orig :
K čemu tam konkrétně slouží ten zpětný ventil 1J0 122 351 ?



spatny ventil , inymi slovami možno spatna klapka ..
čiže je to nejaka poistka keby niečo pustilo tak tadialto to nepojde
kedže klapka je primitivna a vydrži určite dlhšie ako termostat, moj nazor ..

ale maju to len niektore motory ..ja to vraj nemam podla slov mechanika


mna skor napada prečo je dieravy ten velky termostat..

možno ho odpali pri odvzuškovani , neviem ..

Ja aj verim že tie termostaty su dobre ked su nove ale jednoducho sa niektore dodrbu a robia si čo chcu ..

dalšia vec ma zaujima čo je original termostat a original ..

každy hovori že dava original ..

ale aka je zaruka že je to naozaj original ..

je zaruka originalu len to že to kupim cez dilera ??
asi jedine .. idem ešte toto vyskušat
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email