Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 357 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 1
Celkem: 357

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.5. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 15

31.07 2015 14:24


Zdravim,
Vždy jednou tak za 500 - 1000 km se mi stane, že jezdim pak přijedu a po chvilce na volnoběhu se mi rozbliká kontrolka motoru. Po přidani plynu to po par sekundach přestane. V diagnostice je chyba zapalovani na 5, 6, 7 valci.

Auto je na LPG* ale zrovna včera mi to udělalo po asi 10 km jizdě na benzin.

Co to může být ? Děje se to opravdu tak 1x za 14 dní a po přidani to zmizi tak nic co by mi drasalo život, ale raději ať vim. Najeto 240 000 km.
nahoru

sponzor





31.07 2015 14:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

02.08 2015 16:40


darka6: svíčky nové?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

02.08 2015 23:02


Sviecky alebo zapal.kable.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

03.08 2015 0:01


koukni jestli mas vypnute automaticke adaptace v jednotce kdyz mas plyn nastavit a zablokovat...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.5. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 15

05.08 2015 15:21


lubomt (02.08 2015 23:02) orig :
Sviecky alebo zapal.kable.


Zapalovací káble jsou cívky ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.5. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 15

05.08 2015 15:22


wormside (03.08 2015 0:01) orig :
koukni jestli mas vypnute automaticke adaptace v jednotce kdyz mas plyn nastavit a zablokovat...


Nastavit myslíš co ? Myslíš seřidit / nastavit plyn a poté zablokovat automatickou adaptaci ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

08.09 2020 19:05


Dobry den.

Kupil som A6 4.2 MPI* LPG* 2006 250000km a cestou domov sa rozsvietila kontrolka motora.

Diagnostika ukazuje:
-nizka ucinnost katalyzatora
-valec 5 chyba zapalovani
-valec 7 chyba zapalovani

S autom som zatial nic nerobil, lebo caka na znalecky posudok.

Ked DAM* zmerat kompresne tlaky valcov a nahodou budu v poriadku, da sa povedat, ze motor je ok a budu to uz len sviecky/cievky/kable?

Mal by teraz ako prvy a najdolezitejsi test nasledovat meranie kompresie?
Prehadzovat kable a menit sviecky teraz nemozem.

Diky.

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

08.09 2020 21:40


Upřímně a bez urážky - základní chyba je to LPG*.

Myslím že tě čeká celkem komplexní diagnostika a hlavně ty chyby vychytávat prvně jen při chodu čistě na benzín. Až to dáš dokupy, pak si můžeš hrát s plynem.

Po tom s čím sem se už od plynařů setkal za prasárny, už jsem si přestal dělat nějaký iluze o dobrých instalacích LPG*. Nehledě k tomu že 99% majitelů vozů s LPG* má v piči nějaký servis LPG* instalace.
nahoru

sponzor





08.09 2020 21:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

09.09 2020 7:08


No jestli je to motor BAT a je domrdanej plynem tak co kdo čekáte. Pujde srat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

10.09 2020 2:50


Je to BAT 246kW.
Plyn je tam 5 rokov a z povinnych rocnych revizii je tam 0 peciatok.

A nejake blizsie vysvetlenie, ze co sa tam vlastne kvoli tomu plynu deje, vyderu sa piesty, valce alebo len zanesu sviecky, vstrekovace?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

10.09 2020 7:10


V tehle motorech nemá LPG* co dělat proste... zničeny navrtany sani možná podrenej Nikasil* bůh vi co.
Tyhle motory už samo O sobě dojebali Soudruzi tím ze do nej dali zase longlife takže zapeceny krouzky vytahany rozvody vydreny nastavovace vacek podpaleny ventily vodítka gufera. Dále tomu nepomohli sami majitele zacinaje chováním k tomu motoru a instalaci LPG* konče a zkáza je na světě.
Tehle motoru krisim ročně tak 4-8 kusů komplet go.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

10.09 2020 8:16


Satas (10.09 2020 7:10) orig:
podrenej Nikasil**


nechcem sa hrat na extra mudreho, ale Audi V8 bloky su cele z Alusil -u so specialnym honovanim valcov, t.j. nemaju povrchovu upravu Nikasil* od "Mahle"...to mali, sa mi zda, starsie BMW alu motory...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

16.10 2020 17:42


Z chyb zapalovania som sa dostal sem:

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1130 - 001 - System too Lean - Intermittent
16814 - Catalyst System; Bank 2
            P0430 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON

zatial som vymenil sviecky a len dve cievky, lebo zvysne sa zasekli niekde na hranici.
ale este 1 cievka tam zostala nejaka opravovana izolepou.

Volal som aj do servisu (AUDY) na meranie kompresie motora a povedali mi, ze tam mali podobny V8 a merak ukazal kompresiu OK, ale v skutocnosti nebola, co zistili az dodatocne kamerou (poskodene steny valca od kruzkov) ... takze mi to meranie ani moc nedoporucili.

Momentalne motor dost trha pri 1400 otackach, mimo toho ide celkom pokojne.

Asi by sa mali teraz zmerat/vymenit Lambda* sondy ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.10 2020 16:14


je to porad dokola s V8 a LPG*, porad ten samy pribeh...

nekonecne chyby - chuda smes na jedne nebo obou bankach, zmatena regulace, znicena sedla ventilu a spatna komprese, spalene Lambda* sondy chudou smesi atd atd...

deaktivuj LPG* na nejaky cas, vymaz chyby, vymaz adaptace na kanale nula a jezdi par stovek km jen na benzin, na LPG* nesahej....

tim vyloucis vadne naladene LPG* (coz je v techto pripadech 80 % pravdepodobnost, ze to je ono)...

problem je, ze vetsina z vas nedokaze jezdit na benzin, ani pro tomto kratkem testu...pocit ze nesetrite vas uzira a nici, nedodrzite to a celej ten test je k nicemu...to je taky duvod, proc jsem se na reseni techto problemu vykaslal, uz to odmitam...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.10 2020 16:25


zbytecne lzi jako "ja uz to tak koupil, ja na nej vlastne nejezdim, nepouzivam ho" u kazdeho tretiho...pritom aditivni a multiplikativni hodnoty na krajni hranici chudoby, svody a vyfuky rozhavene do ruda a v prihradce cerstve ucty od plynu...pritom pro spravnou diagnostiku je potreba co nejvice pravdivych informaci...

pokud mohu dat radu, vyhazujte problemy s motory s LPG* z dilny pryc, at se s tim trapi plynari, kteri to tam zavlekli a neumi to poradne naladit...pro obyc mechanika / diagnostika je to jen problem, starosti, ktere mu setrilci stejne poradne nezaplati...
Naposledy upravil Lumpiq dne 19.10 2020 16:37, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

19.10 2020 18:13


Ako pise Lumpiq treba vymazat adaptacie a jazdit iba na benzin... Po 40-50km pozries Fuel trims (uz by mali naskocit), jazdit dalej a pozerat ci rastie Long term fuel trim..

Ak opat naskoci chyba "zmes prilis chudobna" tak to moze byt nejaka banalita v podobe falosneho vzduchu, vadne lambdy, vadna vaha vzduchu az po nieco s privodom paliva alebo vaznejsie.. Ono dobrou diagnostikou sa da vela veci vylucit, len treba najst nejakeho machra ktory to vie. Ak sa na benzin ani po 200-300km ziadna chyba neobjavi tak si stastny muz

Kazdopadne prajem pevne nervy a mocnu penazenku. Na LPG* zabudni kym to nevyriesis.
nahoru

sponzor





19.10 2020 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

19.10 2020 18:26


Na zaciatku som si vsimol, ze ked som spravil 500km na LPG*, tak sa mi stratila aj polovica obsahu benzinovej nadrze. (MPI*)


Teraz som spravil dve benzinove nadrze iba na benzin (15.6 l/100km) a ked zacne motor vibrovat, tak naskoci chyba Catalyst System; Bank 2 Efficiency Below Threshold, ked ju vymazem, motor sa upokoji.

Myslim, ze musim najprv vymenit zvysne cievky a mal by som asi hned aj lambdy.
Stale cakam na diely.

Ak tu je nejaky macher na zapadnom slovensku, co ma cas, prosim o kontakt.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.10 2020 22:09


Pokud budes mit diky LPG* prilis chudou smes, nove lambdy ti muzou odejit, uz sem to zazil u dvounlidi na tom samem motoru..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

19.10 2020 22:26


to akoze cisto na benzin moze byt chuda zmes ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

20.10 2020 6:42


samozrejme ze moze pokial v aute nieco nefunguje ako ma.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

20.10 2020 7:56


Přesně dobře popsano vše výše ... LPG* je proste jebka pro setrilky a akorát to děla problémy. Na dosmrti u mě platí ze auta s LPG* nepřekročí práh mě dílny ... zálibu v sebepozkozovani nemám.
Proč motor v me S4 15 let staré běží doteď jak má...??? No pač tam nikdo nikdy nedal prašiplyn...Jedine co se udělalo byly rozvody pretesneni a komplet go hlav čistě vše jen preventivně. A jezdi dal.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

20.10 2020 8:04


snuff (19.10 2020 18:13) <a href="/forum/prispevek/1449994-audi-a6-4-2-v8-MPI*-chyba-zapalovani-5-6-7-valec#1449994">orig</a> :
Ako pise Lumpiq treba vymazat adaptacie a jazdit iba na benzin... Po 40-50km pozries Fuel trims (uz by mali naskocit), jazdit dalej a pozerat ci rastie Long term fuel trim..

Ak opat naskoci chyba "zmes prilis chudobna" tak to moze byt nejaka banalita v podobe falosneho vzduchu, vadne lambdy, vadna vaha vzduchu az po nieco s privodom paliva alebo vaznejsie.. Ono dobrou diagnostikou sa da vela veci vylucit, len treba najst nejakeho machra ktory to vie. Ak sa na benzin ani po 200-300km ziadna chyba neobjavi tak si stastny muz

Kazdopadne prajem pevne nervy a mocnu penazenku. Na LPG* zabudni kym to nevyriesis.

Ale to je úplně jedno mají navrtany sani tou srackou stačí malý netesnosti ve ventilech to ho plynu nebo v místě navrtani a je cely měření a testy k hovnu. To nemá cenu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

20.10 2020 11:31


Vykopej to LPG* do prdele, kdo ví co tam je za krám. Budeš mít o starost míň a zpátky prostor v kufru. Pak dáš motor dokupy a bude šlapat na benzín jak hodinky. A to ti říkám jako majitel auta s LPG*.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

20.10 2020 11:40


je tam HL PROPAN MAGIC G4.
asi to nejaky zazrak nebude?

som uz objednany aj na LPG* diagnostiku.

ta bohatost zmesi sa nastavuje ako - plynar by to mal vediet nastavit aj pre benzin?

ci myslene, ze chudobna zmes napr kvoli vadnej vahe vzduchu a system si ma zmes nastavit automaticky ?
nahoru

sponzor





20.10 2020 11:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

20.10 2020 15:44


MAGIC G4 je Polský KME NEVo. Je to dobře laditelný systém, z mého pohledu lepší jak taloši. Rozebírat tady co to je mapa benzínu, mapa plynu, vytvoření modelové křivky, kontrola hodnoty množníku a dalších parametrů je na dlouhé lokte a je celkem zbytečné tě s tím zatěžovat.

Nevím jak je to v SR, ale tady v CZ je asi tolik dobrých plynařů jako máš prstů na jedné ruce. Zbytek jen montážníci, co to tam nějak naserou, spustí autoadaptaci a po platbě za instalaci sbohem. Je možné, že už se situace třeba zlepšila, ale to jsou moje osobní zkušenosti.

Správné nastavení to není jen výchozí autoadaptace. Základní model křivky dávkování plynu je na 2-3h jezdění a doladění na 1OO% pak klidně i na pár dní hraní.

Proto píšu že nejjednodušší je vyhodit ten plyn ven. Pokud nemáš na provoz tohodle auta v základním palivu, pak to není auto pro tebe.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

20.10 2020 15:53


Pořád to platí, pár kusů solidních plynařů, zbytek sráči, co to nikdy nedají dohromady.
Za mě je doporučení taky vyhodit to a neřešit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

20.10 2020 19:57


Měl jsem LPG* v nekolika vozech, a nerad to rikam, ale se 100% byla nejaka potíž...na to jsi se ovšem neptal..

Pokud byly problémy s vynecháváním, vzdy to bylo na svíčce, kabelu ev cívce..., zejména zapalovací cívky jsem měnil poměrně často.
Stačí je prohodit a kouknout na diangnozu, stále píse misfire ale na jiných válcích.

Výměnou cívek/svíček/kabelů jsem ovšem resil důsledek a nikoliv přícinu..kterou se mi nikdy nepodarilo najit natoz odstranit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

20.10 2020 20:03


Mne uz misfire nepise v diag, ale stale to trha, pri 1400 otackach znatelne.

Uz vyse tyzdna cakam na cievky ... neviem ci mam kupit inde alebo co.

Chyba mi naskakuje teraz akurat s tym katalyzatorom.

Neviem ako je to v CR, ale u nas sa plyn "vyhodit ven" neda.
Jedine odborna demontaz + zapis do TP, co nema cenovy zmysel.

Pokusim sa to dat dokopy na benzin, ako mi vsetci radite.

Zmeranie kompresie motora je nezavisle od sviecok, cievok, lambd, katalyzatorov, takze by mohlo mat dost velky zmysel, aj ked sa mi to snazili vyhovorit ... ?

Lebo rad by som mal jasno, ze sa do toho vozu vobec oplati investovat, kedze tam toho treba vymenit celkom dost.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

20.10 2020 20:27


Trhá, škube, protože bohatá směs a ta se nedá zapálit. Chudá do určitého limitu ano, pak to prostě netáhne až to umře. Ale neškube. Osobní zkušenost ne na mojí A4 ale na V6 Passatu (škubal pod plynem do 2000rpm). Nakonec tam šel místo Magic G3 novější KME Nevo PRO. Najela se pořádně mapa, jednotka plynu se napojila na OBD* protokol benzínové ECU*, čte si STFT/LTFT adaptace a dělá korekce. A od té doby je klid. Podotýkám že rovnou se vyměnily i LPG* vstřiky.

Kdo ví jak je ten tvůj plyn nastavený, v jákém stavu jsou LPG* vstřikovače, jak je na tom reduktor, filtry kapalné a plynné fáze. Jak dycky slyším o takových potížích tak je to obecně vždy na GO té LPG* instalace, mimo nádrže a trubek k reduktoru.

Opravdu nejsnažší je se na ten LPG* vyprdnout.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

20.10 2020 20:30


Riesim teraz ten benzin.
Trha to aj na benzin, s vypnutym plynom.
To je uz hadam jedno, ci je plyn vypnuty alebo cely vymontovany, ci nie?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email