Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 358 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 351
Uživatelů: 7
Celkem: 358

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

25.07 2015 19:49


Chápu že tě to štve,ale prostě buď je to blbě postavený nebo se tam stal zázrak...
1. Válec v horní uvrati,vačky na aretaci,a správně nastavit vačky na hlavách vůči sobě.
A když to běželo před tak musí i po.to je prostě daný.kdyby si řek nemá to kompresi,tak ti řeknu že jsou vystavený ventily kvůli zdvihatkum,ale s tím jsem se prostě nesetkal a není to možné.to by museli být ty vačky jiné.
nahoru

sponzor





25.07 2015 19:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

25.07 2015 19:54


A ještě jdou otevřít ty ventily co na sobě neměli vahadla?zkus je zmáčknout až nadoraz.ale nastav si u toho pist do spodní uvrate.
Jinak jak jsi psal,vyhodit vahadla zpod vacek,a zkusit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 21:39


jojo právě že když jsem měl sundaný vačky uplně dole tak jsem každý ventil promačkal..tam co byl píst v hu a ventil se o něj opřel tak jsem vyndal kolik otočil klikou abych ventil promáčknul uplně a všechny se otevřeli a zase zavřeli...proto to nechápu..jsou dole fotky koukni na vačky..mám je nastavené přesně podle drážek nasadil jsem aretační plocháč a vložil do hlavy..násloedně druhá vačka krátká na pravítko a na hlavu..zasunou do zubů a zkontrolovat přes pravítko že sedí..a sedí mrkni na fotky..vše je tak jak má být..točím klikou a potká se to..prostě to nechápu..už jsem se rozhodl,zítra sundám palice dolu a uvidím co mě tam čeká..prostě mi to logicky neleze do hlavy..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.7. 2007
Příspěvků: 363 | Témat: 1

26.07 2015 10:12


Kdyžs vyndaval kolik a točil klikou tak to nemáš stejně jako před tím. Nemáš spodek jinak ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

26.07 2015 10:39


Migell666 (25.07 2015 21:39) orig :
jojo právě že když jsem měl sundaný vačky uplně dole tak jsem každý ventil promačkal..tam co byl píst v hu a ventil se o něj opřel tak jsem vyndal kolik otočil klikou abych ventil promáčknul uplně a všechny se otevřeli a zase zavřeli...proto to nechápu..jsou dole fotky koukni na vačky..mám je nastavené přesně podle drážek nasadil jsem aretační plocháč a vložil do hlavy..násloedně druhá vačka krátká na pravítko a na hlavu..zasunou do zubů a zkontrolovat přes pravítko že sedí..a sedí mrkni na fotky..vše je tak jak má být..točím klikou a potká se to..prostě to nechápu..už jsem se rozhodl,zítra sundám palice dolu a uvidím co mě tam čeká..prostě mi to logicky neleze do hlavy..


kdyz tak pozoruju tady to tvoje martirium...nebylo by ve vysledku lepsi to zavest Satasovi nebo Vlastovi at to da do kupy?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

26.07 2015 14:27


toona85 (26.07 2015 10:39) <a href="/forum/prispevek/1267568-problem-s-motorem-po-vymene-vacek-atd-audi-a6-2-5tdi#1267568">orig</a> :


kdyz tak pozoruju tady to tvoje martirium...nebylo by ve vysledku lepsi to zavest Satasovi nebo Vlastovi at to da do kupy?
Hele to nemá cenu...nabízel jsem to že mu ten motor klidně udělam komplet ještě než si kolega ode me koupil díly...Komu není rady...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

26.07 2015 18:43


zavézt to není jen tak..navíc když mi satas nabízel že by mi to udělal tak na to nebyl cash a navíc jsem odjel pracovně služebákem za hranice kde jsem byl přes měsíc..cash a čas vůbec se něčemu věnovat byl až teď červenec..a když se člověk na něco ptá a nikdo mu neodpoví tak je to těžký dostat nějakou radu.. nicméně mám shozené hlavy..zakopanej pes se nevyřešil,ale mám aspon klid,vyměním těsnění pod hlavama dám nový šrouby..spalovací prostor krásnej..písty nádhera a ventily taky..spaloval krásně..žádný saze šáhnu setřu mlhu a ventily svítí a písty taky..pěkný.když mám hlavy dole,vyndám si vačky krásně se to postavím celé znovu na stole pěkně a dám hlavy zpět.. mám teda otázku jestli mám kliku ve správné poloze..tak který píst má být v HÚ ?když stojím čelem k motoru tak na levé straně (spolujezdce) vzadu nejblíž ke kabině ?.. upřímně,moc jsem se do toho nechtěl pouštět,ale ten motor jsem alespon poznal.. nejsem odborník co ty motory dělá cca 20let..to ne to neříkám..ale vím co a kde je,vyměnil jsem xxx věcí musel jsem xxx toho vyrobit..takže jsem spokojenej jediné co bych potřeboval a o co žádám je rada..který píst má být tedy v HÚ když aretuji kliku. Jsou tu fotky dole,tak prosím i satase kdyby se podíval,tak ve vačkách problém není,jsou osazený správně..jinak to ani nejde..v tomhle případě by musela být klika jinak..je to tak ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

26.07 2015 18:47


a jinak zavezl bych to,předtím to nešlo když nejsou peníze tak normální člověk nedá auto na opravu..to nejde a když teĎ jsou tak má zase plno a místo toho abych auto odvezl které bude 14stát a nic se nebude dít,tak se do toho radši pustím sám..navíc mám tátu automechanika, který celý život dělá auta takže ve spoustě věcech dokáže poradit...nejsem z těch co by auto sprasily..všechno pulíruju čistím a když si nejsem jistý ptám se..a když by mi to prostě nešlo dát do kupy tak bych to satasovi odvezl..myslím že by nebyl problém..
nahoru

sponzor





26.07 2015 18:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

26.07 2015 19:53


jediný jako poslední věc mě napadá že bych měl špatný vačky..jelikož vačky jak lze na fotkách vidět jsou osazeny správně..a když jsou správně tak se to nemá co potkat a potká..takže.. poslední možnost je ..zítra kupuji nové těsnění pod hlavy..nové šrouby..složím to zpátky..ale než tam dám hlavy tak vyndám vačky každou osadím znovu na pravítka tentokrát na stole s krásným přístupem..a jestli to nepůjde i potom tak jedině špatný vačky..protože to už jinak nejde..kliku mám zafixovanou kolíkem..píst v hú je vzadu u setrváku na levé straně u spolujezdce.. a vpravo uprostřed..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

26.07 2015 19:58


kdyz uz to tak poctivo ladis, tak by si mal nechat i srovnat hlavy a udelat ventily, kouknout voditka, simerinky novy na ventily...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

26.07 2015 20:25


na co srovnat hlavy ?..co s tím každej má ?..když jsou vpořádku..ventily jsou taky dobrý.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

26.07 2015 22:46


horní uvrat na 1.válci vlevo.
Hlavy nech udělat,co s tím máme?Prostě se to tak dělá už to máš dole tak to udělej a máš klid v duši a už to nikdy na tom motoru dělat nebudeš....
schválně to zaaretuj tu kliku a podívej se jak ten motor stojí...
Hlavy jsou v pořádku?Máš je změřený?tlakoval jsi ventily a neutíkají?vodítka jsi měřil?
Myslím že ani jedno z toho jsi neudělal,,tak netvrď že jsou vpořádku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

27.07 2015 2:36


Muj taťka děla vw jenom vw cely zivot...tzn asi od 25..a kdyz je hlava rovna tak proc ji nechat dělat to nechapu ani ja a to jsem dělal autotronika...a tímhle jsou všichni naockovany ze čtení...kdyz je hlava OK nevidím důvod proc ji nechat dělat???ten motor někdo dělal ... Písty jak novy a ventily taky,ve válcích jsou videt stopy po honovani..ventily bez vůli ...neni co s tim dělat...takze to tak nechám taťka mi je kontroloval taky a rikal ze dlouho nevidel tak čistý spal.prostor ze tohle se nevidí a je videt ze to někdo dělal. Takze klika je zaaretovana a levý zadní píst u setrvaku v Hu a vpravo prostřední v Hu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

27.07 2015 9:11


Máš blbě horní úvrať. Celou dobu se s tím sereš zbytečně.
Tlakování hlavy moc času nezabere.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

27.07 2015 9:25


Jak blbou Hu?...klika ma díru na aretacni kolik a ten mam a kliku mam zafixovanou...1valec vlevo je brany zepředu nebo ze zadu..?..mam nahoře levý zadní u kabiny spolujezdce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

27.07 2015 9:31


no a jsme u tvého problému
1. válec je odpředu na levé straně
celý tvůj problém
nahoru

sponzor





27.07 2015 9:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

27.07 2015 9:36


Co máme vyčtený?Měřil jsi ty hlavy?jsou rovné?to je co za pojem?-jak jsi na to přišel a čím jsi to měřil?Ale to je jedno,asi jsem jsem jenom kašpar co tady něco hlásá do větru.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

27.07 2015 9:59


To je zas jak do dubu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

27.07 2015 10:00


Nikdo neni žádný kaspar..měřil mi je taťka děla to bežně..ja se snažím přijít na to kde je problem a pouze chci poradit...k čemu je teda aretacni bod na klice?...hlavně nez jsem to sundal tak jsem točil motorem se starým rozvodem i vackama normálně bez problému...zaútočil jsem s tim nez na me koukl cudl na klice kam jsem dal kolik přímo na to,vacky byly v poloze na aretaci..zasunul jsem aretaci na vacky a rozebral to,nasadil nove a uz se to potká..kdo mi vysvětli Jakto kdyz jediná změna je novy vacky zdvihatka vahadla a penízky...polohy jsou stejne jako predtim..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

27.07 2015 10:42


Jestli máš dobře zaaretovanou kliku, tak jedině vačky o 180°.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

27.07 2015 11:18


Ale co je dobre zaaretovana klika...mam ji fixnutou kolikem k tomu určeným z vw...a píst v Hu mam kdyz stojim celém k motoru tak levý vzadu nejblíž ke kabině a někdo říká ze ma byt v Hu prvni píst vlevo nejblíž chladici...tak jak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

27.07 2015 12:37


na stránce 2..jsem dával fotky vaček..vačky jsou správně nedají se otočit o 180 to by pak neseděli rysky a nemohl by jsi dát aretaci na vačky protože by neseděli a drážky by byly utopený,.. fotky toho jak mám uložené vačky jsou na straně 2. a dám sem teď fotku když mám zaaretovanou kliku podle aretačního dulčiku v klice kam se zasouvá kolík skrz blok..aby jste viděli jaký píst mám v hu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

27.07 2015 14:31


No právě. Takže jediná možnost je špatně zaaretovaná klika. Hele, zadej si do google horní úvrať AKN. Vyskočí ti pár odkazů. Nejde mi je vložit, ale když je pročteš uvidíš sám.
Počítám že Satas je opět zralej na mrtvici.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

27.07 2015 15:02


mrknu se..no na mrtvici možná,ale zatím mi nikdo nikdy na nic neodpověděl...volal jsem mu abych se zeptal a vysvětlil konkrétní věc ale nebral to..takhle to popisovat je na hovno..ale ted mám odaretovanou kliku našel jsem na setrváku nejspíš nulu..jediný zářez co je ale zas nikde na skříni není ryska se kterou to má lícovat..to taky nechápu na všech autech to je tady ne..v tuhle chvíli zas nemam jak aretovat kliku skrz okenko v bloku čepem..protože ten dulčik je někde fuč..jen mi nejde do hlavy logicky když to fungovalo a zafixovalo se všechno a vačky jsem dal tak jak byly ty staré a všechny značky mi sedí přesně klika v čepu zafixovaná a vačky na ryskách předtím to fungovalo a ted ne..ať otočím kliku jakkoliv tak na mě vyskočí dulčik v klice na aretaci vždy když je levý zadní píst nahoře..a já se ptám když to mám rozložene a všechno vyndané..tak kliku aby se to nepotkalo mám aretovat pomocí toho čepu do dirky v klice nebo mám najít nulu na setrváku a tam to nastavit ?..
nahoru

sponzor





27.07 2015 15:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

27.07 2015 15:28


Ono je teoreticky jedno který válec je v horní úvrati. Ale nedopočítáš se jak to nastavit bez aretačních přípravků. A nastavit čerpadlo by byl další oser.
V klice to musí být hlubší než důlčík. Aretační kolík musíš zašroubovat zhruba 5mm.On ten píst není přesně v horní úvrati. Musíš pohledat.
A nediv se že se moc lidí do rad nehrne. Je hodně jednoduché na tom něco zkurvit a.....
A ještě jednou ti napišu-vykašli se na to že myslíš že to je dobře. Postav se k tomu tak že to rozdělal někdo jiný a začni od začátku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

27.07 2015 16:06


jj ten čep je velký..však jsem si pořídil aretační sadu na tuhle v6 TDI*..takže mám přesné pomůcky..a na klice je díra kam ten kolik zapadne a zašroubuje se..je to tu taky na fotce kterou jsem sem daval..ted zkouším aretovat kliku s prvním vlevo pod hú..protože jsem našel na setrváku nulu ale vzhledem k tomu že je tam milion okynek tak to beru logicky a předpokládám že prostřední..dneska ještě shodím vačky komplet to rozeberu a znova složím..na stole je k tomu lepší přístup..když mi ani tohle nastavení nwevyjde pomocí nuly tak to dám do aretace ktera je v klice na ten čep..tzn levý zadní u kabiny nahoře..a složím to a ikdyž to pak taky nepujde odvezu to protože to proste nedává smysl..když má každá věc svoji aretaci a ty to zaaretuješ tak to pak má jít..a když to nejde ?? tak už nevím jako co jak a nad čím přemýšlet..vačky otočit nijak nejde..klika jinak než tímhle daným kolíkem nejde zaaretovat..tak pak babo raď
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

27.07 2015 16:10


Já už k tomu nemůžu napsat víc bohužel.tady není co vymyslet
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

27.07 2015 16:13


nejsem blbej takže jsem k tomu přistupoval s rezervou..všechno jsem si zjistil a pak do toho šel a kliku jsem měl zaaretovanou hned jako první ještě se starým rozvodem..a vačky seděli na pravítka (na ty plocháče) tak jsem si říkal paráda shodil jsem to dolu klika se nehla,vyměnil vačky postupně abych dával přesně ty samé co jsem vytahnul.seděolo to tak jsem ji utahl..druhá strana to samé..pak nový rozvody,řemen utáhnout kola jak je napsaáno (nechat volně točit a napnout řemen pak každý kolo na vačce otáhnout) na pravítkách to sedělo..odaretuju točím točím a potká se to..když to vrátím zpět tak sedí jak čep na klice tak pravítka ve vačkách.. (nelogické, když to sedí proč se to potká.. hlavně když jsem dal ty vačky stejně jako byly ty staré vydřené)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

27.07 2015 16:15


jen si to představ..jsi v mojí pozici..máš starý rozvod který funguje..najdeš díru v klice strčíš kolík zašroubuješ klika se nehne..vačky sedí v drážkách takže je to správně..vyhodíš starý dáš nový natáhneš rozvod odaretuješ vačky které sedí (nové) a vyšroubuješ čep z kliky..točíš a potká se..nechápu prostě..když má každá věc svou aretaci.. to je už blbost,ale vahadla jsou všechny stejná žejo..jak na výfuk tak na sání.. ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

27.07 2015 18:52


Kde to auto stojí?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email