Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 335 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 8
Celkem: 335

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

14.07 2015 20:58


zde jen taková názorná ukázka toho humusu....




blok:


















a je tam konečně
nahoru

sponzor





14.07 2015 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

14.07 2015 21:33


no a o víkendu snad bude zážeh,tak sem zvědavej,jestli to aspon chvilku bude běhat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

14.07 2015 21:39


Moc hezká práce..at se zadaří!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

14.07 2015 21:45


díky díky dal bych sem i video utažený klikovky v novejch lágrech,jak se hezky točí,ale nějak se nedaří...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

19.07 2015 23:05


tak sem pánove uplně v koncích ....motor mi nestartuje ....ze vstřiků nafta stříká,předvstřik naladěnej na hodnotu 85,diagnostika nepíše jedinou závadu,na stop jehlu jde proud a motor točí točí ale nenaskočí .....rozvody mám určitě dobře,v okýnku převodky sem najel setrvákem na rysku,vačka dle pravítka,čerpadlo taky na rysce....doufal sem že to jen bude mít třeba malou kompresy,jak byly suchý válce,tak sem do motoru stříknul do každýho válce trochu motorovýho oleje,protočil naprazdno a stejně po namontování svíček ani ťuk jen to točí ale nechce chytit......po stříknutí čističe brzd do sání chytnul hned,tak Já nevim kde mám problém
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

20.07 2015 5:36


Aj po pretoceni motora rucne sa ti kryju rysky? Dal si na zotrvaku na tu menšiu rysku?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

20.07 2015 6:08


proby (20.07 2015 5:36) orig :
Aj po pretoceni motora rucne sa ti kryju rysky? Dal si na zotrvaku na tu menšiu rysku?


Na setrváku je ryska s 0 ( nulou) a jinou tam nemám, a po protočení sem si to nekontroloval,v tom nikdy nevidim důvod pokud mám aretační přípravky a značky......nevim prostě,jediný co zkusi,mám ještě A6 s AEL,tak tam zkusim nastavit ty rozvody na značky a pak se podivám,jestli sem tu vačku dal uplně správně,co se týče polohy všech vaček,jinak nevim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

21.07 2015 23:14


tak pánové už to běžííííííííííííí !!!!!! špatně nastavený čerpadlo.....
nahoru

sponzor





21.07 2015 23:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

22.07 2015 8:22


no vidis a brumla si hezky po takove praci?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

22.07 2015 23:52


hoši ta si brumlá,to ste neslyšeli !!! ještě tam teda podfuku nákej vstřik a musim seřídit předvstřik,to ale udělám o víkendu a pak natočím video a nějak ho sem dám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 483 | Témat: 51

23.07 2015 10:54


Lucas: Dobře ty, jen tak dál, fandím
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

23.07 2015 23:36


tak přátelé,dneska máme za sebou hodinu zvýšenýho volnoběhu na záběh všech součástí motoru a musim říct,že jak se ohřál,tak volnoběh to je šepot květin !!!! neskutečný z počátku teda v garáži nebylo vidět,ale to vem čert
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

24.07 2015 13:09


Ahoj prosimtě měl bych dotaz ohledně toho uložení kliky. Jak ti přebrousili hl. uložení, to je super - mělo to jednu osu, ale tím pádem se si zvětšil průměr, ne? Tos kupoval nějaké atyp. lágry, které mají větší vnější průměr? Ptám se proto, že mám podobný problém na jednom bloku a budu to muset řešit taky.....

Lucas (Út, 14.07, 2015 20:52) orig :
Tak přátelé,po dlouhých dvou měsících trápení sem tu opět s info a foto z mojí renovace stovečky

k motoru toto:
Původně sem chtěl pouze vyměnit šrouby 10.9 za šrouby 12.9,vyměnit ojniční šrouby a dát nový chladící trysky pístů,komplet motor přetěsnit,dát nový hydroštely a rozvody a nazdar,ale to bych nebyl Já,abych neměl nějakej problém ... takže....když byl konečně motor venku,po dvoudenní očiště uplně všeho od 20ti letých nánosů oleje sem se jal vyměnit pevnostní šrouby na klice.....po dotažení nových 12.9 šroubu ale nastal problém,kterej sem nečekal motor se UTÁHNUL a nešlo s nim ani otočit....to sem byl vyřízenej,nechápal jsem proč,když všechny původní šrouby byly v pořádku dotažený,čili klika neběhala nedotažená nebo tak.....no nakonec sem sehnal jinej holej blok s pístama,že zkusim co to udělá u jinýho bloku.....zkusil sem po radách mojeho zkušeného známeho povolit vždy jen jeden ze dvou šroubů na překladu kliky a takhle sem to udělal na všech a hle....motor se točil po dotažení na 65nm stále v pořádku.....jelikož sem ale použil šrouby 12.9 už několikrát dotahovaný na předchozím motoru,chtěl sem dát fungl nový aby se náhodou nechtělo jim udělat RUP ...no a jaký bylo moje překvapení,když sem tyto nový šrouby v sobotu dotáhnul,motor se točil a v neděli sem přišel a s motorem nešlo ani hnout ...tak to už sem se nasral,vyndal písty,oholil blok a už sem to vezl do brusírny Pokorný v Hovorčovicích na opravu....vysvětlil sem jim problém a oni že na to kouknou a uvidí...nechal sem jim tam i komplet hlavu na repas (vodítka,gufera,zabroušení ventilů,srovnání hlavy,hydroštely)........no k BLOKU..... blok měl křivý uložení,takže následovalo svrtání hlavních překladů kliky ( nedostal sem uspokojivou odpoved proč se tak děje,ale budiš je to fuk,prostě se tak děje),koupil sem nový hlavní lágry,když byly venku písty,řekl sem si že dám nový kroužky a prohonuju si válce. VŠE na přiložených foto

MOJE RADA: pokud chcete vyměnit pevnostní šrouby na klice,ROVNOU celej motor rozeberte a odvezte někam do brusírny kde Vám protáhnou uložení kliky,každej pětiválec TDi s tim bude mít po těch X-statisících kilometrech problém....!!!!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

25.07 2015 0:45


kembl (24.07 2015 13:09) orig :
Ahoj prosimtě měl bych dotaz ohledně toho uložení kliky. Jak ti přebrousili hl. uložení, to je super - mělo to jednu osu, ale tím pádem se si zvětšil průměr, ne? Tos kupoval nějaké atyp. lágry, které mají větší vnější průměr? Ptám se proto, že mám podobný problém na jednom bloku a budu to muset řešit taky.....



kupoval sem lágry STD,to znamená Standartní,to znamená původní rozměr. Pokud ti nepřebrousejí klikovku,tak se kupujou lágry STD,po přebroušení kliky pak dle jejich doporučení podle toho o kolik ubrali materiálu na klice. Trochu sem se toho bál,dokonce po nasazení lágrů do bloku a na klemu ten lágr byl přes klemu a v bloku přes blok,pokud bys tomu nerozuměl,tak ti ukážu jak to myslím....no ale nakonec sem to prostě zkusil,nandal jsem kliku,nandal lágry,klemy,dotáhnul na moment 85nm (důležitý se zeptat,na kolik NM ty klemy utáhly,když je svrtávaly s blokem !!! ) a klika se točila krásně volně,takže pohoda. Jinak motor už má naběhaný 2mth zvýšenýho volnoběhu a zatím si přede krásně,tak snad to tak bude i nadále
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

11.08 2015 19:57


tak zvenčí pánové už jsme téměř kompletní




ještě tam teda budou ostřikovače světel (bílá hadice pod nárazníkem) a tudíš budou pod světlama "nádory"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

17.02 2016 20:27


tak dáme malej update aby to nevypadalo že se nic neděje . Bohužel to jde dost pomalu,protože sem se musel vystěhovat z rodného bydliště kde sem měl super dílnu a ted mám auto u známýho v autoservisu s lakovnou,ale tam nejde chodit každej den po práci a do pozdních večerních hodin dělat,takže dělám jen o víkendy a taky né vždy a tak to jde pomalu. Jinak teda mám komplet vejfuk,od turba roura,místo KATU rezonátor a od rezonátoru dozádu už jen roura zakončená dvěma krásnejma koncovkama Audi . Zvuk na volnoběh hezkej,za jízdy sem ještě nezkoušel,ale snad to bude snesitelný Jinak mám v čalounictví konečně po neskutečně dlouhý době shánění stropnici a všechny vrchní části sloupků,až to bude hotový,dám určitě foto a kdo by chtěl i kontakt na čalounictví.


nahoru

sponzor





17.02 2016 20:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email