Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 379 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 379
Uživatelů: 0
Celkem: 379

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2012
Příspěvků: 136 | Témat: 16

16.07 2015 11:43


zdravím, po 4 dnech na chatě a delší cestě domů, se mi objevil problém. při otáčení volantu, jde takový nepřijemný zvuk. lepé to za mě vysvětlí video:


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





16.07 2015 11:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

25.11 2015 20:14


Včera jsem prvně zaznamenal problém se servem, který se dnes za stejných okolností opakoval. Mám tam asi Servotronic*, jelikož to za jízdy při vyšší rychlosti příjemně tuhne, nicméně k problému při malé rychlosti (dejme tomu do 15 km/HOD*.) a velkém točení volantem (udělalo mi to při parkování a při vyjíždění z parkoviště) dojde k výpadku serva, že by neposilovalo vůbec to asi ne, ale dost to "ztuhne", za jízdy by to bylo snesitelné, ale při točení na místě, nic moc. Pomůže vypnutí motoru a opětovné nastartování, pak to zase posiluje normálně. Oleje v servu je dost a kontrola žádná nesvítí. Otázka je, v čem je problém. Asi začnu diagnostikou serva... a uvítám další nápady.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

25.11 2015 20:46


Může to být servočerpadlem.Uvnitř je pístek a ten zadrhává a přestane to posilovat a olej pak cirkuluje obtokem v čerpadle a nejde do řízení.
Máš možnost to rozebrat a pod vývodem do řízení vymontuješ ten mezikus s pístkem a vyčistíš to.Nejlépe udělat výměnu a proplach řízení novým olejem.Pak než to nastartuješ musíš řízení odvzdušnit otáčením ze strany na stranu (Nejlépe na zvednutým autě) dokud bude bublat vzduch do nádobky.Pak teprv nastartuj a dej auto dolů a zase toč sem a tam mělo by se to uklidnit a přestat kňourat a cukat při otáčení.Dokud to cuká a kňourá je tam ještě vzduch.
Pokud pazvuky nepřestanou je taky možnost že je servočerpadlo před smrtí.
Bohužel tyto zásahy do řízení a i výměny servočerpadel nemusí vést zdárně ke konci problému.Nebrat čerpadla TRW a jiný náhrady a repasovaný kusy.Nejlepší origo nový kus ač je drahý rozhodně se vyplatí.Vyhneš se neustálím reklamacím a montážím a demontážím a kupováním nového oleje.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

25.11 2015 20:52


Ladin: Já bych řekl že ti umírá regulátor toho servotronicu, na diagnostice nic nezjistíš. Je tam jen speciální relé, které to ovládá z impulsu rychlosti vozu. Dá se na tom regulátoru změřit odpor, ale jestli vynechává jen občas tak si myslím že by jsi asi stejně naměřil správné hodnoty.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

25.11 2015 21:07


Děkuji za rady. Na ten olej nejspíš také dojde, neboť když jsem auto pořídil a obhlížel jsem obsah levé kapsy v kufru, předchozí majitel povídá, "ze serva se občas ztrácel olej, tento je na dolívání". A tam litrová nádobka s nápisem Starline, jsem se krapet zhrozil. Za cca 3 měsíce jsem nezpozoroval, že by něco ubývalo, ale pokud je tam nalité to z té nádobky, raději to vyměním, za to co tam patří.

Narazil jsem jsem na toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

pokud jsem to pochopil dobře, frajeři vytáhli relé servotronicu a libují si, jak ji jde ztuha řízení.

Teď jsem si byl něco ověřit. Udělal jsem pokus, relé jsem také vytáhl, nastartoval a šlo to přesně tak ztuha, jak popisuji výše. Tak jsem to chcípl relé dal zpět na své místo, nastartoval, šlo to zlehka, pak jsem točil volantem tam a zpět a během chvíle došlo k výpadku servotroniku (jako když je relé vytažené), když jsem v této chvíli relé vytáhl a zamáčkl ho zpět, bylo cítit, že seplo a volant šel opět zlehka, dokud jsem párkrát nezatočil... zkusil jsem to ještě jednou vyndat/zandat a stejný výsledek.
Ten regulátor je kde a jak vypadá? Jdu hledat..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

25.11 2015 21:20



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

25.11 2015 21:27


to je tohle cele nebo jen ta vecicka, co do toho vede kabel?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

25.11 2015 21:34


Pokud ty výpadky jsou a po vypnutí a znovunastartování vše zase funguje.Bude problém spíše na tom relé či na tom řízení.Zkus pořídit jiné relé a vyzkoušet ho.Pak teprv ten regulátor dle etky měnič.
Ta sranda stojí 7003kč.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Zjisti co máš za číslo toho relé a číslo dílu je tam víc možností od několika set kč přes 4000kč.Nejspíš tam bude ř.j.(to relé 640) pod číslem 8E0 907 307D nebo 8E0 907 307F, D jednině už starší a nová F je za 4188kč.
Rozhodně zkontroluj zda není olej v manžetách řízení.Tam totiž ten olej mizí než se začne drát z manžet ven může to nějaký čas trvat a mezi tím dojde k několika dolití do nádržky.To dolívání toho kvalitního starline oleje bych asi řešil potom co to zkontroluješ zda opravdu neteče to řízení.Pokud teče nemá cenu to zbytečně měnit stejně budeš schánět jiný řízení.
nahoru

sponzor





25.11 2015 21:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

25.11 2015 22:05


Ladin: jen ta věcička, přišroubovaná na dvou šroubech. Za zhlédnutí by stál i ten konektor s vedením, zdá se mi že to vede podběhem tak jestli se v něm nenahromadil bordel. Zkontrolovat taky elektriku, jestli nevynechává šťáva/kostra do relé.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

25.11 2015 23:02


Jj mam tam "D", koukam, ze je nahrada "F, vypada to jak rele a oni to nazyvaji ridici jednotkou pro Servotronic* za 4 litry. Me zmatlo, ze ten menic vypada v Etce trochu jinak nez na tom obrazku.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
(ta devitka). Vsecno to promerim, kabelaz ma vest levym podbehem. Prave ze jsem zadni unik oleje vubec nezaznamenal, jinak bych uz servo shanel nebo to nejak resil.

Kdyz tedy shrnu, co vim. Po nastartovani servotronik funguje normalne, po zatizeni serva prilisnym tocenim volantu servotronik vypne a jde to ztouz, jak kdyz se rychleji jede, stejne ztuha to jde, kdyz je rele (nebo tedy ridici jednotka) servotroniku vytazene. "Restart sytemu" jde provest znovu nastartovanim nebo vytazenim a opetovnym vlozenim rele servotroniku z patice. To vypada na nejakou elektrickou zradu, nejsnazsi by bylo rele na zkousku od nekoho pujcit a hned by se videlo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

25.11 2015 23:08


A v Else vypada take jinak, tam je to zas "elektromagneticky ventil" (jestli je to to same). 4 a 7

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

27.11 2015 19:16


Náhodou jsem narazil na toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Pokud jsem to dobře pochopil dotyčný měl podobný problém jako já. Projevoval se mu, když bylo chladno. Mě to sice dělá, když více zatočím volantem, ale až nyní, když je chladněji, teplota by s tím tedy mohla mít také souvislost. Dotyčný to nakonec vyřešil výměnou relátka asi z A6 a problém byl vyřešen s jednou vadou na kráse, řízení mu nyní tuhne dříve (v nižší rychlosti), což je logické, když tam nedal, co tam patří. To je trochu naděje pro mně, že by mohla stačit výměna "jen" relátka. Zajímalo by mě, co je v tom za elektroniku, pokud tam nějaká je, obyčejné relátko to asi nebude (za ty prachy), ale jelikož jsem cítil cvaknutí, asi tam bude spínací kontakt jako v klasickém relátku. Ještě přemýšlím nad tím, zda má Servotronic* jen dvě "polohy", tím myslím silnější posilující účinek serva a slabší. A nebo je těch stupňů tuhosti více, popř., že by to tuhlo plynule, ale to asi ne. Z logiky věci, co jsem doposud pochopil, si myslím, že jsou ty stupně tuhosti dva. Jeden tužší, když je relátko rozepnuté a druhý, kdy servo posiluje více, když je relátko sepnuté. Až to proměřím a případně se potvrdí tato teorie, stačilo by relátko vyndat a příslušné kontakty propojit, v té chvíli by měl být k dispozici stále silnější posilující účinek (jako v autě bez servotronicu) a pokud by nedošlo k žádnému výpadku, je jasný viník problému..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

28.11 2015 16:35


Tak jsem se tomu podíval na zoubek. Měl jsem celkem jasno, dokud jsem se na závěr nepodíval dovnitř do relátka resp. řídící jednotky servotronicu. Je napěchovaná elektronikou a není v ní žádný mechanický prvek, což vylučuje možnost, že by v něm po zamáčknutí do patice něco cvakalo. Nevím, co tedy způsobuje slyšitelné i citelné cvaknutí, bud to pouze cvakne, jak to zapadne do konektorů patice nebo v té souvislosti musí sepnout jiné relé, které je poblíž, ale to je jedno.
Prošel jsem schéma zapojení, překreslil po svém a přikládám jej, mohlo by se to do budoucna někomu hodit. Řídící jednotka se nachází za pojistkami, je na ní č. 640, dá se k tomu dostat bez sundání spodního plastu, ovšem k proměření patice je už zapotřebí spodní kryt palubky u řidiče sundat (drží na třech šroubech 8mm ořech, jeden zboku od pojistek, dva dole, pak je třeba ještě vycvaknout konektor diagnostiky a plast jde celý ven).
Poté je zapotřebí na patici (nebo chcete-li na konektoru) řídicí jednotky změřit odpor mezi kontakty 2 a 5 (měří se prakticky odpor elektromagnetického ventilu servotronicu). Požadovaná hodnota je 5 až 20 Ohm. Já jsem naměřil 7,8 Ohmu, takže ventil by měl být v pohodě.
Na přiložením obrázku jsou čísla jednotlivých kontaktů popsána, čísla a nebo znaky v závorce jsou jednotlivé piny na řídící jednotce, které přísluší konkrétním pozicím kontaktů na patici (obrázek se týká pohledu na patici, při pohledu ze spodu na řídicí jednotku by byly piny pochopitelně zrcadlově otočeny). A nakonec je popsáno, co je na jednotlivé piny připojeno.
Když jsem poměřil patici. Na kontaktu (4) rychlost není při vypnutém zapalování nic, při zapnutém (a rychlosti 0 km/HOD*., za jízdy jsem to neměřil) je tam kostra (nebo chcete-li mínus). Kontakt (2) je stálá kostra. A kontakt (2) je +12V při zapnutém zapalování. Na řídící jednotce je ještě jeden pin označený „DI“, tento však nemá v patici žádné připojení.
Po provedeném měření a laborování jsem pořádně domáčkl do patice řídící jednotku servotronicu a dělal jsem pokus s točením volantu ze strany na stranu a k výpadku posilovacího účinku nedošlo. S tím to momentálně uzavírám, že hlavní podezřelý z problému je řídící jednotka nebo špatný kontakt na ní. Pokud bude problém přetrvávat, tak začnu, jak již výše píšete, výměnou řídící jednotky.
Rozebráním řídící jednotky jsem si odpověděl i na otázku, zda má Servotronic* jen „dvě polohy“ (dva stupně tuhosti) či více, vzhledem k tomu, že tam není mechanický prvek, nespíš řízení přituhuje pozvolna (neplatí jak u obyčejného relé – sepnuto/rozepnuto).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

28.11 2015 17:11


Za tenhle jednoduchý krám a ještě hnusně letovaný chtějí 4000Kč? Nehoráznost. Mít to v ruce, tak asi rozhodně prověřím stav toho výkonového tranzistoru a pak bych to nejspíš asi přeletoval. Minimálně dvě místa se mi zdají podezřelá. Studeňák je sfině...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

28.11 2015 18:25


Takle jsem nad tím nepřemýšlel, ale když to říkáš, do toho se můžu pustit sám. Která dvě místa myslíš?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

28.11 2015 18:53



Náhled, klikni pro zvětšení.


Chce to celkově projít dobrou lupou, hodinářská na oko 12X je ideál. I u těch SMD letovaných součástek se dá najít studeňák (prasklinky).
nahoru

sponzor





28.11 2015 18:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

28.11 2015 20:09


Navedl si mě dobrou myšlenkou, díky. Lupu doma nemám, tak je to prohřál bez ní, prošel jsem podezřelé spoje. Došel jsem udělat "točící" test na místě i při popojíždění vpřed a vzad, předčasně se raději radovat nebudu, ale k výpadku nedošlo. Za pár dnů dám vědět, zda problém přetrvává.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

06.12 2015 19:13


Tak zatím je to OK, dosud k výpadku serva nedošlo. Nevím, zda na to má vliv teplota (uvidíme až se opět více ochladí) nebo zda pomohlo propájení podezřelých spojů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

30.12 2015 15:09


Tak jsem opět na začátku. Začalo to opět zlobit a čím dál více. Dnes jsem laboroval a měřil, chyba nejspíš nebude v řídící jednotce („relátku“), ale v samotné součástce ovlivňující tuhost zvané elektromagnetický ventil N119, popř. měnič pro vozy s řízením Servotronic* a nebo regulátor. Jak jsem na to přišel? Měřil jsem při nastartovaném motoru na pinech na relátku napětí a točil volantem, bylo tam okolo 7V, jakmile jsem točil doleva, skočilo tam 12V a pak 0V. Tak jsem relátko vytáhl a měřil jsem na stejných pinech tentokráte odpor toho ventilu, pohyboval se mezi 7 – 8 Ω, při točení volantem vlevo tam však v určité poloze skočil nekonečný odpor (přerušeno), při dalším pootočení, tam již opět naskočil příslušný odpor.
Jakmile se tedy přívod do ventilu nebo ventil samotný přeruší, tak relátko vypne a už se nenahodí. Pouze odpojením a připojením napájení (buď znovunastartováním, nebo vytažením a zacvaknutím zpět do patice) se relátko restartuje a opět funguje jak má, dokud se nezatočí volantem doleva a nedostane se do určité nevyhovující polohy.
Nějak mi nejde do hlavy, proč se ten ventil přerušuje v závislosti na točení volantem pouze směrem vlevo a v určité poloze. Napadá Vás nějaké logické vysvětlení?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

03.01 2016 16:52


Zdá se, že jsem problém snad vyřešil. Nevybral jsem si k tomu vhodné počasí (venku -7 st. C), ale už mi došla trpělivost a dříve jsem se k tomu nedostal, sundal jsem levé přední kolo a podíval se na přívod do ventilu. U konektoru na ventilu byly obnažené dva vodiče a už od pohledu byly celkem "načaté", tento kabel dále ležel na manžetě táhla řízení, které vede k levému kolu, toto dobře vysvětlilo mechanismus vzniku problému, při točení volantem vlevo a natahování manžety tato hýbala s přívodním kabelem, který se postupem času přeohýbal. Při pokusu o odpojení konektoru se dokonce oba vodiče utrhly. Tak jsem to připájel a zdá se to být konečně už OK..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

02.09 2016 18:10


Mám opět problém s řízením (výpadky servotroniku viz. výše byly způsobeny přeohýbaným kabelem).

Nyní mám nefunkční servo. Celé to vzniklo tak, že jsem podržel řízení v krajní poloze, při otáčkách motoru cca 4-5 tis. po dobu cca 1 minuty, vím, že se to dělat nemá, ale to už je nyní jedno, stalo se. Poté to jsem tohle udělal, došlo nejprve k ochabnutí posilovacího účinku, při zvýšení otáček motoru to posilovalo normálně, přičemž jsem si všiml, že došlo i k úniku hydraulického oleje okolo hřídele směrem k řemenici na čerpadle. Po několika ujetým kilometrech to přestalo posilovat úplně. Demontoval jsem servočepadlo, uvnitř bylo po smrti (úplně vydřené). Čerpadlo jsem vyměnil, za jiné, to bylo uvnitř v pořádku. Dokud bylo auto ve vzduchu, vypadlo to, že je problém vyřešen (olej v nádobce obíhal, čerpadlo evidentně tlačilo a řízení šlo zlehka), jakmile se auto pustilo na zem, asi po ujetí 10-20 metrů, posilovací účinek značně ochabl (stejně jako poprvé), při zvýšení otáček motoru se účinek zesílil na normál, zjistil jsem, že opět dochází u úniku oleje okolo hřídele směrem k řemenici. Působí to na mě jako by to čerpadlo tlačilo, ale někde v řízení nebo v hadicích je to přicpané a průtok není takový, jaký má být, tím pádem olej utíká jinudy. Obávám se, že jsem pohřbil i vyměněné čerpadlo, zatím co je problém někde jinde. Takže to půjde zase celé tentokráte vč. řízení ven. Asi budu shánět nové řízení a čerpadlo. Máte nějaké nápady?....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

02.09 2016 19:54


Ladin: ty jsi tomu dal teda, bohužel radu pro tebe nemám ale chtěl jsem ti napsat cenu repase kterou jsem platil já. Krásných 8tis, v Polsku se dá sehnat staré za cca 3-4tis ale věř tomu jestli to vydrží.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

02.09 2016 20:44


To mi povídej, pěkně mě to s*re, už to nikdy neudělám. To čerpadlo jsem právě sehnal z Polska za cca 1.200,- Kč, v ČR na benzíňáka nesehnatelné, na nafťáka bez problému. Vím, že bylo v cajku, něž tam šlo, koukal jsem do něj. Jj už jsem koukal celé řízení 3-5 tis. i na Ebay. Moje teorie je, že je to v řízení nějaké ucpané, ať už nějakou destrukcí nebo šponama z původního čerpadla.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

02.09 2016 21:38


Těch 3-5tis. na ebayi ale pod podmínkou, že jim pošleš zpět to tvoje staré původní. Taky sem to řešil na jaře, nakonec sem sehnal z vrakáče v Orlové servořízení v OK stavu. Za 3k. Vyčistil, promazal, nové prachovky - šlape super.

To tvoje asi bude ucpané zbytky z čerpadla. Takže určitě nová tlaková hadice od čerpadla do serva, ale možno udělat i repas - všude kde dělají hydraulické hadice. Použijí původní koncovky, hadici dají novou + uvnitř někde v polovině je ještě zalisované něco jako škrtidlo nebo co to je. To mi taky dali nové. Repas hadice mě stál 500Kč - za 30minut hotovo.

No a pak už jenom sehnat servořízení a celé to vyměnit. Sám to neuděláš, chce to dva lidi a dílenský zvedák je zatracená výhoda. Já to nakonec nechal udělat mého servismana. Hodně štěstí.
nahoru

sponzor





02.09 2016 21:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

03.09 2016 15:23


No o tom žádná, že by to chtělo zdviž, ale musím si poradit, s tím co je. Podceňuješ mě, už to mám venku. Jenže narozdíl, od čerpadla, které jde snadno rozebrat a podívat se dovnitř, tak na řízení nic nepoznám, ale vzhledem k tomu, že to oddělalo už druhé čerpadlo (takže musím sehnat další), tak musí být chyba jedině v tom řízení. Vrakáče zkusím, ale obávám se, že u nás bude situace ohledně řízení na benzíňáka obdobná jako s čerpadly..
Nějak jsem na tom Ebay nevyčetl, že by chtěli vrátit to původní..
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trks [zkrácená url]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

03.09 2016 15:38


Aha, no to proto že to je použité a ne REPAS. Za stejnou cenu seženeš z ebaye repasované, ale když sem se jich dotazoval co a jak, tak mi napsali že chtějí k ceně 120EUR zálohy a to mi pošle zpět až jim dojde moje staré servo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

04.09 2016 7:39


Tak nakonec jsem řízení rozebral a vůbec nic kloudného jsem nezjistil, není tam nic, co by se mohlo mechanicky podělat, aby to bylo příčinou mého problému (až se dostanu ke svému PC přidám foto). Jediné nad čím visí otazník je, nachází se tam ve šroubech, kde jsou připojeny tlakové hadice, jakési zpětné ventily, nevím, zda mají být propustné jen v jednom směru, ale profouknout jdou z obou stran bez problému. Jinak všechny hadice jsou průchozí bez problému. Tak se vracím na začátek. Nejprve jsem se pokusil pochopit princip fungování celé soustavy a příčinu problému. Prvotní příčina byla, že čerpadlo dostalo záhul, ale proč se vydřelo i to vyměněné. Připisuji to tomu, že jsem to asi nedostatečně propláchl a částečky starého přidřeného čerpadla přidřely i to nové. Další věc, která by mohla připadnou v úvahu je, že na výstupu z čerpadla je přepouštěcí ventil, je na něm jemné sítko, to se mohlo zanést a ventil nefungoval, jak má. Asi zkusím další čerpadlo a pořádný proplach, i když nyní, když jsem vše rozebral, všechnu vyteklo, zůstalo tam snad nečistot jen minimum. Už jsem prohledal a pročetl, co se dalo, snad nedopadnu takle..[url]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

04.09 2016 8:48


Bude potreba vymenit nadobku na olej tam se zanese sitko a cisteni nema smysl nova stoji cca 800kc a problem bejva v tom ze kdyz to neposiluje je zasekly ventil pod vystupni hadici do rizeni. Kazda nepatrna sponka ho zadrbne. Resil jsem to na jedny B6 kde se menily cerpadla a po chvili to neposilovalo. Stacilo vyndat ten ventil vycistit a zase to slo. Ale nejvetsi problem byla ta nadobka na olej dokud se nevymenila tak to penilo a lital olej ven.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

04.09 2016 13:43


Děkuji za rady, budu informovat, jak se to bude dále vyvíjet a přidám foto. Nejde mi do hlavy jak se to čerpadlo může tak rychle vydřít. Četl jsem na netu příspěvky, jak jezdí bez oleje, pak to kvůli nepříjemným zvukům nebo, že to neposiluje, zjistí tak olej dojelou a jezdí dál. Já tam ojel měl a stejně se to vydřelo. V tom prvním případě neříkám nic, to jsem to svojí blbostí podělal sám. Ale teď na podruhé navíc během velmi krátké chvíle..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

04.09 2016 19:31


zde je foto
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email