Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 169 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 159
Uživatelů: 10
Celkem: 169

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

12.08 2015 21:44


HOJ Mám, 2012 až 3:0tdi 150kw quattro*.. a kdyz necham auto stát jeden den.. tak při prvním startu asi tak na sekundu možná i méně jdou slyšet napínáky rozvodů. dělalo mi to i u 4F.. o trochu déle teda si tak 2sek.. tady je to něco kolem půl sekundy.. ale stejně mně to překvapilo.. myslel jsem že toto audi odstranilo

mám najeto 163tis.. melo by to byt poctivych... podle vsech ukazatelu i je..
nahoru

sponzor





12.08 2015 21:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

13.08 2015 11:24


tak si nech vyměnit napínák.rozvody nebyly a ani nebudou bezúdržbové jak si většina lidí myslí,je to věc která se prostě opotřebuje a hotovo vždyt ten napínák stojí cca 3000kč akorát Převodovka* a zadní prsa motoru ven to je to horší.ale lepší než oddělat motor
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

13.08 2015 12:41


tak ono to jde vymenit bez sundani prevodovky.. ja vim jak to funguje.. ale ono jestli to zarachta pul sek nez se natlakuji napinaky, tak to neni problem.. jen mne prekvapuje za to audi nechalo tak.. jinak u 4F jsem s tim jezdil od 230 do 360 uplne bezproblemu... spatne je kdyz to rachta déle a uz to netlakuje.. pak se ti to potká.. , v mém případě oddělání motoru nehrozí
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

13.08 2015 15:53


No pan co sem včera přitahl na odtahovce potkanej třílitr taky nechal ty napínáky furt rachtat....ted dochrastil ale uplně.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

14.08 2015 10:30


promin nic proti tobě ale pokud se jedná o kod motoru CDUC,CDUD NEBO BiTurbo* CGQB tak napínák rozvodu vaček a vyvažovacích hřídelů tak i napínák pomocného pohonu bez vyndání převodovky a demontáže zadních prsou motoru a demontaže turba a demontaže horního víka hlavy l a p str a ozubeného věnce pro starter prostě nedáš

POKUD MÁŠ SVŮJ MOTOR RÁD TAK JE NECH VYMĚNIT JE TO NWM PŘESNĚ NAPŘ 40.000 KČ S PRACÍ ALE NÉ 350.000 KČ MOTOR + 50.000 PRÁCE TAK ZAPŘEMÝŠLEJ
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.8. 2013
Příspěvků: 14 | Témat: 2

14.08 2015 20:22


Kolega ma A7 3,0tdi 180kw najeto poctivych 80tkm a na 1s mu to taky zarachta :-/
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

15.08 2015 8:46


Kde udělali soudruzi v NDR chybu slyšeli jste o tom že by chrastil 3.0 TDI* v BMW? Fakt jak chrastí víc tak hned vyměnit. Ušetříte spoustu peněz. Základní sada rozvodů je kolem 7 tisíc v té sadě + práce. I kdyby motor ven tak práce kolem 15 tisíc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

15.08 2015 18:32


divné, mám A6 4F 2009/12 176kw a malinko také zachrastilo, po výměneně oleje vše přestalo protože když jsem vypouštěl olej Longlife po 30 tis a bylo to skoro jako voda nedivím se že to chrastí.
ted to nezachrastí vůbec.
najeto 273 tis km originál.
nahoru

sponzor





15.08 2015 18:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

15.08 2015 21:57


to satas.. .. , je to prece hydraulicky napinak.. kdyz tam neni olej tak nez se natlakuje tak preci musi zachrastit... , není to chrasteni ze by to slo slyset na kilometr.. jen je to zvuk co tam nepatri.. , byl jsem schvalne v audi.. a mechanik mi nastartoval 3 zanovni a6 , a vsechny delaji to same.. je to proste normalni.. , to ze se potka motor je jasne.. pokud to chrasti dele nez 2sek tak to napinak nenapne a retez je vytahany..pak se to potka. jasnacka... to je ale uplne jina situace.. ,

a bmw sice treba nechrasta retez.. ale z parkoviste na 5cm snehu jsem jih vytahoval uz nekolik.. a ma i dost svych problemu, nic neni zlaté proste.. navic kde jakz debílek znacce bmw dela reklamu .. ze je to snad nejvulgarnejsi značka co je.. ale co clovek to názor
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

15.08 2015 21:59


jinak od 2012 ty napinaky nejdou vymenit bez demontaze prevodovky..(spletl jsem se ) , u 4f to jde...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

19.06 2016 9:36


Dobrý deň prajem,som tu nový a mám taký problém. Menil som si rozvodovy remeň audi A6 3.0tdi quattro* 2004 a keď som ho vymenil,tak auto začalo mať čudný zvuk a nemá už taký výkon ako predtým. Je možné že sa mi to o zúbok posunulo a chcel by som vedieť ako by som to mohol napraviť a alebo ako zistím že ten remeň je nasadený správne. Prosím o radu ak by to bolo možné. Asi som tu výmenu dosť podcenil a moje znalosti sú slabé. Ďakujem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

19.06 2016 10:26


mercedes1 (19.06 2016 9:36) <a href="/forum/prispevek/1316830-rachtani-rozvodu-u-a6-4g#1316830">orig</a> :
Dobrý deň prajem,som tu nový a mám taký problém. Menil som si rozvodovy remeň audi A6 3.0tdi quattro* 2004 a keď som ho vymenil,tak auto začalo mať čudný zvuk a nemá už taký výkon ako predtým. Je možné že sa mi to o zúbok posunulo a chcel by som vedieť ako by som to mohol napraviť a alebo ako zistím že ten remeň je nasadený správne. Prosím o radu ak by to bolo možné. Asi som tu výmenu dosť podcenil a moje znalosti sú slabé. Ďakujem.

Na 3.0 TDI* 2004 je jediný ozubeny řemen na pohonu rail čerpadla nafty a nearetuje ten se tam jen dá nový a je to...
Pokud si ale lezl do zadnich retezovych rozvodu bez znalosti přípravku a vybaveni nedovedu pochopit proc.....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

19.07 2016 10:58


Pánové, jak se pohybují ceny kompletní výměny rozvodů na 3.0 TDI* v současnosti? Mám na mysli A4, popř. A6 roky 2010 - 2012? Slyšel jsem, že to šlo o dost dolů.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

19.07 2016 12:09


Satas (13.08 2015 15:53) orig :
No pan co sem včera přitahl na odtahovce potkanej třílitr taky nechal ty napínáky furt rachtat....ted dochrastil ale uplně.


Doufám, že mě nepředběhne.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email