Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 393 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 387
Uživatelů: 6
Celkem: 393

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

27.07 2015 19:46


dovezl jsem si ho na platáku z Prahy na chalupu u Mělníka..kde mám prostor se tomu věnovat..zítra si jedu vyzvednout objednané těsnění i šrouby na hlavy nové a budu to skládat dohromady..dneska večer bych rád ještě vyndal vačky ty nové vyčistil hlavy a postupně to znovu složil...a pokud bude zítra výsledek stejněj tzn že se to potká tak pak už opravdu nevím..nedělalo by mi problém kdo ten motor opravdu zná už to dělal párkrát a ví naložit dojet sem..omrknout to a zas odvézt samozřejmě by to nebylo zadarmo..protože by si ten někdo musel udělat čas žejo..ale jak říkám poskládám to na stole na přesno a když to nepůjde tak jedině jiný vačky špatný protože klika má jednu aretaci jen jednu..ta je zaaretovaná a vačky nejde poplést..prostě nejde takže jak říkám..zítra napíšu k čemu jsem dospěl..znovu to rozložím a znovu poskládám..a to by v tom byl čert aby to nešlo..
nahoru

sponzor





27.07 2015 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

27.07 2015 21:52


No jenom k tem vačkám.....nelze aby byly špatné a už vubec nelze práve tyto na tento typ motoru ani zamenit...
Velká vačka na levé hlavě do které zapadá podtlakovka ma v sobě vyfrezované drázky do kříže jednu na vakuovku druhou na přípravek,pravá velká vačka má jenom jednu vyfrezovanou drážku na přípravek.Obě další malé výfukove vačky nelze mezi sebou zamenit kvuli uhlu skosení ozubených kol na nich které zapadnou jen do příslušné velké vačky se stejným uhlem skosení zubů.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

28.07 2015 1:05


Přesně tak...krasne a přesně napsáno...takhle ty vacky mam postavené a přesto se mi to potkalo..kdyz jsem tim točil rukou...jen se zeptam na ty vahadla, všechny jdou stejne zejo..každá krabicka mela stejne cislo takze mezi nimi neni rodil uz z hlediska výroby by to bylo složité...zejo jinak hledám chybu vsude tak premyslim nad vším co je menene...ze by se třeba lišily vahadla dlouhé vacky od krátké...to je blbost ze..nicméně zitra tesneni pod hlavou šrouby znovu postavené vacky a DAM* to do kupy a uvidí se...jinak spatne napnute rozvodu by mělo vliv na to ze by se to mohlo potkat?..jak rikam premyslim nad vším uz..diky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

29.07 2015 8:36


Ted to tu trochu pročítam důkladneji.....
Tvuj tata dela 25 let ve VW a nedate dokupy v6??(kde si muže z prace pujčit přípravky,fische s postupama...)
V předchozích příspěvcích si se rozhodl že teda sundáš hlavy....a v minulém tematu píšeš jak byla venku klika,písty,přebrousení apod...pokud tedy si ty hlavy ted sundal poprvé jak si před tim vyndal ty písty??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

29.07 2015 9:02


Nedělá ve vw ale opravuje pouze vw a kdyz rikam ze vacky jsou postavené tak ze sedí a jinak nejdou a klika v aretaci tak jak je možný ze se to potká ...? Hlavy šli dolu ted po druhé prebrousit ventily bylo v planu od zacatku a nebylo třeba jelikoz jsou nove (nejsou od výroby auta) a písty bez vůli,válec bez poškozeni (ještě videt jak jsou honovane)tak jsem to dolu nedával.. A tata opravuje pouze vw ne ze děla ve vw.. A kdyz videl posazené vacky a kliku která ma aretaci tak nechápe ze to neslo..uvidí se az to poskladam ted znovu
Naposledy upravil Migell666 dne 29.07 2015 9:18, celkově upraveno 1 krát. (22% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

29.07 2015 9:02


A přípravky jsem si koupil takze mam org aretacni přípravky a hlavně jsem zjistil ze mam motor AFB ...kdyz jsem sundal hlavy tak na bloku motoru kdyz jsem Cistil plochu kvůli novému tesneni tak jsem vyčistil trochu rzi na odlitků ktery je mimo a je tam kod AFB...a v technicaku mam akn...ale mezi těmi motory neni žádný rozdíl ze?..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

29.07 2015 9:56


Se nám to nějak zamotává.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

29.07 2015 21:16


tohle je třeba uplně zbytečný komentář se zamotáváním..to mi fakt nepomůže takovýto bezvýznamný koment.. teď ale k věci..mohl by mi někdo opravdu někdo vysvětlit dost podstatnou záležitost ?? nejlepší by bylo kdyby mi na to odpověděl SATAS.. mám vačky nové od SATASE se vším ostatním za vcelku velkou pálku (díky jeho možnostem jsem ale dost ušetřil) ale k věci hodně lidí mě mělo za debila že se do toho pouštím apod..vím jak se to dává do kupy tak blbej nejsem, protože s mýma starýma vačka točím motorem jak chci..shodil jsem ty nové dal ty svoje staré dal to na auto a ono to jde,motor se točí pohodička a když ty svoje starý sundám a dám tam ty nové tak se mi to potká ?.. tak mi teď řekněte o co tady teda jde !! jsem už fakt nasranej, auto mi stojí už dlouho a seru se tady s tím protože je v píči milion věcí okolo a když si teda koupím vačky tak to s nima nejde ? a s mýma starýma jo ? už si připadám jako kretén jak to tu pořád přehazuju sem a tam starý a nový.. takže jednoduše,poskládat to umím. tak co mi na to kdo odpoví ?..
nahoru

sponzor





29.07 2015 21:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

29.07 2015 21:29


zase koukam na ty fotky a jak tak koukam, tak koukam, porad mi prijde ta jedna vacka divna jak jsem psal uz pred tim, porovnej si je v rukach na oko stary vs novy, mi prijde na tom poslednim obrazku druha vacka z prava, nebudu se dohadovat ale ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

29.07 2015 21:55


No tak to leda že by byla fakt vážně nejaká vačka z výroby špatně odlitá nebo blbě nalisované ozubené kolo.. což by byl gol jako prase ale teda.
Když jsou vačky na řidičově straně na přípravky tak jsou všechny ventily zavřený
když jsou vačky na spolujezdcově strane v aretaci tak na 3 valci (prava strana nejblíž k baterce) jsou ventily všechny zavřený na druhym 2 otevrený a na prvnim taky dva otevřený.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

29.07 2015 22:40


mi prijde spatne na-vybrousena, ale to muze i skreslovat uhel nafoceni a svetlo a gol by to tedy byl docela velkej, ale muze se stat vsechno
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

30.07 2015 2:40


No takze pokud ma hlavy venku a ma je natoceny presne na aretaci tak se staci se jen podivat jestli ma prislusni ventily otevreny tak jak psal Satas. Pokud ano je chyba v te klice.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

30.07 2015 2:45


Ja jednou delal taky jednu 2.5 ale AKE. Dva ty kokotince byly spadle z ventilu. Nasel jsem je dal nove vse i vacky rozvody na pripravky a kdyz jsem tocil motorem tak se to potkalo v jednom miste. Sundal hlavu a v hlave na strane spolujezdce zustaly ty dva ventily co na nich chybely ty zazraky viset. Proste se nevratily.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

30.07 2015 10:34


Ja s tim tocim s novýma se to potká a se starýma ne takze v klice to neni..a ventily se všechny vrací kdyz jsem to mel Sundany tak jsem každy promackal a v pohode a kdyz jsem dal vacky tak jsem s tim na stolici otočil s vackama jestli se to nezadrhne nahoře ve vackach a ventily se všechny otevřeli a i zavřeli ... Takze tam chyba taky neni
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.6. 2011
Příspěvků: 168 | Témat: 28

30.07 2015 11:21


Už to máš vyřešený? Nechce se mi moc číst celej ten román...možná ti můžu poradit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

03.08 2015 14:49


jedna věc..víte utahovací moment na centrální šroub rozvodového kola na klice ?.. měním kolo i šroub,jenže nevím jaký je utahovací moment,jelikož v manuálu je pouze napsáno : " povolíme řemenici asi 10x imbusů a centrální šroub povolovat nemusíme" toť vše a nic víc u toho není a ni nikde jinde v celém manuálu..poradíte ?.. 75nm?100nm ? někde jsem zahléedl 220nm ?.. jde mi o to jestli mám vyrazit za známým a půjčit si násobič momentu nebo to zvládnu se svým do 120nm...díky
nahoru

sponzor





03.08 2015 14:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2015
Příspěvků: 69 | Témat: 2

06.08 2015 8:34


tak jak pokračuješ? už se podařilo motor protočit bez potkání ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

06.08 2015 9:22


Uz se povedlo, uz to skladam dokupy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2015
Příspěvků: 69 | Témat: 2

06.08 2015 10:13


takže problémy byl, že neseděla klika oproti vršku ? docela by mě zajímalo jak se to stalo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

07.08 2015 8:39


Upřímně netusim kde byla chyba...klika jde aretovat pouze na jednom miste a pouze v jedné poloze a to jsem mel kliku vzdy stejne zasretovanou...vacky nejde prohodit zaměnit z pravý na levou hlavu a hlavně jsem mel vacky na pravitkach a aretacni přípravky mi seděli vsude a predtim to neslo a potom co jsem sundal hlavy a udelal cele rozebral a poskládal na stole a dal zpet tak to jde a skládal ksem to úplne stejne jako predtim na aute..fakt nevim ale uz to jde a jsem rad ze jsem to udelal ... Aspoň nemám auto a v nem motor o kterým vim hovno...ted uz vim kde co jak je jak si to hlídat vim co vse jsem menil takze mam aspoň přehled a dik za rady a pomoc od par lidi, kteří dokázali poradit misto tech co jen kritizujou..ted uz snad bude auto vic jezdit nez stat zatim ikdyz byly problémy je to srdcovka se kterou mam trpělivost
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

07.08 2015 17:49


teda řeknu Vám jedno...já už se z toho vážně poseru..to auto jsem začal dělat opravdu za 5 minut 12...na co jsem šáhnul nebo sundat nebo prohlédl...všechno bylo v prdeli..vyměnil jsem snad úplně všechno co jde a když už to funguje a mám radost že už to konečně kompletuji tak teď zjistím že jsou vytahaný závity na vačkovém kole kde se upíná ozubené kolo pro pohon čerpadla a ještě k tomu je to kolo u závitu prasklé..respektivě to někdo kdysi kdo se v tom hrabal tak to utahoval tak na krev že natáhl závity..a já který postupuju jak mám a utahuji vše podle utahovacích momentů a měním všechny šrouby nedávám původníprotože jsou většinou v prdeli tak teď zjistím tohle..v pátek odpoledne respektivě v pátek večer..to by se z toho jeden posral..takže rozvody zase schodit sundat kolo a sehnat jiné..tvl a to už jsem myslel že to co se na auto vysypalo že už je všechno..a teĎ kolo.. to je co..ať žijou kriplové co to shazujou kladivém a né stahovákem, utahujou šrouby na krev protože si myslí že tak je to dobře a k tomu dělajíé rozvody na fixy..mám chuť jít ven a někomu dát dělo..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

07.08 2015 22:35


prehod kola na vackach jsou prece stejny
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

07.08 2015 22:41


přehodit ?... stejný jsou ale když je to kolo prasklý ?.. to přece nejde..dal jsem do motoru ted 30tis a faakt nechci čekat nebo furt přemýšlet kdy se to kolo rozletí na kousky jak jsem už viděl par fotek..naštěstí kousek ode mě což mám výhodu a super kliku je Marwin, který má milion věcí na tyhle dvaapůle, takže jsem se dovolal a sehnal kolo od něj..krásný za 500,- a už to mám složené zpátky a rozvody nahozené taky..tak zítra to doskládám komplet..odvzdušním to a půjde se to pokusit natočit.. doufám že jsem to pořádně všechno všude přetěsnil nerad bych třeba vanu sundaval znovu..hlavnbě všechno odmaštěné vyčištěné..prostě radost pohledět..až to celé budu mít nahodím sem nějaký fotky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

09.08 2015 2:59


tak kdyz je praskly tak to nema cenu, tu je taky tech dilu celkem dost kdyz stihnes demontovat veci nez hodi motor do kontejneru
nahoru

sponzor





09.08 2015 2:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.9. 2011
Příspěvků: 103 | Témat: 14

11.08 2015 21:13


Nesedělo ti přesně vahadlo a ventil se ti opřel ..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

13.08 2015 13:02


Aha OK dik za info,ale kontroloval jsem to několikrát a myslim ze tim to nebylo,ale ted uz je to jedno uz jsem to nastartoval a dobry, jen bych potreboval seridit čerpadlo ... Je tu nekdo kdo to děla, umí za kým bych mohl prijet? Praha/ Mělník a okolí? Mlada Boleslav ?.. Nema to takový tah a tvrdší chod neni to tak hrozny věži krasne oproti tomu jaký chod byl predtim,ale urcite mi čerpadlo dává jinak nez ma..byl by tu nekdo kdo by mi zo seridil? Dik kdyby něco muj tel: 733414802 diky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

22.08 2015 15:47


zdravím Vás..mám prosbu potom co jsem udělal motor a už knečně běží jak má, jsem objevil problém s tím že mi padlo asi10x do nouze motor 2500ot víc ne na plný plyn..auto za jízdy najednou ztratilo tah a nejelo dokud jsem nezastavil nevypnul motor znovu natočil a už jksem zase jel ale postrádal jsem výkon..neměl jsem zapojen jeden podlak co jde do airboxu,už je vpořádku,vyměnil jsem i palivový filtr taky o něco lepší..na diagnostice hlásilo chybu váhy vzduchu..koupil jsem novou a hned to bylo lepší hned to reagovalo na plyn,ale pořád mám problém (od té doby co jsem toto vyměnil to nepadlo do nouze)když jedu a chci na to šlapnout aby to akcelerovalo tak se skoro nic neděje..pomalu to tam leze nahoru ta rychlost a nic..když podřadím na 3 tak na 2500ot a šlápnui na to tak zátah žádný..už mě nenapadá nic jiného než že mi umírá čerpadlo..setkal se s tím někdo ?..nemá to tah a spotřeba mi vylezla na 16,5L na 100 ...auto jede,neškytá nic,volnoběh ok chci akcelerovat a jako kdyby někdo zaškrtil palivovou hadici a nebo to bylo přidušené..rozjezd je uplně v prdeli dokud se to nedostane k 2000 odkdy začne tlačit Turbo** tak to trochu přidá,ale než se Turbo** ozve tak fakt nic..hrozný a na dálnici nepřeročím víc jak 100/120 150 když jedu z kopce.. prostě je něco v prdeli a obávám se že čerpadlo..poradíte ?.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

23.08 2015 8:10


Migell666: Tak jak to popisuješ, mi připadá, že vázne regulace lopatek v turbu. Nějak takhle se to projevovalo na jednom 1.9TDi s VNT co jsem s ním měl tu čest. Můj názor ale ber s rezervou, nemám s V6 takové zkušenosti.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

23.08 2015 9:13


Rozumím dik za nazor...kdyby to bylo Turbo* tak bych celkem skákal radosti to je vcelku rozdíl v investici... Jinak to by diagnostika neukazala? A všiml jsem si ze se mi objeví vzdy par bublinek v palivové hadicce co jde do čerpadla ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

23.08 2015 14:14


tak dnes po nastartování je znát že otáčky o něco vyskočí,má to takový dívný chod po chvíli otáčky klesnou na normál pod 1000ot a i ten chod je o něco lepší, ale začalo to mit divný zvuk,takový klepavý spotřeba 17litrů, už si nevzpomínám co to na té diagnostice vyskočilo ale myslím že tam bylo něco regulace dávky paliva, skrat na kostru .. nemohl by to být řídící vstřik ?.. klepe to z levé hlavy tam co je řídící vstřik ( správně pravá hlava,ale beru to z pohledu kdy stojím před autem a čumím na motor) ... už jsem vyměnil palivový filtr, vyměnil jsem váhu vzduchu protože ta hlásila chybu neustále, když se smazala tak za půl dne vyskočila znovu.. tady kolega z klubu u kterého jsem to měl tak má podezření na čerpadlo,ale beru to trochu optimisticky a nějak to zatím neberu tak že by to mělo být čerpadlo..jak se může projevovat špatný řídící vstřik ?.. může klepat nebo vydávat zvuk ? může jít spotřeba na 16.5/17L na 100 ?.. a nemít to tah ?.. Turbo* je ok a po výměně pal.filtru, váhy vzduchu se to zlepšilo, ale je to hrozně líný dokud nezačne plnit Turbo* to je trochu živější,ale je to minimální rozdíl.. máte s tím zkušenost ?nějaký rady a tipy ?..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email