Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 6
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

26.07 2015 10:28


Ahoj,

možná by se to tady někde v nějakém tématu našlo, ale podle názvu topicu jsem toho moc nenašel. Potřeboval bych koupit novou baterii do své Audi A4 B7, 3.0 TDI* 150kw, rv. 2006. Ta moje mi odešla. Vypadá že drží, ale nemá sílu na startovaní. Jedná se o EXIDE Premium 100Ah, 12V, EA1000. Nevím ale, jaká je v autě originál, jaké má hodnoty? Nevím jakou vybrat? S audi se vyvarovávám častými starty, jsem naučenej ze starších TDI*, kde sem věděl, že časté startování není moc dobré, teď prádniny jezdím kratší vzdálenosti a v běžném roce 2x týdně Prahu cca 150km. Přes týden pak auto ale stojí nehnutě před domem.

Podle parametrů co tam jsou od předchozího majitele bych vybíral znovu EXIDE http://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-pre [zkrácená url] tohle je ta samá a nebo VARTU http://www.battery-import.cz/varta-silver-dynamic/ [zkrácená url] která má trochu horší startovací proud, ale nevím jak je to moc znát a jak je to s kvalitou obou baterií.

Někdo mi tu třeba řekně, že origo se tam dává úplně jiná, proto píšu, jestli by mi někdo nepomohl s výběrem.

Díky !!!
nahoru

sponzor





26.07 2015 10:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

26.07 2015 11:07


Nevím jestli ti někdo poradí, dosud neporadil nikdy - padaly ty nejrůznější modely podle toho, kdo si zrovna co koupil.
Bez oponentury byla vždycky jen rada, že ta originál. Když tak si počti třeba tady
http://audiklub.cz/vyhledavani?sa=HLEDAT&q=jak [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.7. 2011
Příspěvků: 246 | Témat: 12

26.07 2015 11:34


Podle výbavy tam mam mít tohle - Baterie 450A (95Ah).
Ale ja mel Varta 74aH, startovací proud nevim, startovalo dobre. Ale slabšího než těch 95aH bych tam nedával.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

26.07 2015 12:13


Jojo, vypadá to, že koupím prostě zase 100 a možná i tu EXIDE, protože recenze jsou na ni obrovské a nebo tu Vartu no, pod menší aH nepůjdu, když vidím co s tím dělá trochu vybitá baterka.. přECI* jenom je to V6 a 3.0..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

26.07 2015 12:20


Mam vartu 95AH a je naprosto v pohode. Vesmes jezdim jen kratky trasy. Taky jsem ji kupovav battery import. Dej tam rozmerove co tam patri kdyz DAS* vetsi AH tak uz je vyssi nez tam ma bejt.
Konkretne mam totok
http://www.battery-import.cz/varta-blue-dynamic/au [zkrácená url]
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

26.07 2015 12:42


Jo, a startovací proud 800 je dostačujicí asi že?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

27.07 2015 15:02


Ja kpuju original baterie u vw nebo audi, jsou tady nejlevnejsi. Kolik Ah tolik €
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

27.07 2015 17:46


Fan1s:
Jo je az az origo ma startovaci proud pouze 450A
nahoru

sponzor





27.07 2015 17:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

27.07 2015 18:17


No dnes mi u nás v prodejně nabídli gelovku a po všech slevách co mám náš servisman sme se dostali na cenu 4,7k z 8,9k, ale myslím že půjdu stejně do klasicky stříbrný Varty za těch cca 2,5k. Startovací proud zas tak důležitý parametr údajně není, auto si prý stejně vezme při startu tak 20% kapacity baterie, takže těch 450A origo je akorát.. takže s cca 800A to je až až.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.1. 2013
Příspěvků: 147 | Témat: 14

28.07 2015 9:46


Zdravim, nechci zakládat nové téma, taky mi odešla baterie, ale není na ní už žádný štítek s označením kapacity. tak se chci zeptat co kdo má v A4 B6 1.9 TDI* 96kW.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

28.07 2015 10:00


mrkni na túto stránku, podľa kódu motora a roku výroby nájdeš požadované parametre:

http://autatua.com/autobaterie/audi/a4.html
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.1. 2013
Příspěvků: 147 | Témat: 14

28.07 2015 11:06


paráda, díky moc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

05.08 2015 20:44


tak jsem se dostal konecne ke svymu autu a origo baterie ma startovaci proud 750A nikoliv jak zde bylo mylne uvadeno 450A
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

05.08 2015 20:49


tuner:
Jo a jseš si jistej? Napiš sem to origo číslo a já ti povím z čeho tam ta baterka je ale rozhodně není z audi.Tam ten startovací proud je takhle nízkej a ba i nižší.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

03.11 2018 17:24


Ahoj,

tak jsem ve čtvrtek auto nenatočil. Předchozí neděli u nás přes noc byla 0 a když jsem startoval pohasly všechny kontrolky, ale natočil jsem. Ujel jsem cca 200km a chcípnul. Ve čtvrtek už jsem nenatočil..

Doma jsem dal baterku dobít na 100% po odpojení nabíječky a ustálení ukazovala cca 12,7V. Dneska jsem přišel k autu a 12,4V, takže aktuálně zase nabíjím.

Baterka je stará cca 3,5 roku, kupoval jsem ji tady na základě tohoto tématu, nikdy nebyl problém, jednou jsem asi vytloukl sám, když jsem dělal diagnostiku na zapalování a nevypl si výhřev sedaček.. takže jsem ji pak dobil a vše bylo OK. Párkrát do roka, před dlouhou cestou jsem ji dotáhnul na 100% abych nemusel nic řešit po cestě a to je vše. Teď jsem to ale nenatočil..

Nemám klešťák na změření klidového proudu, ale věřím, že to je asi OK, že to nic nežere, když to bylo takhle z ničeho nic.

Když jsem startoval, tak při startu napětí kleslo na nějakých 9,6V, co to značí? Baterka v prdel* ? A mám shánět novou? Příští pátek jedu do Holandska 800km tam a pak zpět v nedělí a nerad bych, abych řešil startování přes kabely

Zkusím někde sehnat klešťák, abych měl čistý svědomý, ale bude to asi baterie že?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

03.11 2018 18:01


To ze ti ukaze 12.4 jeste nic neznamena, napeti ti klesne hned jak otevres dvere, musel bys ji zmerit mimo auto 24 hodin po 100% nabiti, navic i kdyby opravdu mela 12.4 tak to neznamena ze nemuze jeste klidne dva roky dobre fungovat. Na zmereni odberu nepotrebujes klestak staci obyc multimetr a taky je potreba zmerit zda ti to spravne dobiji.
nahoru

sponzor





03.11 2018 18:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

03.11 2018 18:53


Dobíjení jsem změřil, to dává cca 14,2V ikdyž je vše rozsvícený jak Vánoční stromeček a blikám dálkovejma apod.. to je OK.

Je mi jasný že když otevřu dveře hned to klesne, proto jsem čekal dobu, než to půjdu změřit.

Teď je auto zavřený, odemčený a jen ho dobíjím, tak až to odpjím nechám to a zkusím to změřit.

Počkám, jestli se to teď dobije, pokud jo, tak byla naplno, pokud bude dobíjet zase X hodin, tak na plno asi nebyla.

Multimetrem to změřím, vím, ale musím odpojit baterku, se mi nechtělo, jelikož budu čekat pak X hodin než se to uspí a bude to muset běžet přes multimetr, nebo to změřím ještě nějak jinak?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

03.11 2018 19:10


Vetsinou se to uspi tak za 10 minut, nejlepsi je nechat povolenou trochu svorku na baterii a az se to uspi tak to propojit multimetrem pri odpojovani baterie jestli vis jak to myslim, takze vlastne nedojde k fyzickymu odpojeni a muzes rovnou videt hodnoty proudu aniz bys auto probudil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

03.11 2018 19:35


No, udelal jsem to nejdriv na oktavce co je doma, jednickova absolutne bez vybavy, 20mA jsem nameril. To stejny na svy A4 a prd.. Proste jsem vysunul ocko a drzel multimetr a nic.. nenamerim ani prd.

Nicmene baterka byla nabita na plno, nabijela se asi pul hodiny a je full, takze tech 12,4V nebylo smerodatnych, ted jsem to nechal hodinu stat odemceny s otevrenou kapotou a nameril jsem 12,64V, ale ten proud jsem nezmeril.

Mozna se ta baterka proste jen vycucla a bude dobra, ted je tma jak v prdeli venku uz, tak na to mrknu zitra, mozna sem si oddelal pojistku v multimetru a proto nemeri.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

04.11 2018 14:07


Je lepsi to nechat na A ne na mA pro orientacni mereni to staci a neodpalis si pojistkh ktera ma vetsinou kolem 250mA. Vsechny moje meridla maji rozsah do 20A a to vetsinou staci prehod kable a rozsah na 10 nebo 20A tam vetsinou levne meraky pojistku zadnou nemaji. Nezapomen pak prehodit nerici hroty na zpet. Uz se mi to taky stalo ze jsem na to zapomel a pak sel merit nejaky napeti a najednou blesky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

04.11 2018 15:33


SupermanXXX (04.11 2018 13:07) orig :
... Uz se mi to taky stalo ze jsem na to zapomel a pak sel merit nejaky napeti a najednou blesky


to poznam haha a to merak krici "LEADs"

Fan1s (03.11 2018 18:35) orig :
.. mozna sem si oddelal pojistku v multimetru a proto nemeri.


To asi najskor nakolko pro odpojeni a zapojeni polu na bateriu tade tecie aj 15 A

Ja to robim ze si DAM* bocnik len obycajny kabel kym pripojim multimeter potom zamknem vsetky zamky a bocnik odpojim a meriam.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

04.11 2018 18:23


Jo, půjčil jsem si test startování baterky, měli u nás v hasičárně a je špatná.. dnes jak je teplo tak OK, nastartoval jsem v pohodě, ale až se ochladí zase to bude špatný, 12,4V a víc se nedobije prostě. Všechny ostatní baterie doma dle měřáku OK, jen tahle je špatná. Do teď bylo vše OK, nevybíjelo se nic, takže prostě odešla no.

Modrá Varta bude v týdnu a pak snad budu moct vyrazit směr Holandsko.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

04.11 2018 18:34


Stribrna je lepsi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

04.11 2018 19:04


To vim, ale taky vidim všichni doma mají modrou a pohoda, já stříbrnou a 3 roky a je po ni. Pravidlně ji dobíjím 4 do roka, jezdím dálky a ani prd.
nahoru

sponzor





04.11 2018 19:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

04.11 2018 19:05


mě snad nikdy nevydržela víc jak 3 roky už to není co to bývávalo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

04.11 2018 19:14


Jsem byl o víkendu doma a táta když to viděl tak říkal. že je něco v autě blbě, že nikdy neměnil baterku tak často.. vždycky mu vydržela 8let třeba. Ona origo vydrží asi dýl, ve dvojkovým toledu nebo ve feldě co jsme měli tenkrát doma taky držela, ale to auto nemělo nikdy takovou výbavu co má audi, žádný výhřev sedaček, xenony, V6 na startování se žhavením apod. takže si myslím že kvalita a odběr dělá svoje.

Prostě je po ní a záruka už není po takové době no, takže nezbude než koupit novou, ikdyž me to sere vzhledem k životnímu prostředí apod.. materiálu co se na to spotřebuje, jen aby se točili prachy..

Ono co si budem, v motorce ji každý rok taky musím kupovat.. a to ji na zimu vytáhnu a dobíjím, ale prostě v létě pak zdechne.. A dto nemluvím o tom, že v Simsonu mi vydržela několik let a to jsem na ni nemusel sáhnout.. na jaře jsem přišel, nakopnul a jel jsem.. celou zimu byl schopnej troubit a blikat bez dobíjení.

Zahradní traktůrek taky, stojí přes zimu pod plachtou v altánu, v mrazech a na jaře chytne na drc se sytičem.. ikdyž tam je gelovka, ale origo a nikdo ji nikdy nedobíjel a traktůrek jede 8 let..
Naposledy upravil Fan1s dne 19.11 2018 10:49, celkově upraveno 2 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

04.11 2018 19:18


prostě bohužel tak to je 3 roky většinou a KO už jsem se stim smířil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

04.11 2018 19:23


Varta uz mi nesmi do auta, stribrna mi v a4 i a6 lehla po 2-3 letech, davam uz jen Exide
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

04.11 2018 19:27


urgi (04.11 2018 15:33) orig :


To asi najskor nakolko pro odpojeni a zapojeni polu na bateriu tade tecie aj 15 A

Ja to robim ze si DAM* bocnik len obycajny kabel kym pripojim multimeter potom zamknem vsetky zamky a bocnik odpojim a meriam.


To same co delas bocnikem funguje to co jsem psal v predchozim prispevku, povolenou svorku, nechat uspat, propojit merkem a teprve pak odpojit svorku...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

04.11 2018 21:18


Já mám v autech jen modrý varty a nemůžu si stěžovat a to převážně jezdím jen krátký trasy do práce a po nákupech. Cca jednou do měsíce dávám dobít nabíječkou a mám klid. Nemůžu si na ně stěžovat. Origo baterka v audi vydržela asi 6 let a klidně by jezdila dál akorát jsem ji měnil preventivně a dal modrou vartu která je tam do teď. Origo jsem věnoval bráchovi do báwa který po asi dvou letech prodal i s tou baterkou ode mě.
V oktuli jsem měl origo 7 let.Pak necelý dva roky baner která klekla a nebyla uznaná reklamace z důvodu údajného špatného dobíjení. No následovala modrá varta která taktéž funguje bezchybně do teď.
O tý doby co to preventivně dobíjím je vše cajk.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email