Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 461 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 458
Uživatelů: 3
Celkem: 461

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

11.11 2015 23:30


Ahojte,

dnes boli na D3 2008 171kW menene horne ramena, lebo bola vola v silenblokoch a tak to slo rovno na vymenu, nech je pokoj. Okrem toho aj stabilizator (cecka) prednej napravy. Potom islo auto na geometriu. Papier z geometrie bol uvedeny ako A8 Long (1BK). Podla PR kodov Audi mam 1BK - stvorramenny vzduchovy podvozk ci taky daky popis. Ale v technicaku nemam o longu nic spomenute. Neviem, ze ci to omylom klikli alebo co.

Robi sa geometria nejak specialne alebo len klasicke veci, teda odklon, zbiehavost a dost? Ci treba zatazit auto alebo nebodaj ho stiahnut lanami ako sa to robi napriklad v pripade Peugeot 407 a 607?

Hodnoty odklonu vpredu su -1.47, druha strana 1,27. Tolerancia je v rozsahu -1,25 az 0,35. Pocitam, ze to neslo lepsie nastavit asi pre volu, ktoru ma. Ostatne veci su oznacene zelenou farbou ako v ramci tolerancie.

Ma niekto hodnoty ake maju byt pre toto auto? Su odlisne hodnoty pre verziu long a pre normalnu kratku verziu auta? Je ta odchylka az taka strasna a moze to poskodit pneumatiky?

A este otazky k vzduchovemu vankusu, dnes sa na to zabudlo, ale mechanik z Audi minule vravel, ze ked to mierne zavrzga, tak ze treba tu manzetu na tlmici (vankusi) namazat, ze sa to maze prevodovym olejom a je pokoj. Tak s tym chcem zbehnut v piatok alebo cez vikend k znamemu do dielne, nech mi to namaze. Ma tu manzetu uvolnit a streknut tam trosku oleja alebo akym sposobom sa to robi?

Dakujem!
nahoru

sponzor





11.11 2015 23:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

12.11 2015 23:01


urcite se ti budou vice sjizdet ke stranam a normalni to neni asi je hnuta cela naprava a nebo naboreny na jednu stranu na kolo
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

12.11 2015 23:54


Dik za odpoved, ale to je mi viacmenej jasne, ze sa tie pneu mozu zjazdit. Skor by ma zaujimali odpovede na moje otazky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

20.01 2016 20:22


Vrže Ti to při nájezdu na hrbol? Pokud ano, dělá mi to to samé a zajímá mě též odpověď.
Jinak ohledně geometrie: po špatné zkušenosti jsem zajel do Audi a udělal jsem dobře. Dělají to na stolici a je to socela složitý proces. Auto tam bylo 2hodiny a byl účtován i nějaký přípravek. Sbíhavost, odklon i záklon. Cena 2000Kč a stálo to za to, rozhodně by to neřešil jinde
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

21.01 2016 0:16


Vrzga to stale, problem sa nasiel. Je to tyc stabilizatora, teda ta cela tyc, ktora je na spodku auta od stabilizatorov. Teraz to idem menit, cena za tu srandu je okolo 160 eur, ale strasne ma to rozculuje a tak mi nic ine neostava. Povodne gumy co tam boli su prec, boli vymenene, no je tam strasna vola. Ine riesenie bez vrzgania vraj nie je, jedine kupit to nove.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

21.01 2016 6:23


A vzralo Ti to na hrbolech? Třeba na zpomalovacím pásu?
A jak jste na to přišli? Mě to vrže také a ramena jsou v pořádku. A ty měchy naolejovat jak? Zkus pak poreferovat, mě to také vrže
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

21.01 2016 11:05


Nejdou na tyci vymenit jen ty gumy? Dival jsem se do nahradnich dilu a ty gumy maji v autokelly cca. za 100kc/ks
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

21.01 2016 19:54


Samozřejmě jdou. A výměna je jednoduchá, pokud máš nástavec tisícihran. Šel bych ale do origo za 250Kč. Rovnou zkontrolovat i "céčka". Já práve stabík promazával (mezi gumou a tyčí), to je to první, co mě napadlo při tom vrzání. Ale nepomohlo to
Proto mě zajímá odpověď od lenkaaa, jak by to mohla dělat ta tyč stabíku samotná
nahoru

sponzor





21.01 2016 19:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

21.01 2016 20:45


Jasně, 100kč nebo 250kč to nemá smysl řešit. Taky se na to chystám mrknout. Mě něco vepředu klepe při nájezdu vedle domu (přes patník cca. 5cm a při nájezdu na retarder) ale na zvedáku ani na třepači na STK* jme na nic nepřišli, říkali max stabilizátor. Tak uvidím. Tisícihran mám, koupil jsem si kvůli Audi celou velkou sadu, několikrát jsem potřeboval.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

21.01 2016 21:08


A8 nema nahradny diel na gumicky stabilizatora, su navulkanizovane na tyci, ak nie su, tak je stabit naprd a kupit novy. Toto neni superb.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

22.01 2016 6:39


Ale má, mýlíš se kolego. A chceš-li A8 srovnávat se Superbem, tak systém přední nápravy je naprosto totožný (2+2ramena), vč.stabíku (tyč+céčka)
Naposledy upravil SUP1 dne 22.01 2016 6:47, celkově upraveno 1 krát. (17% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

22.01 2016 6:46


pokud mate adaptivni Tempomat*, tak se dela pri geometrii jeste serizeni radaru tempomatu, jinak to bude hazet chybu tempomatu. co jsem zjistoval tak aspon na moji A6 2005 to v okoli Jablonce a Liberce neumi nikdo nez audi acena okolo 6tis....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

22.01 2016 6:49


To je docela darda, ačkoli mě cena za geometrii (bez ad.temp) velice potěšila, čekal jsem bůra a chtěli dvojku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

22.01 2016 6:56


to je, delal jsem normalni geometrii kdyz jsem auto koupil a ted mi to obcas hodi chybu, podle dilenskeho manualu se pri te chybe co mi to pise musi v prvni rade udelat geometrie se serizenim radaru tempomatu.
a urcite to bude ono, protoze chybu to hodi vzdy kdyz jedu na Tempomat* a je mirna tahla zatacka, napise to "ACC* senzor blocked"
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

24.01 2016 22:14


SUP1 (22.01 2016 6:39) orig :
Ale má, mýlíš se kolego. A chceš-li A8 srovnávat se Superbem, tak systém přední nápravy je naprosto totožný (2+2ramena), vč.stabíku (tyč+céčka)


Tak daj cislo dielu tych gumiciek, kolego.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

24.01 2016 22:42


Tak srandartne ty gumy menit nejdou a dava se cela nova tyc. Kdyz uz ale jeden klubak dokazal flexou upravit desky z pasata a dostat je na a6, tak verim ze i toto klubaci dokazou:-)
nahoru

sponzor





24.01 2016 22:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

24.01 2016 23:45


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nikdo netvrdí, že existuje originální díl s ob. číslem, ale že ty gumy objednat jdou, byť jako druhovýroba. Pořád lepší, než tam nemít nic a mít tu gumu servanou, dát tam alespoň tady to. Nevím kolik stojí origo stabilizační tyč, ale čekal bych tak 5.000 Kč. A jestli se nepletu, tak 4.700 kč za to, že ta guma bude navulkanizovaná na tyči pro mů dobrý pocit, to nestojí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

25.01 2016 6:30


Já právě kvůli tomu vrzání dole stabík měl, gumy byly normálně půlené a měl jsem je venku. Zkoušel jsem je namazat a nepomohlo to.
Kelly a Elit normálně nabízejí jejich náhrady.
Myslím, že by dost pomohlo, kdyby sem někdo hodil fotku z Etky a bylo by hned jasno. Hodím dotaz přímo do Audi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

25.01 2016 11:31


Takže odpověď z Audi:
"Dobrý den,
cena stabilizátoru dle uvedeného VIN* je 5.940,- vč DPH. Objednání do 2 pracovního dne. Ano, stabilizátor je vč středového uložení, které je pevně ke stabilizační tyči.
V případě poškození středového uložení lze zvolit variantu druhovýroby a použít pouze samotné gumové uložení. V autorizovaném servisu se ale mění tyč celá"
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

25.01 2016 16:09


Dnes som to bol objednat. Cena v Audi na Slovensku 277 eur, su k tomu este sroby a matice, spolu je to 293 eur. Stabilizacne cecka som nebral, tie som kupoval cez internet (+cca 50 eur).
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

25.01 2016 17:17


Dej pak vědět, jestli vrzání přestalo.
A ještě to namazání měchů mě zajímá
Díky pane
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

25.01 2016 23:59


Tlmic som mal premazany. Boli odopnute pasky drziace prachovku, tam bol naliateho trosku oleja, az kym to nestieklo dole. Na to sa nasadila prachovka a potom novou paskou uchytila prachovka tlmicu. V tom problem nebol.

V utorok pride stabilizator, v stredu by som mal mat Cecka. Vymenim to najskor az buduci tyzden, pretoze pojdem na lyzovacku. Takze potom DAM* vediet.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

09.02 2016 20:43


Aby som nezabudol k tejto teme. V piatok mi vymenili stabilizator, celu tu spodnu tyc a uz aj tie male stabilizatoriky co drzia tyc, take co vyzeraju ako pismeno C. Zlozilo sa to a to iste. Vrzga to rovnako nadalej. Takze stabilizatorom to nebolo. Pravedpodobne pojde auto teraz vo stvrtok alebo piatok opat do servisu, maju sa na to pozriet a idu skusat tlmic a ramena, pretoze uz len tie mozu vrzgat. Vrzga to na naprave ked sa prejde po jame, najma ked auto tlmi smerom dole. Ja mam podozrenie smerom k tlmicu, ale vraveli mi, ze to ma vzduchove vankuse a je to malo pravdepodobne, ze tam nema co vrzgat. Ked skusali nedavno ramena, tak boli okej, ziadnu volu nenasli. Menit ramena sa mi z hladiska ceny kvoli tomu nechce, jedine, ak by bola moznost prelisovat silentbloky na nich, ak sa to teda da.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

10.02 2016 7:54


Ano, silentbloky se dají, ale čepy už ne. Jsem zastáncem kupovat celá ramena. Ale přesně tento problém mám také. Také ramena v bez zjevných vůlí a zavrzá to vždy na hrbolu (např.zpomalovací pás). Připadá mi, že ten zvuk jde spíše od horní části u měchu. Také už nevím, kam sáhnout a na co se zaměřit, kór, když v Audi mi řekli, že nápravy jsou v pořádku.
Rozhodně pak dej vědět, jak jsi dopadl
nahoru

sponzor





10.02 2016 7:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

10.02 2016 10:12


V jinem tematu jsem drive cetl, ze vrzani zpusobovaly utrhane silenbloky hornich ramen (ty nahore u mechu). Ta oka byla utrhana a nebylo to videt. Tak to zkus proverit.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

10.02 2016 22:52


Horne ramena boli komplet menene, isli tam originalne diely a vymenu robili v Audi. Tiez ma napada ten vzduchovy tlmic, ale neviem ci tam nieco moze vrzgat, v Audi vravia, ze nie. Aj ulozenie tlmica je tam ine ako na klasickych pruzinovych tlmicoch. Este ma napadol silentblok motora, tie, ktore su pod motorom. Ak by bol jeden poskodeny, tak nemohlo byt to vrzgat pri nadskoceni auta? Uvazujem, ze DAM* prelisovat spodne ramena alebo ich komplet vymenim. Ale teraz mam obavu, ze vyhodim peniaze a bude mi to vrzgat nadalej. V piatok ide auto do servisu, tak budem mudrejsi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

11.02 2016 11:54


Nezná někdo servis nejlépe okolí Prahy kde by byli schopný udělat správně Geometrii na A8 D3 s ACC*? Tedy zadní a přední nápravu + S křivku na přední nápravě. A plus nutné seřízení radaru když se šahá na geometrie zadní nápravy. Bohužel ani origo servis to většinou neumí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

11.02 2016 15:50


Pokud Tě odpálkovali v origo servisu, určitě bych si na ně stěžoval u zastoupení. Nepřichází v úvahu, že by v Audi nespravili Audi přECI*. Tady je to prostě Ukrajina.
Pokud se Ti to vyplatí, tak Car Point Karlovy Vary, po předchozím telefonickém objednání Tě vezmou, udělají na počkání a pracují i v sobotu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

19.02 2016 1:13


Takze stabilizator je vymeneny, menil som aj capy a riadenie. Je tam nova geometria. Vrzganie pokracuje, nikto nevie najst dovod. Odporucanie bolo na spodne ramena, aby sa kupili origo, ktore stoja nemale peniaze. Prehodnotili sme to a dame prelisovat silentbloky, potom sa uvidi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

19.02 2016 9:32


Tahle sága mě koukám čeká také...
Ještě mě napadla jena věc. Jak sis nechal montovat vrchní ramena, tak je tam jedna zásadní podmínka montáže: utahovat v zatíženém stavu. Pokud se to tak neudělá, silentbloky se prostě utrhnou...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email