Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 435 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 431
Uživatelů: 4
Celkem: 435

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

25.04 2016 16:02


EURO4 je s DPF* i bez, tak do vetsich mest nebudes moci ani s DPF* pak
nahoru

sponzor





25.04 2016 16:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.04 2016 16:09


Kriznik (25.04 2016 15:58) orig :

to jako ... vazne?

co vsechny ty tatry treba? ty maj DPF* a virive klapky co?



ty si nekdy videl normy na nove nakladni auta a stroje vyrobenych za poslednich x let? rekl bych, ze budou pod podobnym tlakem...musi jej mit...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.04 2016 16:17


parik (25.04 2016 16:02) orig :
EURO4 je s DPF* i bez, tak do vetsich mest nebudes moci ani s DPF* pak


uz aby to bylo, beztak 99 procent aut v rodine jsou benziny:)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

25.04 2016 17:08


panove to už jsme se dostaly troch jinam,ale je pravda že se vymýšlí stale větší pi.... jen aby si lidi kupovali nový auta.
ale za co že.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

26.04 2016 9:28


urgi: skusil som urobit ten test. to sa robi pri nastartovanom motore? lebo vzdy ked som ho pustil,tak motor zdochol . tak som to potom urobil bez nastartovania... a obe "mainfold" mi ukazali hodnoty,ktore som dal na obrazok. obe vpodstate rovnake. aj spodna,aj vrchna. Len potom zrazu mi akoby "odpalilo" kabel. nemam sice origo,ale zrazu mi prestal pc komunikovat s autom. mohlo to odpalit kabel?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

26.04 2016 10:11


Lumpiq (25.04 2016 16:09) orig :



ty si nekdy videl normy na nove nakladni auta a stroje vyrobenych za poslednich x let? rekl bych, ze budou pod podobnym tlakem...musi jej mit...


a ony nakladaky jezdi vsechny nove nebo co?
a co letadla, lode? jake ty maji emisni normy? ... prudit tady nekoho ze nema virive klapky a tim zabiji planetu je proste mimo misu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

26.04 2016 10:31


Je to jednoduche odstraneni klapek vyjde na x stovek nova klapka stoji x tis neni klapka neni kseft zase v tom nekdo prodela a nekdo vydela
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

26.04 2016 16:19


#trenertenisu

no manifold 2 je OK podla tohto co tu ukazuje a ak sa nemylim manifold 2 je na pravej strane ked sa pozeras na motor spredu

nenameral si manifold 1 co je na lavej strane a to je ten problematycky lebo klip je od spodu

k tomu kablu asi si pripajal notebook na internet vsak
a zabilo ti to cip

trosku opis ako sa klapky spravaju ked zapnes klucik
nahoru

sponzor





26.04 2016 16:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

26.04 2016 18:42


Kriznik (26.04 2016 10:11) orig :


a ony nakladaky jezdi vsechny nove nebo co?
a co letadla, lode? jake ty maji emisni normy? ... prudit tady nekoho ze nema virive klapky a tim zabiji planetu je proste mimo misu.


S tymi lietadlami si zabil. Ze by aj im zacali pchat DPF* filtre?
Nemam rad ekologicke zbytocnosti, ale....
ale nieco na tom je.
Myslim ze len vdaka ekologickym tlakom znizili hlucnost, spotrebu tym padom aj emisie u prudovych motorov. Takze Kriza, pri lietadlach si mimo.

Podobne je to aj s nasimi D.
Co sa tyka "odmazania" EGR* a DPF* softvarovym upravam NEVERIM. Nech sa niekto pasuje za odpbornika akeho chce, o cistote SW oprav pre taketo upravy mam opodstatnene pochybnosti. Preto ak sa to da a nie je to financne narocne jednoznacne som za zachovanie finkcneho EGR* aj klapiek.
Co sa tyka akehokolvek zasahu do SW jedine original servis a originalny FW
Sameho ma to caka, mno uz len zohnat komplet sadu URGi - ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.04 2016 21:29


milos: presne tak, neni to financne narocne dat do radneho stavu, pro ekoho, kdo se rozhodl si poridit znacku jako je OOOO..

motani proudovych motoru, zatezujici spise globalni oteplovani (na ktere jsou mimojine taky cim dal tim prisnejsi normy) s D chrlici popilek v uzavrene mestske zastavbe ...to je mimo

ale to je jedno, pravda, vec kazdeho...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 625 | Témat: 36

26.04 2016 22:16


jj, na jednu stranu nás nutí šetřit, spotřebováváme moc zdrojů, Evropu chtějí kuli tomu uvrhnout z5 do středověku nebo nejlíp bílou vyhladit, ale na druhou stranu nás např. furt tlačej kupovat novy auta.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

26.04 2016 23:02


no nejsem s letadly mimo, ale jestli dovozujete ze myslim ze vytvareji popilek ... no o letectvi bych s prominutim neco vedel. Ony taky ty letadla pristavaji a vzletaji z obydlenych oblasti nevyskytuji se jen v 10km ...

kdyz se nekdo ovsem ohani ekoterorismem, nemel by rozlisovat druh znecisteni, to je jako rict, ze lode jsou v pohode protoze nejezdi v obydlene zastavbe.
Proste mimo misu, jen co se hodi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

26.04 2016 23:11


Kazdej tady resi ekologii a 90%aut to nesplni ani jako nove v usa tak co a kdyz tady resite odstraneny klapek kolik lidi ma overeny z technicke o kolik se zvedne teda zvednou emise ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.04 2016 23:17


rozdil je jeden zasadni, zadne lode, ani letadla neprovozujes, neneses primou zodpovednost

zatimco za sveho ropaka a jeho vyfukove produkty ano..

moje narazka byla na jedine

pokud ma konkretni auto ma predepsene emisni hodnoty, melo by je dodrzovat, nic vic, nic min...

coz pri vyrazenem egru, DPF* nehrozi...a otazkou je, co klapky, osobne by me to zajimalo...mozna to uz nekdo treba na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
meril, udelal logy...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

26.04 2016 23:30


a odpovědi
Nebudu mít problém na STK*?

U dieselových motorů se neměří emise, ale pouze tzv. kouřivost. Vypnutí vířivých klapek nemá vliv na hodnotu kouřivosti, můžete tedy v klidu s touto úpravou navštívit STK*.

Jsou nutné mechanické úpravy motoru?

Ne, přeprogramování řídicí jednotky motoru probíhá přes diagnostickou zásuvku (bez demontáže jednotky). Jiný zásah není nutný.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

27.04 2016 8:06


Roubic (26.04 2016 23:30) orig :
a odpovědi
Nebudu mít problém na STK*?

U dieselových motorů se neměří emise, ale pouze tzv. kouřivost. Vypnutí vířivých klapek nemá vliv na hodnotu kouřivosti, můžete tedy v klidu s touto úpravou navštívit STK*.

Jsou nutné mechanické úpravy motoru?

Ne, přeprogramování řídicí jednotky motoru probíhá přes diagnostickou zásuvku (bez demontáže jednotky). Jiný zásah není nutný.

Hochu ty seš dobrej teoretik...
nahoru

sponzor





27.04 2016 8:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

27.04 2016 8:37


urgi: tak so dnes urobil to meranie aj na druhe klapky. podotykam,ze odvtedy čo som to robil včera mi prestalo ukazovat chybu tych klapiek... ukazovat mi ale začalo takuto chybu:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 L HW: 4F0 907 401 A
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0040
Software Coding: 0011772
Work Shop Code: WSC 08153 234 72226
VCID: 254B8030ECFA196
1 Fault Found:

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10)
P0671 - 001 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Torque: 81.9 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.76 V
Duty Cycle: 24.5 %
Temperature: 16.2°C
Bin. Bits: 10110000
mohol som s niečím pohnut,alebo take niečo?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

27.04 2016 9:32


váha (27.04 2016 8:06) orig :

Hochu ty seš dobrej teoretik...

Hochu to sem nasel na netu v jednom clanku
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

27.04 2016 9:49


Roubic (27.04 2016 9:32) orig :

Hochu to sem nasel na netu v jednom clanku

No právě...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

27.04 2016 9:53


bylo to ve více článkách ale asi mi to je jedno nikdo zvás to stejně vyvrátit ani potvrdit nemůže ti nikdo na beton neví tak je to jedno
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

27.04 2016 10:23


mam taky vyndaný " vířivý" klapky u benzinu/dočasně/ a v pátek si jedu nechat udělat informativně emise tak pak sem napíšu jak sem dopadl.
jinak mimo téma
dal sem si vyměnit v autorizáku AUTOBAYER LP stahovačku/neorigo/.
zku......li mě mikrospínač ve dveřich .tak že mě svítí na Maxidotu otevř. dveře a nejede pamět sedaček,a stejně okno pořádně nejede.
byl sem v něm poprvé a autorizák AUTOBAYER už nikdy.
vlastně žadný autorizák.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

27.04 2016 10:35


Ale ty mas benzin to nemusi bejt stejne ale taky muze ale dej vysledek
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

27.04 2016 10:45


Roubic (27.04 2016 9:53) orig :
bylo to ve více článkách ale asi mi to je jedno nikdo zvás to stejně vyvrátit ani potvrdit nemůže ti nikdo na beton neví tak je to jedno

Já ti to potvrdim, tak jednoduchý to neni
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

27.04 2016 10:48


Ja je mam odstraneny a nemam problem nic se nezmenilo takze to mam na haku
nahoru

sponzor





27.04 2016 10:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

27.04 2016 22:46


#trenertenisu vyzerá že na teraz sú klapky ok ale ak sa závada prejavila určite sa na 100% vráti mal som to isté a opravná sada pomohla

A tato závada je len vadná zbavia a sviečka na valci 1 pozri či si neodpojil privodny kábel na zhavic je to taka veľká gumená čiapka z ktorej ide 3 mm kábel

Ale asi len zhavic odišiel 10euri za nový a vymeniť len ho prosím neotrhni !!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

28.04 2016 11:59


presiel som dnes po meste mozno 5km s viacerými zastavkami a kontrolka sa nerozsvietila. prisiel som domov a dal auto na diagnostiku (včera večer som chyby vymazal a ked som ich dal znova načitat,nebola ziadna) tak zrazu 4 chyby...
Thursday,28,April,2016,12:45:35:37412
VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)
Data version: 20111111



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 L HW: 4F0 907 401 A
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0040
Software Coding: 0011772
Work Shop Code: WSC 08153 234 72226
VCID: 254B8030ECFA196
4 Faults Found:

17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 124.8 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.76 V
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 4.5°C

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10)
P0671 - 001 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 924 /min
Torque: 113.1 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.68 V
Duty Cycle: 24.5 %
Temperature: 4.5°C
Bin. Bits: 10110000

16785 - EGR* System
P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1218 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 28.0 km/h
Duty Cycle: 80.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 481.8 mg/str
Duty Cycle: 28.0 %
Mass Air / Rev.: 240.9 mg/str

19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 70.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.68 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 51.3°C


Readiness: 0 0 0 0 0

ze by odisli tie klapky aj na druhej strane? alebo to moze byt tym,ze som prehodil to tiahlo z jednej strany na druhu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.04 2016 12:33


osobně si myslím že tím základním nastavením sis to celé rozhodil
EGR* malý průtok
žhavička ko na prvním válci a pokud máš DPF* tak snad ti stou chybou nebude ani regenerovat
a zbytek klapky tušim že hlavní a řADA* válců 2
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

28.04 2016 21:36


ale tu chybu EGR* mi ukazuje od začiatku čo som zistil aj chybu klapiek... moze to mat suvislost? a DPF* by som mal mat takze čo s tym?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.04 2016 21:38


Dej to nekomu kdo tomu rozumi
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

28.04 2016 21:39


ved som sa snazil dat to mechanikovi,čo mi vraveli ze je dobry na motor a len mi vyčistil tie klapky sania a zas to začalo robit..tak ja neviem komu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email