Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 339 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 7
Celkem: 339

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

15.08 2015 15:12


Zdravím,

vlastním A4 2.0 TDI* BPW, osmiventilový motor + DPF*. Včera se mi rozsvítila při běžné jíždě kontrolka závady motoru. V servisu auto napojili a řekli, že je vadná funkce DPF*.

Volal jsem p. Šerberovi (mnozí z vás ho asi znají, opravář vyvažovacích modulů a dalších věcí u koncernových vozů), který mi ochotně vysvětlil, že na DPF* je napojena celá řADA* různých tlakových a teplotních čidel a snímačů, zasílajících údaje do řídící jednotky vozidla, a obyčejně je problém ne v DPF* jako takovém, ale právě v některém z oněch čidel či snímačů.

OTÁZKA ZNÍ: Doporučíte mi někdo, prosím, opravdu schopného člověka z Jižních Čech, popř. Vysočiny (p. Šerber je pro mě dost z ruky), kdo se v problematice DPF* opravdu vyzná a dle diagnostiky dokáže přesně určit, v čem konkrétně je problém? Jestli v ucpání, jestli v regeneracích, jestli v čidlech, atp, a který to dokáže opravit?

Za nový DPF* se mi pochopitelně 30 000 Kč dávat nechce a repasi z hlediska dlouhodobé životnosti moc nevěřím.

Všem díky za odpovědi =).
nahoru

sponzor





15.08 2015 15:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

15.08 2015 15:28


v prvním kole zajeď někde na diag a vyčti pamět závad podle toho postupuj dál.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

15.08 2015 15:54


Jsem laik, mně diagnostika řekne velký prd . Proto žádám o
tip na člověka, co vůz napojí, zjistí konkrétní problém a adekvátně ho vyřeší (často prý problém není ani tak v zanesení filtru, jako v těch snímačích)...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

17.08 2015 10:48


Whites (So, 15.08, 2015 15:12) orig:
V servisu auto napojili a řekli, že je vadná funkce DPF**.


Určitě jim to řeklo víc, než "vadná funkce DPF*", v mém případě paměť chyb ukázala přímo na vadné čidlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

17.08 2015 12:24


Dnes mi auto při nastartovaném motoru znovu kontrolovali. Všechna čidla prý v pořádku.

Filtr je prý ale zanesený na "30" čehosi, a limit pro výměnu či repasi je "40", tak řeším, jak budu postupovat dál.

Z důvodu letních dovolených v zahraničí (Chorvatsko) bych asi raději repasoval, jak odstraňoval . Rakušáci jsou k vykuchaným filtrům prý nekompromisní...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

17.08 2015 14:32


Možností řešení je několik:

a) prodáš to a koupíš něco bez DPF*
b) vykucháš DPF* a necháš to SW odstavit - s tím souvisí i možné legislativní problémy jak asi víš...
c) necháš DPF* renovovat a budeš čekat kdy se ti zase posere

Mě tak nějak vychází, že nejlepší DPF* je ten, který v autě oficiálně není.

Jinak tady máš např.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

17.08 2015 14:58


Co myslíš tím, že nejlepší je ten, který v autě oficiálně není?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

17.08 2015 14:59


Ja kdyz jsem koupil auto cca pred rokem, tak jsem mel podobny problem s DPF* na 3.0TDI u A64F. Nejdrive to jen parkrat hlasilo DPF*, tak sem to prohnal na dalnici a pomohlo to vzdy jen na chvilku. Pak se mi taky rozsvitila kontrolka zavady motoru a auto se preplo do nouzaku, tedy jelo jakoby bez turba. Prijel jsem do servisu, kde mi klucina s diagnostikou spusitl vypaleni (kupodivu bez nastartovani, trvalo to asi 5 min). Pak mi pres tu diagnostiku oblbnul ridici jednotku tim, ze ji nastavil, ze DPF* je vymeneno za nove a tedy asi nastvil zaneseni 0. Od te doby pokoj. Uz sem takhle nalital cca 20tisic km a zadny problem s DPF* nemam.
Kazdopadne taky to chce obcas tomu autu prohnat perka a tim problemum s DPF* predchazet. Coz je na druhou stranu pomerne prijemna kratochvile
nahoru

sponzor





17.08 2015 14:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

17.08 2015 15:11


Auto jezdí z 90% pouze dlouhé trasy +- 100 km jedna cesta a jedno nastartování. Jinak - oblbnout diagnostiku tím, že je tam DPF* nový, a nechat tam starý, stejně se ti podle mě musí co nevidět totálně ucpat .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

17.08 2015 15:15


Whites: V okolí není jiný servis, který by měl lepší reputaci? Aby Ti řekli víc než, že jej máš zaplněn ze 40 něčeho. Případně řekli řešení, vyzkoušeli nucenou regeneraci apod.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

17.08 2015 15:17


Jo jiak nez to nechavat kuchat, prehravat ridici jednotku atd, coz taky neni zadarmo. Tak se divam ze cena za novy DPF* neni tak tragicka.

Tady je odkaz primo pro tvoje auto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

17.08 2015 15:21


luckyluke (17.08 2015 10:48) orig :


Určitě jim to řeklo víc, než "vadná funkce DPF*", v mém případě paměť chyb ukázala přímo na vadné čidlo.


Ukázalo to tohle:


Náhled, klikni pro zvětšení.


a tohle:


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

17.08 2015 15:37


Kurin (17.08 2015 15:17) orig :
Jo jiak nez to nechavat kuchat, prehravat ridici jednotku atd, coz taky neni zadarmo. Tak se divam ze cena za novy DPF* neni tak tragicka.

Tady je odkaz primo pro tvoje auto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Což cena by byla v pohodě, jen mě děsí země původu Polsko. Jaký jsou na to záruky?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

17.08 2015 15:39


Whites: Ja vychazel z tohohle clanku, kde na eshop primo odkazuji:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

17.08 2015 16:12


Já můžu doporučit tuhle firmu na renovaci DPF*
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Do experimentů s DPF* bych se moc nepouštěl. Nedávno jsem řešil Turbo* na 2.7 TDI* kde už defakto nebyli lopatky na výfukové straně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

17.08 2015 16:23


karel723: Osobní zkušenosti?
nahoru

sponzor





17.08 2015 16:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

17.08 2015 16:45


Dalo by se říct. Cca. Před rokem jsme tam posílali na doporučení DPF* (3.0 TDI* 176kw) známého a zatím bez problém (cca. 20 000km) a teď z 2.7 TDI* (132 kW) to má zatím jen cca 5 000 ale zde byl měněný i oxidační kat. U 2.7 není součástí DPF*. Na ten oxidační Katalyzátor* pozor. Pokud není funkční, tak ani nové O.E. DPFko nepomůže. Jestli u 2.0 TDI* součástí DPFka a nebo se mění zvlášť netuším.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 81 | Témat: 1

17.08 2015 18:53


Taky už má s tím to zkušenost. Před více jak rokem jsem si koupil A4 B8 v 2.0 TDI* (125 kw) a v cca 185 000 km mi začal blbnout filtr. Na diagnostice nešla spustit uměla regenerace a hlásilo to, že filtr plný není. Problém byl u prvního čidla před filtrem, které snímá obsah škodlivin před regenerací. Nicméně čidlo jsem za cca 2500 tisíce vyměnil a auto chvíli jezdilo dál. Nápis, že filtr pevných částic je plný se už nezobrazoval, ale po týdnu se mi rozsvítila kontrolka motoru a nechtěla zhasnout ani po opakovaném nastartování. Auto nicméně jelo v normálním režimu dál. Ještě ten den jsem ho vezl zpátky do servisu, kde mi měnili čidlo a řekli, že by mohlo pomoci tohle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nechal jsem tak filtr vyčistit pomocí tohoto přípravku vyšlo mě to na další cca 2500 tisíce a auto zatím jezdí bez problému dál. Doposud jsem najel cca 30 000 km. Ovšem pak jsem četl, že tyto přípravky asi na budoucí životnost filtru nemají dobrý vliv a příště bych šel do čištění, které bylo zmíněno v horní části od DPF*-tech.

Rozhodně bych filtr z auta nikdy nevyndával a fígl s oblblou řídicí jednotkou si myslím, že taky není ideální a pro filtr musí podle mě být likvidační, protože auto si myslí, že jezdí s čistým, ale přitom jezdí s téměř ucpaným filtrem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 81 | Témat: 1

17.08 2015 18:58


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tady je ještě video jak probíhá čištění pomocí liqui-moly
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

18.08 2015 16:50


Pánové, ještě detail, kdyby selhaly všemožné pokusy...

Máte někdo zkušenost s replikou DPF* od polské firmy JMJ? Nevíte, jak to funguje a zda s tím nejsou poutíže (fyzické i softwarové)?

http://dpffap.cz/audi-a4/21-filtr-audi-a4-20-TDI*-112004-062008.html
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 81 | Témat: 1

18.08 2015 17:30


mě mechanik řekl, že polskej filtr by tam dal jenom, když by to chtěl rychle prodat pryč, takže za mě takhle. Já bych to nechal vyčistit, nebo koupil radši origo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

18.08 2015 17:54


Origo od Audi (oficiální informace přímo od Audi) - 40878 Kč. Kdyby někdo věděl o levnějším origu, sem s tím (y).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 22 | Témat: 2

19.08 2015 11:49


Já si koupil špatně nacipovanou audi a4 avant b7.. Auto vůbec netahlo a po 400 km mi začala svítit kontrolka motoru a bylo jasné co se stalo.Filtr pevných částic po Vyndání byl jako kus asfaltu.. Kluci německý tam nechali dlouhou dobu vstřiku takže ho prostě totálně odrovnali.Zajel jsem do Telče tam se v tom chlapíci celkem vyznaji a řekli mi buď nový nebo že to predelaji bez něj za 5 tisíc. Po dlouhym přemýšlení jsem ho stejně nechal odstranit a upravit jednotku.Jezdim krátký trasy tak by novej dopadl stejně. Hodil jsem ještě novej Chip asspokojenost. Do Chorvatska jezdím taky když jedeš jako člověk a nehuli ti to jako kamna tak to během jízdy za tebou ani policajti nepoznaji museli by tě zastavit a měřit emise to v ČR nedělají a v Rakousku sice na to jsou prisni ale proč by tě zastavovali když ti to nehuli. Nesmíš to mít nachipovany tak ze seslapnes plyn a za tebou zůstane na silnici mračna kouře
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 81 | Témat: 1

19.08 2015 17:13


hm... tak vyndávání filtru z auta totálně odsuzuju. To bych ti tu trubku od vejfuku pak zavedl zpátky do kabiny a dýchej si ten sajrajt sám. Nedávno jsem za nějakým podobným umělcem jel a nedalo se to. Navíc to byl nějaký vocas, co při každý akceleraci musel sešlápnout plyn až na podlahu a hulilo to jako prase, že nebylo ani vidět. Filtr tam prostě z nějakého důvodu je a když nemáš prachy na banány, tak sis neměl kupovat opici.
nahoru

sponzor





19.08 2015 17:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

20.08 2015 17:10


Tak jsme se trošku pohnuli z místa. Byl jsem v servise, kde s DPF* mají zkušenosti. Auto napojili a zjistili, že míra zanesení filtru je 49% (regenerovat se dá, když má max. 60). Regenerace spustit nyní nejde, jelikož je prý vadný ještě nějaký snímač tlaku u DPF* (na dovolené jsem byl kvůli počasí nucen auto parkovat 2 dny ve stodole, tak podezřívám myši z překousání nějaký elektriky vedoucí ke snímači). Příští týden to tam vezu, vyřeší snímač, spustí přes systém regeneraci a uvidí se.

Po jedné vyvolané regeneraci prý obvykle hodnota ucpání klesne zhruba na polovinu a po nějaké době se dá další regenerace vyvolat znovu, aby hodnota pevných částic ještě více klesla .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

28.08 2015 11:05


JE PO SERVISE A PROBLÉM JE VYŘEŠEN (zatím po cca 120 km vše funguje).

Nakonec se ukázalo, že je vadný snímač spouštějící regeneraci DPF*. Proto se filtr zanesl, jelikož nebylo součástky, která by se starala o regeneraci.

Snímač se vyměnil, v servisu se za jízdy vyvolala regenerace a filtr se zregeneroval.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

28.08 2015 14:08


Whites: Super, máš klid;-) Snímač odešel sám od sebe nebo nějaký vnější zásah jak si psal výše?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

31.08 2015 9:35


Sám od sebe. Nahlodané nic nebylo .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 51 | Témat: 16777214

10.01 2018 19:12


Zdravim, nevi nekdo co stoji momentalne komplet vymena DPF* ? Mam BPW, najeto 230tkm. Pripadne pri kolika jste vy cistili/menili ? A spolehlivy servis Plzensky kraj ? Diky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

10.01 2018 20:50


Zisti diagnostikou koľko máš popolceka potom rieš výmenu

DPF* by mal vydržať nech nezerem 300—400000km
Naposledy upravil urgi dne 08.06 2019 13:53, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email