Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 440 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 436
Uživatelů: 4
Celkem: 440

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

18.11 2015 23:23


Zdar kluci,
pořídil jsem si nový přírustek do rodiny, je to A5, 2.0 TFSI* 132 kW, r.v. 2010, najeto cca 100 500 km, minulý týden v TUKAS, servisku to má.

Zatím velká spokojenost, je radost v tom jezdit (měl jsem předtím A6, 2004). Hned jsem si sjednal havarijko, snažím se hledat vždy co nejlepší parkovací místo, aby mi to nikdo neodřel atd...

O víkendu to projedu do Budapešti, tak snad se nic nevysere

Jediná věc, kterou jsem zatím odhalil, je že občas problikává otáčkoměr na palubním štítu, resp. občas zhasne na pár vteřin teplota chladící kapaliny...
1) nemáte s tím někdo zkušenost (četl jsem, že někomu stačilo prostříknout to nějakým sprejem, někdo to musel celý měnit... pokud dojde k tomu horšímu tak kolik si mám připravit?).
2) nešlo by to uhrát na skrytou vadu u TUKASe ? (tohle samozřejmě budu zkoušet).

Díky a mějte se !
nahoru

sponzor





18.11 2015 23:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.9. 2015
Příspěvků: 222 | Témat: 9

18.11 2015 23:45


Podle všeho i relativně nové Audiny trpí problémy přístrojových desek.., zahraniční fóra zmiňují podobné symptomy.., na Tvém místě bych tlačil na prodejce aby problém řešil.., v rámci záruky v Audi přístrojovky měnili..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

19.11 2015 0:09


ahoj, HOD* nejaky foto pls .)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

20.11 2015 9:03


Kluci ještě bych měl jednu otázku - fakt na to nijak nešlapu, spíš naopak protože teď tu spotřebu sleduju... ale příjde mi, že je tam docela dost velká spotřeba - ve městě kolem 10 l/100 km.
Co mě ale občas dost překvapuje je to, že když už nepřidávám plyn a jedu jakoby na neutral (mám automat), tak to haze pořád nějakou spotřebu a někdy se tam taky ukazuje spotřeba stoupající (5...10...15,6 l, atd).

Nějaké komentáře?

Díky a hezký den
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

20.11 2015 11:34


mas 180 konovy automat v benzine - 10 litrov v meste je uplne normalne. Tankuj vždy doplna a spotrebu si veď v garáži a uvidíš reálnu, palubny PC zvykne ojebavat kludne aj o 0,7l/100km.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 21 | Témat: 2

24.11 2015 11:20


Dobré ráno ve spolek,

Udělal jsem si v létě radost stejným vozem Akorát je ještě v S-Line packetu. Předpokládám, že kolega drticč_hlav také brzy zjistí, jak ta kára žere olej Údajně je to u těhle motorů normální, dolívám litr 5W30 každých cca 1000km. Většinou si o to řekne palubní comp každých 800-1200km (od léta se mi povedlo nalítat už 10K km, něco jsem už vysledoval) s tím, že "you may continue driving".

Moje otázka zní, máte osvědčený olej, který by se tam měl lít? Zatím většinou leju jakýkoli 5W30, co mi padne pod ruku a nutno dodat, že to fakt není levná záležitost. Proto uvažuji koupit větší množství přes internet, rád bych uvítal vaše rady.

Předem děkuji a přeji hezký den!
Naposledy upravil Habanero dne 24.11 2015 12:29, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

24.11 2015 12:01


Ak motor papá olej a nechceš investovať do vyriešenia problému, vyberal by som olej s vyššou HTHS viskozitou, čo je dosť podstatná vlastnosť o ktorej moc ľudí nevie. Skús si o tom naštudovať. Správne by som zvolil výkonnostnú triedu API / ACEA a takisto aj viskozitu. Zázraky sa určite konať nebudú, ale keď to stiahneš na 0,5 l na 1000 km, tak to tiež pocítiš.
nahoru

sponzor





24.11 2015 12:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 21 | Témat: 2

24.11 2015 12:28


A jak by se to dalo vyřešit? Myslel jsem, že je to u benzínů normální věc. Kdysi jsem měl Astru G 1,616V a bylo to to samé. Uznávám, mé předchozí auto byla A4 Avant (B5) v dieselu a nemusel jsem dolívat nikdy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

24.11 2015 13:28


najprv treba zistiť, prečo to žerie. Či ho papá Turbo* alebo sú zapečené stieracie krúžky. Normálna vec to teda nie je, ja dolievam do 1.8T za 10 000km 7 deci, čo je ešte v pohode. Ale liter na 1000 je fakt dosť.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 21 | Témat: 2

24.11 2015 13:47


Hmm. Má smysl s tím jezdit na diagnostiku do Porsche Praha Smíchov? Co myslíš?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

24.11 2015 13:55


Tohle diag nezjisti proc to zere olej to jes tak rozebrat motor
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

24.11 2015 21:54


Takže kluci, o víkendu jsem to projel do Budapesti, krasná jízda, liboval jsem si na adaptivním tempomatu, volné cesty, prům. spotřeba 8.5/100 km... opravdu jsem si cestu užíval :-

Nicméně dnes jsem si všiml ve zpětném zrcátku na semaforu, že na rozdíl od ostatních aut se mi trošku víc čoudí z výfuku... jsem si říkal že to asi bude obyčejná kondenzace... nicméně když jsem si na palubním počítači nechal vyjet stav oleje tak mi to ukázalo 1/5 Před 10 dny co jsem auto kupoval tak to bylo plný (dosud najeto 1100 km)... tak jsem z toho teďka trošku na kašu.
Volal jsem bazarmistrovi do Tukase a říkal, že to mám zítra přivést ukázat. Před tím něž jsem to kupoval tak to mělo u Tukase opravovanou prdlou hlavu.. takže je to asi v řiťách

To conclude:
1) hádám že těsnení nebo hlava je v čudu/špatně opravený
2) snad to vemou jako reklamaci a zdarma to v rámci skryté vady či prosté reklamace po opravě zdarma opraví.

Co myslíte?

Díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

24.11 2015 22:37


No to sis zase koupil klenot mistře....to si myslim.
kde skončil sedánek A6?tak byla pěkná.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

24.11 2015 22:39


Díky za podporu Satas
A6 je zatím doma..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

24.11 2015 22:41


drticč_hlav (24.11 2015 22:39) <a href="/forum/prispevek/1286613-moje-nova-a5#1286613">orig</a> :
Díky za podporu Satas
A6 je zatím doma..
Tak já myslel že si koupíš auto s motorem a ne tohle doktore!Pokud jsou tam jasné vážné závady dovez to tam klukum zpátky at si to zase hezky vemou zpet.
nahoru

sponzor





24.11 2015 22:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

24.11 2015 22:46


Zítra tam jedu na 8 ráno, budu informovat ..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

26.11 2015 11:05


Tak se vymenil odlucovac oleje a mam si pro to prijet.
Pry je to podle doporuceni audi to co se mam jako prvni v tomto pripade udelat.

Hadam ze nejlevnejsi varianta.. takze je mozne ze to tam zase povezu zpatky.

Samozrejme ze doufam ze ne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 21 | Témat: 2

26.11 2015 11:07


Byl ten kouř nějaké speciální barvy? Nebo jen bílá klasika, akorát ho bylo víc?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

26.11 2015 11:26


Spis ho bylo jen vic, ale ze by to cudilo jak po výbuchu to ne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 21 | Témat: 2

26.11 2015 12:09


To mi u mého auta nepřijde, ale je fakt, že olej mi to žere dost, no. Fakt jsem myslel, že u benzinů je to normální.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

26.11 2015 12:28


Spis by me zajímalo jestli výměna tohoto komponentu muže opravdu pomoci ve vyřešení problému.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 21 | Témat: 2

26.11 2015 12:37


Taky jsem na to zvědav. Mě přesvědčovali, že zvýšená spotřeba oleje je v pořádku. Dej pak vědět plz.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

26.11 2015 12:40


Me to sežralo 5 litru na 1200 kam, tohle určitě není vporadku kamaráde.
nahoru

sponzor





26.11 2015 12:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 21 | Témat: 2

26.11 2015 12:55


No to né, no Jak píšu, mě to žere litr na 800-1200km.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

26.11 2015 20:40


Tak prej vypustili 3,5 litru oleje.. i kdyz palubni displej hlasil minimum. Pokud to je pravda a je v motoru 4,5 litru oleje, tak to zere litr oleje na 1250 kilometru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 21 | Témat: 2

27.11 2015 10:34


Hmm, to mi něco připomíná. Včera jsem to konzultoval v Porsche Smíchov a taky něco mleli o odlučovači oleje, přičemž mi nakonec doporučili hustší olej. Údajně jim tam jezdí na servis člověk se stejným motorem v A6 a problém se spotřebou řeší dolíváním 5W40 namísto doporučovaných 5W30. Jo, ten už není longlife a na výměnu se musí častěji, ale mohlo by to být řešení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.5. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 6

08.12 2015 13:32


Taky mě ze začátku zarazila spotřeba oleje, dolíval jsem cca 0,5l na 1500km. Po výměně komplet oleje, teď tam mám Shell Helix ultra extra 5w30 můžu říct, že po cca 2tis jsem nedolil ani kapku tak uvidíme jak dlouho to vydrží...je pravda že TFSI* obecně si nějaký ten olej berou, ale jak se to pomalu dolívá častěji než benzín tak je něco špatně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 21 | Témat: 2

09.12 2015 15:05


Ondra A5 (08.12 2015 13:32) orig :
Taky mě ze začátku zarazila spotřeba oleje, dolíval jsem cca 0,5l na 1500km. Po výměně komplet oleje, teď tam mám Shell Helix ultra extra 5w30 můžu říct, že po cca 2tis jsem nedolil ani kapku tak uvidíme jak dlouho to vydrží...je pravda že TFSI* obecně si nějaký ten olej berou, ale jak se to pomalu dolívá častěji než benzín tak je něco špatně.


No ten jsem tam zkoušel lít taky, jako snad včechny značky dostupné na trhu. Žádná signifikantní změna.

Jinak po dolití 5W40 mi to začalo hlásit nízkou hladinu až po 980km, tedy interval se prodloužil o skoro 200km. Dneska jsem to odvezl do Porsche na výměnu slučovače oleje, ukecali mě. Jsem zvědav, jak se to projeví.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

10.12 2015 21:20


Kolik si zacáloval za tu vymenu odlucovace?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email