Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 276 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 273
Uživatelů: 3
Celkem: 276

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 61 | Témat: 10

28.07 2015 19:21


Ahoj ve spolek. Chci se zeptat, jestli máte toto auto s tímto motorem někdo chipnutý a od koho? Mám najeto 110tkm, přidávám aditiva, motor a vše funguje perfektně, ale teď chci chipnout. Ne úplně na doraz, ale ne zase úplně málo Jen nechci opravdu nic zkur..., přece jenom už je to drahý auto, takže chci zjistit nějaký info.

Díky
nahoru

sponzor





28.07 2015 19:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

28.07 2015 19:40


Vse se da cipnout, dulezite je dat tak drahe auto do dobrych rukou...
Treba zde http://www.chipujeme.cz/kontakt

Pokud zvolis Moravu-L.Bartos je to zdejsi klubak, ktery umi i cestiny, update MMI apod.
Osobni reference na nekolika vozech!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 61 | Témat: 10

28.07 2015 19:54


Je mi jedno kde to bude, chtěl bych to ale určitě z brzdy, abych opravdu viděl reálná čísla a 4kolových brzd tu moc není, že? Snad jen mvolesko a dieselpower (to je na mě moc drahý).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

28.07 2015 20:41


Děláš si doufám prd.l

Sry ale musim..

Koupíš si auto za milion(a víc), chceš aby to líp jelo, a přemýšlíš nad cenou chipu?? Hele tady nesmíš nic ojebat, není to 1.9 Tdi kam nalejvaj kde co...

Neváhej, nešpekuluj nad ušetřením pár Kč(hlavně v porovnání s cenovkou káry) a leť do Diesel Poweru, udělají Ti chip na míru podle Tvých požadavků a nezkurví TI motor a další jiný věci!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

28.07 2015 20:59


Ja si spise rikam jestli ma ten chiptuning vubec smysl. Me osobne tech mych 171kW v 3.0TDI staci. Kdybych chtel vic, tak jsem si mel koupit V8 benzin. Proste chipem z toho Ferrari nikdo neudela a u narustu kroutaku bych se zas bal o turbo a tiptronic. Ale to je jen muj nazor jinak by ty firmy co to delaj asi neexistovaly
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 61 | Témat: 10

29.07 2015 14:58


No, do c7 se V8 nedělá a bitdi ještě v té době nebylo.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

29.07 2015 15:24


Ja jsem nazoru, ze pokud si nekdo koupi nove auto tak chip po nejakem case prijemne ozivi motor a majiteli udela zase kousek radosti navic. Nicmene to musi byt opravdu profici jako treba dieselpower apod.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 61 | Témat: 10

29.07 2015 17:44


A profituning (mvolesko) snad není špatný, ne? Ale zajímalo mě spíš, jestli někdo toto auto máte chipnuté.....takže asi ne.
nahoru

sponzor





29.07 2015 17:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

29.07 2015 18:04


Načipovanejch aut tu je dost.Ale stejně nechápu proč to dělat když v sérii to má dostatečnej výkon.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

29.07 2015 22:02


áček: proč nechas zensky udelat umely kozy?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

29.07 2015 22:05


tomko222 (29.07 2015 22:02) orig :
áček: proč nechas zensky udelat umely kozy?

I kdyby tam nic neměla tak bych ji do umělejch nikdy nehnal.Bohužel já jsem dolňák To nahoře mě nějak nebere.Navíc nic umělýho mě nezajímá.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

29.07 2015 22:40


Neni nic lepsiho nez si spocitat kasicku podle toho si najit upravce a u nektereho to zkusit kazdej ma na tohle jinej nazor u nekoho vede dieselpower u nekoho volesko u nekoho fun atd atd a kazdej si bude chvalit toho sveho a ostatni to delaj nahovno takze neni nic lepsiho nez jednoho vyzkouset
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

29.07 2015 22:42


tomko222 (29.07 2015 22:02) orig :
áček: proč nechas zensky udelat umely kozy?

trefný
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

29.07 2015 23:17


no mne by to taky zajimalo.. koupil jsem dnes a6 2012, s 150kw a trochu vykonu by tomu navadilo , co ty krabicky co prodavaji ? ma to zvysit vykon ze 150 na 180kw.. nema to nekdo nahodou? .. tady kousek chipuje tdifun tuším.. a má i quattro brzdu... zmeri vykon pred a po ..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

30.07 2015 9:16


premek798:
krabicek se ani nechytej, nejvetsi svinstvo

tdifun nebo dieselpower, NIC jineho
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

30.07 2015 9:49


Měl jsem od TDIfuna chip na nějakých 197 kW a 530 NM a jelo to fakt dobře. Spotřeba dlouhodobá kolem 9 l. Bylo to ale na starém motoru 150 kW v A4.
Za mě teda pozitivní reference, žádné problémy všechno OK.
Brzdu na Quattro ale TDIfun nemá...
nahoru

sponzor





30.07 2015 9:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

30.07 2015 11:15


Zrovna jsem to chtěl psát,...

TDI FUN nebo DieselPower s tím, že TDI FUN nemá brzdu pro stálou 4x4.

Takže když u něj ladili jednoho Leona Cupru 4x4 ale Haldex, tak mu odpojily nějaký čidlo/čidla a z auta se stala předokolka

Takže co vylezlo z brzdy tak byl výkon ale jen když je poháněná přední náprava,...

To u quattra (naštěstí) nejde
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

30.07 2015 22:07


no ale jestli jsem to dobre pochopil tak na mou a6 2012 to stoji 15tis.. , no neni to levná zábava ... tdifun ... chipoval mi a4 2.5 tdi... v roce 2007 a byl jsem spokojený
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.4. 2017
Příspěvků: 160 | Témat: 10

04.06 2017 16:57


Ahoj chalani aj ja rozmyslam nad chipom mam a6 c7 2.0tdi 130kw 177hp multitronic r.v. 2012.
Jedna sa konkretne o tuto firmu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

aky je na to vas nazor?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

04.06 2017 17:02


to už radči tohle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ty jsou mezi těma lepšíma
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

04.06 2017 17:13


V BA
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
, alebo ako pise Roubic, tak profituning.
Ti, ktorych spominas ty su len nalievaci map, neriesia tvoje auto, kilometre, nic
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.4. 2017
Příspěvků: 160 | Témat: 10

04.06 2017 17:33


ja som to s nimi este zatial neriesil len znami mi ich odporucal ze su dobry robil u nich uz viac aut a zatial vsetko v pohode.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.06 2017 18:08


A oplati sa Ti to vôbec? Po uprave na brzde Ti vyjde max 205-210hp a do 420Nm, co je slabe nsvysenie vykonu. I ked tieto motory nemajj pisany vykon, ale pri merani je nizsi. Bratovi namerane 170koni, o 10menej na serii ako uvadza vyrobca
Naposledy upravil lubomt dne 08.06 2017 10:47, celkově upraveno 2 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.4. 2017
Příspěvků: 160 | Témat: 10

04.06 2017 21:59


no ja by som to mom neriesil len to auto je teraz nejake lenive malo o dost lepsiu akceleraciu pred tym ako mi upravili ten software. Nejazdim rychlo ale ked potrebujem nieco predbehnut tak chcem aby to slo tak ako pred tym tych 177hp pi postacovalo a prave pre to som ani nekupoval 3.0L ale teraz sa mi to uz tak nepozdava.
nahoru

sponzor





04.06 2017 21:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

05.06 2017 0:43


tak si tam nech zpetne nahrat starsi soft
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.4. 2017
Příspěvků: 160 | Témat: 10

05.06 2017 6:07


No ja by som rad ale v Audi mi to nechcú spraviť a nepoznám nikoho kto by to spravil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.5. 2017
Příspěvků: 5 | Témat: 1

08.06 2017 9:27


Zdravím Vás,

nedávno jsem se také stal majitelem A6 C7, a také přemýšlím nad chipem. Koukal jsem na dieselpower a měli by z A6 dostat 220 kW, což už by mohlo být znát Samozřejmě jsem prošel spoustu diskuzí, ale nějak jsem se moc nedozvěděl, zda chip ano či ne, zda a případně jak moc zkracuje životnost součástek. Má někdo osobní zkušenost, že by po chipu docházelo k většímu opotřebení / častejší výměně? Nejprve jsem si říkal, co na to třeba tiptronic, ale zase si říkám, do benzínové verze, která má také nějakých 220kW beztak dávají tu samou, a tam si s tím výkonem poradí, tak proč ne v dieslu po chipu? Nebo máte někdo nějaké faktické postřehy, proč do toho jít nebo ne s ohledem na auto?

P.s.: ještě dotaz na firmu chiptuning.cz a zkušenosti? Ohání se spoustou certifikátů, zápisem změny výkonu do TP, vypadá to dost věrohodně, přitom cenově patří mezi ty levnější... nějaké reference na ně?

Polemika zda to zvýšení výkonu potřebuji nebo ne, není na místě

Děkuji za postřehy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

08.06 2017 10:43


Dieselpower je urcite najlepsi, je dlho na trhu. Inak neplet si benzinovy s dieslovym motorom. Diesel ma vyssi krutiaci moment a tento hlavne zabija prevodovku, nie kone. Motor vydrzi urcite menej, to je jasne. Ale zase aj tak dlho. Ja mam 3,0tdi 176kW urobeny na 350koni a momentalne 335.000km.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

09.06 2017 18:28


nech si to udelat tam, kde ti udelaji maximum korutaku mezi 2500-3000rpm kvuli zivotnosti dsg.
Naposledy upravil parik dne 02.12 2018 8:32, celkově upraveno 1 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

07.11 2018 13:55


Fakt sa rozhodujem či čip dám alebo nie. V rozpaku som od vtedy ako som sa dočítal odborný článok že S- tronic je stavaný od výroby do 550 Nm. Keďže mám už od výroby 500 Nm a s čipom by sa dosiahlo až cca. 630 Nm, je to naozaj na zvážení..... Nechcem tú prevodovku odrovnať, pritom koníky navyše by som prijal, preto som aj išiel do 180KW verzi s normou EU6.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email