Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 443 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 440
Uživatelů: 3
Celkem: 443

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2019
Příspěvků: 1 | Témat: 0

19.05 2019 8:48


Satas: ahoj, jsem tady novej asi potřebuju udělat vstřiky na a6 3.0tdi . nepustí mě to do kontaktů a rád bych oslovil uživatele Satas. Poraďte jak se na něj dostanu.
nahoru

sponzor





19.05 2019 8:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

19.05 2019 9:33


608974322 mám je skladem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

10.09 2019 9:39


Dotaz, výměna vstřiků je plug&play nebo je třeba po výměně nakódovat/zkalibrovat přes VAG?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

10.09 2019 12:03


staci jen preulozit ty cisla vstriku, co uz tam jsou a pak znovu nastartovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2020
Příspěvků: 31 | Témat: 1

09.12 2020 16:56


Čau hosi potrebuju poradit dneska jsem nastartoval auto cele se začlo klepat .. na volnobeh Skakaly otáčky do 1tisice a nad tisíc už to bylo v pohodě tak sem jel do servisu a po kilometru auto přestalo jet rozsvitila se cervena spirála nastartovat samozřejmě neslo .. tal jsme to odtáhli FO servisu. Zítra to napojí a budou zjišťovat co tomu je . Nemáte někdo nějakou. Podobnou zkušenost jestli to jsou vstriky nebo čerpadlo abych předběžné vedel .. diky moc jinak je to audi a6 c7 3.0tdi 180kw
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

09.12 2020 17:08


180kw? mozu byt vacky v prdeli.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2020
Příspěvků: 31 | Témat: 1

09.12 2020 17:13


Ano 180kw. Je to rok 2012 najeto má 200. Kolik stojí váčky?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

09.12 2020 17:19


tak pardon, vacky odchadzaju na 200kw.

Citace:
https://audiklub.cz/forum/tema/333962-vyrobni-vada-novych-motoru-3-0tdi-200kw
nahoru

sponzor





09.12 2020 17:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 85 | Témat: 30

05.06 2021 21:03


DAM* svuj dotaz sem at nezakladam nove tema. Vite nekdo o servisu, ktery umi otestovat vstriky ASB 171kw? otestovat tak ze skutecne zjisti stav? Naposled mne rekli u Bosche ze ok, ale nebylo to ok a dnes bych potreboval opet otestovat vstriky tak hledam komu muzu verit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

05.06 2021 23:20


Problém je v tom, že na stolici je 100% neotestuješ
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

06.06 2021 7:59


Na stolici je otestujes zjistis jak rozprasuji kolik vstrik vstrikne a kolik toho odchazi do prepadu da se zjistit zda ukapava. Ale nezjistis jak se chova kdyz je zahratej a je v motoru. Tam se muze chovat jinak. To je jediny co stolice neumi nasimulovat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

06.06 2021 8:15


Já nechápu co se pořad řeší.... v dnešní době kdo má v autě který je 10 a více let starý ještě originál trysky riskují proste to ze v otáčkách ukapnou a úhoří písty. Stolice neumí zasimulovat teplotu motoru takže úniky trysek se zaznamenají na stolici pouze pokud je tryska už ko úplně. Proste holt sahnete pro koruny
a kupte ty Vstriky nový to cely. Dnes už stojí stejně jak na 2.5 TDI* a pořad se všichni kroutí jak žížaly když maj vyndat. Mám doma dva trilitry a do obou sem bez debat koupil ty trysky nový.Na priblblym Facebooku si ti socialove napřed mezi sebou poradně zhejtujou a pak si navzájem prodávají z vrakovanejch aut jetý trysky bez testu po 3 litrech kus a tleskají si nad tím jak stim vyjebali idioti tupý.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 85 | Témat: 30

06.06 2021 9:52


áček (06.06 2021 7:59) orig :
Na stolici je otestujes zjistis jak rozprasuji kolik vstrik vstrikne a kolik toho odchazi do prepadu da se zjistit zda ukapava. Ale nezjistis jak se chova kdyz je zahratej a je v motoru. Tam se muze chovat jinak. To je jediny co stolice neumi nasimulovat.

Jasne, tohle chapu. Mne jde o to ze mam origo Bosch a nejak se nechci smirit s tim ze se nenajde nekdo , kdo by mne dokazal rict ze i presto ze vsechny parametry jsou v norme tak proste podle jeho zkusenosti jsou ty vstriky KO. Tohle jsem resil 2 roky zpet. Vstriky podle zkousky jsou OK a motor nejel za tepla. Takze koupe origo BOSCH, tim se to vyresilo. Auto ujelo 30-40 tkm a opet problemy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 85 | Témat: 30

06.06 2021 10:01


Satas (06.06 2021 8:15) orig :
.......... Mám doma dva trilitry a do obou sem bez debat koupil ty trysky nový.Na priblblym Facebooku si ti socialove napřed mezi sebou poradně zhejtujou a pak si navzájem prodávají z vrakovanejch aut jetý trysky bez testu po 3 litrech kus a tleskají si nad tím jak stim vyjebali idioti tupý.

A kdyz by te ty nove vstriky zacaly "haprovat" jak bys to resil? Teoreticky jeste v zaruce (coz neni tedy muj pripad), pujdes do origo servisu, kde si je koupil a oni ti reknou vstrik je OK, ale ty vis ze ne. Nic nehejtuju, prachy jsem vyndal, vstriky na FB nekupuju za sociala se nepovazuju a za tupeho idiota take ne. Takze muj dotaz jen znel zda nekdo vi o servisu, ktery nejakym zpusobem ty vstriky umi otestovat lepe nez ostatni.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

06.06 2021 14:28


zabudni na testovanie, otestovat sa nedaju, ako pisu ostatni.

mal som A6 C6 171kw ASB a na dialnici mi prepalilo motor.
test prislusnej trysky na stolici v uznavanom servise po udalosti s protokolom: tryska je v poriadku.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


precitaj si bosch datasheet k tryskam, zivotnost 300 000 km, MAX, ak bola cely cas tankovana nemecka nafta.

zaruka je na diel a na robotu. ked nemas jednu alebo druhu, tak mas problem s reklamaciou v auto oblasti, kedze sa bude jednat o neodbornu montaz a podobne.

z tvojich prispevkov absolutne nie je jasne aky mas problem, ani co presne si uz urobil a ani kolko realnych km ma tvoje auto.

bud to okamzite predaj alebo vymen vsetky trysky za nejake "nove" s nejakym dokladom od nejakej overenej spolocnosti a skontroluj piliny v systeme.

mas dobru sancu, ze motor je uz chyteny, takze by som to radsej predal.
mne to auto tahalo do motorovej smrti uplne paradne.
bolo tam asi 2-3 varovani pomerne kratko pred smrtou, ktore som nevedel co znamenaju a ignoroval som ich - kratucky vypadok tahu pri zrychleni
este doplnim, ze auto som kupil po kompletnej GO vratane novych trysiek, takze aj preto mi to neslo vobec do hlavy. akurat faktury neboli k nicomu a trysky neboli nove ... klasika.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 85 | Témat: 30

06.06 2021 16:12


To Denial :
Proc si neprectes radeji co pisu? Trysky origo z Bosche a maji najeto 30-40tkm!!!A z mych prispevku je jasne co mam za problem. Hledam zda existuje cesta jak zjisti skutecne vadny vstrikovac. Zaruku uz nemam jsou to 2 roky. A zatim mam zkusenosti, prave jen s tim, ze vsude byl vstrik ok, pripadne kapal, ale neznam nikoho kdo ho dokaze otestovat a proste rict ze je v hajzlu. Takze rada: Prodej to!, je divna
nahoru

sponzor





06.06 2021 16:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

06.06 2021 20:56


maji najeto 30 alebo 40 alebo 300 ?

pridej jedno nebo dve vejce, dokopy tri vejce ...

voz sa na tom dalej a daj vediet, ako to dopadlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 85 | Témat: 30

06.06 2021 21:52


Maji najeto 30000-40000km a tve reakce mne prijdou nesmyslne. Resim jen zda se to da nekde otestovat, coz by pomohlo urcite hodne lidem, ale ty reagujes uplne mimo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

06.06 2021 22:10


logicky kdo by to mohl asi lepe otestovat nez samotny vyrobce, ktery na to ma specialni vybaveni, ktere nikdo jiny nema.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

06.06 2021 22:35


čertík (06.06 2021 10:01) <a href="/forum/prispevek/1464512-a6-3-0-TDI*-vadne-vstriky#1464512">orig</a> :

A kdyz by te ty nove vstriky zacaly "haprovat" jak bys to resil? Teoreticky jeste v zaruce (coz neni tedy muj pripad), pujdes do origo servisu, kde si je koupil a oni ti reknou vstrik je OK, ale ty vis ze ne. Nic nehejtuju, prachy jsem vyndal, vstriky na FB nekupuju za sociala se nepovazuju a za tupeho idiota take ne. Takze muj dotaz jen znel zda nekdo vi o servisu, ktery nejakym zpusobem ty vstriky umi otestovat lepe nez ostatni.
Nikdo tady spec o tobě neřekl jediné slovo ze si něco z toho co jsem vyjmenoval. To co jsem napsal zatím si budu vždy stát protože to tak je. Pokud ti začne haprovat tryska kterou ti namontoval a prodal servis tak ten ji reklamuje u svého dodavatele. Bezna praxe je ta ze tryska se dá na reklamaci a chlapci v boschi NATO mají pěkně hezky měsíc. Ty si bez Vstriku a pak přijde zamitavy rozhodnzuti z 80% ze trysce nic není je to přECI* neomylný monopol BOSCH. Ty pak vemes další korunky a koupíš si novém. Vítej v realitě.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 85 | Témat: 30

06.06 2021 22:52


No to je prave ta praxe, kterou bych rad zmenil. Vstriky jsem si menil sam a kupoval je v autorizaku nove. Kdyz po 2 letech odesly (Aditiva* davam vzdy, kazde druhe tankovani v nemecku)tak jsem je tam nechal vyzkouset a kupodivu mne do hajzlu poslali hned druhej den ze jsou vsechny ok a hodnoty jako nove. Takze metodou prehazovani z jineho vozu jsem zjistil ze jsou KO "jen" dva a koupil je znova, ale sere me to ze to nedokaze nikdo nasimulovat a vyzkouset v zatezi. Usetrilo by mne to mraky starosti a prace. Proste hledam opak Bosche, kterej te za prachy rekne OK. Radsi bych za prachy slysel KO. A jelikoz je to fakt stara technologie tak je zvlastni ze se jeste ,nejspis, nenasel nikdo, kdo to testovat skutecne umi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

07.06 2021 8:47


Neudělá to nikdo nikoho to nezajímá a už vůbec nikdo nechce aby tyhle auta jezdili co nejdéle. Vše je vyrobeno na 200-300 tis km a to ze jsou ND je jen díky nařízení. VW group mimo jiné nově snížil dobu výroby ND po ukončení výroby z 15 na 8 let.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2021
Příspěvků: 45 | Témat: 1

07.06 2021 12:32


to je svinstvo, je to někde oficiálně? No jo, VW dal do elektromobility ohromný peníze, tak se jistej, aby se jim to vrátilo. Nějak nás do těch elektromobilů natlacit musej. Jak to budeš řešit ty? Já myslel, ze si nechám dlouho A6 a S6 obě C6. Ale až odejde S-tronic nebo vstriky???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

07.06 2021 13:47


Pro ty kteří nechtejí dnešní fantastické novodobé klenoty.....
Na všechny auta co ted mam tak mi leží ve skladu na palete motor pro každy to auto a halda dílů.
A pro ty co maj motory V8 BBK BAS* BAT rychle si sežente nahradní motor dokud to ještě jde... pokud si to auto chcete nechat....Pístní kroužky lagry kliky nastavovače vaček = neskutečnej problem dneska už.
Např dily do motoru A8 D4 V8 FSI* CDRA silenost neco koupit.

Starý motory V8 AVP-S8 S6 4B apod total hotovo konec pruser.
nahoru

sponzor





07.06 2021 13:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2019
Příspěvků: 51 | Témat: 6

07.06 2021 15:58


Tak ono zasa to taká tragédia nemusí byť. Len polemizujem. Teraz môže byť aj 2,3r výpadok dielov to beriem. Ale keď začne byť po Tom dopyt, pravdepodobne sa tým začne niekto zaoberať a kľudne to začne vyrábať. Aj na jawu sa dajú nové veci zohnať
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

07.06 2021 16:11


Myslim, ze skratenie lehoty z 15 na 8 rokov nie je nic dramaticke, skor je za tym to, ze aj tak vsetky diely zacnu byt dostupne v druhovyrobe a okrem toho OEM audi/vw diely snad uz nikto na 10 rocne auta nekupuje. Kazdy riesi nahrady. Plus ten tlak na elektromobilitu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

07.06 2021 16:12


Satas - robil si uz motory 4,0TFSI 441kw? Alebo nebyvaju problemy
Naposledy upravil lubomt dne 07.06 2021 23:51, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

07.06 2021 22:29


lubomt (07.06 2021 16:12) <a href="/forum/prispevek/1464582-a6-3-0-TDI*-vadne-vstriky#1464582">orig</a> :
Satas - robil sim uz motory 4,0TFSI 441kw? Alebo nebyvaju problemy

Měl sem to tu na rozvody 2x a jednou se rovnou dělali Vstriky Pač tj motor ven.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

07.06 2021 23:52


Rozvody po kolko km? Dakujem za odpoveď
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

07.06 2021 23:53


Jezis už ani nevím jedna 180 druhá 230 tak nějak.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email