Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 318 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 314
Uživatelů: 4
Celkem: 318

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 5

10.06 2015 16:27


Caute, podobny problem tu uz myslim bol raz rozoberany, ale neviem to najst, tak sorry ak som zalozil duplicitu. Problem je nasledovny: na aute A6 (C6 4F) rv 2004, 3.0 TDI* 165kW quattro*, 6st AT, mi obcas hadze nudzovy rezim. Ten sa prejavuje vizualne blikanim kontrolky zhavenia a vykonovo sa to prejavuje ... no, netaha. Otacky vyletia na max (4000, dalej to nejde, asi obmedzovac), ale tah ziadny. Hydromenic akoby to vsetko posielal do prec...Auto je schopne sa rozgulat na 130 na dialnici no pri mensom stupani to klesne tak na 100.
Na oficialnej diagnostike mi bolo povedane, ze mam zasrate sanie, takze som sa snazil vycistat sanie sprejom valvoline EGR* cleaner. to ale sposobilo, ze auto je v nudzaku trosku rychlejsie. kazdopadne, stale nudzak. EGR* som neskor zaslepil (len manualne, sw ostal povoleny). raz, pocas nudzaku, som odstavil auto, dal dole kryt motora a zistil som, ze klapky sania su akoby zaseknute. motor som vypol a vratili sa do otvoreneho stavu. obe klapky som odpojil od napajania cim sa nejakou pruzinou dostali do otvoreneho stavu. auto malo odvtedy viac tunersky zvuk a aj lepsie tahalo. odvtedy sa chyba neprejavila. az do dnes. a teraz uz ale fakt neviem kde by mohol byt problem.
inac, ked som sa snazil pohnut riadiacou tyckou turba, tak to islo v pohode, cize naklapanie lopatiek by teoreticky malo byt ok. taktiez, toto moze byt dolezite, auto za studena ide OK. az ked niekde dlhsie stojim. alebo vypnem zohriaty motor a za 20 minut nastartujem, tak vtedy sa mi to vzdy prejavilo - cize ked som nastartoval uz zohriaty motor.
ked som zoskenoval kody, dostal som nasledovne:
P0120 Throttle/Petal Position Sensor/Switch A Circuit Malfunction
P1120
P0820 Gear Lever X-Y Position Sensor Circuit
P2008
P0299 Turbo*/Super Charger Underboost
P2011

Dalsie doplnenie:
Pred par dnami som absolvoval som s autom narocnejsiu trasu a prisiel som na nasledovne. Chyba sa prejavuje pri radeni - ak vyskocia otacky velmi rychlo cez 2000 az 2500 otacok a auto je v zatazi. Pri jazde do kopca som sa snazil drzat do 2000-2100 rpm. Auto sa teda dlhsie rozbiehalo, ale aspon nehodilo do nudzaku (co sa pri 18% stupani zide). Pokial som sa dostal do nudzaku, tak som isiel do takeho kopca 20km/h :-/ zacinam mat pocit, ze by to nakoniec mohol byt Turbo* actuator ale je to len domienka. mozno je tam nejaka vola, kedze rucne s tym ide hybat...

nejake napady? skusenosti? dik
nahoru

sponzor





10.06 2015 16:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

13.06 2015 22:35


vigi..len tak zo zvedavosti-ako to vlastne rucne hybes s turbom?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 5

15.06 2015 15:23


taipan, no hybem s tym presne tak, ako sa to nesmie. potlacim tycky naklapania lopatiek. ta ide plynulo, resp. kladie odpor tak linearne, nemam pocit, ze by tam bolo nieco uvolnene alebo zadrete. koniec koncov, ani tie tycky na naklapanie lopatiek v sani sa nezasekavali (ale boli zaseknute v istej polohe ked je auto nastartovane - ale to je mozno ok, neviem posudit).

pred par dnami som sa bol opat previest. schvalne som zapojil tie klapky na sani. ma to kultivovanejsi a tichsi chod, avsak je to take lenivejsie a krutiaci moment je trosku vyssie (pocitovo). aj EGR* zaslepku som vybral. a ked som zohrial motor, poriadne som sa s tym prehnal, miestami som vytocil aj 4000 rpm a nudzak nikde.

hlavnym problem u mna v tomto pripade je izolacia a opakovatelnost problemu. nedokazem to dostat do nudzoveho rezimu na pockanie. zatial zbieram symptomy a auto sa javi ako nespolahlive, kedze netusim kedy ma to zas prekvapi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

15.06 2015 23:46


začal bych komplet rozebráním sání a klasickým vyčistěním jim pomoct, nejaký sprej bude na nic, tady jsem to taky resil: http://forum.passat-club.cz/viewtopic.php?f=207&t=4892&start=80#p154853 jinak by to chtelo nalogovat, jak se chová Turbo*, kolik dává váha vzduchu atd. odpojováním věcí toho mnoho nezjistíš
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 5

19.07 2015 23:49


tak som sa pohol trosku dalej. na autobazar.eu som nasiel prispevok od jedneho chalana co mal rovnaky problem. ten to vyriesil kupou noveho actuatora (z polska) a naslednym nakodovanim. vsetko dokopy za asi 200€.
a co sa mi stalo minule:
nastartoval som a po chvili zacalo blikat zhavenie - motor je opat v nudzovom rezime. na najblizsom mieste som auto odstavil, dal dole kryt a s kamosom sme pozerali ci sa tycka naklapania lopatiek pohne pri pridani plynu. bez odozvy. odpojil som konektor actuatora turba, znova zapojil - zobudilo sa to a pohybalo tyckou, ako keby sa to kalibrovalo. ok, sadneme do auta, zhavenie stale blika a auto sa rozbieha pomaly, cize je stale v nudzaku. cez OBD* vymazem kod chyby (bez vypnutia motora, ale stojim na mieste). nasledne sa rozbieham a uz auto ide dobre, Turbo* taha a uz ho nevypne.
cize teraz je otazka, ze preco to prestalo fungovat? hybali sme kablom, tam problem zda sa nebol. je mozne, ze by mal ten actuator povedzme priliz velky odber a ina elektronika ho odpojila? resp. preco sa to "zobudilo" po opatovnom pripojeni konektora? nejake vysvetlenie by sa mi zislo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.7. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

21.07 2015 0:03


Zdravim Vas..mam problem..omylom som natankoval benzin do a6 2,5tdi quattro* avant 2000rv..Nadrz som odcerpal no auto kruti ale nenastartuje...poradte prosim.
Naftu som dolial 1/2 nadrze
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

21.07 2015 18:07


K tomu problemu 3,0tdi - zacal by som poriadnou diagnostikou
K tej 2,5tdi - musis liat naftu rovno do filtra, motor nedokaze naftu nasat z nadrze
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

22.07 2015 14:36


Riadiace ventily turba odchadzaju, bud mechanickou unavou, alebo medzizavitovymi skratmi vovnutri cievky, kedy sice stale funguju, ale zmeni sa odber aj akcna charakteristika a ovladanie je tym padom mimo, RJ to do urcitej miery moze vykompenzovat, ale aj tak to moze robit problemy...
Ako moze motor 2.5TDI nedokazat nasat naftu z nadrze? A co robi cerpadlo cely cas? V nadrzi ziadne podavacie cerpadlo nie je, v samotnom vstrekovacom cerpadle je lamelove podavacie cerpadlo a samozrejme dokaze nasat naftu az z nadrze, je samonasavacie...
nahoru

sponzor





22.07 2015 14:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.07 2015 21:02


Tak to si u 2,5tdi uplne mimo. Skus ist uplne na doraz s naftou, natankuj hoc potomaj plnu nadrz a mozes startovat az do vybitia baterie. Kedze nie je v nadrzi podavacie cerpadlo, tak ked je v hadicke vzduch, cerpadlo na motore naftu nenasaje
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 5

23.07 2015 10:38


ja mam pocit, ze by malo postacit kupit RJ turba - elektronicky aktuator. neviete kde by som to mohol zohnat lacno? najlepsie so zarukou, lebo z buracky to nemusi vyriesit moj problem. v autorizovanom servise chcu za to cez 400 eur. a to bez nakodenia...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

23.07 2015 22:55


RastikA6:
a) Vítej na klubu
b) Nez položíš dotaz, napiš hesla do vyhledavače vpravo nahoře, není tu skoro žádné téma, které by se tu už neřešilo několikrát.
c) Pokud už pokládáš dotaz, tak do vlákna se stejným dotazem, nebo si založ nové a správně ho pojmenuj, ať se hned ví, na co se ptáš.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 5

06.10 2015 20:21


dostal som sa do situacie, kedy mi nudzovy rezim hadzalo aj ked bol motor predtym studeny, napr. hned rano. taktiez prestalo fungovat resetnutie actuatora. novy actuator som si mohol zohnat za 200€ + bolo by nevyhnutne ho nakonfigurovat na dane Turbo*, co by mohol byt problem, ale nic neriesitelne. na druhej strane, kupil som cely novy repas za 370 eur, uz s novym actuatorom (original) a repas turbom (repas blok, vnutro nove) s tym, ze nebudem riskovat, ze to po roku budem musiet riesit opat. aktualne se auto v servise a okrem toho sa tam bude musiet menit olejova trubka za 70€, ktoru zlomili, preco presne, to neviem. okrem toho dake tesnenia, novy vypustny ventil a olejovy filter, pretoze aj olej menim. Koho by to zaujimalo, dal som tam 8,5l 5w30 castrol edge. degesi v impe si pytali 33€/l a ja som to kupil za 7€/l. trosku rozdiel. na druhej strane, olejovy filter za 15€ tolko stoji aj na nete, takze to je ok. kazdopadne, som dost zvedavy ci bude problem definitivne vyrieseny. lebo ked nie, tak ma bude cakat intercooler cidlo, pedalove cidlo a virive klapky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 5

16.10 2015 12:57


Turbo* vymenene. celkove naklady komplet 810€. problem je vyrieseny a auto ide krasne ako nove.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email