Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 3
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: ET
tagy: wiki: AFS...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.5. 2008
Příspěvků: 72 | Témat: 19

09.04 2009 16:13


Může mi někdo poradit,s jakým ET koupit hlinikové kola na Audi A6 r.v.2000.Díky
nahoru

sponzor





09.04 2009 16:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

09.04 2009 16:32


www.alcar.cz

konfigurator kol...

zadas znacku typ a mas to i s rozmerem gum
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.5. 2008
Příspěvků: 72 | Témat: 19

09.04 2009 16:48


to jsem taky zkoušel.Ale je tam ET35,ET38 nebo ET45.Které jsou nejlepší?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

09.04 2009 16:51


http://audiklub.cz/pomucky

ET znamena okolik ti kola "vylezou" nebo "zalezou" do auta/z auta
neni lepsi nebo horsi, zalezi co mas v technicaku a co pak dobre vypada na aute
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.5. 2008
Příspěvků: 72 | Témat: 19

09.04 2009 16:55


takže ET 38 mi víc vylezou z auta nebo do auta?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

09.04 2009 16:55


diego:
to jsem taky zkoušel.Ale je tam ET35,ET38 nebo ET45.Které jsou nejlepší?


et 35 min ne! bude to vypadat dobre
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.5. 2008
Příspěvků: 72 | Témat: 19

09.04 2009 17:07


elektrony co jsem si vybral mají ET38 a ET45.Takže asi ty 38,že?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

09.04 2009 17:24


diego:
elektrony co jsem si vybral mají ET38 a ET45.Takže asi ty 38,že?


jednoznacne a aspon 7,5J at to trosku vypada k svetu

mas foto nebo link?
nahoru

sponzor





09.04 2009 17:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.5. 2008
Příspěvků: 72 | Témat: 19

10.04 2009 14:03


Tady je.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

10.04 2009 14:08


nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

10.04 2009 14:08


je to vzdálenost dosedací plochy od osy ráfku...a funguje to tak...čím menší ET..tím víc jsou kola ven ... viz.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.5. 2008
Příspěvků: 72 | Témat: 19

11.04 2009 10:45


Adélka80:
je to vzdálenost dosedací plochy od osy ráfku...a funguje to tak...čím menší ET..tím víc jsou kola ven ... viz.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Díky ,to jsem potřeboval.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.12. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 7

05.03 2012 10:32


Bratovi sa stala take vec, ze auto mal po havarii v servise a kym bolo v servise tak kupil nove disky s odlisnym ET ako mali original a rovno vysiel zo servisu na nich. Ked na tom jazdil a vytocil plny tak auto normalne odskakovalo. V servise mu povedali ze to moze byt tym ze ma quattro* a ze tie diferencialy su vypocitane na take ET a ked teraz vytoci kolesa tak vlastne opisuju iny radius ako by mali. Toto je podla mna totalna hovadina kedze diferencialy su tam prave na to aby tieto nezrovnalosti pri vytacani vyrovnali a rozdelili otacky na obe strany tak aby dobre bolo. Kolesa potom nahodil spät povodne ale zo zimnymi gumami a povedal ze uz to nerobi a to ho utvrdilo v tom tvrdeni toho mechanika ale ja si skor myslim ze to bolo skor tym ze tie zimne maju inu zmes a potom sa to tak neprejavuje. Ja si skor myslim ze je to sposobene bud homokinetickym klbom alebo diferencialom samotnym, uvidime, klby su vymenene na oboch stranach na prednej naprave tak skusim nahodit spät tie nove disky. Ja sa ale chcem Vas spytat, ze ci si myslite ze by to mohlo mat taky vplyv ako povedal ten mechanik. DIKY...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

05.03 2012 11:33


miloss98:
Dobrej blud. Q uattro je sice mrcha třeba při tažení vozu, ale taková, aby ještě fňukala nad ET, to ne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

05.03 2012 13:23


miloss98: neviem ako je na tom rozdielne ET ale u Q je to znama zalezitost, v pripade ze mas plno vytoceny rejd a hlavne v pomalej rychlosti na asfaltu (pri rozbiehani) predok ma tendenciu uskakovat, je to spusobene tym ze u Q je v zaberu aj zadna naprava ktora sa snazi auto tlacit dopredu aj ked tym mas vytocene do strany, cim tvrdsie pneu tym je efekt citelnejsi, takto mi to aspon vysvetloval mechanik a na tom mojom sa to prejavovalo stejne, sice za mechanikove nazory ruku do ohna nedam ale prislo mi to logicke ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.12. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 7

05.03 2012 13:38


ano to mas pravdu taha aj zadna naprava ale toto nemoze robit to neexistuje ze je normalne kedze to ma elektronicku uzavierku diferencialu tak ked vytocis kolesa tak by sa uzavierka mala automaticky vypnut pretoze ked tahaju obe zadne kolesa naraz tak vtedy nastava ten efekt ze sa snazi tlacit auto rovno pred sebou a predne kolesa odskakuju lenze pri vytocenych kolesach by sa mala uzavierka vypnut a tahat len jedno predne a jedno zadne vtedy by tento efekt nastat nemal....toto pisem len so skusenosti mojho otca, ktory jazdi na nakladaku a ked na blate alebo tak zapne (manualne) uzavierku na zadne kolesa tak ide rovno a moze robit co chce a v pripade ze by so zapnutou uzavierkou jazdil na asfalte tak pri toceni by v diferenciali vznikalo velke napetie a predok by mal tendenciu odskakovat a casom by mohol odist diferencial....ale presne ako pises ked sa otacam pomaly alebo tak na letnych pneumatikach, ktore maju tvrdu zmes.....ma to nejake riesenie alebo to je naozaj normalne??
nahoru

sponzor





05.03 2012 13:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.1. 2011
Příspěvků: 141 | Témat: 5

20.03 2012 21:24


Nazdar, je nejaký problém s vyvážením Alu keď dám ET35 miesto ET 45 v TP?, lebo kúpil som komplet nové ALu Tomason 7,5x17 TN4 ET35 aj pneu ContiSC5 a klepe mi volant od 110-120. Na origo ALU 16 bol klud aj pri 180-200. Dal som menšie ET aby to lepšie vypadalo, predok pneu pekne licuje s hranou blatníka ale toto ma sere. Dal som ešte raz prevážiť predok,(trochu bol rozvážený po cca 250km) trochu sa zlepšilo a dnes som skúsil vymeniť predok za zadok ale ešte to nie je OK (strediace krúžky som dal boli ku Alu aj šrôby). Dám ešte zvážiť tie čo boli v zadku, skontrolovať geo, aj keď zimné boli zjazdené pekne ale kvôli tomu menšiemu ET, ale potom už neviem náprava je OK ani náznak vôle nájazd 95T) a na zimných to bolo OK. Letné aj zimné 16 šlapú v pohode treba na to nejakého fachmana na vyváženie. Tie predné čo mi vyvažoval tak som pozeral a bolo vyvážené na 0. Stretol sa niekto s takýmto problémom.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

20.03 2012 22:41


Jano ZA:
Dával jsem v podstatě totéž a nic se neděje. Vyvážení, ložiska, stav nápravy a řízení, geometrie, dosedací plochy kol a kotoučů. Osobně sázím na špatné vyvážení. Zkus to nechat vyvážit na voze, pokud máš možnost
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.1. 2011
Příspěvků: 141 | Témat: 5

20.03 2012 23:03


Dosadacie plochy nábojov som očistil, po založení kolies aj s krúžkami tam nie je žadna vôla, a vyváženie na aute fúúú to neviem, skúsim zistiť. Na náprave som žiadne vôle nenašiel. Blbne mi to ako som nahodil tieto nové komplety.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

20.03 2012 23:13


Když to blbne i se zadními, mohlo by to být i řízení, ale v těchhle rychlostech většinou hází výškově nepravidelné gumy. Od stolu to nezjistíš.
Kdybych byl netrpělivej a chtěl mít jasno hned, kombinoval bych krátkodobě gumy po předchozím označení i křížem, případně s rezervou nebo pokud ti zbyly ty staré. Muselo by se projevit, jestli je to gumou nebo zbytkem auta.
Může být i vadný disk a to se vyvažuje dost špatně, nesedí kalibrace. Měl bys i vizuálně zkontrolovat při otáčení profil desénu, i tam může být chyba.
Tohle všechno by měl ale pozorný gumař s dobrým vybavením poznat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

21.03 2012 5:58


jednodnoduchy... pokud je ot po vymene alu tak je problem s gumama nebo diskama..
ostatni nech stranou at ti to neplete hlavu..
zkus ty stary obout dopredu kdyz klepe volant a uvidis..
nebo je rovnou nech ty novy prevazit a zatocit s nema na vyvazovacce tam by byla videt pripadna hazivost nebo narazena guma..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

21.03 2012 6:16


nemusi to byt nutne spatne vyvazeny kola, protoze kola s mensim ET a sirsim pneu vic zatezuji napravu a muzou se tak projevit vule ktery se s nizsim ET a uzsima gumama jeste neprojevi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.1. 2011
Příspěvků: 141 | Témat: 5

21.03 2012 7:33


Jedine čo sa zmenilo, bolo ET35, šírka pneu ostala 225. Pôvodne bolo 225/55R16 teraz 225/50R17 pri disku 7,5x17 podľa TP. Skúsim to hodiť ešte na bratovu A4 má takú istú a uvidím. Tie dve čo boli v predu keď sa prevažovali tak disky mi vravel že sú OK, pneu som nemal ani kde poškodiť majú len cca 250km, nenašiel som ani žiadnu nerovnosť že by prasknutý kord al. hrča? Neviem no, ešte dám dopredu aj tie origo alu R16 letné a uvidím. Ďakujem za postrehy, rady. náprava bola kontrolovaná cca pri 86T lebo sa menil PV kĺb + geo, jazdím si sám.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

21.03 2012 7:34


kdyz je kolo rovny a guma dobra nemuze hazet ani s ET 0
stane se z nej setrvak a ten se stredi sam ...
nahoru

sponzor





21.03 2012 7:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2010
Příspěvků: 137 | Témat: 15

21.03 2012 10:17


Jano ZA:
mel sem podobny problem na sve A6, letni gumy 205/55 na rafkach R16 s ET 45, presne podle TP a delalo to to stejne, vibrace okolo rychlosti 110km/h, kdyz sem nasadil vetsi rafky R17 ET38 s pneu 225/45 problem zmizel. Pozdeji sem zjistil, ze kola byly jednak spatne vyvazene a jednak nerovnomerne sjete kvuli vuli v predni naprave. Ale vibrace se neprojevili i kdyz predni naprava mela vuli a byly tam vetsi pneu (ktere byly v poradku) a rafky s nizsim ET.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.1. 2011
Příspěvků: 141 | Témat: 5

04.05 2012 7:29


Nazdar, tak už som skúsil prehodiť kolesá aj na bratovu A4, naj. 50T čiže auto je OK, a mierne vibrácie sú aj tam, neklepe nejak volant ale cítiť, že to nie je OK. Skúsil som to dať prevážiť aj na vyvažovačke, kde proti gume tlačí valec o váhe 600kg(simuluje cestu), 2-pneeu pootočil na ráfku ale ešte to nie je 100%. Na pneu nepovedal nikto nič, že by boli vadné. Do 110-120 to ide hladko bez problému (keby rýchlejšie nejazdím tak to ani nezistím )a potom cez 140 to už ide ok, zdá sa mi že to robí najviac pri zrýchlení al ubratí. Dal som tam aj predné zimné s5 ale tam to bolo OK. Dám to ešte mechanikovi nech sa na to pozrie.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

04.05 2012 10:34


diego:
Může mi někdo poradit,s jakým ET koupit hlinikové kola na Audi A6 r.v.2000.Díky


s takovym jaky mas NAPSANY VE VELKEM TECHNICAKU

jinak riskujes do budoucna zasadni problemy STK*, policie, pojistovna.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.6. 2011
Příspěvků: 198 | Témat: 5

04.05 2012 11:03


Cau.
Mne to robilo na fiate a ako som zistil boly to špatne disky. Kupil som totiž použite a ako sa neskvor ukazalo boly vykrivene asi dostalo koleso ranu z boku. Nebolo navonok poškodene a dalo sa aj vyvažiť ale keď som sundal pneu a vyskušal to na vyvažovačke tak to šlo šejderm. Proste jedna strana bola viac vevnitr a druha von.Šlo to ze strany na stranu. Zistil som to tak že som priložil k okraju mierku a keď som ho roztočil tak jedna strana odstavala. Zaujimave aj akorat že to šlo vyvažiť. Preto je dobre davať bacha ake disky kupuješ. Halvne ak kupuješ ojetinu.
Pokial ide o rozmer tak to maš v TP a toho by som sa radšej držal. Ak teda niesi nejaky fanda tuningu. A nevybaviš si to s policajtama. Potom si tam mužeš dat aj kola z traktora.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.1. 2011
Příspěvků: 141 | Témat: 5

04.05 2012 11:45


Práve disky aj s pneu sú komplet nové, a v 2-och pneuservisoch nič nezistili, tak jedine ak je na nejakej gume min hádzavosť ktorú nie je moc vidieť a prejavuje sa to až pri tej rýchlosti. Jedine čo som zmenil bolo menšie ET oproti TP z 45 na 35 aby kolá neboli zapadnuté v blatníku ako v električke. Na audizine majú kolá 19-20 a nič tak ja neviem či chodia len do 100km
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.6. 2011
Příspěvků: 198 | Témat: 5

04.05 2012 15:37


No ak su nove tak by snaď maly byť OK. Ja som mal jazdene a ako som pisal cely disk bol vyhnuty do jednej strany takže to pekne hádzalo pri nejakych 90-120. Dokonca si myslim že my kvoly tomu odišiel aj el. posilovač riadenia. Tiež by som ešte odporučil skontrolovať ako tam sedia či tam máš spravny vymedzovaci krúžokak ak tam je. To muže tiež spôsobiť problemy teda ak ich blbo nasadiš. Inak pokiaľ ide o to vyhnutie disku neviem či to vyvažovačka dokaže odhaliť alebo nie. Mne osobne to prešlo vyvaženim aj keď to bolo skrivene do esička. Inak to múže robiť aj klb ale ten by to asi robil stale nie len pri 120.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email