Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 188 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 188
Uživatelů: 0
Celkem: 188

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.03 2015 14:55


Ahoj,

Potřebuji koupit nějaké auto na každodenní popojížděčky (práce, nákup...), trasy cca 6 km.

Z Audi mne docela zaujalo to novější TT, případně A5. Při takovém režimu jízdy nepřipadá nafta v úvahu, takže zůstaly jen turbobenzíny. Moje otázka zní, jsou to spolehlivé motory ? Vydrží to ? Nebo se mám přestat koukat po autech od VW a jít po klasické atmosféře ?

Mimochodem, když už se tu ptám, neznáte náhodou tohle TT ? V inzerátu je to samý audiklub...

http://www.sportovnivozy.cz/62821-audi-tt-fesergraf-zlinpraha?fz=vse
nahoru

sponzor





16.03 2015 14:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

16.03 2015 16:05


Čagos,

že by pretor 2?

Jo to je tt revelereho..je pěkný!

A otázka jestli vydrží, nebo ne si myslim je velice individuální,,s každym autem když nejezdí koko..tak vydrží. Je teda pravda, že některý je choulostivější, ale myslim si že tyhle benzínový motorizace do tý skupiny nepatří..

zkus mu napsat SZ a domluvit se s nim
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

16.03 2015 16:37


s tim vozem bylo zachazeno velice slusne. nemas se ceho bat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.03 2015 16:55


Díky, už jsem si to tu dohledal... http://audiklub.cz/garaz/auto/3751-2007-audi-tt

Vypadá docela dobře, až na kola tedy, ale tak to je věc vkusu a lze to případně jednoduše řešit...

Ale více mi vadí ten pičtuning na 189 kW a spojka + setrvák měněná při 60tkm... No, tohle konkrétní auto asi škrtám...

Mimochodem, neměla ta TSička nějaké problémy s rozvody ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

16.03 2015 17:20


Aha, to dava logiku, tak kup auto radeji pred vymenou spojky a setrvaku tvl

Nekdy si rikam, no radeji nic...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

16.03 2015 17:49


huty (Po, 16.03, 2015 17:20) orig :
Aha, to dava logiku, tak kup auto radeji pred vymenou spojky a setrvaku tvl

Nekdy si rikam, no radeji nic...

Ma pravdu. Pokud byla delana spojka v 60 tis, tak tomu nekdo daval pokourit nebo je tam neco spatne. Tyhle veci vydrzi mnohonasobne vice. Takze je sice fajn, ze uz je to vymenene, ale kdy se to bude muset menit zase?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

16.03 2015 17:53


Kola sou slabsi ale majitel slusnej, to je u jeteho vozu dost podstatna vec, kor kdyz se nevyznas
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.03 2015 19:52


huty (16.03 2015 17:20) orig :
Aha, to dava logiku, tak kup auto radeji pred vymenou spojky a setrvaku tvl

Nekdy si rikam, no radeji nic...

Asi jsme se nepochopili - myslel jsem to tak, jak psal sTeblo - pokud to auto někdo zajížděl takovým způsobem, že to v 60tkm spojka vzdala, tak jak na tom budou ostatní části auta, jako např. motor, že... Jistě, mohla to být např. nějaká výrobní vada jenž nějakým způsobem prošla kontrolou, ale když kupuji ojetinu, vždy počítám s tím horším scénářem

belmondo: nic proti majiteli ani proti autu, ale jak jsem psal výše, ojeté auto už jsem kupoval asi patnáctkrát a nikdy jsem nekoupil špatně, asi i díky té své jakési "podezřívavosti"
nahoru

sponzor





16.03 2015 19:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2013
Příspěvků: 185 | Témat: 11

19.03 2015 8:42


S tímto jednáním už jsem se také bohužel setkal.

No co říct, čecháčkovství...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

20.03 2015 22:31


kapitanmorgan: Krátké trasy, kdy se motor ani neohřeje nesvědší žádnému motoru a je jedno, zda je to diesel, nebo benzín. Při krátkých trasách se u benziňáku budou zasírat svíčky a u TSIček je v tomto režimu jeden fenomén a to přibývání oleje, kdy to vede až k rozsvícení kontrolky. Resp. jde o to, že v oleji přibývá benzin, který se na krátké vzdálenosti nestačí odpařit. To se ještě podpoří podtáčením motoru. Proto to chce občas auto pořádně projet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

21.03 2015 7:16


kapitanmorgan:

Pokud jezdis kratke trasy, že se motor ani neprohreje, tak bych se asi turbu vyhnul a volil nejakou velkou atmosferu. Idealne nejake americke ohv, me to utvrdilo, ze jsou ty motory neznicitelne. Kratke trasy= vymena oleje max po 10ti tis km. To bych volil jako nejvyssi hranici vymeny oleje. U audi jsem takove male najezdy nezazil, ale ted jsem delal bmw 120tis km najeto a motor mrtvy. Pricina jasna longlife olej a male najezdy. Motor lautr plny karbobnu, v haji pistini krouzky, vanos, vacky vydrite,.... A to co stoji tolik materialu na bmw ani nebudu komentovat. Jako automechanik ti rikam, ze kratne najezdy=smrt.Nebo poměrně časté výměny oleje, městsky provoz a nízké nájezdy jsou tak na 6 000km. Odjezdil jsem hodne amerik a svou konstrukci jsou v podstate nesmrtelne. U nekterych pripadu, se stava ze automat je blato, ale to je spis obrazek fordu. U amerik co jsem obcas zazil tak hydrostely, ale duvod byl kratke najezdy a k tomu, pan bral olej od nekoho za super penize. Tak to je kapitola sama o sobe. Jinak co se tyce americkych automatu, tak u nekterych staci pridelat chladic oleje. To kdybys mel zajem tak ti napisi ktere automaty a ukterych aut jsou dobe. Já jezdit takove kratke trasy, tak spis premyslim treba nad elektrokolem. Skoro vubec se nenadres, dojedes vsude a skoro nic te to nestoji. Me osobne se americke auta velmi osvedicili, hlavne nekupovat s karburatorem, to pocitej se spotrebou okolo 40l/100km s lehkou nohou a budes si pripadat jak vitez u 8.2 benzin. X let mam jeden americky terenak, naprosto vdecny delnik, to auto zazilo neskutecne peklo, destiky tisic km v terenu, asfaltovou cestu to videlo leda s trickace, rany zazila ze vsech stran, prevracene to bylo snad na kazde strane. Ja jsem v tom aute v zivote nemenil olej v motoru, na napravach nic neklepe, akorat se urvaly spojovacky na stabilizatory, ale nefunkcni stabilizatory v terenu se projevi jako znacna vyhoda. Vysypal se akorat automat, ale u tohoto konkretniho auta je prevodovka blato. S takto nizkym najezdem si myslim, ze te spotreba do 20l/100km nebude stvat. Jinak z vlastnich zkusenosti co se mi jevilo jako nejvetsi nezmar ve vsech smerech tak starsi Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 s prevodovkou Quadra-drive, nejlepsi japonska prevodovka co se tam kdy davala. To auto ma neznicitelnou techniku a v terenu si ani netroufnes na to, co to auto ve skutecnosti zvladne s prstem vis kde. Ale to je o skusenostech. Jinak co si myslis, ze ti udela 2.0tfsi po roce jezdeni na kratkych trasach. Budes spekulovat, ze ti to nejak zere olej, nebo dojdes covece to na volnobeh zni jak diesel, no asi promenlive casovani ventilu a retaz mezi vackama nebo to auto nejede nebo pada to nouzaku. Turbu nesvedsci vecne eko jizdy a lehtani plynu, odeserou to lopatky nebo obtok. A po nejakem case se ozve rozpadly katalyzator. Potom kdyz otevres katalazator a zjistis, ze je ho tam jen pulka a ze pulka je nekde ve zbytku vyfukove soustavy. Tak zajebes cely den, jenom tim, ze budes otevritat tlumice a hledat zbytky vceliho ulu. Potom si reknes bomba cosi mi furt sviti motor a zere to, tak si pojedu odstavit zadni lambda sondy. Pak jsou jeste experti typu, vodu mam na 90ti tak tomu nalozim. A pak se strasne divi, ze maji na turbu rozpraskanou vyfukovou cast jak vajca o velikonocnim pondeli nebo muze nastat x jinych veci. Nebo si takovy tatik koupis oktavku rs a po ceste s prahy do brna musi zas jinemu zakomplexovanemu cechovy ukazat co tech usranych 200koni umi, tak to 50km drzi. ze svody sviti, ale jak dojde benzin nebo ordinka dostaner chut na kafe, tak motor vypne jeste nestoji u stojanu. Jako co ten motor ma delat ? Met ruky a nohy, tak tatika vyliska a utece tak daleko, aby ho v zivote nenasel. A jeste treba jako dalsi bonus takovy tatik dojede do autorizaku po 30ti tisicoch na long vymenu oleje. Takove auta proste nechces. Ja treba kdyz dojedu na benzinku a honim to, tak vzdycky tankuji s nastarovanym motorem a nikdy mi na to nic nerekl, ani hlavu neutrhl. U toho TTcka nevim, dělat spojku okolo 90tis a pokud tak malo kilometru za 8 let a mělo by za sebou teprv třeba 3ti vyměnu oleje, tak to ruce uplně pryč . Me spojka vydrzela 240 000km a to jsem jezdil prevazne s vozikem. Rozletela se mi dvouhmota na srycky, jinak spojka by jeste jezdila.
Naposledy upravil Tuner2008 dne 21.03 2015 7:35, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

21.03 2015 7:32


Co tedy vlastne presne znamena kratka trasa? Je jasny ze kratka jizda do skolky 1 km. Co treba jizda 5km (voda na 90, olej nevim) pauza pak zase 10km a takhle cely den. Je to to motor taky zabijak?
Jizda normal, zadne honeni ani sourani

Mluvim o dizlu
Naposledy upravil belmondo dne 21.03 2015 9:50, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

21.03 2015 9:42


Problém je že motory co mají vyjebaný euro 4 a 5 maj funkci zahřívání katalyzátoru, tak to tam sere tři prdele benzinu, ten se dostane přes kruhy do oleje a ten když se nezahřeje tak se to neodpaří a degraduje. Zkuste si někdy čichnout k měrce u tsfi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

21.03 2015 11:21


belmondo:

Diesel je běžec na dlouhé trati. Já když vytahnu dizláka, tak jeden studeny start a auto už jede celý den. To že pujdu nekde treba na 2 hodiny, neni pro me duvod vypinat motor. To že propalim treba 50 korun v benzinu, tak co jako. Ale motor už svoji teplotu celý den, olej ma svoji mazaci vrstvu a kdyz sednu, tak mam i teplocko.

Mám 2.5tdi V6 a liju jen naftu, jestli už to ma kolem 400 nalitano a vsem okolo se jen sypou. Lidi dojdou, že nechápou, že jestli mám původni vačky. Rikam nemam, mam modernizovane hlavy a to ze je penez. Rikam mě zavolal servisak s audi, co mam v nemecku. Hele jsou nove hlavy, dojed si je vymenit. No tak jsem je vymenil aniž by uz ty puvodni byly chytle.

váha:

Já na sví 2000 A6 2.5tdi, mam taky euro 4. V nemecku byli dotace na dpf filtry. Tak mi je tam namontovali.

Davali mi nové hlavy, dpf filtry, gufera a tesneni do tiptronicu.

Stalo mě to nejakých 370eur dokupy v Audi Zentrum.

At si na ty motory nadava kdo chce jak chce, ja jsem uplne spokojený. Auto jezdi vesmes dalnice a streky 1000km+. Jinak jezdim s benzinem.

Jestli chces neco co se moc nesype. Bez do ameriky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

25.03 2015 13:49


Tuner2008 (So, 21.03, 2015 7:16) orig :
kapitanmorgan:

Pokud jezdis kratke trasy, že se motor ani neprohreje, tak bych se asi turbu vyhnul a volil nejakou velkou atmosferu. Idealne nejake americke ohv, me to utvrdilo, ze jsou ty motory neznicitelne. Kratke trasy= vymena oleje max po 10ti tis km. To bych volil jako nejvyssi hranici vymeny oleje. U audi jsem takove male najezdy nezazil, ale ted jsem delal bmw 120tis km najeto a motor mrtvy. Pricina jasna longlife olej a male najezdy. Motor lautr plny karbobnu, v haji pistini krouzky, vanos, vacky vydrite,.... A to co stoji tolik materialu na bmw ani nebudu komentovat. Jako automechanik ti rikam, ze kratne najezdy=smrt.Nebo poměrně časté výměny oleje, městsky provoz a nízké nájezdy jsou tak na 6 000km. Odjezdil jsem hodne amerik a svou konstrukci jsou v podstate nesmrtelne. U nekterych pripadu, se stava ze automat je blato, ale to je spis obrazek fordu. U amerik co jsem obcas zazil tak hydrostely, ale duvod byl kratke najezdy a k tomu, pan bral olej od nekoho za super penize. Tak to je kapitola sama o sobe. Jinak co se tyce americkych automatu, tak u nekterych staci pridelat chladic oleje. To kdybys mel zajem tak ti napisi ktere automaty a ukterych aut jsou dobe. Já jezdit takove kratke trasy, tak spis premyslim treba nad elektrokolem. Skoro vubec se nenadres, dojedes vsude a skoro nic te to nestoji. Me osobne se americke auta velmi osvedicili, hlavne nekupovat s karburatorem, to pocitej se spotrebou okolo 40l/100km s lehkou nohou a budes si pripadat jak vitez u 8.2 benzin. X let mam jeden americky terenak, naprosto vdecny delnik, to auto zazilo neskutecne peklo, destiky tisic km v terenu, asfaltovou cestu to videlo leda s trickace, rany zazila ze vsech stran, prevracene to bylo snad na kazde strane. Ja jsem v tom aute v zivote nemenil olej v motoru, na napravach nic neklepe, akorat se urvaly spojovacky na stabilizatory, ale nefunkcni stabilizatory v terenu se projevi jako znacna vyhoda. Vysypal se akorat automat, ale u tohoto konkretniho auta je prevodovka blato. S takto nizkym najezdem si myslim, ze te spotreba do 20l/100km nebude stvat. Jinak z vlastnich zkusenosti co se mi jevilo jako nejvetsi nezmar ve vsech smerech tak starsi Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 s prevodovkou Quadra-drive, nejlepsi japonska prevodovka co se tam kdy davala. To auto ma neznicitelnou techniku a v terenu si ani netroufnes na to, co to auto ve skutecnosti zvladne s prstem vis kde. Ale to je o skusenostech. Jinak co si myslis, ze ti udela 2.0tfsi po roce jezdeni na kratkych trasach. Budes spekulovat, ze ti to nejak zere olej, nebo dojdes covece to na volnobeh zni jak diesel, no asi promenlive casovani ventilu a retaz mezi vackama nebo to auto nejede nebo pada to nouzaku. Turbu nesvedsci vecne eko jizdy a lehtani plynu, odeserou to lopatky nebo obtok. A po nejakem case se ozve rozpadly katalyzator. Potom kdyz otevres katalazator a zjistis, ze je ho tam jen pulka a ze pulka je nekde ve zbytku vyfukove soustavy. Tak zajebes cely den, jenom tim, ze budes otevritat tlumice a hledat zbytky vceliho ulu. Potom si reknes bomba cosi mi furt sviti motor a zere to, tak si pojedu odstavit zadni lambda sondy. Pak jsou jeste experti typu, vodu mam na 90ti tak tomu nalozim. A pak se strasne divi, ze maji na turbu rozpraskanou vyfukovou cast jak vajca o velikonocnim pondeli nebo muze nastat x jinych veci. Nebo si takovy tatik koupis oktavku rs a po ceste s prahy do brna musi zas jinemu zakomplexovanemu cechovy ukazat co tech usranych 200koni umi, tak to 50km drzi. ze svody sviti, ale jak dojde benzin nebo ordinka dostaner chut na kafe, tak motor vypne jeste nestoji u stojanu. Jako co ten motor ma delat ? Met ruky a nohy, tak tatika vyliska a utece tak daleko, aby ho v zivote nenasel. A jeste treba jako dalsi bonus takovy tatik dojede do autorizaku po 30ti tisicoch na long vymenu oleje. Takove auta proste nechces. Ja treba kdyz dojedu na benzinku a honim to, tak vzdycky tankuji s nastarovanym motorem a nikdy mi na to nic nerekl, ani hlavu neutrhl. U toho TTcka nevim, dělat spojku okolo 90tis a pokud tak malo kilometru za 8 let a mělo by za sebou teprv třeba 3ti vyměnu oleje, tak to ruce uplně pryč . Me spojka vydrzela 240 000km a to jsem jezdil prevazne s vozikem. Rozletela se mi dvouhmota na srycky, jinak spojka by jeste jezdila.

Souhlasím ohledně JEEP GC 4.7 V8. Měl jsem ročník 2000, autoamt, Quadra-Drive. Nejlepší auto co jsem kdy měl, svižné, pohodlné, a hlavně nezničitelné. Jediný mínus - spotřeba ve městě 17.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

10.04 2015 20:04


Takže něco takového by bylo optimální ?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Kdysi dávno, v době kdy to ještě bylo docela moderní auto, jsem takový Vision měl a byl jsem s tím autem moc spokojený

Ale jinak tedy nevím, no, slevil jsem z požadavku na rv a byl omrknout jeden 350z byť jsem o takovém autě vůbec nepřemýšlel a potvrdilo se to, čeho jsem se bál - "sportovní" auta starší více než 6 let bývají v tristním stavu...
nahoru

sponzor





10.04 2015 20:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

25.02 2018 22:56


Zdravím po třech letech. Nic jsem nekoupil a můj naftovej povoz to pomalu začíná vzdávat, takže to musím rozlousknout...

A5 se mi pořád líbí, říkal jsem si, že když bych to auto projel 1x týdně cca 30km v kuse, tak by ten benzín v oleji nemusel být takovej problém ?

Ale k věci, zaujaly mně dvě auta a sice:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jak se vám takhle na zákl. popisu a fotek na sautu zdají / nezdají ?

U toho kabria bych asi případně uplatnil odpočet DPH, takže cenovej rozdíl by činil cca 70 tis. Nicméně po téhle verzi nějak zvlášť neprahnu a výbava je mi taky jedno, stačí mi el. okýnka, klima a rádio. Obojí mám poměrně z ruky, tak spíš řeším, na co se případně jet podívat. U toho coupé počítám s investicí minimálně do nějaké rozumné letní sady kol...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

26.02 2018 1:53


kapitanmorgan: Jsou to docela, a to nejenom cenove, dost rozdilny auta. Nejdriv si ujasni priority..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

26.02 2018 11:18


Když omezím výběr na 2.0 TFSI v manuálu tak moc není z čeho vybírat.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jak jsem psal nahoře, toho dražšího bych si nechal vrátit DPH a když uvážím, že na to levnější bych si musel koupit hned ze startu nějaký hezčí kola, tak je to tak + 20 tis., tzn. ve finále rozdíl asi 50 tis., což zase není tolik.

Vím, že jsou to poměrně rozdílný auta, jenže už by bylo záhodno abych něco koupil a tak už víceméně řeším jenom jakejsi rozumnej poměr ceny / tech. stavu / výbaby, zkrátka, abych nekoupil blbě. Cenovej rozdíl potom nehraje až takovou roli.

U toho levnějšího by ta úspora na DPH zase taková nebyla aby se mi vyplatilo vést knihu jízd a shánět účtenky za benzín pokud bych vyjel do zahraniči (a tankoval tam).

Takže tak.

Jako přikláním se spíš k tomu levnějšímu, neb kabrio by mi bylo spíš na obtíž, ačkoli se mi samozřejmě víc líbí. Pak je tam určitá "výhoda" v podobě nízkýho nájezdu (pokud cebia nevypadá nějak šíleně), ale to beru jen z pohledu následnýho prodeje po pár letech, pokud jde o mně, tak mně km u auta který neznám od novýho až tolik nezajímají.

Asi úplně nejvíc by mi vyhovoval sportback, ale tam je momentálně v nabídce jen jeden kus (s možností odpočtu DPH):
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

26.02 2018 15:59


Pokuď se rád zabýváš dolíváním oleje, směle do této generace motorů.

Poradím ti, 2.0 Tfsi 132 a 155kw jsou ty nejužranější olejničky a vyhni se jim obloukem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

26.02 2018 16:01


ty máš stim nějakou zkušenost nebo to nějak rozepiš
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

26.02 2018 16:10


asi tak.. ea888.. staci nastudovat. a uz nehovorim o tom, ze A5ka s 2.0tfsi (a idealne prednym nahonom) je prvotriedy fail. To si mozes kupit aj nissan micra
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

26.02 2018 16:23


Kdybych mel studovat tak si nekoupim nic 5.2 v10 taky vsude psano ze mrdka a buh vi co jeste ja musim rict ze nemam zadnej problem az na par drobnosti
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

26.02 2018 17:07


V USA přesně na těchto motorech od A3 po Q5 měnily na svolávačku buďto pístní kroužky nebo zrovna celej spodek.
Největší fail tyhle motory.

Starý/první tfsi v A4 B7 jsou dobrý motory co neberou olej a jezdí dodnes bezproblému...
nahoru

sponzor





26.02 2018 17:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 2

26.02 2018 21:42


Koliix: Já jsem v září pořídil zrovna tuhle A5 r.v. 2008 2.0 TFSI. Mám též predohrabku s manuálem o které mluvíš.Byla dovezena z Německa do místního bazaru chlapíkem co dováží a zároveň jim auta spravuje. Nájezd cca 144xxx km. Měl jsem tedy tu výhodu,že na ni byla dělaná GO motoru.Tzn. Nový písty se širšími drážkami pro čepy a nové silnější pístní kroužky + rozvody. Též mám jako kolega nízké nájezdy +-30 km . Musím to zaklepat,ale olej mi opravdu nežere a jinak jsem s autem celkově moc spokojený. I když slyším,že nemáš Quattro,tak máš půlku Audi. Četl jsem nějaký článek ,kde to chlapík trošku rozebíral při testu měl Quattro a automat. Napsal , že u této motorizace by osobně volil spíš predohrabku+ manuální převodovku , protože s automatem a Quattrem mu auto přišlo poměrně dost líné a těžké na takový motor.Nejsem závodník,mám ještě druhý užitkový vozidlo klasickou 1.6 atmosféru, takže tohle je pro mě jako pro normálního řidiče nebe a dudy.Jediny co teď budu řešit je ,že mi auto v těch mrazech při vic jak -10° nějak neochotně startuje. Takže to budu muset nechat prověřit zda je na tom zle baterka, svíčky případně cívky..? Osobně jsem na auta lajk.Ale mimo tohoto mám za sebou s autem od září nějakých 7000 km a vše je ok a jsem nadmíru spokojen..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

27.02 2018 9:47


Tak samozřejmě pokuď je motor zrepasovaný a zbavený částí, které byly problémové, tak ti nyní může sloužit dobře, bez spotřeby oleje. Tomu klidně věřím. Ale né každý koupí auto po g.o., ale většinou před, kdy se toho někdo zbavuje protože do toho nechce dávat takovou raketu, ...

Co se týče quattro x předohrab k tomu se nemá cenu vyjadřovat, je to každýho věc co si pořídí a co mu vyhovuje
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

27.02 2018 11:56


teď si matně vzpomínám že sem tu někde četl že to repasoval kolem 30 litrů je to možné ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

27.02 2018 12:15


Záleží co vše se mění a jakou se jde cestou. Ale 30 je uplny minimum..
Bez rozvodů, ty jsou řetězem a zrovna bych je přitom udělal taky ..
Naposledy upravil Koliix dne 27.02 2018 20:36, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

27.02 2018 12:26


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

našel jsem to já věděl že tu někdo psal
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

27.02 2018 12:28


Koliix (27.02 2018 12:15) orig :
Záleží co vše se mění a jakou se jde cestou. Ale 30 je uplny minimum..
Bez rozvodů, ty jsou řetězem a zrovna bych se přitom udělal taky ..

Tak pokud ma najeto realnych 71tis.km tak to snad neni nutny..
..a snad ani to, aby se pri tom udelal taky..

kapitanmorgan:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil Meister dne 27.02 2018 13:28, celkově upraveno 1 krát. (20% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email