Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 307 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 301
Uživatelů: 6
Celkem: 307

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 51 | Témat: 16777214

11.01 2018 7:08


Tolik ?
Mel jsem bmw 525d 130kw e61 a tam cca kolem 200tkm k.o.
Kazdopadne necham to napichnout.
nahoru

sponzor





11.01 2018 7:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

11.01 2018 8:24


Jo, pokud ho budeš vozit v kufru, tak vydrží určitě 750.000km. Možná i milión...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 51 | Témat: 16777214

12.01 2018 18:31


Dneska jsem byl na diag a je zanesenej 80g nevypalitelnyho popela. Maximum je 120 prej. A pruchodnost dobra. Najeto 232tkm.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 2

13.02 2018 17:01


Zdarec.Mám taky BPW a mám dotaz kde ve vcds najdu stav zanešení DPF* filtru. S touto diagnostikou pracuji poprve a nevim kde udaje okolo DPF* filtru hledat. Dekuji za odpoved
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

13.02 2018 20:51


PeITeeR (12.01 2018 17:31) orig :
Dneska jsem byl na diag a je zanesenej 80g nevypalitelnyho popela. Maximum je 120 prej. A pruchodnost dobra. Najeto 232tkm.


no tak to je uz po nom

DPF* zanesenie filtra poolcekom ja mam 230000KM a je tam 22g maximum je 38g u 3.0TDI

2.0 TDI* ma max 18g a potom az do 45g ako v grafe


Náhled, klikni pro zvětšení.





alebo v litroch podla elsy :

Filtr pevných částic vznětového motoru: načtení hmotnosti popílku
Upozornění!
Při objemu olejového popelu od 0,375 l pro 6válcové motory nebo objemu olejového popelu od 0,175 l pro 4válcové motory je nutné vyměnit filtr pevných částic a nastavit naměřenou hodnotu na nulu!


Poznámka
t Příslušné motory: viz tabulka údržby
t Načtení objemu olejového popelu není v současné době u motoru CMGB nezbytné!
– Proveďte postupně následující kroky.
t Připojení 50XX/60XX → Kapitola.
t Řízené funkce
t Značka a typ vozidla
t Funkce
t Elektronika motoru
t Načtení naměřených hodnot
t Filtr pevných částic, objem olejového popele
t Mezní hodnota objemu olejového popelu u 6válcových motorů: 0,375 litru
t Mezní hodnota objemu olejového popelu u 4válcových motorů: 0,175 litru

Poznámka
t Při objemu olejového popelu ≤ 0,375 l (6válcové motory) může být vozidlo dalších 30 000 km v provozu.
t Při objemu olejového popelu ≤ 0,175 l (4válcové motory) může být vozidlo dalších 30 000 km v provozu.
Naposledy upravil urgi dne 08.06 2019 13:56, celkově upraveno 4 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.11. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 0

13.02 2018 22:00


Zdarec

V životě bych do auta nedal DPF* od JMJ. Letos na DisgnostikConu se to řešilo celkem ve velkém. Ty filtry mají sice homologaci a normálně to prodávají, ale jsou to šmečka jak prase. Ze předu když se do něj podíváš vypadá normálně, všude kanálky jak to vypadat má, ale uvnitř je téměř průchozí.
Když už bych mel měnit DPF*, tak jedině originál nebo něco, co je rovno originálu. Když ho tam chceš mít a holt se zanese, rozhodně bych na tom nešetřil.. Když chceš, aby to fungovalo tak jak má
Bohužel někdy ani s originálem, to nemusí makat tak jak má. Aneb to co v tom autě je z výroby, občas nic nenahradí

BPW zdar
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

14.02 2018 8:48


Řízek6 (13.02 2018 22:00) orig :
Zdarec

V životě bych do auta nedal DPF* od JMJ.
...
BPW zdar


S tym sa da jedine suhlasit. Nedavno som videl niekde na nete reportaz o tychto filtroch, kde ich okrem ineho aj rozrezali a tak testovali kvalitu katalizatoru a filtru. Vyplynul z toho jasny vysledok... JE TO ODPAD, KTORY NEMA CENU ANI 10 CENTOV.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 2

16.02 2018 10:43


Borci kdyz diag ukazuje hmostnost karbonu casticoveho filtru 59.0 tak to znamena ze je DPF* minutu 12 pred smrti?? Nikdy na me nevyskocila zadna chybova kontrolka DPF* ci motoru nebo zhaveni. Vuz jede normalne se stejnou spotrebou a regenerace probiha take v poradku
nahoru

sponzor





16.02 2018 10:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

16.02 2018 11:13


No vetsinou 60g je maximum.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 2

09.04 2018 7:58


Opet ozivim toto tema....byl jsem se optat v Audi kolik stoji novy DPF* filtry. Kdyz mi pan rekl neco okolo 80 tisic tak se mi protocili panenky a rekl jsem naschledanou. Je nejaka druhovyroba co se da nejak pouzit kdyz podle info JMJ jsou zbytecne vyhozene penize a nefunguje??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

09.04 2018 8:18


Ak je filter v poriadku, tak by som ho nechal vycistit. Nema zmysel kupovat novy. A nejaku lacnu nahradu z druhovyroby uz vobec nie.
Ale v ziadnom pripade nemyslim cistenie sposobom "Naliat nejaky cistic DPF* do nadrze..." alebo "Preplach nejakou chemiou".
Mam na mysli cistenie sposobom "Filter vymontovat vonku z auta a protismerne vyfukat". Osobne by som pouzil jedine metodu ADVANPURE. Vlastne to v blizkej buducnosti asi aj sam vyskusam, kedze som v podobnej situacii ako ty.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 2

11.04 2018 9:25


Dokazal by mi nekdo rict jaky hodnoty by melo mit cidlo diferencialniho tlaku?? Byva to celkem casta zavada ale kdyz diag nic neukazuje za chybu tak se musi sahnout na live data a jaksi nevim jake hodnoty mam namerit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

11.04 2018 11:18


na volnobeh kolem 3-7mbaru, podle stavu DPF*
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 2

11.04 2018 17:50


Ma nekdo zkusenost s filtrama od firmy BM CATALYSTS?? JMJ je polska sracka ale co tady ty z anglie??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

12.04 2018 11:15


Precitaj si toto. Nepise sa tam sice o znacke BM CATALYSTS, ale aj tak je to velmi poucne...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


...a teraz si skus odpovedat na otazku.
"NAOZAJ VERIS, ZE FILTER ZA ZLOMOK CENY TOHO ORIGINALNEHO DOSAHUJE POROVNATELNE VLASTNOSTI AKO TEN ORIGINALNY ?"



PS: poznamka k tomu clanku. Vazne ma prekvapilo vyjadrenie zastupcu AUTOKELLY na konci toho clanku...
"Všetky položky v sortimente spĺňajú homologáciu podľa normy R103 a nasýtenosť jadra vzácnymi kovy je garantovaná. Tieto parametre spĺňajú prémiové značky Bosal a Walker aj naša privátna značka Starline, ktorá v sortimente DPF* patrí k tomu najlepšiemu, čo trh ponúka."

Ako moze povedat takuto hlupost aj napriek tomu, ze z uvedeneho testu vyplyva, ze ten STARLINE je v podstate rovnaky odpad ako JMJ ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 2

24.10 2018 17:30


Borci potřebuji radu....DPF* vyčištěno,čidla nový,EGR* čistej,Turbo* ok a auto bez závad, ale pořád regeneruje po 100km. Je možný, že jsou vstřiky total KO a s autem to nic nedělá a jede v pohodě??
nahoru

sponzor





24.10 2018 17:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

26.10 2018 5:51


NAstavil jsi vagem výměnu filtru? Nebo se jen vyčistilo a dalo zpět.
Ještě otázka: jak bylo čištěno?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 2

26.10 2018 9:33


Hodnota nastavená na 0,Lambda* hodnoty v normě,váha vzduchu v normě,plnící tlak v normě.....Filtr se posílal do Prahy na čištění takže jakým způsobem byl čištěn nevím
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

26.10 2018 10:00


Jeste jsem nezazil cisteni ktere by fungovalo
Vetsinou to funguje chvili nebo skoro vubec
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

26.10 2018 10:06


DPF* v hovnech nejspis, sleduj pri vynucene regeneraci, jestli jde zaneseni rychle dolu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

27.10 2018 11:58


Spusti vynutenu regeneraciu (na mieste, nie za jazdy) a sleduj zanesenie, diferencny tlak a teplotu za katalyzatorom. Teplota by mala dosiahnut okolo 600 stupnov a diferencny tlak by mal zacat postupne klesat rovnako ako aj zanesenie. Vzhladom k tomu, ze mas cerstvo vycisteny filter, tak diferencny tlak by mal na konci regeneracie klesnut az na uroven okolo 3mBar (na volnobehu). Ak je to tak, potom DPF* filter bude zrejme v poriadku a pricina castej regeneracie bude niekde inde. Pravdepodobne vyrazne vysoka dymivost.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 2

27.10 2018 20:23


Nucená regenerace probíhala a zatížení šlo na 0 a teplota se motala okolo 650 stupňů. Už mě fakt napadají jedině ty vstřiky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

27.10 2018 20:30


Len zo zvedavosti. Aky mas teraz diferencny tlak pri volnobeznych otackach ? Teda aby som bol presny, zaujima ma stav tesne po skonceni regeneracie.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 2

28.10 2018 10:27


Mám pocit,že tam bylo okolo 4 barů.
nahoru

sponzor





28.10 2018 10:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 11.6. 2016
Příspěvků: 16 | Témat: 2

08.11 2019 9:32


zdravím, mám zanesení popílku 83g, půjde ještě DPF* vyčistit, nebo už je nutná výměna? Případně jaký DPF* je třeba koupit, aby to nějakou dobu fungovalo. Děkuji
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

08.11 2019 10:07


no 83g to je uz rekord ... a da sa to aj nastartovat?

Za mna origo


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 11.6. 2016
Příspěvků: 16 | Témat: 2

08.11 2019 14:09


normálně to jezdí a žádná kontrolka nesvítí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

12.12 2021 15:56


Ahoj vsem, je v Praze nebo okoli nejaky odbornik na DPF*? Po nastartovani vozu (2.0 TDI* 125 Kw) zustala svitit kontrolka motoru. Obratem jsem jel do nejblizsiho servisu na diagnostiku. Tam mi pouze rekli, ze je nejaka chyba u jednoho z cidel a asi je spatny/plny DPF*. Chybu smazal, kontrolka zhasla. Pak jsem jel trasu cca 130 km, z toho asi 50 km dalnice, jel jsem tak, abych udrzel auto ve vyssich otackach, zatim se kontrolka znovu nerozsvitila. Nez necham vymenit DPF*, tak bych chtel dat auto k nekomu, kdo se trosku vyzna, aby zkusil vynutit regeneraci, zjistil zaplnenost filtru, zjistil, jestli neni chyba jen prave v tom cidle apod., proste aby to nebyl jen vymenovac dilu a zkusil se na to podivat. Btw po dalnici jezdim obvykle kolem 125 km/h a otacky na sestku jsou cca 2200, neni to pro regenaraci malo? Diky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

12.12 2021 17:48


Tom Satas, Vaq Group Service je jistota
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

14.12 2021 11:20


Díky za tip, ale předpokládám, že Satas bude mít na 2 měsíce dopředu plno. Ještě nějaký tip?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email