Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 387 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 382
Uživatelů: 5
Celkem: 387

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

03.11 2019 12:13


Rybnik: Skryté menu je fakt pecka. Hlavne posledná položka je lepšia, ako prvá pichačka, tak opatrne.
nahoru

sponzor





03.11 2019 12:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

03.11 2019 12:41


Skryté menu je na dvě věci na h..... a na nic
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 51 | Témat: 16777214

03.11 2019 17:32


Joker je tak, neni nad to zkusit vsechny moznosti a pak shanet 3cd s firmwarem

rozsini ale tak par veci se tam najde..

Jinak diky certikovi, nakodil som a baterie full stand
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

03.11 2019 19:10


Presne! Ale kvalitne hrube kable skoro nikde nekupis, iba hrube bužírky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

04.11 2019 16:54


PeITeeR (03.11 2019 17:32) orig :
Jinak diky certikovi, nakodil som a baterie full stand


Tak ať slouží
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2014
Příspěvků: 90 | Témat: 12

04.11 2019 21:18


e-certik (01.11 2019 16:15) orig :
Jestli tam mas novou silver dynamic 100Ah tak to nebude delat dobrotu, to je na jiny typ baterky. Opis to seriove cislo a co je na stitku, DAM* ti spravny kod.¨

ahoj certiku,
můžeš mi také prosím pro kontrolu vygenerovat BEM kod u mé letos měněné baterky.Sice mi to při výměně baterie prodejce nakodoval ale chci si to jen zkontrolovat.
AUDI A6 C7 3.0 TDI* 180kW. Baterie Varta Silver Dynamic AGM 12V 105Ah 950A EN
Code A 14 H15 8100MH na obalu vyraženo "0920113104139226" a "RZNJ Z5A858101 18669". BEM kod tam není.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

05.11 2019 17:32


Vážně gelová? Ty máš start/stop na naftě?

Baterie Varta Silver Dynamic AGM 12V 105Ah 950A EN Code A 14 H15 8100MH:

To by to mohl být 000915105CF a u gelových varta AGM není kód VA0 Ale JCB! Bacha na to.


typ: JCB
BEM: 000915105CF
sn: nnnnnnxxxx


A Zadej správné sériové číslo z tvojí baterky, u téhle je to důležité.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 135 | Témat: 11

06.01 2020 21:26


Na baterii 105 Ah AGM Varta není 10 místné sériové číslo. Nevíte co zadat při přizpůsobení nové baterie? Staré kódování nemám, byla tam jiná, obyčejná.
nahoru

sponzor





06.01 2020 21:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

06.01 2020 21:29


Seriove cislo neni dulezite. Jr dulezite cislo dilu aby sedelo s kapacitou. Setkavam se casto s tim ze tam ma nekdo treba nakodovano 110Ah a baterii ma 95Ah to neni dobry
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

06.01 2020 23:47


Nedavno jsem menil baterii a samozrejme nebyl na ni BEM kod. Je to Varta 110Ah 920A Il. Pri kodovani jsem zmenil posledni dve cisla a VCDS mi napsalo, ze kod je prijat. Chci se zeptat , jestli je to takhle spravne , protoze predtim tam byla taky Varta 110Ah, ale startovaci proud 580A. Byla to jeste puvodni original r.v.2006. Potrebuji vedet, jestli to mam dobre nakodovano. Diky
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

07.01 2020 12:49


Rabin4213: ano, stačí to takto.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

07.01 2020 13:22


Issue (07.01 2020 12:49) orig :
Rabin4213: ano, stačí to takto.


Ahoj, díky moc za odpověď.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 135 | Témat: 11

07.01 2020 14:26


OK, děkuji.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

09.01 2020 14:28


Issue (07.01 2020 12:49) orig :
Rabin4213: ano, stačí to takto.


A podle čeho to poznáš, když nevíš co tam je naprogramováno?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

10.01 2020 7:55


e-certik (09.01 2020 14:28) orig :


A podle čeho to poznáš, když nevíš co tam je naprogramováno?


Takže to nemám v pořádku? Měnil jsem 110Ah za 110Ah. Pokud to není správně mohl bych požádat o BEM číslo? Děkuji
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

10.01 2020 10:02


Já neříkal, že to není v pořádku, možná ano. Ale bez toho abys věděl co tam máš to nemůžeš vědět jistě přece.

Nebo jinak, podle mě to nemáš v pořádku, protože tam máš jinou baterku výkonově, i když má stejnou kapacitu jako ta původní. Ale fungovat by to mělo. Chvíli. Myslím že mu nebudou sedět nabíjecí charakteristiky, když má jiný vnitřní odpor (větší proud), naštěstí směrem nahoru.
sponzor





10.01 2020 10:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

10.01 2020 10:22


Hoši, je tady o tom na fóru už spoustu napsáno.
A6 C6 nemá nijak specialní nabíjecí procedury, to až Q7 po FL měla, a to se týkalo pouze aut se start stopem a AGM baterií.

Co to tu motáte s vnitřním odporem baterie proboha? Nabíjecí proudy řídí auto, a i kdyby tam dal 4x silnější baterku, bude jen 4x déle trvat její nabití, resp. se možná nenabije nikdy úplně. Baterie mají obecně podobný vnitřní odpor, při nabitém stavu by měl být co nejnižší. Její odpor pak určuje jen její stav "nabití" a auto s batt mng si tím jen měří, jak má nabíjet. Nová auta si k tomu přidávají i časovou osu a nenamáhají staré baterky pokusem je nabíjet stejně, jako nové. Toto pak platí ještě 2x u AGM baterek, kde se nabíjí jinak.

To, že má baterie "dlouhodobou" větší kapacitu (950A) udává její časovou použitelnost bez jakéhokoli nabíjení (zjednodušeně), vůbec to nehraje roli v našich zeměpisných podmínkách. Tam, kde jsou mrazy, tam se vyplatí koupit baterku s co nejvyšší dlouhodobou kapacitou.

Důležitým parametrem baterie je její maximální špičková proudová zatižitelnost (např 110A), která pokud je u nové baterie vyšší než u staré, není na škodu.
Dalším parametrem je AGM, což jsou gelové baterky. Ty nedávat tam, kde nebyly předtím gelovky.
Pak samozřejmě umístění pólů a jejich polarita.

A6 C6 4F po fl se týkaly AGM snad jen roku výroby 2010 a u těch sem nikde osobně nikdy neviděl AGM baterky. A u Q7 po fl, tam je dobré koupit stejnou baterii podle původní, tam už battery mngmt je lepší a fakt baterky odpaluje, i nové, a pokud nenakóduješ, jezdíš jen léto a na zimu už je KO...

U A6 C6 stačí změnit pouze číslo, nehraje se tam na datum...




EDIT: nechtěl jsem, ale popsal jsem to přehozeně (maximální startovací proud a kapacita baterky) a vadně (jsem to ale popleta ), viz níže, takže srry za dezinformace... :/
Naposledy upravil Issue dne 11.01 2020 22:42, celkově upraveno 2 krát. (5% původního příspěvku)
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

10.01 2020 10:48


Ano souhlas, seriove cislo je sumak, jak rikam dulezite cislo je cislo dilu ktrere uz jsem videl nekolikrat spatne nakodovane a pak to pocita s jinou kapacitou baterie. A nejde ani tak o nabijeni jako pocitani zbyvajici kapacity a odpojovani zarizeni. Jinymi slovy pokud mam spatne nakodovano tak mi treba nebude fungovat vyhrev sedacek i kdyz bude baterie v poradku nebo z opacny pripad baterie v MMI* mi ukazuje 100% vsechno bezi ale uz nenastartuju. To jsou prakticke ukazky spatne nakodovaneho akumulatoru se kteryma se realne setkavam a ktete resim
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

10.01 2020 12:14


Issue (10.01 2020 10:22) orig :


Co to tu motáte s vnitřním odporem baterie proboha? Nabíjecí proudy řídí auto, a i kdyby tam dal 4x silnější baterku, bude jen 4x déle trvat její nabití, resp. se možná nenabije nikdy úplně. Baterie mají obecně podobný vnitřní odpor, při nabitém stavu by měl být co nejnižší. Její odpor pak určuje jen její stav "nabití" a auto s batt mng si tím jen měří, jak má nabíjet. Nová auta si k tomu přidávají i časovou osu a nenamáhají staré baterky pokusem je nabíjet stejně, jako nové. Toto pak platí ještě 2x u AGM baterek, kde se nabíjí jinak.

To, že má baterie "dlouhodobou" větší kapacitu (950A) udává její časovou použitelnost bez jakéhokoli nabíjení (zjednodušeně), vůbec to nehraje roli v našich zeměpisných podmínkách. Tam, kde jsou mrazy, tam se vyplatí koupit baterku s co nejvyšší dlouhodobou kapacitou.

Důležitým parametrem baterie je její maximální špičková proudová zatižitelnost (např 110A), která pokud je u nové baterie vyšší než u staré, není na škodu.
Dalším parametrem je AGM, což jsou gelové baterky. Ty nedávat tam, kde nebyly předtím gelovky.
...


Obvykle kdyz s něčím nesouhlasím, tak na to jen nereaguji, ale tohle mi nedá, tohle myslíš fakt vážně? Máš v podpisu vývoj elektroniky, tak předpokládám, že minimálně základní povědomí o tom co píšeš máš. Z tohoto pohledu by mě zajímal důvod toho co jsi napsal. Napadají mě dva:

- hloupý vtip s cílem vystřelit si z tazatele
- cílená dezinformace
- nebo...?

Nechci tu rozpoutávat flame, nebo napadání se vzájemně, ale tohle (technické info co které číslo akumulátoru vyjadřuje, a na co má vliv) by asi chtělo uvést na pravou míru po tomhle příspěvku. Věřím, že by se mohl najít někdo kdo o elektonice neví nic a toto by pro něj mohl být zdroj (dez)informací.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

10.01 2020 13:10


e-certik (10.01 2020 12:14) orig :


Obvykle kdyz s něčím nesouhlasím, tak na to jen nereaguji, ale tohle mi nedá, tohle myslíš fakt vážně? Máš v podpisu vývoj elektroniky, tak předpokládám, že minimálně základní povědomí o tom co píšeš máš. Z tohoto pohledu by mě zajímal důvod toho co jsi napsal. Napadají mě dva:

- hloupý vtip s cílem vystřelit si z tazatele
- cílená dezinformace
- nebo...?

Nechci tu rozpoutávat flame, nebo napadání se vzájemně, ale tohle (technické info co které číslo akumulátoru vyjadřuje, a na co má vliv) by asi chtělo uvést na pravou míru po tomhle příspěvku. Věřím, že by se mohl najít někdo kdo o elektonice neví nic a toto by pro něj mohl být zdroj (dez)informací.


já jsem BEM cislo nechal stejné a změnil jsem jenom seriové číslo(poslední dvě čísla). Takže pokud to takhle v pořádku není, poprosil bych o vygenerování správných čísel pro moji baterii - jakmile se dostanu k autu, opíšu z ní čísla a napíšu je sem.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

10.01 2020 13:24


Rabin. Je to tak v poradku pokud to nekdo nezkonil uz pred tebou a ty tak nepokracujes v jecho chybe. Naoisu to sem znovu a naposledy. Na seriove cisko se vykasli a pro jistotu zkontroluj zda sedi cislo dilu neboli part number ulozeny v BEM s kapacitou tvoji baterie. Jednoduseji uz to popsat neumim pro ostatni co to nechapou to dovezte k nekomu kdo to chape at vam to udelaji, na klubu je dost lidi kteri to umi a porad kombinace vlastni baterie + par kacek nekomu za nakodovani vychazi o dost levneji nez vymena baterie v audi...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

10.01 2020 14:22


Predemnou to nemohl nikdo zkonit, protoze jsem zkontroloval půvidní BEM i seriové číslo originální baterie(byla to baterie z roku 2006 originál s BEM kodem), která tam byla a to souhlasilo, já tam dal stejnou Vartu 110AH akorát startovací proud vyšší (920A místo 850A), takže jsem BEM kod nechal stejný a seriové číslo změnil poslední dvě číslice (diag napsal že kód byl přijat). Jestli je to v takhle v pořádku, tak to už nebudu řešit, jestli ne , tak si to nakoduju sám, jen budu potřebovat generovat nový BEM kod.
Naposledy upravil Rabin4213 dne 10.01 2020 16:49, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

10.01 2020 14:48


hlavne to robit origo VCDS kom s polednym updatom a aktalnym dnesnym datom v PC

nakolko som sa stretol ze nova baterka nakovana umelcom a auto si myslelo ze uz je 3 rocna ....
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 109 | Témat: 16

10.01 2020 15:17


Ja sice nechápu co se tady dookola řeší, ja mám viz 2009 a mam agm baterku, loni jsem ji pro jistotu menil. Nemam start stop jen bufik .
sponzor





10.01 2020 15:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

10.01 2020 16:41


e-certik (10.01 2020 12:14) orig :


Obvykle kdyz s něčím nesouhlasím, tak na to jen nereaguji, ale tohle mi nedá, tohle myslíš fakt vážně? Máš v podpisu vývoj elektroniky, tak předpokládám, že minimálně základní povědomí o tom co píšeš máš. Z tohoto pohledu by mě zajímal důvod toho co jsi napsal. Napadají mě dva:

- hloupý vtip s cílem vystřelit si z tazatele
- cílená dezinformace
- nebo...?

Nechci tu rozpoutávat flame, nebo napadání se vzájemně, ale tohle (technické info co které číslo akumulátoru vyjadřuje, a na co má vliv) by asi chtělo uvést na pravou míru po tomhle příspěvku. Věřím, že by se mohl najít někdo kdo o elektonice neví nic a toto by pro něj mohl být zdroj (dez)informací.


V podpisu nemám VÝVOJ elektroniky, ale vývoj SOFTWARE...
A sekl jsem se v přehození max startovacího proudu a kapacity... přehodil jsem význam těch dvou hodnot.
SRRY jako
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

10.01 2020 16:47


Takze seriove cislo nove baterie Varta je H1 C856013 0053 536083, pak je tam cislo 610 402 092 316 2 .
Na puvodni je BEM 4F0915105D a seriove cislo 2609091012. BEM jsem pri kodovani nechal stejny a u serioveho cisla jsem zmenil poslaedni cisla 12 na 23 a kod byl prijat. Je to tak spravne?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

10.01 2020 17:26


Oki, omlouvám se, příště budu pozorněji číst, nějak mi utkvěly v hlavě slova vývoj a elektronika, a blud je na světě.

Tak jen ve stručnosti.
Těch 950A (myslím, že varta má 920A, ale to je detail) NENÍ a ani nemá nic společného s životností, nebo použitelností v čase, je to maximální opakovatelné krátkodobé nedestruktivní zatížení dle EN normy, laicky "startovací proud". Nepřímo vypovídá o konstrukci desek, a vnitřním odporu akumulátoru.

a Těch 110Ah Je využitelná kapacita akumulátoru, definovaná k nějakému konkrétnímu (obvykle malému) vybíjecímu proudu. Nikoliv maximální proudová zatížitelnost.

Také moc neplatí, že na tom čísle 920A (startovací proud) v našich zeměpisných šířkách nezáleží, majitelé nafťáků ví své. Čím nižší to číslo je, tím hůř to startuje, a to už od nové baterky.

Vnitřní odpor baterií se naopak velmi liší, a to nejen věkem, ale i u nových.

Tohle podle mých zkušeností spoustu lidí překvapí:
Pří startování rychlost otáčení startéru není daná kapacitou baterky, dokonce ani stavem jejího aktuálního nabití, ale jen a pouze jejím vnitřním odporem (který se ale se stupněm vybití mírně zvětšuje, a od cca 10% nabití vzrůstá výrazně.

Vnitřní odpor jak jsem psal je nepřímo vyjádřen právě její maximální krátkodobou zatížitelností. Když zanedbám omezení různých konstrukcí desek, tak platí, že:
čím nižší vnitřní odpor, tím větší proud EN a tím rychlejší točení startéru. 60Ah akumulátor který má 900A EN starého diesela natočí mnohem lehčeji než akumulátor 110Ah 480A EN.

A u A8 (a myslím že i u A6) BMS systém měří právě ten vnitřní odpor.
Celé řízení nabíjení, vybíjení a životnosti baterie je výrazně ovlivněno tím, jaký ho baterie podle kódování má mít a jaký ho má skutečně. V podstatě je to hlavní ukazatel toho, v jaké kondici baterie je, a jestli a jak se povede nastartovat.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

10.01 2020 17:58


Ano i u a6 bem vnitrni odpor meri, a startovaci proud je skoro jedno. Rikam skoro protoze je samozrejme rozdil 200A a 900A ale jen tak pro zajimavost koukni nekdy na hodnotu startovaciho proudu u originalni baterie. To je jeden z duvodu proc ti origo baterie vydrzi 8let a neorigo 5 let i kdyz to bude stejny vyrobce
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

10.01 2020 18:08


Rabin4213 (10.01 2020 16:47) orig :
Takze seriove cislo nove baterie Varta je H1 C856013 0053 536083, pak je tam cislo 610 402 092 316 2 .
Na puvodni je BEM 4F0915105D a seriove cislo 2609091012. BEM jsem pri kodovani nechal stejny a u serioveho cisla jsem zmenil poslaedni cisla 12 na 23 a kod byl prijat. Je to tak spravne?


4F0915105D by měla být 110Ah, 820A EN Varta prvovýroba.

Nejblíž je asi OEM: 000915105DM 1000A EN
ale to nevím jestli je korektní pro jednotku A6), bezpečnější je:
000915105DL 850A EN

Myslím, že u té původní baterie minimálně první dvě číslice sériového čísla označují rok výroby, tak bacha aby si to nemyslelo že máš 14let starou baterku
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

10.01 2020 21:18


Diky za info, takze u serioveho cisla mam taky zmenit prvni dve cislice treba na 19 jako rok 2019? Ta se nekde v vcds zjistit co si battery managment nacetl o tom jak starou baterii tam mam? Ty prvni dve cislice mas pravdu, urcite je 2 mesic a rok 2006, ten je i vyrazen na jednom z polu (-).
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email