Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 504 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 502
Uživatelů: 2
Celkem: 504

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

04.02 2015 20:44


Ahoj, dnes jsem šel po cca 1 týdnu nejetí do auta, otevřu, nastartuju, uplně vše v pohodě, cca po pár sekundách začala pípat a blikat červená kontrolka vody, motor jsem po cca 20s vypnul jelikož kontrolka nadále blikala, z motorového prostoru šel kouř, ale jen trošku jak z jednoho potáhnutí cigarety. Po vypnutí byla provedena kontrola motorového prostoru, nic jsem nenašel, nádobka s chladící kapalinou byla plná tak jako jindy, žádný smrad, spálení ani nic jiného. Napadla mě snad že by praskla nějaká hadice spona nebo šroub, kterým by z motoru vytekla veškerá chladící kapalina. Na zemi pod autem byl totiž dost velký flek. Prosím o pomoc, rady, auto potřebuji a toto mě přímo děsí... Snad nebude motor v háji...

Dík moc za pomoc Tom
nahoru

sponzor





04.02 2015 20:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

04.02 2015 21:07


Máš zanešený kontakty v expanzce a ty díky nánosu ztrácí vodivost v kapalině.Proto ti svítí kontrolka nedostatku kapaliny.Máš několik možností buď se pokusit nádobku vypláchnout a nebo kontakty mechanicky vyčistit,třeba kartáčkem na zuby pokud máš takovou kulatou expanzku.Nebo jí vyndat a udělat roztok kyseliny citronový a v horkým roztoku nalitým dovnitř nechat působit.To rozežere usazeniny a případnou mastnotu která je nanesená právě na kontaktech čidla.Čidlo jsou jen dva dráty zalitý do nádobky tudíž nejdou vyndat ani vyměnit.Vyměnit musíš jen celou expanzku pokud by to nepřestalo.
Co se týká louže tak si namoč prst a olízni jak to bude sladký někde ti začíná unikat chladící kapalina.Většinou je to od vývodu z hlavy do topení u teplotního čidla.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

04.02 2015 21:27


OK to zní líp, ale proč začal jít kouř z motorovýho prostoru, možná se mi i zdálo, že začaly padat otáčky - ihned jsem to vypínal, stálo to týden a byly silné mrazy - při úniku chladící kapaliny v létě jsem dolíval pouze vodou, před zimou jsem začal dolívat gG12tkou, ale jen asi cca 2,5l vlito do oběhu. Dle měrky tam byla cca -7 až -10, mrazy byly podobné, nemohlo něco prasknout a motor být bez vody a tudíž i začal kouřit a zdechat? Nemůže to být zadřený nebo uvařený? Bojím se nastartovat abych to ještě víc neposral... Jak zjistím, že je voda v motoru a ne jen v expanzce? Můžu to zničit, zadřít?

Omlouvám se za blbé otázky, mám nahnáno - bohužel jsem si v zápalu paniky zapoměl podívat jestli se motor cca po 20s nepřehřívá/nevaří...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

04.02 2015 21:39


Za 20 vteřin motor neuvaříš. Pokud jsi už před tím dolíval tak únik už jsi musel registrovat.
Pokud ti to téměř chcípá bude někde problém chce to diagnostiku a načíst paměť závad.
To že to zakouří po delším stání není nic neobvyklého.Prostě se odpařila vlhkost případně zateklá voda někde na motoru poblíž výfuku a odpařila se.
Motor snese dost velkou zátěž než ho poškodíš.Pokud je tam olej a voda která není zamrzlá tak se mu nic nestane.
Pokud je teplota stejná jako bod zámrzu kapaliny tak voda udělá jen tříšť která motor nepoškodí.
Jsem moc vyplašenej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

04.02 2015 21:46


Aha, taky jsem si říkal, týden to mrzne a po studeným startu jen 20s... Olej tam je mezi ryskami, ale voda to nevím. Je možné aby byla v expanzce (na vrchní rysce) a v bloku motoru ne?? Nějakým způsobem je zastavená pouze v expanzce a hadicích, třeba nejde přes chladič nebo tak...? Jaký postup zvolit při pokusu o další start, na co dát pozor, jak reagovat, co a kde poslouchat a pozorovat? Díky za odpovědi.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

04.02 2015 21:51


Zmáčkni hadice a pokud budou měkký LED* tam není a v klidu to nastartuj.Voda teče vždy dolů tudíž v motoru bude, je blbost aby byla nahoře v expanzce dole nic nebylo.Klidně to nech klapat a pokud to bude i topit tak žádný LED* tam není.Klidně to i projeď.Pak si zkontroluj hladinu a hlavně část tý rozředěný nemrzky vypusť a dolej neředěnou G12.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

04.02 2015 22:04


No zamrzlý to teď opravdu nebude, spíš jestli už se v průběhu toho stání něco neprasklo nebo nevím jestli tam je nějaký špunt proti zamrznutí, ale to by tam zase nebyla v oběhu kapalina, že? Zítra to tedy zkusím natočit znovu a pisnu, snad to bude jen více faktorů najednou (voda na bloku motoru, zanesené čidlo expanzky, a snižování otáček silně studeného motoru do neutrálních otáček).

Zatím díky moc Áčku!
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

04.02 2015 22:14


Tříšť která se udělá taky není vodivá a čidlo to vyhodnocuje jako že tam není kapalina.Dá se to jednoduše obejít odpoj konektor od expanzky a propoj kontakty drátkem nebo kancelářskou sponkou a kontrolka musí zhasnout. Tím si ověříš stav těch hrotů v expanzce.
nahoru

sponzor





04.02 2015 22:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 3

05.02 2015 20:48


Aćkova teorie se potvrdila, opravdu to byla jen vlhkost na bloku a na svodech, po chvilce přestalo kouřit a dokonce ani nepadají otáčky, zřejmě to bylo moc studený a já zpanikařil. Kontrolka sice bliká, ale je to čidlem v expanzce, po propojení to zhasnulo.

Ještě jednou díky moc Áčku!

Vyřešeno, prosím uzavřít.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email