Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 534 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 530
Uživatelů: 4
Celkem: 534

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

17.04 2015 23:25


Zdravím, koupil jsem jetou S5 V8 a chová se divně volnoběh, při rozjezdu na jedničku při lehkým přidání plynu si to začne samo tůrovat přibližně ve vteřinových intervalech cca o 200 ot, při rozjezdu to má občas takový neplynulý zrychlování a při jízdě s vyhozeným kvaltem kolísají otáčky v pravidelným intervalu mezi cca 800 až 1000/min. až při úplném zastavení se ustálí na 600. Diagnostika nic neukazuje, dával jsem novej filtr, svíčky, klapka vyčištěná a zkalibrovaná.Váhu vzduchu jsem prošplíchl sprejem, ale je to pořád stejný.
nahoru

sponzor





17.04 2015 23:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

17.04 2015 23:47


Odkud jsi?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

17.04 2015 23:59


Z Brna
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

23.04 2015 10:28


Vyřešil jsi ten volnoběh?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

23.04 2015 14:45


Nee, měl jsem to na diagnostice u dvou lidí, údajně všechno v pořádku, nikoho nic nenapadá. Ty máš taky S5 osmiválec, nebo V6 Kompresor*?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2014
Příspěvků: 284 | Témat: 15

23.04 2015 19:19


Nedělal na tom někdo rozvody?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

23.04 2015 19:52


To nevím, kupoval jsem to jetý, 160000 km, sou tam řetězy, tak počítám, že ne. Ale je slyšet takový slabý chrastění od rozvodu u levé hlavy, jestli nemuže být špatnej ten Variátor* na sací vačce. Poznám něco, když odpojím ten elektroventil, co ho ovládá? Nebo jak se projevuje špatnej vatiátor vaček?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

23.04 2015 19:52


Já mám V8
nahoru

sponzor





23.04 2015 19:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

23.04 2015 19:55


Špatný Variátor* ti ukáže diagnostika jako špatnou pozici vačky... Mě ho měnili při rozvodech.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2014
Příspěvků: 284 | Témat: 15

23.04 2015 20:49


Na Emerickým foru řešili že ty 4.2fsi měly problémy s usazováním karbonu,pak vstřikovače,dál se tam přehrával software v ECU*,měnily se svíčky,cívky vše kvůli nepravidelnému volnoběhu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

23.04 2015 21:41


Ten volnoběh sám o sobě, když stojím na místě tak je v pohodě, spíš jak se začnu plynule rozjíždět, tak si to začne samo tůrovat, jak nervozní řidič na semaforu, když se rozjedu prudce, tak to nedělá.
JK tobě měnili všechny řetězy, nebo jenom ty dva horní? A u kolika km ten Variátor* odešel?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

24.04 2015 20:24


Odešel mi cca na 150t. u toho jsem rovnou udělal celé rozvody.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

24.04 2015 21:48


Takze motor ven? Na kolik prijde takova sranda?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

24.04 2015 22:46


Jo motor ven počítej cca 50t. Ja u toho nechal dělat i repas hlav (zabroušení sedel a ventilů) kazí se kvůli tomu humusu, který se usazuje ve všech FSI* motorech.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

24.04 2015 23:28


Tak rozvody teda dělat nebudu, ale sračky jsem čistil a je to fakt humus. Chce to pravidelně do sání nastříkat nějaký sračky, aby se tam ten karbon nedělal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

28.04 2015 13:50


Mám podezření na Lambda* sondu, ale je divný, že to neukáže diagnostika, když je tam ještě druhá kontrolní. Když to je studený a má to zvýšený otáčky a ty klapky v sacím potrubí jsou přivřený, tak se to rozjíždí normálně. Máte někdo zkušenost s těma klapkama v sání? Myslím ty spodní, ne ty co přepínají délku sání. Fungují jenom při studeným startu, nebo třeba při provozu na chudou směs( pokud to ten motor vůbec umí).
nahoru

sponzor





28.04 2015 13:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 14 | Témat: 1

17.05 2015 0:39


ma to EGR* ventil? ten je neaktivny prave ked nemas problem - volnobeh, plny plyn a studeny motor.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

18.05 2015 12:22


EGR* to nemá, mám podezření na bohatou směs, mám úplně černý svíčky a to sem dával nový. Nevíte někdo, kolik má být odtrh? U starých byl milimetr a na nových je 0,8.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

25.05 2015 15:22


Mám S5 4,2FSI najeto 135000 km dělali jsme čištění chemicky, celkem to vyjde asi do 2000 Kč a v pohodě. Cukala, kolísal volnoběh, sklidnilo se to a po vyčištění spotřeba klesla o cca 1 l/100 km.
Byly taky zapečený stírací kroužky, žralo to olej, což se taky vyřešilo (přidáním přípravku od Liqui Moly těsně před výměnou oleje). Teď žere asi 0,5 až 1 l/15000 km.

Řešilo se tam i cuknutí při 2500-2750 ot/min, což se vyřešilo nastavením natočení swirl klapek v sw. řídící jednotky motoru (je tam totiž z fabriky chyba, která je odstraněná jen u Americký verze sw.).

Na rozvody a podobný "rady" za 50t je vždycky času dost...

Kdyžtak: www.sportmotor.cz
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

25.05 2015 15:31


c99 - jak probíhá chemické čištění, případně jakou chemii jsi použil?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

26.05 2015 0:10


Mě by spíš zajímala ta chyba u swirl klapek. Nevím, jakej vliv můžou mít na chod motoru, když jsou u studenýho startu přivřený cca půl minuty a potom už jsou pořád naplno otevřený.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

29.05 2015 9:39


sigic (Út, 26.05, 2015 0:10) orig :
Mě by spíš zajímala ta chyba u swirl klapek. Nevím, jakej vliv můžou mít na chod motoru, když jsou u studenýho startu přivřený cca půl minuty a potom už jsou pořád naplno otevřený.


Jak fungujou swirl klapky u motoru 4,2FSI V8 a jaký je jejich účel, najdeš třeba v dokumentaci Audi: SSP376 a SSP377, tam je popis funkce a kdy otevírají a zavírají, i když obecně.
Konkrétní data (otáčky a zatížení motoru při kterým otevírají a zavírají) jdou vyčíst jen ze softwaru řídící jednotky motoru, když víš jak...

Já nic nevnucuju, jenom jsem chtěl pomoct s vyřešením problému, který jsem řešil poměrně dlouho na svým autě, toť vše. Samozřejmě je i možný, že na tvým autě je to něčim jiným, to se nedá nikdy vyloučit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

29.05 2015 10:57


JK (Po, 25.05, 2015 15:31) orig :
c99 - jak probíhá chemické čištění, případně jakou chemii jsi použil?


Sorry, ale ze zveřejňování věcí, jejichž testování a zkoušení mě stálo dost času a peněz už jsem vyrostl.
Jenom řeknu, že používáme 2 přípravky, jeden na čištění sání - swirl klapek a sacích ventilů a jeden, který vyčistí palivový čerpadlo, vstřiky a vnitřky válce, teda hlavně dna pístů (jejichž zanesení zvyšuje kompresi a způsobuje detonační spalování a teda čidla klepání stahují předstih a tím klesá výkon) a čistí to i svíčky (zanesení svíček způsobuje vynechávání zapalování) což způsobuje kolísání volnoběhu a cukání(ale to je asi známá věc).

Každý přípravek je od jiné firmy a VIF to teda není...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

29.05 2015 18:49


c99 (29.05 2015 10:57) orig :


Sorry, ale ze zveřejňování věcí, jejichž testování a zkoušení mě stálo dost času a peněz už jsem vyrostl.
Jenom řeknu, že používáme 2 přípravky, jeden na čištění sání - swirl klapek a sacích ventilů a jeden, který vyčistí palivový čerpadlo, vstřiky a vnitřky válce, teda hlavně dna pístů (jejichž zanesení zvyšuje kompresi a způsobuje detonační spalování a teda čidla klepání stahují předstih a tím klesá výkon) a čistí to i svíčky (zanesení svíček způsobuje vynechávání zapalování) což způsobuje kolísání volnoběhu a cukání(ale to je asi známá věc).

Každý přípravek je od jiné firmy a VIF to teda není...
Ty si naozaj klubák srdcom aj dušou.Tento klub je hlavne o tom,pomôcť jeden druhému,hlavne niakou tou radou,keď už inak nie.Pokial to s tou tvojou prvou vetou myslíš naozaj vážne,nechápem,čo tu vôbec hladáš.Hanbím sa za takýchto klubákov ako si ty.A úprimne sa teším,až tu budeš žiadať niekoho o radu ty.Ale možno si len moc fičal na Aktách X.
nahoru

sponzor





29.05 2015 18:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

30.05 2015 8:06


Pedro299 mi vzal slova z úst... klub je tu proto, aby si členové radili a pomáhali...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

01.06 2015 10:29


OK asi jsem už paranoidní, sorry... holt je mi už 50...
Myslel jsem, že mluvím s mechanikama, který jen sbíraj rozumy, a Akta X nesleduju

Já to čistím Toyota Injection cleaner + Wynn's EGR3, s cuknutím okolo 2500-2700 ot/min. pomohlo přestavení úhlu otevření swirl klapek v sw. v řídící jednotce. (dost jsem se tomu věnoval, protože mě to štvalo, mám tam už svojí 77. verzi sw., takže asi dost vypiplaný...)

Když jsem to koupil (95000km) dal jsem tam Liqui Moly Engine Flush
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
před výměnou oleje, uvolnilo to (nejspíš) zapečený stírací kroužky a žere to teď tak 0,5-1 l/15000 km, což, jak jsem našel na zahraničních forech, je celkem úspěch. Olej měním po 15 000 km Liqui Moly toptec 4100 5W-40, long life je smrt. 5W-30 je dost řidký, teplota oleje je i 115 st.C bez problémů. Pokud nemáte na palubním počítači teplotu oleje, jde to aktivovat, pro mě dost důležitý údaj.

Svíčky používám Brisk Premium+ P4 (Využití kombinace střední elektrody s iridiovým kontaktem a vnější elektrodou ze slitiny ytria s měděným jádrem zastřiženou na střed zapalovací svíčky snižuje požadavek na napětí, otevírá jiskřiště do spalovacího prostoru, podstatně potlačuje zhášecí efekt při studených startech. Přitom zachovává interval výměny na 100.000 km.), či-li jsou méně náročné na napětí cívek než originální NGK a cenově asi za půlku. Zatím je tam mám 40 000 km a žádné vynechávání ani na diagnostice. tuningový svíčky jsem zatím neryskoval.

Pro doplnění, dál tam mám K&N filtr a sportovní výfuk Milltek.

Mám normální spotřebu venku tak kolem 10,5 l/100 km. (můj rekord je na trase Č.B. - Praha a zpět 8,9 l/100km, ale to jsem se nesvez.

Jinak je to r.v. 2008 s magneziovým sacím potrubím, od podzimu 2008 dávali už jen plastový s jinou regulací swirl klapek a klapky v sání (dlouhý/krátký sání) - pneumatická, místo el.motorkama.

Toyota Injection cleaner:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Hezká reklama, ale fakt to funguje a to je to hlavní...

Jinak jsem měnil motorek otevírání víčka nádrže (klasika) a termostat (taky klasika), 1 cívku, 1 nastavovač vačky - asi zbytečně.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.06 2015 11:55


Máš ovládání těch klapek podtlakem nebo elektricky?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

01.06 2015 12:23


c99: Já elektricky, ale testy akčních členů všech klapek v sání a nastavení/přizpůsobení klapek chodí, takže motorky jsou nejsíš OK.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

03.06 2015 13:38


sigic (Pá, 17.04, 2015 23:25) orig :
Zdravím, koupil jsem jetou S5 V8 a chová se divně volnoběh, při rozjezdu na jedničku při lehkým přidání plynu si to začne samo tůrovat přibližně ve vteřinových intervalech cca o 200 ot, při rozjezdu to má občas takový neplynulý zrychlování a při jízdě s vyhozeným kvaltem kolísají otáčky v pravidelným intervalu mezi cca 800 až 1000/min. až při úplném zastavení se ustálí na 600. Diagnostika nic neukazuje, dával jsem novej filtr, svíčky, klapka vyčištěná a zkalibrovaná.Váhu vzduchu jsem prošplíchl sprejem, ale je to pořád stejný.


Jinak abych se vrátil k tvému dotazu po zjištění, že jsi v jiném Tématu psal o odkarbonování. Je to naprogramovaný tak, že volnoběh když auto stojí je 640, když se hýbe tak 800 ot/min. Otáčky kolísají podle spotřeby podtlaku zejména při brždění. Jedině, kdyby to dělalo víc, tak zkusit projít podtlakový hadičky, i k posilovači brzd a zkontrolovat el. čerpadlo podtlaku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

08.06 2015 12:15


pedro299 (Pá, 29.05, 2015 18:49) orig :
Ty si naozaj klubák srdcom aj dušou.Tento klub je hlavne o tom,pomôcť jeden druhému,hlavne niakou tou radou,keď už inak nie.Pokial to s tou tvojou prvou vetou myslíš naozaj vážne,nechápem,čo tu vôbec hladáš.Hanbím sa za takýchto klubákov ako si ty.A úprimne sa teším,až tu budeš žiadať niekoho o radu ty.Ale možno si len moc fičal na Aktách X.


Takže jsem udělal co jsi kritizoval. Karmu si mi snížil, a už nezvýšil nebo snížení nezrušil. Takže to je to klubáctví srdcem a duší, o kterém píšeš???
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email