Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 332 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 325
Uživatelů: 7
Celkem: 332

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2016
Příspěvků: 68 | Témat: 15

29.01 2017 20:41


Geometriu som robil v MI vo VW spokojnost. Vrzganie mi sposobovali cecka na stabilizatori. Vymenene a je po vrzgani (zatial) uvidime na ako dlho heh...Inak mam dalsi problem: Prenasa sa mi do kabiny pri malych nerovnostiach v nizkej rychlosti jemne buchanie-klopkanie. Davali sme to na zdvihak a zistilo sa ze vsetko je OK co sa tyka riamien capov a silenblokov ale ze ma volu na riadeni ten hriadel a to sa mi prenasa do kabiny. Ma tam byt ta vola? alebo ma hriadel byt pevny?
nahoru

sponzor





29.01 2017 20:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

29.01 2017 23:29


Kolko si dal za geo v Michalovciach?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

31.01 2017 10:17


Já už mám také po vrzání, způsoboval to vadný stabilizátor (utržené gumy od tyče)a vrchní ramena. Takže jsem vyměnil komplet všechny ramena (Meyle HD) a stabilizátor originál z Audi. . V sobotu jdu na geometrii, už jsem tam byl minulý rok a vím, že to bude stát 2000Kč
Nějaké foto z montáže (třeba to bude někomu k užitku)...
Naposledy upravil SUP1 dne 31.01 2017 10:21, celkově upraveno 2 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

31.01 2017 10:19


...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

31.01 2017 10:20


A nový stabík
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

31.01 2017 10:28


Já mám sice dílnu a zvedák a spoustu přípravků, ale kdo by si to chtěl dělat sám, tak nezapomenout na jedůležitější věc montáže: ramena utahovat až na zemi ve středové poloze (u mě mechy na automatic). Céčka na stabíku také! Je to sice vopruz, ale jde to. My jsme si to usnadnili špalkama pod každé kolo - natočit auto a počkat, až se auto srovná a při utahování nechat natočené
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

04.02 2017 16:03


Geometrie hotová. Dokonce sleva na 1700Kč.
(nemám adaptivní Tempomat*)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

05.02 2017 1:19


Takze v Kosiciach stoji geo cca 300 eur, inde v autorizaku 40 az 65 eur.
nahoru

sponzor





05.02 2017 1:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

05.02 2017 11:29


Tak to jsou hodně velké rozdíly . U mě bych to jinde, než v autorizáku nedělal. Geometrii dělají v nastartovaném stavu na speciálním zvedáku a u nás to takto jinde neumí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 3

10.02 2017 10:43


Lenka, ja som len tlmocil co mi povedal servisny technik v autorizaku Morris Kazdopadne, ked budem na Slovensku (v aprili) caka ma vymena ramien a stabilizatora. Potom geo - pojdem rovno do druheho autorizaku a DAM* vediet ako som dopadol.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2016
Příspěvků: 68 | Témat: 15

06.04 2017 0:11


Nazdrar prevod. Uz si na slovensku? nech sa dohodneme na tie snimace. Dik

prevod (10.02 2017 10:43) orig :
Lenka, ja som len tlmocil co mi povedal servisny technik v autorizaku Morris Kazdopadne, ked budem na Slovensku (v aprili) caka ma vymena ramien a stabilizatora. Potom geo - pojdem rovno do druheho autorizaku a DAM* vediet ako som dopadol.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2013
Příspěvků: 75 | Témat: 4

17.05 2017 10:54


Dělal jsem geometrii na místním autoservisu a měli na to více specialit. Základ by takovýto zvedák s přízdvihy
Pak dávali nějaký přípravky na ramena a kola. Auto postupně střídali na přízvihu a položené na kola. Při tom utahovali jednotlivá ramena podle postupu předepsaného výrobcem. Výsledkem certifikát z geometrie a vše oka. Na silnici se chová správně a necítím žádný neduh. Rozpadl se mi jeden čep ramene a tak se to muselo rozdělat. Pokud se k tomu dostanu ofotim ten certifikát a připojim vysvětlení jak a co tam bylo konkrétně uděláno. Mám to napsay na druhý straně - jen mám zničenou čočku na mobilu / foťáku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

18.05 2017 7:26


Tohle je běžný zvedák na geometrii, nic extra
Přízdvihy a otočné podložky na kola
Cerifikát z geometrie by měl vydat každý autoservis, kde se geometrie dělá
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

17.08 2017 22:20


Predvcerom vymenene komplet ramena, tj. horne origo Audi, spodne TRW, capy tusim SWAG a cecka TRW ci Lemforder, vymenene axialne tiahla... Dnes spravena geometria v Audi servise (Galimex Martin), cena 40 eur s DPH.

A auto klepe. Nie je to kovovy zvuk ako ked je vybity cap, ale je to take nieco aku tlmene, ako keby guma alebo co, tazko to opisat. Pocut to na malych nerovnostiach. Pocut to stale, aj ked je spusteny podvozok, aj ked je dvihnuty podvozok. Co to moze byt? Mozu to byt vzduchove tlmice? Ide to najma z lavej strany, takze podozrenie je na lavy tlmic. Ale niekedy mam pocit, ze ako keby nieco zahrkalo v strede auta. Mechanik nevie cim to moze byt, hovori len o tlmicoch. Na diagnostike svieti chyba laveho ulozenia motora, ale ze to by vraj chvelo celym motorom a to najma pri startovani.

Napada niekoho na co sa zamerat? Mohol by na jamach buchat trebars homokinteticky klb alebo ten len v zatacke puka? Pripadne poloos?
nahoru

Anonymní





18.08 2017 16:47


lenkaaa (10.02 2016 22:52) orig:
Ale teraz mam obavu, ze vyhodim peniaze a bude mi to vrzgat nadalej. V piatok ide auto do servisu, tak budem mudrejsi.



Vrze to??dukladne skontroluj prachovky cepu.vcetne cepu servo rizeni.opravdu dukladne..sebemensi netesnost..dostane se tam voda..a mas vystarano..vrzanim to zacina..vulemi konci

Skus na miste vytacet kola na jednu druhou stranu..jestli to zavrze..
nahoru

Anonymní





18.08 2017 18:41


jestli to vrze poradne bych prehledl prachovky cepu.vsech vcetne servo rizeni.sebemensi netesnost,dostane se tam voda a mas vystarano.

jestli to klepe duty zvuk..ulozeni napravi..
zajel bych na technickou nejlepe znami..maj tam hydraulicky pojezd bez nej nemas sanci cokoli poznat.
ale hlavne sou tam lidi ktery denne kontrolujou 10ky naprav..vseho druhu..
takovi clovek to ma v oku..rekneli neni vule tak tam neni..a jestli je rekne kde..
stat te to bude 1000czk..a zebys prisel o technickou se bat nemusis..vule jeste neznaci nespusobylost v provozu.
obzvlaste kdyz ten problem chces resit..
naopak rict kde je problem ti setri penize..nez laborovani ktre zere penize ale neresi podstatu problemu

ale tyz uz poznal koukam,ze clovek kteri rekne kde je problem ma cenu zlata..
nahoru

sponzor





18.08 2017 18:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

18.08 2017 19:30


Na STK* mam znameho, vieme to tam po pracovnej dobe hodit na valce na rozhtahovanie.

Ale dnes zmena. Suche pocasie, hrbolata cesta a kovove klepanie. To prvotne gumene klepanie mozu byt teoreticky tlmice - to poriesime neskor, uz som aj volal s firmou co robi repas tlmicov, ale na A8 D3 budu mat tlmice a diely az cca o 3 tyzdne (09/2017). Aj zena s nimi volala, tak potvrdili ten termin.

Lenze dnes to bol cisto kovovy zvuk, aj vlavo aj vpravo, horsie ako pred vymenou. Rozmyslam, ze ci nemohol byt cap, hoci bol novy, tak poskodeny od vyroby. Alebo cecka stabilizatora. Menili sa aj predne platnicky, tak rozmyslam, ze ci tam nebude malicka vola, ale je su tam aj pliesky, aj medeba ci strieborna pasta na brzdy.

V pondelok rano o 9.00 mam prist do servisu, poobede som si objednal este iny. Mozno aspon v jednom z nich na nieco pridu.
nahoru

Anonymní





18.08 2017 19:47


neustale hledas co by to mohlo delat..chyba..
dej to clovekovi ktery tohle resi den co den leta..

anebo si experimentalni fyzik kteri ma hodne penez??
prez tyhle spravi to dopisovanim beztak nekdo nevyresi..
naky dohadovani tu nema zmysl..obzvlaste ne u audiny ktera ma jednu z nejkomplikovanejsich naprav..

ja jestli to uz konecne i klepe oto snassi to bude.vyhodnotit.
ale pro cloveka kteri vi co dela..

kolik si uz do toho nasipal penez??
nahoru

Anonymní





18.08 2017 19:54


1 vzduchovi mech 50 tisic czk.. tak to bych me jeblo se v tomhle splest a doufam ze umite zkalibrovat podvozek jenak z fungl novimi mechy v aute nikam nepojedes
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

19.08 2017 1:06


Vsak auto bolo v origo Audi servise, aj u dalsieho mechanika. Nevedeli ani tam, ani tam. Ze mam skusit vymenit spodne rameno, potom cap a tak som to spravil tak, ze som vymenil komplet prednu napravu s tym, ze budem mat pokoj (material 600 eur, vymena 90 eur, geo 40 eur), ale nepomohlo. Klepe nadalej. Tlmice porozmyslam od repasu, ale neverim tomu, ze ten zvuk co pocut, ze je od tlmica.
nahoru

Anonymní





19.08 2017 15:24


tohle potrebujes..a cloveka co to dela den co den po leta
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Dass guuut??
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

19.08 2017 18:44


Toto maju aj u nas na STK*, skusim si to tam dohodnut. Inak sme si dnes vsimli, ze ak lahucko pribrzdime, tak auto nebucha na jamach. To by som dal za vinu vymene platniciek, zrejme je tam vacsia vola a tak klepu. Pozeral som sa, su tam aj vymedzovacie pliesky, strmene mali opravnu sadu asi 2 mesiace dozadu (vazelina, pruzinka, srob, dake tesnenie alebo co to tam vsetko ide), pri brzdach vidiet aj medenu pastu v oblasti ulozenia platnicky.
nahoru

Anonymní





19.08 2017 18:50


Tebe to normalne bavi dal bych ti praci v autoservise..jiste by ses casem necemu priucil..a nebyl bys tak laxnej k praci jako v orygo audi servisu kde ste vymenili vse ale nic nepomohlo
Mas supr pristup..a hodne penez
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

19.08 2017 19:21


Nechapem tvoje hlupe poznamky, aboslutne. Proste sa snazim vyriesit problem s buchanim napravy, auto bolo v Audi servise, aj u ineho mechanika. Vymenila sa cela naprava, spravila sa geometria. Budcha to stale. Neviem aky je tvoj problem, ci snad zavist, ze som si mohol dovolit kupit celu napravu? Mam to auto rad, chcem na nom este dva ci tri roky pojazdit a vedel som, ze servis bude drahsi ako na nejakom Peugeote 206.
nahoru

sponzor





19.08 2017 19:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





19.08 2017 19:36


Clovek ti v dobrim spravne poradi..kdyz delas jeden pruser za druhym..A misto dekuji jsi jeste drzej??takhle ne hochu..papa
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

19.08 2017 19:51


A kde si mi poradil vlastne?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2014
Příspěvků: 18 | Témat: 2

23.08 2017 21:50


a co to ulozeni motoru ? ja tohle resil tedka na my 4.2 vymenil komplet predni napravu vetsinu zadni a porad nejaky bouchani (zepredu) jednou to slo zleva jindy zprava ... spodni silenty mi na diag hlasi chybu, ale nasel jsem ze predni (asi zachyt reakce bo co ja vim proste je vepredu u chladice) byl natrzenej ... vymeneno a konecne klid ... nicmene znelo to jak od kol nebo od rizeni skoro jak kdyby to bylo horni ulozeni (to jsem taky chvili podezrival - neopravnene)
nahoru

Anonymní





24.08 2017 1:09


HOnza_UL
tady psenka nepokvete..nekomu z IQ 80 nema cenu radit..
Tady bych tema uzavrel definitivne..vzhledem k tomu ze tu se nic podstatniho uz davno neresi..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

08.09 2017 19:39


Problem najdeny, celkom zaujimavy. Auto bolo par dni v origo Audi servise. Povozili sme sa s prijmacim technikom, buchanie pocul. Popytal sa otazky, zapisal si veci, vzal auto do servisu. Bol sa povozit aj s mechanikom. Po par dnoch sme prisli pre auto. Problem nenajdeny, ale myslia si, ze bude to buchat od intercooleru, ze by to trebalo cele rozobrat a pozriet. A ze aj na dakom kompresore chyba nejaka strunka, takze aj odtial to teoreticky moze buchat. Ale aj od vystuhy, ktora je pod svetlom. Ze najviac sa im zdal pri buchani ten intercooler. Takze ich riesenie bolo, ze to komplet rozobrat vymenit vystuhu, potom intercooler. Este tam bol poskodeny daky umely drziak, tak uz rovno aj ten. Ze aby sme sa rozhodli. Tak sme vzali auto, kedze problem nebol jasne identifikovany.

Nasledne asi na dalsi den cesta do takej hory, kedze tam kopali plynove ci vodovodne pripojky do domov a chatiek, tak bola cesta dost rozbita. Cestou hore buchanie, cestou dole nie. Takze sme zistili, ze fakticky to ide od brzd. Ked sa nebrzdi, tak to bucha. Ked sa brzdi, tak to nebucha.

Pozerali sme to potom s mechanikom, bolo vidiet vylestenu plochu ako beha platnicka. Je tam teda vola platnicky, mali to aj predosle Zimmermann, aj terajsie TRW (omylom sme klikli pri objednavke na TRW miesto Textar). Po rozobrani brzdy, teda zhodeni strmena je vidiet, ze platnicka ma volu tak 2mm, vidiet vybuchanu plochu. Preto to bolo namazane pastou, bol tam odstrihnuty kusok pliesku ako sa pouziva na zadne brzdy (vymedzovacie pliesky), vlozene a zlozene. Tyzden je klud. Auto bolo po dazdi oplachnute na wapke, na malych jamach je to okej, ale na velkej je to este trochu pocut. Asi vyplavilo to pastu. Pripadne by chcelo pouzit hrubsi pliesok na znizenie vole.

Ma niekto skusenost so strmenmi, repasom, pripadne kupou novych? Ceny su dost vysoke, repasovane na vymenu idu okolo 100 eur/kus. Alebo sa da vymenit len ta cast strmena v ktorom su ulozene platnicky? Ci to treba vymenit komplet so strmenom?

PS: Tymto pozdravujeme toho experta vyssie, ktory si mysli, ze origo Audi servis je kuzelny a vsetko vyriesi.
nahoru

Anonymní





08.09 2017 20:14


Kdyz nemas na nahradny dily kup si trabanta nebo bycikl..
100e chodim tankovat ne se tu vypisovat
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email