Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 4
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

08.03 2015 10:41


Zdravim.Mam problem a to ze neotvara termostat velky okruh.1 chladic novy-hadice skontrolovane-termostat novy otestovany v nadobe s vodou/zaveseny nech sa nedotyka stien a dna/otvara pri 91 stupnov/je na nom vyrazene 87 stupnov/merana teplota digitalnim teplomerom.Budik ukazuje pekne 90 stupnov stale.Jedine co mi signalizuje zvysenie teploty je budik teplty oleja.Normalne ukazuje 80 stupnov ale pri zahrievani ide az k cca 120 stupnom.Zahada je v tom ze ak jazdim do 130 km vsetko v pohode.Ale akonahle pridam 140 a viac - resp.su tiahle kopce po cca 5-10 km sa rozsviet kontrolka chladiacej kvapaliny a cca 2 litre vody tam uz nie je.Skusal som na kratku vzdialenost jazdit bez termostatu a voda pekne cirkulovala.Teplota bola po cca 7 km asi 60 stupnov.Cez prepadovu hornu hadicku hned po nastartovani voda pekne strieka do expansky.Kupil som novy kryt na termostat/orginal audi/.Ma tam na rozdiel od povodneho nalisovane dva drziaky do ktorych sa termostat upina/cize vylucujem aj zle vlozenie-pootocenie s termostatom.Co by to mohlo robit?Dik za kazdu radu.
nahoru

sponzor





08.03 2015 10:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

08.03 2015 11:58


Tohle bych viděl na těsnění pod hlavou.
Nic neobvyklého.
oprava cca 10 000 kč
(repas hlavy,rozvody,těsnění atd.)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

08.03 2015 14:26


Dik Jak3.No ak idem napr.Hanover-Berlin dialnica A2 cca 200 km krasna rovinka - rychlost neprekroci 120 km.Po zastaveni na odpocivadle nechybuje ani kvapka.A prosim ta meze -chytene tesnenie pod hlavou-zabranovat otvaraniu termostatu?Mne sa skor vidi ze do 120 km rychlosti staci ochladzovat maly okruh/tie agregaty su tym preslavene/.Este dodatok - mam uplne novu expanzku s vrchnakom v ktorom je pretlakovy ventil./staru mi doslova rozlepilo na spojoch-mala obycajny pevny vrchnak/A hadice po zastaveni /ked chybalo cca 2 litre vody boli meke/vrchna horuca spodna od termostatu studena/ a vrchnak sa krasne otvoril-ziadny tlak-fucanie nic.Moze byt nejaky bordel v bloku motora a nepusti horucu vodu k termostatu?ako vyplachnut blok bez nejakej velkej demontaze/vodne cerpadlo atd/dik za kazdu radu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

08.03 2015 17:14


Jak je stara vodni pumpa?
Topi normalne?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

08.03 2015 19:07


Ja osobne vylucujem, ze by ti termostat neotvaral...nemal by motor pri 120kmh udrzat normalnu teplotu, velmi rychlo by sa prehrial...ze mas spodnu hadicu studenu, to je v pohode, chladic ma velku ucinnost, ak je vonku zima, stiha tu teplotu stlacit nadol, vdaka tomu mas teplotu motora v norme a voda neubuda...ak ale ubuda az pri vyssej rychlosti, zisti presne, co sa vtedy deje...ci auto normalne kuri, alebo nie, aku teplotu ma chladic navrchu a naspodu, ci voda cirkuluje atd...ak je vodna pumpa OK a nepresmykuje vrtulka, tak potom to tiez vidim na tesnenie pod hlavou ci samotnu hlavu, kedy pri vyssom vykone su vo valcoch vyssie tlaky a tie uz prejdu do vody a odparuju ju, tym padom ti potom chyba...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

08.03 2015 22:13


Diki.Jak3 vodna pumpa ma rok a cca 45 000.menena s rozvodmi minuleho roku.Topi vynikajuco ba az sa mi vidi ze napr.po nastaveni na 25 stupnov fuka az horuci vzduch.Mion voda cirkuluje - to som zistil ked som jazdil bez termostatu-po nastartovani hned cez prepadovu hadicku krasne striekala voda do expansky.Dobre Mion berme ze mas pravdu aj Jak3 co sa tika tesnenia pod hlavou.Cize pri rychlosti 130km a otackach 2300 nie je ziadny problem/jasne rovina-nie tiahle kopce/.Pri 180km mam zhruba 3300-3400 otacky a teplota oleja ide rychlo z osemdesiatky k sto dvadsiatim.po spomaleni sa za dva tri minuty vrati teplota oleja spet na 80 stupnov.Cize ak mam kusnute tesnenie vlastne mi odparuje vodu do valcov?rozumiem tomu dobre?Defakto by mala voda vriet ale budik vody je stale na 90/nove cidlo menene cca 2 mesiace/Startuje na pol kluca-raketovo zrychluje aj pri 130 a viac..nema to vplyv na tlaky?Audinka po minulorocnom repase cerpadla chodi ako delo-startuje na pol kluca teple-studena.Dvestovku ma bez problemov.Ak budem mat istotu na 100 percent ze je to tesnenie - idem do toho.Jak3 pre mna to az 10 000kc - cca 400 eira nebude.Vies objednavam veci na audinku cez -ebay.de.vecsinou od nemeckych firiem ATP atd./priklad spoju,pritlacak lozisko mi nukali na SK za super cenu 190 eura - mam ju cez ebay za 97 eura atd.to len na okraj/Myslim si ze na vymenu tesenia treba -nove tesnenie a komplet nove sruby-a asi nic viac?Ak sa mylim opravte ma.Robit to bude oficialny servis v polsku/znamy-rozvody 70 eura za pracu/.A zaverom - AKO zistim na 100 percent ze je fakt tesnenie pod hlavou poskodene?Dik za rady a este Vas nazor na jazdenie bez termostatu?Ttotizto ja ked natocim audinku najkratsia vzdialenost co vyrazam je 880 km.cauki
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

08.03 2015 22:33


Jde o to že při velkém zatížení dojde ve fázi exploze směsi k podfouknutí těsnění do vodního kanalu kolem válce.voda nejde do válce ale spaliny do vody.důsledkem toho se natlakují hadice a pak voda vystřelí krz sichrák ve víčku.
Na 98% je to tím,a bude to foukat na 3. nebo 4tém válci,na straně výfuku.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

08.03 2015 23:14


Na 100% to zistis iba tak, ze DAS* otlakovat hlavu a ta bude OK, potom je to takmer na 100% tesnenie, inak je to podla mojich skusenosti tak 85% tesnenie, 14% hlava a 1% blok Je to tak, ako to popisal Jak3, pri vyssom vykone narastie teplota vsetkych komponentov, vdaka rozdielnej roztaznosti sa pomenia vole a pri vyssich tlakoch pri vybuchoch proste dojde k prieniku plynov do vody a ta lokalne vyviera a meni sa na paru, ak su dostatocne vysoke otacky, tak vodna pumpa to stiha cirkulovat aj s bublinami, ak su nizke, zavzdusni sa a prestane to aj kurit a motor sa rychlo zacne prehrievat...tazko povedat, ci sa to casom zhorsi, moze aj nemusi, ta neskorsia faza je potom taka, ze vodu tlakuje aj na volnobehu za studena...drzim palce, nech je to iba tesnenie
nahoru

sponzor





08.03 2015 23:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

08.03 2015 23:27


Diki Jak3 za pekne vysvetlenie aj ked ma nepotesilo-co uz.Mam na teba otazku.Skusim vybrat termostat a pojdem 880 km spet z Lucernu do Hanoveru bez termostatu.Po 80 km v svajci je prechod rheinfelden-CH-DE a potom je nabeh na neobmedzenu rychlost-skusim tlacit audinku rychlostou k 200 km ako dlho budem moct.Bude otvoreny aj velky okruh/natvrdo/ a ked urobi to iste s vodou v expanske a hlavne s teplotou oleja/znie to smiesne ale uz viac sledujem budik teploty oleja ako vody/malo by to na 100 percent potvrdit tvoju teoriu!Alebo sa mylim?Vies davas tam 98 percent?A vymena tesnenia-nove sruby atd..ale ten test urobim az po 15tom aprili..teraz musim na sk s druhou dcerou s pezotom 308cc.Dakujem za rady a budem rad ak by si mi napial nieco aj o vymene tesnenia na co si dat pozor atd..preventivne.Diki tebe aj Mionovi za nazory a rady.Zaverom skusim este pred demontazou hlavy radu z druheho fora to - po 20 rokoch asi prvykrat budem cistit cely vodny system..vraj su na to pripravky a mozem mat bordelu v bloku motora az,az..mozete poradit nejaky dobry pripravok.dik.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

08.03 2015 23:37


Diki MION.Ako som pisal Jak3 skusim test - jazda bez termostatu 880km.Potom skusim kupit nejaky specialny pripravok na cistenie obehoveho systemu/hlavne blok motora/chladic vody a oleja je novy.Inak snad drobnost mozno nie - po vybrati termostatu sa vylialo trosku vody a potom cca 2-3 minuty sa stale pomali tlacila voda z bloku/dost ma to znervoznovalo a stale som to vysaval s handrou/kvoli natretiu silikonu som chcel mat suchy blok.Co si myslis?Ak pojdem z Lucernu do Hanoveru ako som pisal v prispevku vysie a teplota sa nebude dvihat?Bude natvrdo otvoreny velky okruh.Ak to opet urobi aj pri natvrdo otvorenom okruhu je to na 100 percent tesnenie?dik za tvoj nazor.cauki
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

08.03 2015 23:42


Cistenie vodneho systemu je zbytocne, ako prve by sa ti zasral radiator kurenia, potom chladic, tie mas zjavne v poriadku, takze mozes si usetrit namahu...a co sa tyka tej jazdy bez termostatu, plati to iste, mas ho ocividne v poriadku a motor ti teplotu drzi spravne, takze zial v nom chyba nebude tiez Zatial by som na tvojom mieste jazdil pomalsie, aby si vodu nestracal a neriskoval prehriatie, to by sa potom mohlo stat, ze by si musel menit nielen tesnenie, ale aj hlavu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

09.03 2015 1:10


taipan: bez termostatu bych to radši moc nehonil. Krátkým okruhem ti bude cirkulovat hodně nechlazené vody. Je to mrcha, poteče cestou menšího odporu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

09.03 2015 1:30


Dik Mion.Jasne budem jazdit max 120 to je jasne..Ae s tym termostatom to vyskusam..vies nastastie je u tych aut vybratie termostatu otazka par minut.A budem mat istotu ze sa ten motor bude spravat rovnako.Jasne vytlacim ho k dvestovke a budem sledovat hlavne teplotu oleja!!!ak sa ukaze ten isty problem je to jasne TESNENIE-HLAVA??Vies nic ma to nestoji je to cesta ktoru musim absolvovat pravidelne minimalne desatkrat rocne a to je ta najkratsia!Dufam ze ten zapeklity problem nakoniec odstranim.Dik Mion za tvoje rady.cauki
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

09.03 2015 1:47


Apsv.Jasne zacnem tlacit audinku k dvestovke a budem v prvom rade sledovat teplotu oleja!uz som o tom pisal.Ale podla tvojho nazoru ak tomu dobre rozumiem sa velky okruh nebude zapajat do ochladzovania?Podla mojich skusobnych jazd po vybrati termostatu sa teplota nevysplhala ani k 60 stupnom po prejdeni vzdialenosti ked s termostatom som uz davno mal 90 na budiku!Vies po nastartovani s termostatom voda v klude nic sa nedeje.Po nastartovani bez termostatu hned vidno ako cez tenku prepadovu hadicku strieka voda do expansky-a to na volnobeh.Osobne si myslim ze urcite agregat neposkodim dlhou-880km-jazdou bez termostatu a mozno sa odhali pricina.Hop alebo TROP.Budem sledovat budiki a uvidime.dik za prispevok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

09.03 2015 7:33


Ano,uvádím 98% ty 2% je prasklá hlava nebo křivý blok.Ale tady u toho motoru jsem se s tím nesetkal.Jinak repas hlavy=Přerovnání hlavy,zabroušení ventilových sedel a ventilů,otlakování,výměna hydroštelů a stíracích gufírek ventilů,nová těsnění
(výfuk,sání,2x gufero,pod hlavu,víko ventilů)hlavně nové šrouby,nový rozvodový řemen klika-vačka.
A tu teplotu oleje bych neřešil.Pokud neleze přez 130°C tak jí neřeš.
A stím těsněním je to normální,ten motor se přehřívá.
Pokaždé když jsem měl KO těsnění tak mi teplota padala k 80°C ale ve skutečnosti se to přehřívá.To způsobuje zavzdušnění okruhu spalinami.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

09.03 2015 13:13


Vav.Jak3 to vsetko sa musi menit?Rozvodak ma cca 45 000,menit hydrosteky a vacku aj ventily?Jasne tesnenia,gufera,sruby to je automaticke ale fakt moze byt hlava az v takom stave,ze je potrebne urobit vsetko co pises.Alebo je to najhorsi scenar?Vies osobne som si to predstavoval-odpojit sacie,vyfukove,rozvodaky trubky k vstrekom a este par veci.Vybrat hlavu dat nove tesnenia a poskladat to.Inak nevies o nejakej firme co to robi vymennym sposobom ako napr.turba,cerpadla?Skratka ak bude hlava v takom stave ako pises napr.prasknuta tam uz musim kupit novu ze?Inak ten olej neriesim ja len ze ten budik mi hned zacne ukazovat zvysovanie teploty,a znizujem rychlost podla neho.No nepotesil si ma ale dik za velmi podrobny popis co a ako.Aeste asi treba aj tesnenie k tej prirube co ma v sebe dva cidla - teplotu vody a cidlo pre RJ.Ozaj ona je prisrubovana k hlave?Nemozem si momentalne vybavit ci je k hlave alebo bloku motora.A ty si si sam robil generalku hlavy alebo cez nejaku firmu?Dik.Ak by si o nejakej vedel budem rad ak mi DAS* tip.
Naposledy upravil taipan dne 09.03 2015 13:47, celkově upraveno 1 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





09.03 2015 13:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

09.03 2015 13:43


Tak jednoduché to není,jakože sundat a nandat.
vačka zůstává,ventily také jen,se musí přebrousit a slícovat se sedly v hlavě.
Hlava se brousí do roviny na brusce(magnetka,beletr)sedla líznout frézou a zalapovat ventil vůči sedlu brus. pastamy.tím jak se zabrousí ventily tak jsou o nějakou setinku víš tzn. že pístek v hydroštelu bude pracovat v jiném rozsahu než posledních 20 let a může cvakat.
Řemen vyměnit,je to nepsané pravidlo,jak jde řemen jednou dolu tak dát nový,pro jistotu.
Tohle se dělá automaticky když jde hlava dolů, a myslí to člověk vážně.
Jinak tohle dělám sám.Zdá se to složité ale opak je pravdou.
Jinou hlavu nedávat,není důvod.
Příruba zůstává na hlavě,demontovat se ani nemusí.
Naposledy upravil Jak3 dne 09.03 2015 13:51, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

09.03 2015 13:43


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

09.03 2015 13:47


co si o tom myslis?ked som pozeral celu stranku vyzera to byt zaukimave.A cena podla teba?Dik
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

09.03 2015 13:57


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

09.03 2015 13:59


Zbytečné shánět jinou hlavu.
Repas stávající a bude to nadosmrti toho auta.
A hlavně budeš mít klid a udělané jak se má.
O příspěvek víš máš rozpis dílů s MOC cenami
Připočti si k tomu broušení hlavy a ventilů(já dělám R5 za 2600,-)
A práce za sundání a nandání cca. 3000,-
+olej a G11
Takže já bych to dělal sakumprásk za 13 500,-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

09.03 2015 14:01


No da sa kupit uplne nova.Mala by byt komplt cela ze?tu by stacilo len prehodit ze?Modeli audin s tou hlavou. Audi 100 44, 44Q, C3 2.5 TDI* 1990/01-1990/11 2461 ccm, 88 KW, 120 PS
Audi 100 4A, C4 2.5 TDI* 1990/12-1994/06 2461 ccm, 85 KW, 115 PS
Audi 100 Avant 44, 44Q, C3 2.5 TDI* 1990/01-1990/11 2461 ccm, 88 KW, 120 PS
Audi 100 Avant 4A, C4 2.5 TDI* 1990/12-1994/06 2461 ccm, 85 KW, 115 PS
Audi A6 4A, C4 2.5 TDI* 1994/06-1997/10 2461 ccm, 85 KW, 116 PS
Audi A6 4A, C4 2.5 TDI* 1994/08-1997/10 2461 ccm, 103 KW, 140 PS
Audi A6 4A, C4 2.5 TDI* 1995/01-1997/10 2461 ccm, 84 KW, 114 PS
Audi A6 4A, C4 2.5 TDI* quattro* 1995/10-1997/10 2461 ccm, 103 KW, 140 PS
Audi A6 Avant 4A, C4 2.5 TDI* 1994/06-1997/12 2461 ccm, 85 KW, 116 PS
Audi A6 Avant 4A, C4 2.5 TDI* 1994/08-1997/12 2461 ccm, 103 KW, 140 PS
Audi A6 Avant 4A, C4 2.5 TDI* 1995/01-1997/12 2461 ccm, 84 KW, 114 PS
Audi A6 Avant 4A, C4 2.5 TDI* quattro* 1995/07-1997/12 2461 ccm, 103 KW, 140 PS
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

09.03 2015 14:05


Aozaj odkial si ak mozem vediet/jasne staci kraj/a kolko to tak komplet trva.cca 1 den?2 alebo viac?dik.Ale co ak bude prasknuta to sa uz opravit neda ze?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

09.03 2015 14:08


Mám servis v praze na smíchově.
Práce na 1 den,když to naplánuju.
Pokud by byla prasklá,což nebude tak se nechá zavařit.
nahoru

sponzor





09.03 2015 14:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

09.03 2015 14:32


Diki Jak3.Akonahle zistim ze je to tesnenie poskodene DAM* ti vediet.Cize v cene 13 500 je aj novy rozvodak atd.Prepac ale ten rozpis aj po zvecseni nedokazem precitat.Inak super praha mi vyhovuje je blizko aj z nemecka aj svajciarska.Urcite sa ti ozvem zhruba v polovici dubna.Vies 5 dubna/velikonocni nedele/cestujeme s dcerou do mi/sk/.Zhruba za 7 dni sa vraciame spet do svajcu tak by sme to mohli vziat cez prahu a osobne sa stretnut atd.Ak ti to vyhovuje.moje cislo.00421 918 128 154.Dik.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

09.03 2015 14:55


V ceně je vše.
OK
Muj tel 608032832.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

18.03 2015 1:54


Jak3.Takze asi mas uz na 95 percent pravdu s tym tesnenim.Dnes vonku 15 stupnov jazda Zurich-Luzern.Teplota vody 90,olej 80.Po zastaveni a kontrole - vrchna,spodna chladic-vsetko teple.Aj voda v nadrzke/nechybolava ani kvapka/Takze Mion mal pravdu a termostat otvaral - len pri nizkych teplotach sa okruch stale rychlo ochladzoval..Teraz uz len test v Nemecku na rychlost a ak to opet urobi - ostava len to tesnenie ako si pisal.Skusim este preplachnut cely system s cistiacim prostriedkom-/to namoze byt na skodu/a ked sa opet voda bude odparovat pri vyssich rychlostiach ostava tesnenie!DAM* ti vediet co a ako.Diki vsetkym za rady a pomoc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

12.04 2015 9:22


Takze MION a Jak3 mali ste pravdu.Tesnenie je v haji.Posledne uistenie vymlatil som katik/orginak ma 20 rokov/a vycistil vodny okruh.Jazda bez termostatu rychlost cca 170km.cca 3-4km a opet polka vyrovnavacky v tahu.Tak som sa dohodol s Jak3.DAM* vediet ked bude auto opet v poho.Zatial dik vsetkym co sa zapojili do problemu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

15.04 2015 20:41


Jak3 prosim ta zvihni telefon alebo mi zavolaj.Je to surne.Dik
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

04.06 2015 20:24


Opravene.Bolo to bud tesnenie alebo hlava.Kupil som pouzivanu hlavu,dal ju do firmy v Krosne zrepasovat/ako nova/vymena hlavy a vsetkych tesneni co sa na nej nachadzaju.Vymena rozvodov kvoli zaruke/1 rok na vsetku pracu/.Jazda 1500km jednym tahom a parada ani kvapka.Tak dik vsetkym co saa zapojili do debaty a radili mi.p.s.povodnu hlavu a tesnenie mam v garazi a pohladom som nevidel nikde nejake trhlinky atd...inak este otazka do rychlosti 150km je olej na cca 90-100 stupnoch ale pri 200km uz ide k 130 stupnom..myslim si ze je to normalne nakolko na budiku mam teplotu az do 170 stupnov.Ozaj po aku teplotu moze ist motorovy olej bez poskodenia.Dik za odpovede.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email