Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 363 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 360
Uživatelů: 3
Celkem: 363

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

24.07 2015 15:35


Zdravím Vás, potřebuji poradit..praskl mi normální řemen na altík,servo atd... (když jsem nastartoval,nebylo to za jízdy..rozvítila se baterie že nedobíjí a volant šel z tuha..tak vypínám klíček a šel jsem se podívat) vzhledem k tomu že jsem se bál aby s motorem něco nebylo,odvezl jsem to na platáku na chalupu kde se tomu věnuju..sundal jsem komplet předek abych se dostal krásně k motoru.. (měl jsem stejně v plánu rozvody) shodil jsem všechno až jsem se dostal k rozvodům..zjistil jsem si kde jsou aretační body a hlavně kvůli svému klidu jsem otáčel motorem přes kliku..udělal jsem snad 10 otáček bez problému tak jsem měl klid..vačky i klika seděli na aretacích..tak jsem je zaaretoval..do kliky kolík ani se nehla..sundal rozvodák i vačková kola (vyrobil jsem si stahovák) sundal jsem kola z vaček a sundal staré vačky, který to měly za sebou.Vyházel jsem vahadla,zdvihátka i penízky. Promačkal jsem ventily,všechny jdou krásně odmáčknou samozřejmě některý nejdou úplně protože je píst nahoře. Dal jsem nový vršek i nové vačky,vše krásně sedí podle pravítek dávám nový rozvody nový tlumič vibrací (p.s oba dva a nový čep s futry na to ramínko klasického řemenu) natáhnu rozvodák na kola který jsem neutáhnul aby se s nimi dalo točit a napnul jsem napínák..podržel kola utáhnul na 70-75nm a když jsem vše odaretoval a šel točit klikou tak se mi to po cca 1otáččce potká..nevíte proč ?..vše sedí na přípravkách,klika i vačky.. napadlo mě že se mi mohl střihnout kolik na rozvodovém kole na klice a posunul se a tím pádem změnil časování..co myslíte ?.. zadrhel je že nevím jak ho povolit..přes ten aretační čep mi to přijde blbé jelikož je to dost utažené a mám strach že bych ho zlomil nebo ohnul v tom závitu v bloku..poradíte ?a co myslíte může to byt v tom kole ?porovnával jsem vačky se starými i podle fotek všechno a vačky nejde zaměnit,a jsou dány přesně podle pravítka a zářezy sedí ale vždy se to šprajcne..dodám že byly 3vahadla spadaný respektivě 1 spadlý a 2x vahadla tam vůbec nebyly zřejmě předchozí majítel vyndal.. omlouvám se za ten román,ale chtěl jsem rozepsat co jsem udělal a jak jsem postupoval protože už tomu nerozumím,napadá mě jen to rozvodové kolo že by byl střihnuté,ale nevím jak ten šroub povolit a jak zaaretovat kliku abych s ní nehnul..dík

(auto - Audi A6 2.5tdi 110kw AKN Tiptronic* , 240tis najeto)
nahoru

sponzor





24.07 2015 15:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

24.07 2015 20:06


poradíte ?...jak zafixovat kliku tak abych povolil centrální šroub rozvodového kola..pochybuji že ten aretační kolík co se vsune do bloku na aretaci kliky by to snesl..ten se musí uštípnout nebo zlomit ne ?..to asi není stavěné na povolení šroubu rozvod.kola kliky..nebo nějaký nápad?přes setrvák?a jak..?..nebo má někdo zkušenost s povolením toho šroubu..jedinná možnost proč se mi to potká je že by byl trhlý klínek na kole..jinak to prostě není možné..když vše sedí na přípravcích zaaretované a vačky jsou uložené správně..a když se mi normální řemen omotal kolem řemenice tak pravděpodobně trhl s kolem.. měl jsem jedno vahadlo spadlé a 2 tam vůbec nebyli..takže když mi šlo točit motorem před sundáním rozvodáku když nějaký ventily byly zavřený a dal jsem vše nové takže se ted všechny otevírají tak se to sekne..podle mě jediná možnost to rozvodové kolo kliky..jinak tomu už fakt nerozumím..vše sedí na pravítkách a na aretaci..prosím o radu ajak povolit ten šroub..dík
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.07 2015 20:34


nezda sa mi tvoja teoria s kolem, ked sedi pripravok, tak to proste musi sedet, zaaretovano to bylo na klice ne na ozubenym kole, to by se muselo hybat a pootacet i ted... hledal bych problem na vrsku, teoria o ventiloch je taky nesmysl, vzdy se oteviraji v paru na valec a jelikoz ti motor bezel normalne-si myslim podla toho co pises, tak se musel otevirat aspon jeden ventil a ten by sa oprel stejne...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

24.07 2015 21:10


hýbyt by se nemuselo..když by se střihl klínek tak by se kolo pootočilo...určitě je na kuželi a takový spoj drží fest a vzhledem k tomu že se mi řemen příslušenství omotal kolem řemenice tak že to nešlo pomalu ani sundat..tak mě napadlo tohle,jelikož vačky mám zaaretované drážky sedí..krátký vačky jsou taky na pravítko na hlavu..prostě to mám srovnané a všechno mi sedí..nechápu jaktože se mi to potká..klika je zafixovaná kolíkem..vačky sedí..ale když tím točím tak se to poktá..že by byl problém teda když ne na klínku tak špatně napnutý rozvody ?..to se mi nezdá..fakt netuším jako..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

24.07 2015 21:11


klika zaaretovaná je..ale to rozvodový kolo se mohlo hnout a tím pádem ikdyž je klika fixnutá tak kolo je pootočený takže je hnutý časování..jinak mi to už opravdu hlava nebere
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.07 2015 21:26


sa zamysli a logicky musis dost k tomu, ze ked mas zaaretovanu kliku na pripravok a vacky sedi, tak se to nemuze potkat, to by muselo byt kolo na klice volny aby porad prokluzovalo takhle lehce...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

24.07 2015 21:41


můžu dát fotky..zítra jelikož teď už na to není vidět..klika je fixnutá kolíkem..vačky sedí a jsou fixnutý..nasadím řemen a potká se to..tak teda kde by mohl být problém..když to sedí a potká se to..a předtím tam byl starý řemen a motor se normálně točil..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

24.07 2015 23:29


máš to blbě postavený,pořádně zkontroluj vačky mezi sebou a potom to správně zaaretuj a musí to chodit.pokud to chodilo před tak musí i po
nahoru

sponzor





24.07 2015 23:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 12:01


logicky se Vás zeptám a prosím trošku popřemýšlejte řeším to už dlouho..postavíte vačky tak jak mají být jinak to ani nejde..vačky a klika je zaaretovaná na místech které jsou k tomu určené..vačky sedí klika taky..a potká se to kde tedy může být problém ?.,.říkám že mi praskl obyč řemen který se namotal na řemenici kliky..než jsem vypnul motor tak se to tam motalo..když jsem měl veliký problém to z toho sundat jak to bylo utažené tak teĎ mě nenapadá nic jiného než střihnutý klínek..tátovi se to samé stalo na vwT4..střihl se mu klínek a potkalo se mu to (2 ventily se měnily) když se to spodní kolečko hned byť o zub tak se přece změní časování rozvodu a podotýkám znnovu 1 vahadlo bylo spadle a 2 vahadla vůbec nebyly..někdo to kdysi vyndal a neřešil takže se ve chvíli kdy jsem točil motorem než jsem sundal starý rozvody tak 3VENTILY neotvíraly..vačky jsem měl vydřené a vahadlo je tam aby šlo ventil otevřít a když nebyly tak nešli otevřít přece takže byly zavřený..a teď jsem vše osadil nově..zdvihátka vahadla atd..a teď když točím motorem se otevírajhí všechny ventily i ty co předtím ne a potká se to..tak mi poraďte nebo vysvětlete..vačky,klika na aretační pozici zafixováno..vačky dát jinak nejde,zaměnit taky ne..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.07 2015 12:12


jenze T4 ma iny motor a remenica je tam inac ako u V6 teda pokial mal 2.5 tu T4, premyslaj ty, teoria o klinku je blbost kedze aretujes kliku a ne kolecko na klice a o ventilech je taky blbost jelikoz su 4 ventily na valec a ked motor bezel tak sa musel otvarat aspon jeden ventil na valci-otvaraju sa sucastne po dva...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 12:38


1.9TD ... tak mi ale vysvětli kde jinde by byl problém ?..fotky jdu nahodit..vačky postavená jak mají být,klika v aretaci.. a nejde to..a nevím jak je tady to rozvodové kolo dělané,ale mělo by být na kuželové ploše nastrčený na kliku a klínkem zapadlé do drážky v klice..a jelikož jsou tu věci od výroby jako rozvody atd..to nikdo neměnil tak to kolo taky ne,a nedivil bych se unave materiálu že jak se mi omotal řemen kolem řemenice tak že by s tím trhl a kolo si ustřihlo klínek a pouze se na tom kuželu pootočilo takže to rozčasoval.. nebo mi řekni jak jde dát vačky blbě ??když to člověk dělá podle pravítka a drážky na vačkách jsou exentricky že to nejde otočit navíc máš výřezy na vačkách aby když je dáš do fixační polohy tak aby jsi mohl ke šroubum v hlavě..no tak mi prosím řekni nebo co tě napadá kde je problém..motor předtím točil a teď se t potká..a vše je osazeno správně..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

25.07 2015 12:40


Zkus to nastavit znovu. Nehleď na to že si myslíš že je to dobře a udělej to tak jako bys přišel k motoru kterej rozdělal někdo jinej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 12:49


fotky..sorry za kvalitu a přístup..už jsem to skládal dohromady že večer pojedu takže už tam není takový příštup ale nastavené je to správně..



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 12:50


to je právě to že já jsem ty vačky vyndal..dal zase zpátky sestavil znovu..stejně na rysky a prostě to nešlo..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.07 2015 12:57


tvl jak tak na to koukam, se mi to zda nebo na ty posledni fotce je ta vacka vadna z vyroby?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 13:00


to je jenom hrubší odlitek..všechny vačky a zdvihátka a vahadla všechno mám koupený od SATASE ... pochybuju že by mi prodal sračku.. chtěl jsem to nejlepší a on má to nej..nebo podle čeho soudíš že je vadná ?
nahoru

sponzor





25.07 2015 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.07 2015 13:02


ne, ted na to koukam lip a je to dobre, bylo spatne videt...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 13:20


osazený to je správně...tak proč se to potká..už víš proč mě napadlo to rozvodové kolo ?..to je jediný co jsem nezkusil a nepodíval se jestli je to vpořádku..jinak nevím kde by mohl být problém..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.07 2015 13:30


ale ty aretujes kliku a ne kolo, jelikoz mas kliku spravne, tak by bylo jedno jak mas kolo kdyz je ustrizeny klinek, to by se ti muselo pootacet hned jak zatocis klikou aby se to rozcasovalo, to by jsi ale musel videt volnym okem kdyz tocis golou nebo klicem, ze se ti to kolecko na klice pootoci oproti klice, jsi si jistej, ze pripravek v klice mas spravne? kdyz ji mas zaaretovanou jde pootocit s motorem na nekterou stranu, nebo drzi natvrdo?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 13:40


kolík v klice dří na tvrdo..nehnu s tím nikam...to kolo se nemuže točit jen tak na klice to by musel být šroub povolený nebo uplně pryč a to kolo by muselo být sesazene s kuželu..vačkový kolo taky leží na kuželové ploše a ikdyž povolíš šroub tak kolo nesundáš..musíš ho ztáhnout přípravkem z vačky..a na klice je pro sychr klínek aby k tomu případnému pootočení nedošlo,ale když by se klínek střihnul a vzhledem k tomu že tam vznikají docela tahy když by se namotal řemen tak když klínek nebude tak trhem bys kolo na kuželu mohl pootočit,ale kužel drží pevně takže by se samovolně netočilo..kde by jsi hledal problém když to máš nastavené jak to má být a nejde to..já totiž už fakt nevím.. ventily šli promačkat takže zadřený ani ohnutý není žádný když se vrátily všechny. prostě to fakt nechápu..a to kolo je jediný co mě napadlo jelikož to není nemožné..nestává se to asi běžně,ale u táty u transportera to bylo v prdeli taky..zhoršovali se mu starty..běhalo to normálně až jednou nastartoval po dlouhé době motor chytnul a najednou buch buch a stálo to..v servise mu pak řekli no střihnul se klínek na rozvodovém kole na klice a tím se to rozčasovalo a potkalo.. a napadá mě že tam co byly vypadlý vahadla na jedný straně 2 vůbec nebyly tak neotevírali a teĎ když otevírají tak se potkají..to rozvodový kolo je jediný co mě napadá,protože když je to sestavené podle pravítka tak jak to má být tak to má běhat..a co může změnit časování je to kolo..v opačném případě netuším protože to nedává smysl
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 14:02


zajímal by mě názor odborníka..jak by postupoval když je to postavené dobře..jestli je to rozvodový kolo opravdu možné nebo ne..navíc by mě zajímalo jak ho povolit. (ten šroub..je cca 220nm utažen)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 15:21


no nic...čekat furt nemužu...nikdo mi nepomohl jak chytnout kliku pro povolení toho centrálního šroubu rozvod.kola...tak si vyrábím nějaký protikus se zuby na setrvák a půjdu zkusit povolit ten šroub..tak teda dík.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.07 2015 15:25


neporadil, ale tim to nebude...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 15:50


tak čím ?..když ti všechno sedí i potom co to znovu schodíš a uděláš znovu a zase to sedí a zase se to sekne..tak kde by jsi hledal chybu ?.. jednoznačně mě to směřuje k tomu kolu když tam ten klínek má být..jako hledat problém a nepodívat se všude to by člověk mohl hledat 14DNÍ..vačky sedí?sedí..sekne se to ? sekne..jedinná možnost rozvodové kolo na klice..nebo máš lepší nápad ? nebo něco co by stálo za úvahu ?..neslyšel jsem nic a zatím mi nikdo nic neporadil..a to že se klínek někdy střihne toho je plný net.. u spousty aut se to stalo a co pak..pak byly rozvody rozladěné..já to musím mít taky rozladěné když vačky mám dobře a kliku fixnutou a nejde to..jedinné a logické řešení mě napadá hnutý rozvodový kolo.. jinak neexistuje jiné logické vysvětlení..nebo alespon nikdo nevysvětlil proč to rozvod.kolem na klice být nemůže..ty jsi mi to taky nijak neobjasnil..
nahoru

sponzor





25.07 2015 15:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 319 | Témat: 25

25.07 2015 16:38


S tvojím problémom ti nepomôžem, nenapadá ma nič, len ti dať návod z ELSY na naštelovanie rozvodov a vačiek...

Ale menil si aj udržovacie ventily oleja, aby ti nepadal olej z hláv ?
A ako som to čítal, tak tie dva koníky, nemusel nikto dať preč, ak boli vačky na šrot, mohli ti vypadnúť a cez olejové kanály zletieť dole, nemáš ich tam náhodou ? Či ti aj tie nerobia nejakú šarapatu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 16:46


zpětný ventilky oleje jsem měnil..protože jsem vyhazoval filtr odvětrání vík starý hadr a dával jsem nový plastový bezúdržbový v uvozovkách.. takže tohle jsem měl dole a dával nový..vahadlo bylo spadlý jedno a dvě chyběly uplně.. vanu jsem sundaval kontroloval jsem čerpadlo a to bylo ok,vanu jsem umyl byly tam nějaký sračky bylo tam trhlý vahadlo teda zbyteček..nějaký bordel tam dole byl celý jsem to vypucoval dal silikon a dal zpět..jeden penízek na ventilu nebyl..ten jsem našel ve vaně.. ale ikdyby něco zůstalo někde na cestě..nedělalo by to bordel že by se potkal píst s ventilem.. obzvlášť když jsem předtím motor xxx krát protočil i s těma padlma vahadla i s tím bordelem..takže nechápu..dyštak ten návod by se mi hodil, mám tu manuál jeden z jak na to a druhý z etky nebo co..čím víc toho je tím líp člověk zkusí to i to..ale nebude se to moc lišit..už mám přípravek na setrvák takže půjdu povolit za chvíli až si dám kafe to rozvodový kolo dolu..a modlím se aby to bylo tam..protože v opačném případě už mě nic nenapadá a auto zabalím dám do něj všechno a některý den bych to odvezl SATASOVI jelikož jsem mu už psal a napsal ať to dovezu..vzhledem k tomu že tam má dost aut tak místo čekání a sezení bych rád ještě zkusil co jde..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 16:48


určitě ty vahadla někdo musel vyndat jelikož těsnění na VÍKÁCH není starý..někdo ho měnil takže měl víka dole..a vahadlo je velký dost na to aby spadlo dolu..dole jsem měl jenom ulomek..a vačky vydřené
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.3. 2014
Příspěvků: 35 | Témat: 6

25.07 2015 17:05


Tím kolem na klice to asi nebude. Zvlášť když jsi s tím točil před rozebráním. To už by bylo pootočené, nebo ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 17:17


nezapomen že byly spadlý vahadly celkem 3...dvě na jedný hlave a ty tam ani nebyly ty někdo musel vyndat ještě než jsem auto pořídil a to jedno bylo na levé hlavě a bylo spadlý..když je to na kuželu tak je to i tak pevně chycený když tím budeš točit tak se ti nebude protáčet kolo protože je utažený ještě šroubem..ale je tam malý klínek který se může střihnout..a kolo se může škubnutím pootočit.. vysvětlete mi proč se tak u jednech ročníků dělo běžně že se to střihalo a proč tady by se to stát nemohlo.. ?.. seru už na všechno jdu to posadit na zem zafixovat kliku i setrvák a jdu shodit kolo...za pul hodiny se uvidí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

25.07 2015 17:37


tak kolo je dobré...klínek ok..rovnou objednám nový i šroub..jedinný co mě napadá teda schodit vahadla na jedný straně hlavy a zatočit motorem...když to bude ok vahadla nasadit a vndat je na druhý strane..jestli se to nekde zasekne...nebo rovnou sundat palice?..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email