Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 488 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 484
Uživatelů: 4
Celkem: 488

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 15

29.07 2015 22:14


Čáu bando,

předem veeliký sorry, já chápu, že je to debilní tu otravovat s hvězdou, ale na druhou stranu tu na sebe můžete bejt dost pyšný, jelikož jste pro mě jediný diskusní fórum, na který má smysl psát.

Vy, co mě znáte víte, že miluju auta a že mi je vcelku fuk, kterou z trojice mnou užívanejch značek zrovna mám... do února sem měl BMW 335i, pak do začátku června A5 3.0TDI teď jsem chtěl něco na dlouhý cesty, tak sem šel do vysněnýho Ska. (A8 3.0tdi 2008 sem už měl, tak porovnávám).

BTW dneska sem koupil mámě libovou A6 4F 3.0TDI, tak to berte jako lehkou omluvu


Borci já už nevím kudy kam, jedná se dle mýho o průměrnej naftovej motor, který se komponentama neliší od ostatních, všude sou ty debilní DPF, egry, klapky, turba apod...

Auto jede normálně, startuje normálně, na volnoběh si přede jako nový. Má najeto 250t km, bejvalej majitel byl kokot o tom netřeba diskutovat, koupil jsem to vcelku za málo s tím, že se to dá dohromady - všechno už jde, ALE motor se nedaří vyřešit.

První co mě vždy trkne, když otevřu kapotu je smrad - nafty, jako nějaká stará vejtřaska, motor je čistej, 2x rozebranej a nic se u něj nezjistilo - diagnostika nic nepíše (diagnostikovalo to aspoň 5 vážně odzkoušenejch mechaniků - dva z toho maj orig diagnostiku MB - Starka, nebo jak jí říkaj.

Takže motor čistej, nikde viditelně nic neteče - jen smrdí naftou. Jenže to není ten hlavní problém - ten hlavní je, že když auto stojí třeba 5min na volnoběh, začne si bíle počuďovat a z výfuku je fakt cejtit ultra štiplavej smrad nafty, NOJO jenže na volnoběh je kouř bílej a při každým rozjetí se z bilýho kouře stáne černej. Hulí mi to jak jak načipovaná oktavka, jelikož je auto stříbrný na nárazníku jsou viditelný mini černý tečky a celkově je vidět, že koncovky jsou plný černýho sajrajtu a tmavne mi celej zadní narazník. Zajímavý je, že to je vždy při rozjetí a při došlápnutí plynu, když jedu konstatní rychlostí, auto nekouří.

Co jsem proto už udělal :

1) Větší lidi řekla - jsou to vstřiky, nech je dát na stolici. Takže tam byli a nic jim dle servisáka z Boshe není, mohl si naúčtovat repas za 2t/ks ale místo toho si řekl 600-, za test a čístění ultrazvukem - dle mýho kdyby s nima něco bylo, nechal by si přeci vydělat. Moje otazka v tuhle chvíli zní : může se funkce vstřiků měnit se změnou jejich teploty? Na stolici jsou vstřiky dle mýho studený, nemaj teplotu motoru. To kouření přichází až když je motor alespoň z půlky ohřátej - za studena (prvních 5-7min, než se motor dostane alespoň na 40 stupňů je vše ok.

2) Kouří to proto, že to má málo vzduchu - vířívý klapky jsou KO - byli z motoru vyndány a vše vypadá jak má, nenesou známky opotřebení.

3) egr KO - neee nic mu není

4) lamda sonda - ta přece funguje až od 40stupnů výš, tak je nová, kouříme dál....

5) DPF se snaží regenerovat - dle diag je ok a neregeneroval se 20t km. Jo, je to divný, ale zcele určitě je v původním stavu - nelze ho bez fyzickýho rozříznutí vybrat ani vymlatit, protože není rovnej, ale zahlej a nenese známky poškození. Ale celý je to divný, protože se přece regeneruje za jízdy a ne na volnoběh, další zvláštnost je, že když tam je, jak je možná, že auto kouří černě a hazí z vejfuku saze.

6) Turbo je v autě jiný, dle mechanika je ok, tlačí co má.

7) Kontrola, zda-li je v interkoleru vyšší množštví oleje - vyloučeno.

8) Žere to olej - ne za 3t km neubylo vůbec žádnej.

9) Propálenej píst nebo tak něco, vyloučeno tlaky jsou v pořádku.


Jednou se mi stalo, že mi auto za jízdy přestalo táhnout, zastavil jsem a bylo mi to jasný - vypadnul mi 6válec a auto šlo na 5 - první mechanik řekl - je to vstřikem, dal mi do auta jinej, nakodoval ho a týden auto sice furt pokuřovalo, ale šlo na 6, pak se mi stalo, že mi ráno za studena zase naskočilo auto pouze na 5. X krát jsem chcípnul/nastartoval a pořád jen na 5. Když přijela odtahovka (zase) auto sem zkusil nastartovat a hele, zase vše ok na 6. Problém je, že auto ani neví, že šlo na 5válců, prostě nepíše žádnou chybu ani na palubáku, ani na diag čemuž prostě nerozumím, jelikož každý jiný auto mi rozsvítilo kontrolku motoru při sebemenším problému a tohle si o nic neřekne ani když nejde na všech 6 válců.

Nevím, jestli je to napsaný dost srozumitelně, ale jsem z toho vážně zoufalenej, bylo to tři týdny u mechanika, který dělá jen mercedesy a dělá je 15let a prostě neví, další takovej mechanik taky neví... prostě dle všech je auto OK, ale PROČ kouří na volnoběh bile a při rozjíždění (ať na D, tak na R, si auto černě zahulí) samosebou u při předjíždění.

Za jakoukoli radu budu vážně vděčnej, kdyby měl někdo nápad, kam stím zajet, jedu hned kamkoli.

Předem díky
nahoru

sponzor





29.07 2015 22:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2015
Příspěvků: 55 | Témat: 7

29.07 2015 22:31


Ahoj ,hele si asi moc neporadim ale hned co me trklo že jsi psal že majitel byl kkt tak co takhle spatne udělanej chip ? jestli tam je . už jsem jich pár viděl co dělaj borci na koleně a pak auto akorát hulí a jede huř než před ním.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 15

29.07 2015 22:38


Dobrej postřech, zítra bude mít můj chipař orig soft a zkusí přehrát jednotku a hned se uvidí, podám info. Něco dalšího?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2015
Příspěvků: 55 | Témat: 7

29.07 2015 22:50


snad pomůže ,pak dej vědět
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

29.07 2015 23:14


Taky bych to viděl na nepovedenej chip. A když ti jde z výfuku bordel, koukl bych se na to dpf, jestli nejsou v okolí sváry - může bejt vydlabaný, odpojený
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 15

29.07 2015 23:19


Malcolm (St, 29.07, 2015 23:14) orig :
Taky bych to viděl na nepovedenej chip. A když ti jde z výfuku bordel, koukl bych se na to dpf, jestli nejsou v okolí sváry - může bejt vydlabaný, odpojený


Ten chip nijak nepociťuju, ale jestli tam je nebo ne se uvidí zítra.

K tomu DPF jsem už psal, že porušenej není, nikdo v něm být nemohl, leda by existoval zahnutý vrták nebo tak něco.... přitom se dá skrze diag zjistit tlak před a za DPF a ten vykazuje správný hodnoty.. Zaražející je, že se dle jednotky regeneroval před 20t km...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

29.07 2015 23:32


těch 5 válců by mohl být třeba zapalovací modul, ale když diag nic neukazuje těžko říct.. Zvláštní, kolika % zanesení DPF ukazuje?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 15

29.07 2015 23:38


Malcolm (St, 29.07, 2015 23:32) orig :
těch 5 válců by mohl být třeba zapalovací modul, ale když diag nic neukazuje těžko říct.. Zvláštní, kolika % zanesení DPF ukazuje?


Zjistím zítra u chipaře.

Zajimavý je, že jednou mi vypadnul 6.valec takle... : jedu cca 130, polevím na 70, přidám plynule bez kick downu na 100, pak došlápnu kick, abych se rychle dostal na třeba 140 a najednou vibrace a bez zátahu, zastavím a auto se klepe, chcípnu nastartuju a vše ok, ihned potom jedu do servisu a nic nezjistili - jen nějaký teplotní senzor u turba, že měl vyšší hodnotu.

Pak je ale zajimavý, že mi to za studena nastartovalo pouze na 5 válců, což je podle mě úplně jinej případ, než když vypadne válec za jízdy...

Když je to za jizdy, tak to údajně můžou nějaký přepadový kanálky, nebo co tak něco, ale start bych dával za vinu co já vím, třeba žhavení...
nahoru

sponzor





29.07 2015 23:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

30.07 2015 9:12


Malcolm:
zapalovací modul

a to je co?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2014
Příspěvků: 140 | Témat: 8

30.07 2015 9:30


filtr pevnejch castic kterej neregeneroval 20 tis km? To je jaka haluz? U takhle velkyho motoru? Sel bych po dpf..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

05.08 2015 19:02


zkus stejda servis nové jirny pan Miroslav Strejc
E-mail: strejdaservis@seznam.cz
Mobil: 774618796
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

09.08 2015 13:05


Tak mě napadá a nebude tam něco s naftou?Jako něco před vstřikama což je vstřikovací lišta,regulátor tlaku,čerpadlo,pomocný čerpadlo hadice ucpaný co já vím,možná bych šel po naftovím vedení.Pak kabely no a vyděl bych to i na jednotku.Upřímě,každej odborník přez značku ví prd když mu to na diagu nic neukáže že.Mám známího měl SL 500 samo V12 a musel kopit druhej motor s převodovkou a jednotkou protožo nikdo nevěl jak ho nastavit a kde má chybu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.08 2015 13:08


SL 500 V12 ? wow
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

09.08 2015 13:23


Šak byla i V8 ne?Nevim,neviznám se v modelech.No byl to prostě V12 motor v coupe a v Mercedesu si s tím nevěděli rady.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.08 2015 13:28


SL 500 V8
SL 600 V12
a jedinej smysl byla SL55

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 6

09.08 2015 13:34


Kolega Diablo měl na mysli asi SL 600 (nebo přípapadně limitovanou edici SL65 AMG ), tak se mu hned nesměj Belmondo, pořád je to Audi fórum. Sorry za OT.
nahoru

sponzor





09.08 2015 13:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.08 2015 13:36


Jenze ted navic vidim ze pise coupe, tak asi myslel CL
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 6

09.08 2015 13:39


Tímpádem je to skoro stejně, jen dáme C za S, ale zase 600, jen navíc 63 AMG a 65 AMG. Říkám, pořád jsme na Audi klubu, hlavně že je ve čtyřech kruzích jasno.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

09.08 2015 13:47


Ne ne,bylo to SLko,a pro mě to je taky coupe,co ma dvě dveře a je to sporťák je pro mě coupe.A říkám ještě jednou že nevim jak ty řady jsou.Byl to okatej mercedes s V12 motorem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 6

09.08 2015 13:49


R230ka, jasné. Však to je úplně jedno, stejně trochu off top
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

09.08 2015 13:54


No právě,si říkám,žádná rada,ale jak člověk řekne něco špatně hned je za blbce.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 6

09.08 2015 14:00


Já Tě ale hájil! Do třetice, jsme na Audi klubu, takže no stress Chtěl jsi pomoct
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

09.08 2015 14:03


jezis hosi v klidu, moc se resite, je vedro, bazen prehratej tak si clovek tuka do klavesnice
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 6

09.08 2015 14:13


Haleluja
nahoru

sponzor





09.08 2015 14:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.12. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 0

03.01 2019 23:07


OneFooter: OneFooter: OneFooter: OneFooter: OneFooter:
Ahoj,
mam ten samy problem, mohl by jsi me kontaktovat, jak jsi to vyresil pls? 775678911
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

03.01 2019 23:28


Nevyresil co vim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.12. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 0

07.01 2019 20:16


belmondo (03.01 2019 23:28) orig :
Nevyresil co vim


nemas na nej kontakt? sem uz asi nechodi..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

19.01 2019 13:30


Testu vstriku neverte...me taky rekli ze jsou v normě a byly vyndany z motoru kerej měl namazany pisty po valcích ..když jsme jim to rikali...dozvedeli jsme se ...to víte..maji preci jen 300tis km...kokoti.
S mercedesem jedine k. p. Bobkovi u kut. Hory...Jezdi k němu i s amg 6.2...ja byl vždy na výsost spokojen...taky jsem měl esko. Ale nejsk mi nesedlo..moc takovej kočár nevobrarnej..hubenej volant....nevim nesedlo mi.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

19.01 2019 14:27


Bobek si na zminovanem merglu dost vylamal zuby:)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

19.01 2019 14:36


tak třeba s tímle druhym jo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email