Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 315 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 313
Uživatelů: 2
Celkem: 315

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.8. 2014
Příspěvků: 62 | Témat: 15

09.07 2015 12:47


Caute,

takze na mojej slavnej audi a3 2.0tdi 16v rocnik 2004 sa zase nieco pokazilo ... jak inak.

Isiel som po dialnici cca 140km/h a vypisalo mi ze mam skontrolovat hladinu oleja, tak som skontroloval pricom olej bol v poriadku. Pre istotu som to dal teraz vymenit ale stale mi to vypisuje ze mam skontrolovat tu hladinu, takze je jasne ze treba vymenit snimac hladiny oleja. Lenze niako neviem tento snimac najst. Viete mi prosim poradit co to moze stat a ako sa to da vymenit ?
nahoru

sponzor





09.07 2015 12:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

09.07 2015 13:21


no snimac hladiny oleja by mal byt podla mojich skromnych info na spodku olejovej vani na troch imusovych/torx skrutkach a kolko stoji? mozno aj 2-3 mesiace na sklade kym ho niekto kupi a cenu idem pozriet

/// tak cena cca 70€ - HELLA, original netusim, ale urcite to bude drahsie a HELLa je prakticky ekvivalent original dielu

OEM Cislo podla katalogu (nie podla ETKY): 1J0 907 660 C

ak chces presne cislo dielu, najlepsie zavolat do audi a tam ti povedia presne cislo dielu a aj cenu

a snimac vypada asi takto:

http://www.sautodily.cz/fotky20257/fotos/_vyrn_1493360_360_930710_3304633.jpg
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

09.07 2015 14:19


Tonda249 v odkaze mas senzor - chcel si vediet cenu.
Naposledy upravil taipan dne 09.07 2015 14:21, celkově upraveno 1 krát. (39% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.8. 2014
Příspěvků: 62 | Témat: 15

10.07 2015 8:18


Velmi pekne vam dakujem za pomoc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.8. 2014
Příspěvků: 62 | Témat: 15

10.07 2015 11:27


este teraz ma tak napadlo. ked som dal menit olej, tak ho tam mam asi 0,5cm nad ryskou maximum, nemoze ta kontrolka svietit kvoli tomu ze je ho tam teraz viac ? Nic sa nemoze stat ked tam mam asi o 0,5-1l viac nez ma byt ?

je to sranda lebo sa tam dalo len 4l oleja. Zeby to malo taku malu nadrz ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

10.07 2015 12:09


tak to byt tebou tak ho odpustim protoze muzes poskodit katalyzator
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

10.07 2015 12:53


wormside (Pá, 10.07, 2015 12:09) orig :
tak to byt tebou tak ho odpustim protoze muzes poskodit katalyzator


A na toto si odkial prisiel? taketo blviny pustat do eteru? Ta nestipe papula????

Olej odsat, odpustit co len chces, len nech ho tam nie je viac ako ma byt.

Ked si ho nalial 4l a je ho tam viac, tak moze byt prasknuta hlava, prasknute tesnenie pod hlavou a podobne. Neubuda ti voda? Lebo do oleja ti moze tlačiť vodu ale aj naftu...
nahoru

sponzor





10.07 2015 12:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

10.07 2015 13:03


ja nerikam ze ho poskodi ale muze ho poskodit tak proc by jinak asi byla merka oleje oznacena na urcite urovne to mi teda vyv etli chytraku... nejaky duvod to asi ma nemyslis
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

10.07 2015 13:53


Takto ty chytrak vysoká hladina oleja ma svoj dovod. Bud unika voda do oleja alebo nafta. Ak voda neubuda zo systemu, tak potom nafta. Co ti moze sposobit velka hladina oleja je to, ze ti vytlaci gufera, a az by bola az tak velka hladina, tak ani nepretoci motorom... A s katom to nema absolutne ale absolutne vobec nic, lebo ten je az na vyfukovom potrubi a nie v olejovej vani, ale to asi vies... Mierka oleja moze byt chybna, pokazena. Vela oleja v motore ti ziadny takyto snimac nevyhodnoti. Len az by vyhodnocoval viskozitu oleja, ktora by sa zmenila zriedenim s naftou alebo s vodou.. Dalsie otazky?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

10.07 2015 20:21


Fuxxo zaujimalo by ma ako sa moze do oleja dostat nafta...Ano mas pravdu pri predavkovani oleja hrozi vytlacenie semeringov na kluke.guferach,turbe... podotykam -PREDAVKOVANI - NIE ZRIEDENI S VODOU,aj voda sa moze dostat do oleja ako olej do vody - tesnenie pod hlavou...ale nechapem akym sposobom nafta...poprosil by som o co najpresnejsi opis..dik.P.S. FUXXO skudni sa ...prva ukazka primityvizmu su urazky....rozumny clovek..rozumne vysvetli...Tonda 249 pises..
este teraz ma tak napadlo. ked som dal menit olej, tak ho tam mam asi 0,5cm nad ryskou maximum ----- kto ti ten olej menil???A len tak mimochodom po vymene filtra a naliati oleja - sa do filtra olej dostane az po nastartovani...cize nastane pokles.Ale najistejsie ze zisti kolko oleja ide do tvojho auta.Tonda249 trosku som sa zasmial pri tvojej poznamke --je to sranda lebo sa tam dalo len 4l oleja. Zeby to malo taku malu nadrz ?Vies mam legendarnu AEL a kolega stale ked som zdvihil kapotu sa zacal smiat-mas vecsi motor ako ja v traktore ZETOR40..A mne sa tam vojde 4.5 litra...Hlavne kto ten olej nalieval a KOLKO...vies ta ryska -MAX-tam nie je pre srandu a fakt si mozes poskodit motor.A moj nazor--cidlo je cidlo,ze?mechanicka vec.Ak mas olej v spravnej vyske a kontrolujes ho---..ach tie novinky..uz cakam kedy niekto napise - vonku neprsi a mne zaplo stierace???poradte..-..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

10.07 2015 20:58


Nafta se muze do oleje dostat kolem vstriku pokud jsou vymackane nebo jsou spatne tesnici gumicky. Asi se to dost casto stava u starsich 1,9tdi. Taky jsem to u tohodle motoru mel.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

10.07 2015 22:01


taipan: priznavam, prehnal som to, ospravedlnujem sa tu verejne pred vsetkymi uzivatelovi wormside, prepac

nafta do oleja sa moze dostat ako pisal cejka22 cez gumicky na vstrekoch a dalsia moznost je cez prasklinu v hlave. praskne ti hlava a postup uz dalej hadam pisat nemusim, ci?

ku tomu mnozstvu oleja, klasika 1,9TDi PD ma napln 4,5l, ja mam 1,8T mam napln 4,5L zalezi od vyrobcu ake mnozstvo udava. Kolko ho tam nalilal zalezi aj od toho ci bol motor steceny, ci odsali aj zvysky oleja pri vlozke filtra, ci to robili cez odsavacku alebo klasicky vypustali atd. to uz necham tak..

jedna vec ma zaujima strasne:
taipan (Pá, 10.07, 2015 20:21) orig:
A moj nazor--cidlo je cidlo,ze?mechanicka vec.


ako moze byt to cidlo mechanicke, ked idu do neho 3 kable? nechces sa nahodou opravit?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

10.07 2015 22:03


Zlato si to napisal a jasne vysvetlim ti to ako som to myslel.Dik za to ospravedlnenie..som rad ze si budeme spolu pisat a vysvetlovat...pomahat...Takze vies ja som to bral tak -ze som stara skola...trosku sa rozpisem,dufam,ze nevadi,Dcery mi ziju v svajci.Ta mladsia vlastni ttecko co mam v logu..a po kazdom druhom-tretom natankovani - stale sokuje okoloiducich ked dvihne kapotu-vytiahne rysku oleja-skontroluje a ak je potreba doleje olej.Zabec ma 23 rokov-naklepane cez 100 000 km...Takze som to myslel tak,,ze ak si skontrolujem rysku a je vsetko OK..a kontrolka mi svieti..je blby spinac.Cize mas pravdu je elektricky..neviem na akom principe pracuje...podla mojho nazoru by mal pracovat ako spinac chladiacej kvapaliny v expanzke a signalizovat ubytok kvapaliny-koniec koncov oba spinace su v tlakovom okruhu,ze...ale to je len teoria.Ale v jednej veci sme sa zhodli vsetci..max oleja sa nesmie prekrocit.ono ale teraz ma napadlo...ten spinac,ze..na teplotu by reagovat nemal..len na hladinu,ze?cize by mal mat nejake mechanicke cidlo v sebe ktore snima vysku,ze?A teraz budem chodit po tenkom lade...co ak ma ten spinac aj kontroluje prekrocenia hladiny max?Tiez by mu svietil podla jeho vyjadreni,ze?Viem mozno je to blbost..
Naposledy upravil taipan dne 10.07 2015 22:46, celkově upraveno 1 krát. (99% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

10.07 2015 22:10


taipan: pises ani nevies o com, ale skutocne netusis o com pises.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


toto je opravna sada na vstrekovace TDI* PD, nie rotacka. to su 2 rozdielne veci. u PD holendre na vstrekoch neexistuju. Tam ti prudi nafta v kanalikoch cez hlavu, ci privod ci prepad

a u nas sa na firme stalo a nie raz, na TDI* PD, VW T5 prasknuta hlava a olej pribudal az tak, ze bolo 10cm nad maximum oleja na ryske...


/////edit: pridavam aj obrazok vstreku aby sme ta dostali do obrazu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


taipan (Pá, 10.07, 2015 22:03) orig :
no coment


predpokladam, ze sa ti nebude pacit, ked to tvoje "no coment" neberiem ako odpoved
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

10.07 2015 22:56


Fuxxo OK...beriem tvoje argumenty...vies PD..nepoznam...a verim,ze mas viac skusenosti ako ja...ja som to bral na svoju kocku AEL..inak taky drobny dotaz na teba,vidim ze PDeckam rozumies..co si myslis..preco WV upustilo od systemu PD?Ale nemusis odpovedat..vies nechcem vyvolat polemiku..a hadky ci PD-COMON RAIL..atd..Najviac by ma zajimalo - ked odsaje - vypusti prebytocny olej---bude to v poho...ten snimac...
nahoru

sponzor





10.07 2015 22:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

10.07 2015 23:06


Fuxxo prepac ten zmazany clanok bol vlozeny nie pre teba a to ---- predpokladam, ze sa ti nebude pacit, ked to tvoje "no coment" neberiem ako odpoved..nebolo pre teba.Aj ked nevlastnim PD..a dcerky maju benzin a CRDI..rad sa naucim nieco nove...inak ta sada co si mi poslal v odkaze..tie gumicky..kurna kolko to moze mat zivotnost..a je to vobec guma?p.s.pisal som odpoved na -cejka22 a potom som si precital tvoj prispevok a medzitym som zmazal svoj prispevok cejka22 a vlozil no coment...skratka som to pomotal,prepac....dufam ze to pochopis...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

10.07 2015 23:18


Chapem, nie je problem, sme ludia.. Dufam

Preco upustili od PD? To ja netusim.. Ja mam 14 rocny hrniec a do CR systemov nevidim prakticky vobec. To, co viem o PDckach viem od kamaratov keď si opravujeme auta a ja im pomaham, tak sa nieco na mna nalepilo
Tie gumicky maju zivotnost ktovie aku, ale maju sa menit. Nepisanym pravidlom je cca 100tis km, popripade s rozvodmi, alebo ak sa menia zdvihatka alebo nepravidelny chod motora, dym za studena a ja neviem este ake priznaky tomu nasvedcuju... To su ich motory a vedia co potrebuju menit...

Ja len obhajujem svoje tvrdenia a ktorych viem svoje a to co som napisal, tak za tym si stojim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

11.07 2015 14:04


Foxxo ok.Dik za pokec.PDecka prenecham ludom co s tym robia.Tonda249 takze - ja -by som v prvom rade spustil olej a nechal len po ciarku MAX.Zadruhe kontroloval by som kazdy den rysku oleja -teda po jazde aspon 20 km.Kym ti nevymenia cidlo je to 100 percentna istota,ze je vsetko v poho.Zaroven sam zistis - ci sa ti nahodou do olejoveho okruhu nieco netlaci.Mozno to ten manik co ti menil olej prehnal..atd..kamos ma oslovill-pre mna sok-menili mu servo a dali tam HNEDY OLEJ???Jasne on nic nevedel..a este bola uplne plna nadrzka???vysoko nad max.Tvrda intervencia z mojej strany-vymena oleja za zeleny-podla normy a presne po max...kolko zakaznikov da auto do servisu a na takych banalitach sa nicia diely auta....Cize vrat sa k starej dobrej klasike - dvihni kapotu - handricka,ryska von-utriet -zasunut a skontrolovat.A ked to bude v poho po nejakych cca 500 km..motor je v cajku a cidlo si vymen.Inak podla mna mozes kludne jazdit s vadnym cidlom..je to informativny spinac-co zblbol.Tot vse..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.8. 2014
Příspěvků: 62 | Témat: 15

11.07 2015 18:59


caute, v prvom rade ma mrzi ze kvoli mojej otazke tu vznikla taka silna debata len som chcel informovat ze po dlhom case mi motor skapal (namiesto 2 som dal nechtiac 4) a po nastartovani zrazu cidlo sa spametalo a ide ako ma tak ma to velmi potesilo. Z oleja vypustim aby bolo po MAX.

ohladom ubudania kvapaliny v nadobke. Asi za 2 mesiace musim doliat deci. Ale mal som vstreky na kontrole v IMPE (co ma asi za toto zozerete) ale vstreky su uplne v poriadku, taktiez sa davali aj nove tesnenie bloku motora lebo presakoval olej, takze tam by mi asi zistili ci je vadna hlava. Vraj vsetko v poriadku len to tesnenie trebalo vymenit.

Dakujem vam vsetkym za pomoc a za radu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

11.07 2015 22:41


Tonda u jazdeniek sa stava,ze musis obcas doliat..niekto deco..niekto aj liter na tisicku.Len skoda ze pises - asi raz za dva mesiace musim doliat - vies ono je to na kilometre..ale v pohode - vies je vela premennych preco musis dolievat..skutocne km...ktori si majitel...atd...atd..moj osobny nazor - na dvetisic styrku sestnast ventil je to uplne v norme.Dcera ma A4-2.8-30 ventil a dolieva cca 0.3 dcl na tisicku.Len ako som ti pisal je dobre cas od casu tu mierku oleja skontrolovat. Tie vymozenosti su dobre ale technika dokaze obcas sklamat--dcerine letne auto Audi tt- mam ho v logu tiez vypise hned OK...a olej uz bol pod ciarkou MIN...Nech ti audinka slape.P.S. ta debata je v poho...vies podla mna sa pri tych vymenach nazorov dozvies veci o ktorych ani netusis -aj ja som sa dozvedel nieco nove-P.D.-vdaka Fuxxo-...a myslim si,ze to vlakno pomoze viacerym...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email