Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 332 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 6
Celkem: 332

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

12.05 2015 11:08


Asi týden pozoruji, že když přeřazuji z trochu vyšších otáček (2000 ot/min a výš) na vyšší rychlost, tak při sešlápnutí spojky (než zařadím tu vyšší rychlost) se mi ozve zvuk, podobný zvuku vysavače (takový jakoby hvízd). Když přeřazuji za nižších otáček, zvuk se neozývá. Když nechám auto na volnoběh, sešlápnu plyn na vyšší otáčky, a pak spojku, tak se taky nic neozývá. Jinak spojka zabírá dobře, neprokluzuje atd., nepozoruji zatím žádnou změnu chování, kromě toho zvuku teda, který pravděpodobně značí blížící se problém. Podle mě je to asi spojkové ložisko, ale jsem lajk. A teď otázka, co s tím? Vyměnit komplet spojkovou sadu s 2hmotou (LUK, Sachs), nebo jen ložisko, nebo to nechat ještě být? Po konzultaci s automechanikem mě moc neporadil, jen že kdyby se měnilo ložisko, že už je jednou zda by se měnila celá sada, když už to bude rozdělaný, že je to na mě. Tak nevím. Mám nalítáno poctivých 145 tis.km, motor 1.9 TDI* 77kW BXE (chip).

Edit 27.7.2015:
Zvuk dělalo Turbo*, nechal jsem ho jen vyčistit a zvuk zmizel.
Naposledy upravil pckarlos dne 02.08 2018 11:09, celkově upraveno 5 krát. (15% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





12.05 2015 11:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

12.05 2015 15:38


vypada to na lozisko, spojka by mela jeste vydrzet nejakych dalsich aspon 100 tis km pokud s ni bylo dobre zachazeno a nejezdila v tom zena coz podle toho loziska tak vypada.)

zase kdyz uz to bude kuchat tak je lepsi to vymenit komplet, ale to je tak 11 tis. pri nejmensim jen material. Nejdrazsi je ten 2hmot. setrvak

me se rozlit setrvak asi pri 250tis km, ale cca pri 220tis km uz se ozival a rachtal na volnobeh, sral sem na to a pak z nej vylitali peera

tak nevim, zkus jeste par tisic km pojezdit kdyz se to nebude radikalne zhorsovat a pak to vymen cely a mas klid na dalsich 200 tis .)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

09.07 2015 18:03


Tak jsem byl s jiným problémem (občasný pád do nouzového režimu) v servise Audi, technik auto projel, a prý ten zvuk co mi to dělá při sešlápnutí spojky, nesouvisí se spojkou, ale s turbem, a že prý je to normální. Dříve se mi ale žádný takový zvuk neozýval. Takže budu během měsíce dávat Turbo* na vyčištění (dle technika není třeba repas turba) a pak sem napíšu, jestli to nějak pomohlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

12.07 2015 11:07


Podle mojeho je to taky normální, mně to dělá pořád od doby co Audinu mám. Ba naopak, mně se ten zvuk líbí )
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

12.07 2015 19:56


ten chip si nechával dělat ty??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

13.07 2015 7:58


Khokosak: Mě se ten zvuk neozýval, až prostě po cca půl roce, jinak opravdu bez zvuku, a mě osobně se to bohužel nelíbí. Ale pojedu s turbem na vyčištění, uvidíme.

martin51253: Ano, chip jsem si nechával dělat já, asi měsíc po koupi auta, viz toto vlákno:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

27.07 2015 20:28


Po vyčištění turba zvuk zmizel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.11. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 2

06.01 2018 14:10


Mám ten samej problém. Kolik tě stálo vyčištění turba? Jen pro info?
nahoru

sponzor





06.01 2018 14:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

06.01 2018 14:19


Mě vyčištění turba stálo celkem 3000 Kč, včetně demontáže a montáže. Dělal mi to jeden známý, Turbo* pak poslal do
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
, kde provedli vyčištění.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.11. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 2

06.01 2018 18:44


Jak dlouho jim to trvalo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

06.01 2018 18:52


Jeden den to tam přišlo a druhý den to už odesílali. Samotné čištění bude otázka hodin. Nejhorší je ta demontáž/montáž, k turbu je celkem špatný přístup.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email