Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 519 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 517
Uživatelů: 2
Celkem: 519

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

16.02 2015 17:11


Caute chalani, bavkam sa rekonstrukciou Audi Coupe 89 B3 rv 1990.
Motor je tam 2,0e 83kW kod motoru 3A
No a vlasnte ten ma doviedol k tomu aby som skusil najst radu tu.

Prestudoval som prispevky tu ale svoj pripad som nenasiel. Vela podobnych hej ale neriesia moj problem.

Auto, ci za studena alebo tepla chyta fenomenalne, na brnk.
Problem nastava po cca 3 - 5km jazdy.
Rozblika sa kontrolka teploty (cerveny teplomer v strede hornej casti palubaku, a potom si motor zacne zit svoj zivot.
Pri dojazde do krizovatky zdohne, alebo si z nicoho nic drzi otacky vyssie.
Niekedy reaguuje na plynovy pedal s cca 2sec. meskanim. Pustim plyn a este dve sekundy drzi, potom trhne celym autom. Naopak, zoslapnem podlahu a akoby sa potreboval nadychnut kym naozaj vystartuje.

Inac ide ako ohen, uzasne taha od spodu.

Verim ze sa tu najde niekto kto tomu rozumie a poradi.
Vopred moc dik za kazdu radu
nahoru

sponzor





16.02 2015 17:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

17.02 2015 12:34


je to zjavne KE-Jetronic, takze skontrolovat tesnost sania a vyfuku. to, ze sa rozsvieti kontrolka kvapaliny (ktora inac blika aj pri nizkej hladine) nemusi mat s mizernym behom nic spolocne.

ked sa kontrolka rozblika, treba sa pozret na to, co ukazuje teplomer a pripadne premerat piny na samotnom snimaci teploty. podla toho sa urci, ci je zavada vo vodnom okruhu, snimaci, kabelazi, alebo pristrojovke.

este je tam taka dost sci-fi moznost, ze nejaky kutil vyviedol check engine z motora na vstup budikov od snimaca teploty a v skutocnosti to blika kvoli padu RJ do nudzoveho rezimu. to sa da overit vycitanim pamate zavad, podla navodu na diagnostiku KE-Jetronicu tu v Audi Wiki.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

17.02 2015 14:47


Jo ide o KE-Jetronic,
- no vysokopravdepodobne s blikanim bude to ze je na potenciomer podsvietenia pripojeny kabel mimo svorkovnice? Predpokladal som ale ze ide o prepojenie s budikmi dole pri radiacej pake. Skisim odpojit a uvidim
- koli cidlu som menil celu nadobku za novu, pomenil som ohladne tesnosti vody, sania a vyfuku snad uz vsetko.

Kontrolku vody si davam do suvisu s niecim ohladne motora preto lebo dokym sa rozblika ide motor pekne aj na volnobeh
V momente ked sa rozblika nema motor este ani prevadzkovu teplotu, a nie nezmeni sa nic. Dal som tam raz budiky z 2,8 a vtedy blikala olejnicka

Dostala sa mi dnes do ruky knizka Jak na to Audi 80 a je tam toho ohladne KE Jetronicu popisaneho dost. Idem rad za radom a ak sa nenajde tu niekto, DAM* vediet co to bolo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

17.02 2015 14:48


Ak mate nejakeho naozaj majstra na morave, vycestujem s tym za nim.
Poprosim o kontakt.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2014
Příspěvků: 140 | Témat: 8

17.02 2015 14:57


Mila4n (17.02 2015 14:48) orig :
Ak mate nejakeho naozaj majstra na morave, vycestujem s tym za nim.
Poprosim o kontakt.


Kontaktuj uzivatele Violr a ten ti povi vic
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.02 2015 22:41


Čidla teploty jsou tam jaké?Není tam nějaké zdvojené pro ECU* i kontrolku přehřátí motoru?Jsou čidla teploty dobře zapojené,nejsou prohozené konektory nebo tak něco?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

18.02 2015 13:56


Mila4n: to Jak na to, ak je to od pana Etzolda, tak to kludne ritualne spal na ulici. je to uplne zbytocne zabity cas citat to a dokonca v niektorych knihach od p. Etzolda su napisane priamo veci, ktore mozu viest k poskodeniu vozidla (konkretne AFAIK jak na to Suzuki GS500 uvadza napinaci postup retaze ktory vedie k zniceniu loziska v prevodovke). co som mal tu cest vidiet Jak na to k stovke, tak tam nic zaujimave nebolo.

No ale dost bolo ohovarnia a k veci:
- budiky sa skladaju z (troch?) modulov. ked vyberes budiky, najprv je z nich potrebne vysrobovat centralny biely modul, ktory drzi na troch (styroch?) skrutkach. Tento modul je so zakladnou doskou prepojeny 6timi hrubymi pinmi a je specificky pre motorizaciu (4/5/6 valec benzin / dizel). 2.8ckove budiky ti na 2 litri fungovat nebudu. je dost mozne, ze B4rkove budiky nebudu v B3jke fungovat na inom motore vobec, ale taketo krizenie som neskusal.
- obvod snimacov a spinacov teploty pre budiky je (asi nema inu sancu kvoli tomu, ze to sharuje RJ a budiky s 2.3jkou) uplne oddeleny od obvodu snimacov teploty pre RJ motora. RJ motora v podstate nema s pristrojovkou vobec nic spolocne okrem otackomera (to posiela RJ signal otacok) a kontrolky check engine, ktoru bud nemas vobec, alebo ju nemas zapojenu.

V momente, ked sa toto stane, tak zastan, nechaj bezat motor a vyblikaj si diagnosticke chybove kody. Ak sa to stane nahle, znamena to, ze o tom RJ nieco bude vediet a je celkom dobra sanca, ze to chybovym kodom da naznamost. To je najrychlejsia cesta ako zistit, co je zle. Viac tu ->
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nieco viac HC sa moze zacat riesit, az ked zistis, ze v tom case RJ hlasi, ze nie su ziadne zavady.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

18.02 2015 20:30


Diki moc chalani. Nemam to ani kde dat napichnut, resp. ked sme skusali komp bol bez odozvy na kompe. najradsej by som zasiel k niekomu serioznemu, kto tomu naozaj rozumie a zivi sa tym.
nahoru

sponzor





18.02 2015 20:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

19.02 2015 14:21


NOVON. cidla teploty sme menili podla povodnych.
V skutocnosti ma ta kontrolka az tak netrapi, spomenul som ju len preto ze ked zacne blikat, zacne blbnut volnobeh.
Nemate niekto vysvetlivky ku kontrolkam?
Podla mna existuje nejake vysvetlenie alebo navigacia do okruhu.

Co sa tyka chladiacej sustavy. Nova pumpa termostat, radiator, cidla, nadobka, par hadic. Ventilatory spusta pri cca 95, kuri krasne. V tejto sustave by sa uz nemalo nic vyskytnut.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

19.02 2015 19:25


Mila4n: na pocitac to budes pichat zbytocne, pretoze tento motor ma iba blikaciu diagnostiku a to ziadna cinska 5korunova VAG redukcia nepozna. vlastne ani bezne diagnostiky, co maju servisy.

kym si neprecitas, co je napisane v tom linku, ktory som postol vyssie, bavit sa s tebou nebudem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

20.02 2015 11:26


ventYl, dik moc, ospravedlnujem sa, link som prehliadol
vytlacene, a zajtra idem na to krok za krokom
zelvu som dal druhu, zda sa byt OK
hadicky podtlaky sa zdaju byt tiez OK, nejavia znamky poskodenia a eska pasky som obehal.
zhodil som a vycistil i klapky
vyfuk nesmrdi a lamda je OK (bol som na STK* a emisiach a vsetko OK)
katalizator je novy, a po jeho vymene sa chod mierne zlepsil, ale nieje to este ono.

dik moc chalani, dufam ze na to dojdem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

24.02 2015 9:42


uz si to uplne presne nepamatam a je mozne, ze u B3 je to inac, ale skus rozhodit budiky a pozri sa, ci mas budiky pre spravny typ motora. na B4rke z hlavneho plosaka do toho bieleho mini check modulu siel jeden hruby kontakt do diery v mini-checku oznacenej 5ZYL pre moj motor. okrem toho tam este boli diery 4ZYL a 6ZYL (tusim). to by indikovalo, ze mas budiky z inej motorizacie a zrada je niekde inde. pripadne skus pojazdit s odpojenymi budikmi, ci sa zavada prejavi tiez. (ale to je uz take voodoo).
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

24.02 2015 10:02


S odpojenymi budiky to nemusi dobijet...
Promer mikrospinac volnobehu na skrtici klapce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

25.02 2015 13:07


Apsv: nedobijajuce mu to hned tak neskape
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

10.03 2015 21:42


Caute chalani, dnes som sa dozvedel ze motor 2.0e 83kw 3A nieje KE Jetronic ale KE Motronic.
Ak po povoleni dolievacieho viecka na veku ventilov citit v ruke pulzovanie ale chod motora sa nezmeni a vybrati hadice z posilovaca brzd otacky zakolisu a ked zavrem prstom hadicu vcucne mi prst dnu a otacky sa opat zrovnaju maly by byt podtlaky OK?

Zajtra idem na konzultaciu chalanovi co sa vseobecne moc rad hrajka so starymi atmosferami, dufam ze to uz vzriesime.

Budiky sedia na 100% a som presvedceny ze blikanie teplotnej kontrolky je informacia o zavade, len o jakej


DAM* potom vediet

Kazdopadne dik moc za rady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.03 2015 22:41


Mila4n: jetronic motronic vsetko jedno. rozdiel je v tom, ze jetronic ma 2 separe RJ, motronic ma uz len jednu a ma permanentnu pamat zavad. podstatne je tam to KE.

podtlaky sa netestuju takto lajdacky. v podstate to treba cele rozobrat a popozerat gumove diely na praskliny. korytnacka co ide od rozdelovaca vstrekovacieho tlaku k skrtiacej klapke bude skoro urcite zvnutra popraskana. takisto hadice k regulatoru volnobehu a odvetrania klukovej skrine to budu mat po 20tich rokoch uz spocitane...
nahoru

sponzor





10.03 2015 22:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

10.03 2015 23:15


Kdyz ti nedrzi motor volnobezne otacky a blbne, co ukazuje otackomer?
Ukazuje verne aktualni otacky motoru, nebo si zije svym zivotem?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

11.03 2015 13:31


VentYl, hadice aj spony vypadaju ako nove. Zelvu som dal druhu a tiez vypada ako dobre udrziavana. Aj to sitko v nej som vypucoval, aj klapky, premazal im osky.
Niektore tie hadice som mal dole a aj zvnutra vypadaju ciste, co sa o trubkach neda povedat.
Podla mna sa vymenou tachto veci snazil predosly majitel odstranit problem.
V jednom clanku sme nasli ze to bude mat za sebou nejaky potenciomer v rozdelovaci vstreku, ale na fotkach ho mal pisatel srobovatelny a na mojich je to akoby zaliate v ciernom plaste a nechcem to uplne odfajcit.

Apsv: Otackomer neblbne, chodi s otackami.

No nic, dnes sa ukaze. Idem za jednym vyslovene maniakom do atmosfer.

Kazdopadne dik za kazdu radu, dost som toho pokusal a som presvedceny ze to bude banalita ktoru som prehliadol
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

11.03 2015 14:23


to co trci na rozdelovaci tlaku smerom k motoru nie je potenciometer, ale elektrohydraulicky regulator tlaku. ide k nemu dvojpolovy konektor (dost debilne sa odpaja). potenciometer bude dole niekde v epsylon okoli napojenia zelvy na teleso odmeriavaca mnozstva vzduchu a pojde k nemu trojpolovy konektor.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

11.03 2015 15:25


ventYl: to co sa mne zdalo byt ono z obrazku, je prave oproti elektrohydraulicekmu regulatoru, cize medzi blatnikom a rozdelovacom.
Ale to bol len dohad vzhladom na to ze to naozaj moze mat za 25 rokov za sebou.
Stale si myslim ze to ma suvis s teplotou, lebo fakt okamzik kedy zacne blikat ta kontrolka zacne blbnut motor.
Pri odvetrani kluky su dva snimace, smerom hore je teplotny na budiky a presne oproti nemu je druhy smerom dole a ten ked odpojim nic som nespozoroval.
zahada ze to zdochnutie nepride kym nieje motor pod zatazou v otackach. na mieste ho ohrejem az na 100 kedy zopina vetraky, mozem ho vytacat a nezdochne. proste len po jazde vo vyssich otackach. Nieked z valkych rovno na nulu niekedy sa na chvilu ustali na 950 a zrazu padne uplne na nulu.
jedno cidlo teploty je toto, druhe na nadobke kontroluje hladinu a vlavo vpredu je tretie teda dobehove na vetraky. je este nejake ktore vravi vstrekovaniu halo uz mi je teplo uber (pridaj) palivo (vzduch).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

11.03 2015 19:50


Mila4n: tak to je potak. ma to trojpolovy konektor. treba si obstarat nejaky dobre citlivy ohmmeter, najlepsie rucickovy, demontovat zelvu, odpojit jetronic od airboxu (ako keby sa siel menit vzduchovy filter), povytiahnut ho hore, aby slo napichnut ohmmeter na ten potenciometer a merat odpor medzi jednotlivymi pinmi. ked sa hybe klapka, existuje vzdy
* jedna dvojica pinov, medzi ktorymi odpor klesa
A
* jedna dvojica pinov, medzi ktorymi odpor stupa
ktora je ktora ti bohuzial nepoviem a vzhladom k bohovskej dostupnosti toho konektora (s 2.3 je este nedostupnejsi, nez s 2.0) to ani zistovat nebudem. najdes si.
pri plynulom pohybe klapky jednym smerom musi odpor plynule bez skakania rast resp. klesat (preto rucickovy ohmmeter). v momente, ked to skace, je na tom potenciometri predrata odporova draha, co obvykle v okoli prietoku zodpovedajucemu nizkemu zatazeniu byva.

teoreticky by existovala aj jednoduchsia moznost, nemerat to, potenciometer vybrat a okometricky skuknut drahu, ale potenciometer nie je namontovany napevno, ale je ustaveny tak, aby bola pri volnobehu nejaka konkretna hodnota, takze jeho spatna montaz by vyzadovala jeho kalibraciu. tudiz neodporucam ho demontovat, kym nebudes vediet, ze je naprd.

dobra sprava je, ze bosch tieto nahradne potenciometre stale vyraba, zla sprava je, ze cena je niekde okolo 140 euro / kus. dobry znamy - dodavatel ND - by mozno vedel cenu skresat trocha nizsie. spravat sa ako cech a skusat vychcat so systemom tym, ze kupis vojety potenciometer z ineho auta neodporucam. ma to najeto +- rovnako a bude v rovnaho narit stave.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

14.03 2015 19:34


ventYl dik moc za rady, zajtra chcem rozobrat ten rezervny rozdelovac na kompletku a pozriet i ten potenciomer okometricky.
nemam ohmmeter, ale predpokladam ze on bude na vine.
ako to myslis s kalibraciou?
tento ked aj neposkladam nebude mi to luto, mam na ceste dalsi z motora ktory vraj isiel ako hodinky
popisem lepsie stav po opatovnom nastartovani bezprostredne po tom co zdochne.
otacky neklesnu pod 1200 a dokonca to cca 2-3 sekundy trva, po uvolneni plynu dokonca otacky 2x povyskocia a potom na dva krat klesnu na tych cca 1200.
Ak bude ten potenciomer nepekny idem objednat novy - aj ten budem musiet kalibrovat?
robim to auto pre seba a nebudem radsej pisat kolko uz som don nalial penazi (nepozna sa tu nik s mojou manzelkou?) nechcem don davat stare optrebovane veci ak je ina moznost
len nerozumiem preco nezdochne ked stoji auto na mieste. mozem ho tocit, prehriat ze spusti vetraky, zatazim ho elektricky (pozapinam vsetko co ma odber) tocim ho drzim v otackach - ide ako ma ako hodinky.
ako nahle vyjdem na cesty vymacknem spojku ked vchadzam do dediny ze idem podradit alebo zastanem na krizovatke a zdochne.

Ak sa mi to nepodari tento tyzden presne identifikovat, nemozme sa dohodnut ze dobehnem s tym za tebou? Je mi jedno kam, len nech to ide ako ma. Nechcem nic zadarmo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

14.03 2015 19:36


Este pls info, riadiacku motora kde mam hladat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

14.03 2015 20:03


Mila4n: rozdelovac by som na kompletku na tvojom mieste nerozoberal uz by si ho nemusel vediet zlozit nazad (nikde v oficialnej literature ziaden navod na to neexistuje - oficialne je to neservisovatelne). je tam par dielov, ktore nie uplne zjavne maju svoje miesto v komplete. navyse po rozpojeni kompletu rozdelovac tlaku - odmeriavac mnozstva vzduchu sa musi vykonat zakladne nastavenie rozdelovaca.

kalibracia - vystup potenciometra musi byt pri volnobeznych otackach v presne definovanych medziach. existuje na nete celkom dost vela cudzojazycnych navodov na to, ako to robit. ono to vyzera easy, ale vdaka tomu, ako je to vsetko naskladane do motoroveho priestoru je to aspon na NGcku celkom vopruz.

kalibrovat bude treba aj novy potenciometer. takisto ak sa rozpoji rozdelovac a vaha, bude treba urobit zakladne nastavenie.

mne sa auto presne takto prejavovalo, ked som mal vydraty potenciometer. na mieste mohlo stat kolko chcelo, ale ked som nesetrne vyradil, alebo sa nebodaj pokusal brzdit motorom, tak to proste zdochlo. plus ak sa motor na volnobehu trocha vytocil na cca 1500 rpm, tak motor skubal. v nizsich ani vyssich otackach neskubal. taketo skubanie na volnobehu moze mat milion pricin, ale s novym potenciometrom sa to hodne zlepsilo. kto ho vie, co to robilo.

edit: RJ motora tazko povedat, kde bude, ale ako dobry tip moze posluzit, kde ho ma ine KE-cko - pred nohami spolujazdca za protipoziarnou prepazkou schovanu za telesom kurenia je na to v ETKE asi jeden a pol stranovy navod na to, ako ju odtial vyslobodit a s klimou je to uplne uzasna robota.
nahoru

sponzor





14.03 2015 20:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

14.03 2015 21:47


Mila4n: Proměřil jsi mikrospínač volnoběžné polohy škrtící klapky?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

14.03 2015 22:35


Apsv: nemeral, za prve nevim co to je a po druhe me to urazi.
Ne a teraz vazne, ak je to ta cievka uchytena v oku na veku ventilov tak ta funguje dobre. Ked zaradim rychlost volnobeh sa mierne dvihne a a ked z neho odpojim steker motor zmeni chod. Zacne blabotat. Normalny volnobeh nabehne az po opatovnom starte. Mal som ju napojenu na stekri, nastartovane a na aute druha a krasne bolo vidiet ako menila polohu. Aj som ju vypucoval, a to iste skusil do kriza.
Ten potenciomer mi pride najpravdepodobnejsi. Zacnem tam.
ventYl: nebrzdit motorom som skusal, nepomohlo.
Jeden mechanik mi tvrdil ze to bude podavacim cerpadlom, to bude asi hovadina.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

15.03 2015 0:52


Mila4n: na škrtící klapce bývá mikrospínač, který řj oznamuje, že nestojíš na plynu a že má začít regulovat otáčky volnoběhu.
Občas odejde a to, že je slyšet cvaknutí, ještě neznamená, že skutečně funguje.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

15.03 2015 19:41


Mila4n: no za to premeranie mikrospinaca nic nedas. akurat si budes musiet dogooglovat, ako je ten konektor zapojeny.

"podavacie" cerpadlo by to byt mohlo, ale to by som len tak sfleku nekupoval, kedze stoji radovo niekde okolo dvoch stovak. treba si zriesit proper redukciu a zmerat tlak, mal by byt niekde okolo 6bar na vytocenom motore.

sfleku ti nepoviem, kde na rozdelovaci tlaku z 2.0ky sa to meria.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 19 | Témat: 1

15.03 2015 20:39


Dik moc, opat dost tipov, DAM* vediet ako som dopadol.
Uz sa mi o tom aj sniva, rano som sa zobudil s tym ze to bol zly spoj na kabli pri konektore a pocas jazdy to stratilo na chvilu kontakt.
V stredu idem za manikom co to snad uz odhali. ma k tomu aj funkcneho Vasila aj stroboskop a ano chcel premerat aj tlak paliva.

Ma mi dojst dalsi rozdelovac paliva s komplet sanim aj s cerpadlom z jazdenej (a vraj isla ako pila. Ked nepojde bude studijny material na labaky

Ak bude mat ohmmeter pomeriame i potenciomer a skusime zmerat i ten mikrospinac

Dik moc, fakt si vazim vasu ochotu a snad sa budem vediet revansovat minimalne drinkom na nejakom stretku.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

15.03 2015 23:57


Mila4n: mikrospínač má 3 piny a v každé poloze jsou propojené jiné dva. Tedy střed+levý, nebo střed+pravý. Nebo tak nějak, na tom středu netrvám, nejsem si jistý, jak je napinovaný konektor
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email