Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 121 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 119
Uživatelů: 2
Celkem: 121

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

26.01 2008 12:23


dnes jsem byl na vagu a opětovně mně to vyhazuje tyto chyby:
17536- rada valcu 1: prizpusobeni smesi: system prilis chudy - sporadicka
17521 - rada valcu 1: sonda 1: vnitrni odpor prilis velky - sporadicka
17545 - rada valcu 1: prispusobeni smesi: system bohaty
16524 - rada valcu 1: sonda 2: zadna aktivita - sporadicka

Mechanik mně říkal, že to vypadá na chybu Lambda* sondy. Můžete mně prosím poradit?
Naposledy upravil vencaa6 dne 24.02 2010 18:29, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





26.01 2008 12:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 346 | Témat: 24

26.01 2008 21:11


Koukal jsem do VISu a fakt to vypada na tu lambdu, i kdyz ne vsechno, ale nejsem mechanik, chce to k nekomu sikovnymu na diagnostiku a provest kontrolu akcnich clenu, treba zjisti vic... Tu lambdu bych videl ale temer jistou, otazka je, aby tam nebylo neco dal, ale jak rikam, nejsem mechanik...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

28.01 2008 20:04


Äbych pravdu řekl, tak se mi na mém předchozím autě Audi A3 1.8T takových pár chyb taky objevilo a autorizovaný servis si s tím nevědel rady. Obávám se, že to bude hledání jehly v kupce sena.

Ale vážně může to být problém v elektrice: kabely, konekory apod. Tyhled sporadické závady pokud nejsou trvalé, tak se špatně hledají. Měl jsem nahodilou chybu: zkrat na vstřicích a ani autorizovaný servis si nevědel rady. Sám jsem ty vstřiky proměřil a taky nic. Nepomohl ani reset řídící jednotky.

Takže kabelům a elektrice v autě zdar. Kdyby měl někdo z skutečných odborníku na tomto portálu nějaké zkušenosti tak sem s tím.

Dík všem OOOO
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

28.01 2008 20:57


jenže tyto chyby se mně tam objevují již potřetí během 4 měsíců, co jsem dělal vag... kua jestli koupím tu lambdu a nebude to tím tak mně

jde to nějak proměřit, nebo tak něco?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

28.01 2008 20:58


jo ještě mně občas po zhasnutí motoru tak 15 sec kouří z výfuku, takový lehounký dým. má to nějakou souvislost?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.01 2008 7:41


Párkrát jsem zkoušel VAG-COM* při nastartovaném motoru. Když se přepneš to diagnostického režimu, tak se tam dají nastavit až 3 měřené hodnoty.

Chce to jen najít správný registr, kde je Lambda* sonda a další které chci měřit. V každém registru je i zobrazení standardního rozmezí hodnot, ve které se daný meřený člen má pohybovat. Takhle se dají alespoň odhadnout, jestli je Lambda* nebo třeba váha vzduchu špatná.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 12

14.01 2010 10:26


Nevíte co znamená:
00542 - cidlo pro zdvih jehly (G80) 30-10-preruseni n zkrat na plus.

Vůbec se vtěch věcech nevyznám takže děkuji za každý názor...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.01 2010 11:47


k.u.k.y.:
Nevíte co znamená:
00542 - cidlo pro zdvih jehly (G80) 30-10-preruseni n zkrat na plus.

Vůbec se vtěch věcech nevyznám takže děkuji za každý názor...

vstřik na 3válci KO
nahoru

sponzor





14.01 2010 11:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.01 2010 12:16


vencaa6:
dnes jsem byl na vagu a opětovně mně to vyhazuje tyto chyby:
17536- rada valcu 1: prizpusobeni smesi: system prilis chudy - sporadicka
17521 - rada valcu 1: sonda 1: vnitrni odpor prilis velky - sporadicka
17545 - rada valcu 1: prispusobeni smesi: system bohaty
16524 - rada valcu 1: sonda 2: zadna aktivita - sporadicka

Mechanik mně říkal, že to vypadá na chybu Lambda* sondy. Můžete mně prosím poradit?


Tak at meri sondu, resp. sondy a jejich krivky digitalnim osciloskopem a hned uvidi...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.01 2010 12:18


Lumpiq: dobré ráno vietname

díky za odpověď, ale je to už trošku staršího data... změnil jsem mechanika, Lambda* proměřena, vyměněna

ale i tak díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.01 2010 12:18


jako nouzovka jde nekdy pouzit i graf ve vagu, z merenych hodnot, jde jdou videt prechody z bohate do vhude a naopak...ale neni to moc presne a pomalu to reaguje, nevycto se z toho moc reakcni doby sondy....

ostatni dve chyby o bohatosti a chudosti jsou jen dusledek...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.01 2010 12:25


vencaa6: A co volnoběh, už je to v pohodě?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.01 2010 12:29


Vitezz: ten už tak tři sta let... u prvního mechanika totiž znamenalo vyčištění škrtící klapky to, že tam jen stříkl a myslel, že to vyteče... nevyteklo...

byl tam totiž takový nános, že se to muselo seškrábat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 12

14.01 2010 15:51


Aha tak to je asi problém takže nutně vyměnit nebo jak... jízdní vlastnosti jsou OK.. Kdybyh počkal vadilo by to něčemu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.01 2010 17:23


k.u.k.y.: co máš teď na mysli?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.01 2010 19:01


kdo zase ozivuje tydle zombie temata:)))
nahoru

sponzor





14.01 2010 19:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 12

10.02 2010 18:14


Nevíte co znamená:
00542 - cidlo pro zdvih jehly (G80) 30-10-preruseni n zkrat na plus.

Vůbec se vtěch věcech nevyznám takže děkuji za každý názor...

Vím, že uživatel váha: to již zodpověděl, ale potřeboval bych to ještě povrdit? Jinak stím hlášením jezdím další měsíc a vše ok vadí to...?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

12.02 2012 20:24


prosím o číslo z ETKY pro lambdu za katem... díky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 3

12.02 2012 20:54


vencaa6: 1K0998262
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.02 2012 8:05


marek432: pokud se dobře dívám, tak toto není pro můj motor...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 3

13.02 2012 12:10


vencaa6: malo by to byt na ANB motor.Bolo tam ine cislo ale ten diel sa uz nevyraba a tento je nahrada.Som v praci,vecer Ti mrknem na to este.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.02 2012 18:52


marek432: díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 3

13.02 2012 20:53


vencaa6: stare cislo je 06C906265 a od 1.1.2010 je 1K0998262.a nemas za co.aj nabuduce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

15.05 2016 10:40


zdravím
může mě nějaký diagnostik vysvětlit hodnotu dynamika lambdy.
konkretně toto:
Skupina 034: Lambda* rizeni (starnuti zkontrolovat: rada valcu 1 snimac 1)
640 /min Otacky motoru (G28)
515.0*C katalyzator rada valcu 1 teplota
1.328 dynamika rada valcu 1 snimac 1
test VYP vysledek Lambda* starnuti

stejná hodnota je i v řadě valcu 2 snimac 1
podle nápovědy ve VCDS tam má být 0.3-1.
toto mě píše při testu předních lambd v modu 5
TID 01 - Mez snímace pri prechodu z bohaté na chudou smes N/A
TID 02 - Mez snímace pri prechodu z chudé na bohatou smes N/A
TID 03 - Dolní napetí snímace pro spínac výpoctu casu N/A
TID 04 - Horní napetí snímace pro spínac výpoctu casu N/A
TID 05 - Cas prepnutí z bohate na chudou smes N/A
TID 06 - Cas prepnutí z chude na bohatou smes N/A
TID 07 - Min. napetí snímace pro testovací cyklus N/A
TID 08 - Max. napetí snímace pro testovací cyklus N/A
TID 09 - Cas prechodu mezi dvema snímaci N/A
TID 10 - Perioda snímace N/A
jsou ty lambdy mrtvý?
díky.
nahoru

sponzor





15.05 2016 10:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

16.05 2016 16:57


odpovím si sám
lambdy mrtvý nejsou,v testech na zakladní nastavení se hlásily jako OK
tim pádem i katy jsou OK
readines kod je ted 0000 0000
takže na emisích by neměl být problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

21.06 2016 16:01


Dobrý den
Může mi někdo poradit co s tím může být ..
Audina jede
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Tuesday, 21 June 2016, 15:59:29.


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,06,08,15,16,17,18,22,34,35,36,37,45,55,56,57,65,67,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.LBL
Controller: 4B0 907 401 L2u
Component: 2.5l/4VT EDC* G000SG D50
Coding: 01003
Shop #: WSC 02335
VCID: CEEF6D3B19CF
5 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
00546 - Shareware Version. To Decode all DTCs
49-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01441 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
01442 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-00 - Please Register/Activate
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS* Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS*.LBL
Controller: 8E0 614 111 A
Component: ABS*/EDS* 5.3 quattro* D00
Coding: 0273004284
Shop #: BB 24334
VCID: 1C4B57739FB3
No fault code found.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

21.06 2016 17:21


00575 asi chyba váhy vzduchu
plnicí tlak v sacím potrubí -překročen kontrolní limit

00550 je regulace startovací dávky paliva-regulační odchylka mimo limit

to ostatní není podstatný to se týká VCDS
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

21.06 2016 22:20


00575 Může být i závada na EGR* ventilu ?..
regulace startovací dávky paliva-regulační odchylka mimo limit znamená přesně co ..., ? čerpadlo řídicí vstřik ? Nefunguje mi ještě plovák musím dodat je stále na nule ....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

22.06 2016 8:19


muže to byt i EGR*, ale víc ti neporadím, já mam benzin.
zadej si chybu do goooogla a tam se dozvíš víc.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email