Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 326 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 317
Uživatelů: 9
Celkem: 326

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2014
Příspěvků: 12 | Témat: 4

12.02 2015 15:29


Zdravím , mám dotaz ohledně své a6 2.5 TDI* 110kw 99" odešlo mi čerpadlo 106B a vyměnil jsem ho za 106D , vag nehlásí žádnou chybu ale přesto nejde natočit nedokáže si nasát naftu a k čerpadlu teče jen malinko . zkoušel jsem dát i před čerpadlo kanystr ale přesto to nejde natočit , už nevím kam sáhnout tak se obracím na forum každá rada je vítaná předem děkuji .
nahoru

sponzor





12.02 2015 15:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.2. 2011
Příspěvků: 29 | Témat: 3

12.02 2015 16:04


kontaktuj uživatele Satas
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

12.02 2015 16:42


Klasika koupeno z vrakace.....??? cerpadlo D je nejspiše KO a hlavně mas mít B takže by to stejne nejelo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2014
Příspěvků: 12 | Témat: 4

12.02 2015 16:57


Jistě že z vrakače ale sundal jsem ho sám z auta co jelo . Jde mi o to jestly se dá přehrát soft. na tom čerpadle nebo jsem k... a budu muset sehnat 106B ..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

12.02 2015 17:06


b je správně..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

12.02 2015 17:11


Co dodat...tyhle čerpadla se z vrakáčů nekupujou 80% jich prostě nejde.
Mohu ti nabídnout opravu toho starého B nebo plný repas to neni problem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2014
Příspěvků: 12 | Témat: 4

12.02 2015 17:17


Nedá se nic dělat s tím rizikem sem počítal .. bylo to hop nebo trop .. při tom co jsem do ní za 2 měsíce co jí mám zainvestoval a co ještě zainvestovat musím .. jen mi je jí líto předchozího majitele bych nakopal ... především děkuju všem za pomoc .
.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2014
Příspěvků: 12 | Témat: 4

12.02 2015 17:25


Oprava B je zajímavá .. Jak by oprava probíhala co by zahrnovala ?
nahoru

sponzor





12.02 2015 17:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

12.02 2015 17:46


Scartyy (12.02 2015 17:25) <a href="/forum/prispevek/1237056-cerpadlo-vp44#1237056">orig</a> :
Oprava B je zajímavá .. Jak by oprava probíhala co by zahrnovala ?
Za 25000,- s daní dokladem dostanes plně repasované čerpadlo ofiko z Bosche a to staré mi vracíš.Dále pak je možno mi stare čerpadlo zaslat to se rozebere a dle rozsahu škod v nem bude vyčíslena oprava.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2014
Příspěvků: 12 | Témat: 4

12.02 2015 17:52


Tu samou nabídku mi daly tady u nás v bosch servise takže to dám k nim mám to za rohem takže děkuji za nabídku a i za pomoc .
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

12.02 2015 17:53


Scartyy (12.02 2015 17:52) <a href="/forum/prispevek/1237066-cerpadlo-vp44#1237066">orig</a> :
Tu samou nabídku mi daly tady u nás v bosch servise takže to dám k nim mám to za rohem takže děkuji za nabídku a i za pomoc .
No tak vidiš ..jen ta akce s použitým D byla uplně k ničemu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

12.02 2015 18:15


To D-ckove nebude problem predat, ak funguje, aj kamarat ma momentalne dve pokazene, ak by bolo za dobru cenu, mozem mu dat vediet, on na audiklube nie je Ja by som mu ich vedel opravit, ale to by som nemohol byt 1800km daleko a cerpadlo by nesmelo vazit vyse 10kg
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2014
Příspěvků: 12 | Témat: 4

12.02 2015 18:49


Ono po finanční stránce se to vždy jeví jako nejlepší napad ale to už je teď jedno .. Teď si hold ještě holka prospí v garaži než bude na repas . ale jinak děkuji
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

12.02 2015 18:57


Zalezi, aku spolahlivost clovek od auta vyzaduje, ak kupis cerpadlo z funkcneho auta, je mala pravdepodobnost, ze sa po kratkej chvili pokazi, no vylucit sa to neda, o tom to je...nikto netusi, kedy sa co pokazi, moze skoncit po par km, ale kludne moze najazdit dalsich 100tis km, a to za tie peniaze potom stoji...kazdy sa musi rozhodnut sam, ci jedno repasovane, alebo styri funkcne...okrem toho repas neznamena nove cerpadlo, ale vymenene zle diely a funkcne, unho sa moze takisto po kratkom case pokazit nieco, co menene nebolo, takze o dovod viac si to dobre premysliet...nove sa tieto cerpadla nevyrabaju uz dlho...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 4

13.02 2015 21:24


ono davat 25k do auta jehoz hodnota je 45k je take na zamyslenou
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

15.02 2015 12:05


lpepsi (13.02 2015 21:24) orig :
ono davat 25k do auta jehoz hodnota je 45k je take na zamyslenou


No tak s takovou myšlenkou je lépe chodit pěšky!

On dává 25 tis do auta, které stálo 2 mil, tohle je třeba mít na paměti. To, že většina těhle vozů je po smrti díky "ojebanému" servisu a nulové prevenci současných majitelů a za kolik se pak ty vraždy prodávají je věc druhá.
nahoru

sponzor





15.02 2015 12:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.02 2015 12:24


lpepsi (13.02 2015 21:24) orig :
ono davat 25k do auta jehoz hodnota je 45k je take na zamyslenou



typicky cechackovske mysleni, ja to koupil za babku, dily/servis musi byt taky za babku, jinak je to fuj

auto stalo 2 mega, cena dilu neklesa, naopak od nejakeho roku od ukonceni vyroby roste
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

15.02 2015 12:26


hele,ja mam tez Allroada ktery puvodne stal 80 a uz jsem pres 200....
Ale uz jen jezdim.Motor,prevodovka i podvozek po GO a samozrejme i VP44 origo by Bosch...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

15.02 2015 12:35


lpepsi (13.02 2015 21:24) <a href="/forum/prispevek/1237316-cerpadlo-vp44#1237316">orig</a> :
ono davat 25k do auta jehoz hodnota je 45k je take na zamyslenou
Tak pak ale jezdi ve fabii za 20.To že koupíš šrot za 40 a pak je problem skoro vždy dát 25 za novou pumpu je smutny kino,ale taková je realita.Auto stálo nové míč a pul přinejlepšim.Nevim co budou všichni dělat až vymizej uplne jetý čerpadla A,D,E,B,C uplně a nebude jiná možnost nez repas za 23-26 tisic,to budete ty auta vyhazovat???...A ta doba se už sakra rychle blíží...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

15.02 2015 20:26


Este stale tu bude ina moznost, vela z nich sa da opravit svojpomocne a za zlomok ceny repasu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

24.04 2015 9:55


Čau, Čau Nechci zakládat nové téma tak to hodím sem. Mám problém s nastavením předvstřiku. Diagnostika mi vypisuje chybu 00550.

Jedná se o motor 2.5TDI BDG 120kw, vše na něj přehozeno z AKE.

Jde o to že jsem měnil motor a všechno jsem přehodil ze starého na nový, vše jsem srovnal pomocí přípravků, natočil a vše OK. Přešel jsem tedy na nastavení čerpadla, trvalo to dlouho a podařilo se mi nastavit čerpadlo "pozdě" na hodnotu + 1.7 . Měřil jsem odpor řídícího vstřiku a ukazuje cca 112Ω - 120Ω. Jinak auto chytá na brnk jak za tepla tak za studena, nehulí. prostě vše OK. Za jízdy jde taky slyšet okolo 2tis otáček jak začnou klepat vstřiky, takovej tvrdší zvuk. No prostě už nevím co s tím Může být problém v tom že mám vstřiky s koncovkou E? Mám diagnostiku kabel Robeko a soft staženej VagCom IHR 3040n, cracknutej všechno Díky moc za radu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

24.04 2015 15:53


Najlepsie je sledovat, co predvstrek robi, za vsetkych moznych podmienok, ako za studena, tak za tepla, nizke aj vysoke otacky, mala aj velka zataz...najskor to ale vyzera na klasiku, ze zacina blbnut ovladaci ventil, vtedy to obcas nedokaze dosiahnut pozadovany predvstrek a vypise chybu...najviac je to poznat napriklad pri nizkych otackach a prudkej akceleracii, kedy je v cerpadle nizsi prevadzkovy tlak a kvoli velkej davke potrebuje prudko pridat predvstrek, to si trochu odporuje, kedze piestik sa musi posunut co najrychlejsie a vyssi tlak by mu v tom pomohol...ak ti to este nerobi citelne problemy, tak je fajn, ked sa to zhorsi a predvstrek nebude mozne zvysit, bude to dymit a nebude to mat ziadny vykon
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

24.04 2015 16:57


Minione: jaký ovládací ventil? Jako předsuvník na čerpadle? Vstřik jsem měl na otestování před tím než jsem měnil motor a prý je A1. Dělá mi to docela paseku, háže mi to na VAGU zatížení od motoru jak na ABS* tak na TT. Výkon je někdy vysokej a občas to habruje, že se mu chce i nechce. Ale nehulí nic. Nejhorší to je když chci hodne zrychlit třeba na 2st, hend to kolem 2tis začne tvrdě cvakat ty vstřiky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

24.04 2015 17:07


je možný ze ta diagnostika uvádí jiný hodnoty při měření?
nahoru

sponzor





24.04 2015 17:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

24.04 2015 20:17


No ovladaci elektromagneticky ventil predvstreku, ten ovlada mechanicky servoventil, a az ten potom ovlada ten mechanicky presuvnik vstreku Nie je mozne, aby diagnostika ukazovala nieco ine, ta ukazuje priamo data, posielane z cerpadla do RJ motora, vsetky aktualne hodnoty v realnom case...jedine, ze by ten soft co mas bol nejaky posahany a zobrazoval nejake zle prepocitane somariny, netusim...zozen si normalny vagcom a je to, alebo si ho od niekoho na skusku pozicaj, co ukazuje on
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

26.04 2015 19:09


Vyměnil jsem váhu vzduchu jelikož se mi nezdála, vyměnil jsem N75 jelikož když jsem foukal do vrchní dírky tak foukal tam i zpátky. No auto ted jede perfektně, VAG už mi nehlásí žádnou chybu, ATDC nastaveno na +1.8. Ale prostě kolem těch 2tis otáček se ozvou ty vstřiky, jakoby klepou, změněj zvuk na tvrdší, je možný že to dělá to nastavení? Asi když si s tím trošku pohraju a hodím to do polohy +2 tak by se to mohlo zlepšit vid? Co jsem tady četl tak je to u každýho motoru trošku jinak a vyladit ten nejlepší zvuk trvá.

Na přidřenej posuvník bych to neviděl, dávám tomu tu nejlepší naftu co mi vozí kámoš z běloruska přímo z rafinérky a dolejvám Aditiva*
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

26.04 2015 20:15


No ja som o ziadnom pridretom posuvniku nepovedal ani slovo Keby bol pridrety, mohol by si zabudnut na fungujuci predvstrek. U kazdeho motora je to praveze to iste, predvstrek musi byt nastaveny rovnako presne, a ladi sa na stupne, nie na zvuk
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

27.04 2015 11:46


Jasný už tě chápu ohledně toho mechanickýho přesuvníku vstřiku No motor stál asi 2 měsíce než jsem ho dal do kupy a vstřiky byly odhalené, je možný že to zatuhlo vid? Ještě je znovu vytáhnu a nechám otestovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

06.12 2016 21:44


Nazdar chlapi mam Audi a4 b6 120kw BFc. Mam s nim problem dnes ked som siel domov z roboty auto zacalo stracat vykon ziadny dym proste nic maj som ho vedel vytocit na volnobehu do 2500 otacok. Potom auto zhaslo a uz neviem nastartovat. robil som si aj diagnostiku pise mi:
17583 - Predrazene vstrikovani vypnute
P1175 - 35-10 - - - Sporadicky
00550 - Regulace pocatku vstriku
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
00542 - Snimac zdvihu jehly (G80)
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
Takze sa opytam ma stym niekto skusenosti?..Je to riadici vstrek alebo VP 44?..dakujem vam za odpovede
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.12 2016 21:52


V prvom rade dat do poriadku ten riadiaci vstrekovac, aby fungoval korektne, potom sa uvidi, co dalej
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email