Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 264 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 256
Uživatelů: 8
Celkem: 264

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2013
Příspěvků: 192 | Témat: 19

05.06 2015 10:58


Původně jsem si myslel, že to mám nějaké pokažené, když můžu kufr zavřít jen tlačítkem na víku kufru. Ale pak co jsem hledal na netu jak to opravit jsem byl nemile překvapen, že to tak Ing z Audi mají schválně. A proč? Aby mě nasrali Takže... otevřít z auta čudlíkem na dveřích to jóóó jako pááán ale zavřít ... aby člověk vystoupil a zašel zmáčknout ten !@#$ čudl na víku kufru. Za normálních okolností na první pohled zbytečnost, ale když člověk musí ukazovat na vrátnici jestli něco nepašuje v kufru... problém... když si do kufru hodí věci děcko a nedošáhne na čudl... problém... když ho nezavře manželka, protože nevím proč... problém
Naštěstí jsem na netu našel návod, jak to šikovně propojit aby to šlo...


Přímý odkaz na youtube video



Celá sranda se odehrává v prostoru nad baterkou. Ze svazku drátku (1) které vedou ke konektoru do motorku pro zavírání kufru nás zajímá žlutozelený drátek. Ten když se při otevřeném kufru připojí na kostru (na chvilinku) tak se začne kufr zavírat. Ta samá věc se děje, když se zmáčkne čudl na víku kufru. Propojí se onen zelenožlutý na kostru.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Teď nejdůležitější součástka je to nejlevnější relátko na 12V co seženete za 50kč nebo staré po dědovi ze škodofky... které bude ten zelenožlutý drátek s kostrou spojovat. (mačkat za vás čudlík na víku kufru)

Náhled, klikni pro zvětšení.


Napájení pro relátko bude z konektoru z jednotky (2)

Náhled, klikni pro zvětšení.


Zase je zde zelenožlutý drátek v horním levém rohu černého konektoru. Ten je propojený s klikou na kufru. Pokaždé když se zmáčkne na dálkači tlačítko kufr, nebo na předních dveřích tlačítko pro otevření kufru, tak v něm je na chvíli šťáva. A ta se právě použije na to, aby se rozjelo relátko a to nám sepne co ... zelenožlutý drátek s kostrou z první fotky a začne se co... zavírat kufr

Náhled, klikni pro zvětšení.


Mínusový drátek se dá zapojit na každý hrubý hnědý, nebo nejbezpečněji vedle baterky dole jsou šroubky které hnědé gáble spojují s kostrou auta
Kdyby někdo vůbec netušil jak funguje obyč relátko... nechat si poradit od pána který vaší manželce doma opravuje elektriku
nahoru

sponzor





05.06 2015 10:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.10. 2015
Příspěvků: 14 | Témat: 7

15.12 2015 7:42


dakujem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

15.12 2015 8:08


Hezky!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

15.12 2015 11:27


A jak to dodělat uplně celé do A6 sedana ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

05.01 2016 18:10


Perfekt práce. udělám si to taky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 128 | Témat: 0

25.04 2016 19:35


Super
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2013
Příspěvků: 192 | Témat: 19

04.05 2016 19:55


Jenom hlásím, že už to mám takhle propojeno cca rok a používám denně. Vše ok
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

04.05 2016 20:20


Skoda ze i a6 sedan nemela el kufr protoze tohle bych hnedka bral
nahoru

sponzor





04.05 2016 20:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.2. 2017
Příspěvků: 18 | Témat: 0

07.09 2017 18:52


Zdravím Pei dá se to tedy udělat i na avantu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.10. 2013
Příspěvků: 37 | Témat: 11

23.10 2017 21:47


zdravím to relatko je kde ???? na fotke nieje ukazane kde je a ako je prepojene .. nechapem ako to prepojit,, a chcel som sa spýtat ked nieekdy mi neotvorí kufor ho nevztlačí musi sa menit celý mechanizmus alebo sa da len niečo opravit ? dakuejm
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

13.02 2018 0:58


Prosim skusal to niekto na a6 4f avant ? Kde najdem tento el. svazek u 4F ? Dakujem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

06.10 2018 22:55


Já na to u A6 4F 2008 avant koukal přes diag. a postup fungující u novějších to nebere a ve VCDS to zdokumentovaný není, takže možná tahle jednotka ještě neumí... Teď koukám do schémat a u A6 4F je k čudlu na zavření hnědofialovej ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

06.10 2018 23:52


No tak teď jsem z těch schémat tak "vykoukanej", že to napíšu jako další příspěvek... Zkoumal jsem, co je vlastně zač ten zelenožlutej z komfortky (docela mazec rozluštit, když maj i v němčině prohozený označení konektoru B-10pin a C-32pin a navíc i číslování pinů), kterej by podle "štekr layoutu" měl být B6, ale ve schématech je zelenožlutej z komfortky (ten na foto) C1 a vede k zámku kufru pro centrál, což znamená, že pokud to jde stejným způsobem u tý A6 4F, tak aspoň u roku 2008 to znamená budit cívku toho relé ze zelenošedýho drátu z komfortky (černej konektor T10y/1) a snad by to žádnou neplechu dělat nemělo, i když každý zamčení i odemčení kufru to pošle komfortce signál/kostru jako při zmáčknutí čudlu na zavření na víku, takže bych akorát dal relé s co nejmíň "žravou" cívkou(co největší odpor) a pro jistotu kontroloval, jestli se při zamčení centrálem zamkne i kufr
Ale celkově asi použitelný řešení
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

08.10 2018 7:56


Citace:
FandaTDI


Prosim ta kde sa da k tym schemam dopatrat ? Aj k tym oznacenim vodicov ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

08.10 2018 8:36


Elsa nebo erwin(online plac.přístup)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

12.10 2018 10:36


Stale nad tym uvazujem ako by to mohlo ist na A6 4F no niesom si isty. Budem muset pomerat aky signal a kedy ide na prislusne konektory do RJ. Podla schem co som nasiel pre A6 4F ide z RJ Convenience system central (J393) do RJ power opening elektrickeho kufra (J938) hnedofialovy kabel a predpokladam ze ten posiela signal na otvorenie kufra ktory bude potrebny na "ovladanie" tlacitka aj na zatvorenie.

Dalej na druhom obrazku je tlacitko zatvorenia kufra (E406) spojene s jednotkou ovladania kufra (J605) ciernym vodicom.

Znamena to ze signal z hnedofialoveho bude treba prepajat na ten cierny ?
Ale situacia - kufor zatvoreny a signal z otvorenia po zmacknuti pojde priamo do rj kufra na otvorenie ale sucasne sa stane ze pojde aj na tlacitko zatvorenia ?


pardon ze to riesim tu v A8 ale ked je uz tema zacata aj s A6 . Ak to dotiahnem do nejkeho konca tak supnem vysledok do A6 nech to tu nekazim.
nahoru

sponzor





12.10 2018 10:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

12.10 2018 17:38


Melo by to byt, jak jsem psal (jen potreba "vylovit" z textu), cernyho si vsimat nemusis (kostra, tu si vezmes z nejakyho kostriciho bodu) a na ten hnedofialovej privedes kostru sepnutou relatkem, jehoz civku bude ovladat impulz pro zamek (zelenosedej na stejnym pinu komfortky jako u ty osmy ten zelenozlutej), tj kazdy odemceni sice bude zaroven jakoby mackat ten cudl na dverich, ale to by snad nicemu vadit nemelo...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

29.10 2018 19:53


magulator: Tak co, dumal jsi nad tím/zkoušel to? Já zatím ne, ale uvažuju o tom u jedný docela zachovalý A6, kde majitel je docela pečlivej a když jsem mu popsal přesnej princip, váhá ... Když nad tím uvažuju, co by to mohlo "oblbovat" je třeba dlouhý držení čudlu na DO (jestli to vysílá impuls k zámku opakovaně/dlouze...) nebo porucha zámku/jednotky ("zkrat na +" toho ovládání zámku...) ... Jinak by to snad nemělo ničemu vadit, když se to udělá dobře... Nebo jiný poznatky?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

29.10 2018 22:32


Ahoj este som to neskusal. Ale chystam sa na to tento tyzden. Budem laborovat s tym. Ked zistim nieco tak napisem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

31.10 2018 9:32


este dalsie video ako to pripojit pri zamku. No budem skusat - uvidime co bude nakonec vhodne pre a6 4f
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

28.03 2019 7:44


Caute

Tak maly update. Vcera som s tym laboroval a zistil som zaujimavy poznatok (vlastne dva) . V mojom pripade som z konektoru zamku na kufri pouzil na +12 zelenošedy a hnedy, a na tlačitku je hnedofialovy a hnedy . Hnede su zeme a tu prichadza prva zvlastnost - ked som budil rele +12V zo zamku , tak pekne cvaklo. Na jeho vystupy som dal hnedy (zem z tlacitka) a spinany vystup hnedofialovy (z tlacitka) a ? A nic. Ked som rele prepipaval zapojenie bolo OK, no tlacitko to "nestlacilo" . Ked som ale na skusku prilozil hnedy (zem z tlacitka) na hnedy (z konektoru zamku) kufor sa zamkol bez mackania kluca, alebo bez budenia rele - co je normalne lebo sa uzemnilo - to je vlastne ta funkcia tlacitka. Preco nestaci na zopnutie tlacitka spojenie hnedeho a hnedofialoveho (oba vodice z tlacitka) ? Ved to vlastne robi aj tlacitko. Iba ak som ho uzemnil cez zamok sa kufor zavrel ale bez stlacania kluca alebo knofliku na soferovych dverach.

Druhy detail ale nie overeny : akoby impulz zo zamku ktory zopne rele bol kratky na zopnutie tlacitka a zatvorenia kufra ale to sa mi stalo len par krat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

28.03 2019 7:53


takto som to mal zapojene
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.10. 2013
Příspěvků: 37 | Témat: 11

22.04 2019 9:49


Nazdar... Prepojí som kufor tiež na dovieranie ale teraz mi nefunguje tlačítko na zatváranie v kufri... Ma to tak byt alebo je niečo zle? Dik
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

28.04 2019 7:48


Něco je špatně...
nahoru

sponzor





28.04 2019 7:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

09.07 2019 15:20


Zdravím, povedlo se to někomu dotáhnout do zdárného konce na A6 4f?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email